PlayStation The Last of Us Part II

  • Thread starter Thread starter Akiba
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
سازنده
Naughty Dog
تاریخ انتشار
June 2020
ناشر
Sony Interactive Entertainment
پلتفرم‌ها
  1. PlayStation 4
  2. PlayStation 5



jhiz_tlouii.png


irr_tlou_title2.png

بالاخره در همایش PSX 2016 ، دومین نسخه از عنوان The Last of Us تایید شد.

در شماره ی دوم هم نظاره گرـه ماجراهای Joel و Ellie خواهیم بود، اما اینبار در نقش ـه Ellie ـه 19 ساله ی تشنه ی انتقام بازی خواهیم کرد.

برخلاف نسخه ی اول این بار کارگردانیه این عنوان تنها به عهده ی Neil Druckmann خواهد بود و Bruce Straley نقشی در این عنوان نخواهد داشت.
همچنین صداپیشه های نسخه ی اول ، برای ایفای نقش در این عنوان هم برگشته اند.

p6bx_tlou_header.png



n5a_tlou_header3.png

dm38_tlou_header2.png

آهنگ ساز این نسخه هم Gustavo Santaolalla خواهد بود که پیش تر وظیفه ی آهنگ سازیه شماره ی قبل این عنوان را بر عهده داشت.
Wayfaring Stranger - By Ellie & Joel - PSX 2017

wumz_tlou.png



10 نکته ای که از The Last of Us نمیدانید



با تشکر از @sabco برای لینک تریلر و احسان عزیز (@Kaine ) برای کارهای گرافیکی زیبای پست اول:x
 
Last edited by a moderator:
-Dodge a big part of the combat
-You can go prone
-They added a jump button
-Lots of hiding places
-New classes of infected
-You are not completely hiding in the grass depends on the height
-Joel alive doing something who knows!
-You can craft ammo now
-The AI will do alot of communication like whistling to try and find you
-They expended the AI to accommodate for the new prone they added
-Biggest game yet still wide linear but expanded even more
-That was just one possible play through in that vast space
-They wanted to blur the lien between what is consider a combat space and an exploration space, they wanted every place to feel like it can have combat in it.
واسه ما بی سوادا هم ترجمه کنید گناه داریم میایم اینجا اطلاعات بگیریم از بازی :D
 
  • Like
Reactions: Forza Xbox
واسه ما بی سوادا هم ترجمه کنید گناه داریم میایم اینجا اطلاعات بگیریم از بازی :D

شرمنده ترجمه شده نذاشتم :D
دیگه مهدی زحمتشو توی تاپیک کنفرانس کشید
منم خیلی هیجان زده بودم همینجوری کپی کردم فقط :))
 
:D
واسه ما بی سوادا هم ترجمه کنید گناه داریم میایم اینجا اطلاعات بگیریم از بازی :D
خيلي مشخصه ديگه ! دكمه پرش به بازي اضافه شده ! همچنين قابليت خوابيدن رو زمين . تو بوته ها به صورت كامل مخفي نخواهيد شد و به سطحش بستگي داره ! جوئل زنده است ! انيميشن ها همينه كه ميبينيد ! بازي خطي ولي محيط ها بزرگتر شده ! كلي جا براي مخفي شدن هست و ...
 
  • Like
Reactions: Unkn0w
چقد کوتاه بود این مصاحبه!
صحبت خیلی مهمی نشد آنچنان فقط اینکه گیمپلی که دیدیم از اوایل بازی بوده، ولی تو بازی نهایی یخورده متفاوت تره. وقتی راجب تاریخ انتشار از نیل سوال پرسیده شد گفت تا وقتی به عرضه بازی نزدیک نباشیم چیزی نمیگیم. :(
خود اشلی جانسن از ضبط و دیدن اون صحنه خجالت کشیده! بعد یه سری انتظار دارن برای چند میلیون طرفدار عادی باشه. :D
احتمالا تفاوتش همون هوش مصنوعی و یکسری انیمیشنم حذف میشه واقعا عجیب غریب بود این نمایش
 
-Dodge a big part of the combat
-You can go prone
-They added a jump button
-Lots of hiding places
-New classes of infected
-You are not completely hiding in the grass depends on the height
-Joel alive doing something who knows!
-You can craft ammo now
-The AI will do alot of communication like whistling to try and find you
-They expended the AI to accommodate for the new prone they added
-Biggest game yet still wide linear but expanded even more
-That was just one possible play through in that vast space
-They wanted to blur the lien between what is consider a combat space and an exploration space, they wanted every place to feel like it can have combat in it.


-They added a jump button
جالبه. در شرایطی که GOW پرش کلاسیک سری رو حذف میکنه به دلایل خاص خودش، حالا ناتی اما چنین ویژگی رو اضافه میکنه. و این یعنی کلی فرصتِ گیم پلی.
-You are not completely hiding in the grass depends on the height
مای مای..
_______

به لطف هوش مصنوعی Part I به انداره کافی تو درگیری های انسانی تنش زا بود..
اما حالا بنظرم به طور قطع میشه گفت درگیری با انسانها خیلی ترسناکتر از کلیکر ها خواهد بود توی Part II. اون موجود هرقدرم میخواد دهشتناک باشه، اما برای من یکی که هیچ چیز به اندازه یه انسان بی رحم و هوشمند که مترصد کوچکترین فرصته تا تبرش رو توی فرق سر کرکترم فرود بیاره ترسناک نیست.
 
آخرین ویرایش:
یه سری از ماکروفن ها براشون این نمایش قابل هضم نبوده و فک میکردن نمایش اسکریپت شده و ... نشون دادن ، حالا خود نیل تایید کرد اینی که دیدید فقط یکی از حالتایی بوده که میتونستید اون مرحله رو رد کنید
البته ناتی داگ باز ها که از قبل ام اینو میدونستن تو U4 هم قضیه همین بود ، Wide linear هست بازی ، گیمپلی خطی، ولی خطی که خیلی عریضه اتوبانه :D
 
-Dodge a big part of the combat
-You can go prone
-They added a jump button
-Lots of hiding places
-New classes of infected
-You are not completely hiding in the grass depends on the height
-Joel alive doing something who knows!
-You can craft ammo now
-The AI will do alot of communication like whistling to try and find you
-They expended the AI to accommodate for the new prone they added
-Biggest game yet still wide linear but expanded even more
-That was just one possible play through in that vast space
-They wanted to blur the lien between what is consider a combat space and an exploration space, they wanted every place to feel like it can have combat in it.

3o10_u4.gif

پ.ن: شدت خستگی اطلاعات به قدری بالاس که نمیشد این گیفو دوباره نذارم :دی
 
دانگرید کنن که بدجور فنا میریزن سرشون ، از ناتی داگ بعیده همچین کاری ... حتما منظورش از تغییر اضافه شدن یه سری المانای جزیی بوده نه دانگرید انیمیشن و ...
خیلی انمیشن ها یکجاهایی دیگه سطح بالا بود مخصوصا اونجاهایی که الی درگیر میشه با یکیشون اون میزنتش پرت میشه رو میز مگه از پیش رندر شده باشه هوش مصنوعی هم همینطور اونجایی که NPC موقع فرار الی با تیر دارن میزنن همچنان
 
  • Like
Reactions: gamer1998y
نمایش بازی فوق العاده بود ، همین انتظار هم میرفت . این بحث گرایش های الی و این گونه موارد کوچکترین اهمیتی نداره ، منتها تنها نگرانی موجود اینه که الی ، مین باشه و Joel اصلا قابل بازی نباشه !
هیچ جوره نمیتونم تصور کنم که الی جای Joel رو بگیره .
 
خیلی انمیشن ها یکجاهایی دیگه سطح بالا بود مخصوصا اونجاهایی که الی درگیر میشه با یکیشون اون میزنتش پرت میشه رو میز مگه از پیش رندر شده باشه هوش مصنوعی هم همینطور اونجایی که NPC موقع فرار الی با تیر دارن میزنن همچنان

با عنوانای الان که نباید مقایسه کرد برا بازی ای که 2019 میاد بنظرم قابل انتظاره همچین ویژگی هایی ، ایشالله که دانگرید نکنن
نسخه اولش هم که شش سال پیش اومد یه انیمیشن های عجیبی داشت ، مثلا اگه تو راه پله با کسی درگیر میشدی که تو سطح بالا تر قرار داشت چن بار با مربع مشت میزدی یهو میدیدی جوئل پای طرف رو میگیره میکشه میندازتش پایین :D حالا در طول بازی شاید یک بار هم همچین موقعیتی پیش نمیومد ولی ناتی داگ این انیمیشن رو قرار داده بود .
 
با عنوانای الان که نباید مقایسه کرد برا بازی ای که 2019 میاد بنظرم قابل انتظاره همچین ویژگی هایی ، ایشالله که دانگرید نکنن
نسخه اولش هم که شش سال پیش اومد یه انیمیشن های عجیبی داشت ، مثلا اگه تو راه پله با کسی درگیر میشدی که تو سطح بالا تر قرار داشت چن بار با مربع مشت میزدی یهو میدیدی جوئل پای طرف رو میگیره میکشه میندازتش پایین :D حالا در طول بازی شاید یک بار هم همچین موقعیتی پیش نمیومد ولی ناتی داگ این انیمیشن رو قرار داده بود .
مطمنی بازی 2019 میاد نیل گفته خیلی دوریم از انتشارش من حدسم 2020 هست
 
هوش مصنوعی هم همینطور اونجایی که NPC موقع فرار الی با تیر دارن میزنن همچنان

این مورد که توی همون شماره اول هم بود ! تازه وقتی تیر از کنار یا بالا سر جوئل رد میشد با یه حالت شوک شدن سرشو میاورد پایین ! :D
احیاناً تجربه کردید شماره قبلو دیگه :D
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or