PlayStation The Last of Us Part II

  • Thread starter Thread starter Akiba
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
سازنده
Naughty Dog
تاریخ انتشار
June 2020
ناشر
Sony Interactive Entertainment
پلتفرم‌ها
  1. PlayStation 4
  2. PlayStation 5



jhiz_tlouii.png


irr_tlou_title2.png

بالاخره در همایش PSX 2016 ، دومین نسخه از عنوان The Last of Us تایید شد.

در شماره ی دوم هم نظاره گرـه ماجراهای Joel و Ellie خواهیم بود، اما اینبار در نقش ـه Ellie ـه 19 ساله ی تشنه ی انتقام بازی خواهیم کرد.

برخلاف نسخه ی اول این بار کارگردانیه این عنوان تنها به عهده ی Neil Druckmann خواهد بود و Bruce Straley نقشی در این عنوان نخواهد داشت.
همچنین صداپیشه های نسخه ی اول ، برای ایفای نقش در این عنوان هم برگشته اند.

p6bx_tlou_header.png



n5a_tlou_header3.png

dm38_tlou_header2.png

آهنگ ساز این نسخه هم Gustavo Santaolalla خواهد بود که پیش تر وظیفه ی آهنگ سازیه شماره ی قبل این عنوان را بر عهده داشت.
Wayfaring Stranger - By Ellie & Joel - PSX 2017

wumz_tlou.png



10 نکته ای که از The Last of Us نمیدانید



با تشکر از @sabco برای لینک تریلر و احسان عزیز (@Kaine ) برای کارهای گرافیکی زیبای پست اول:x
 
Last edited by a moderator:
من از هفته ی گذشته در حال انجام یک بازی بودم ( اسم نمیارم :D ) و هنوز تموم نشده ( آخراشم ) ... جالبه از سه شنبه شب با دیدن تریلر و بعدش هم ویدیوهای امروز کلا انگیزمو برای ادامه دادن و تموم کردن اون بازی از دست دادم و دیدن ویدیوهای TLOU II واقعا برام جذابتره !
حالا حساب کنید بازی کردن TLOU II چه بلایی سرمون میاره ... خوبیش اینه که طی مدت کوتاهی نسل بعد شروع میشه و میتونه انگیزه ی دوباره ایجاد کنه ....
 
من از هفته ی گذشته در حال انجام یک بازی بودم ( اسم نمیارم :D ) و هنوز تموم نشده ( آخراشم ) ... جالبه از سه شنبه شب با دیدن تریلر و بعدش هم ویدیوهای امروز کلا انگیزمو برای ادامه دادن و تموم کردن اون بازی از دست دادم و دیدن ویدیوهای TLOU II واقعا برام جذابتره !
حالا حساب کنید بازی کردن TLOU II چه بلایی سرمون میاره ... خوبیش اینه که طی مدت کوتاهی نسل بعد شروع میشه و میتونه انگیزه ی دوباره ایجاد کنه ....
اون بازی احتمالا AC نیست ;)
 
دقیقا بدت میاد بازی شاهکار باشه از اولین کامنتت داری گیر میدی باشه دادا‌‌ش تو دیجیتال فاندری بقیه هم پشمک ول کن دیگه وقتتو بزار واسه بازیایی که گرافیکشون از این بالاتر و برو لذت ببر مارو هم با این گرافیک پیکسلی تنها بزار
چی بگم بهت دیگه من نمیگم این گرافیک پیکسلیه میگم فاصله زیادی با تریلر e3 داره هضمش اینقدر برات سخته ؟ اصلا منو میشناسی که میگی بدم میاد بازی شاهکار بشه ؟
 
نمایش E3 پارسال کامل کپچر شده از روی گیم پلی بود، فقط همونطور که یکی از دیزاینرها گفته بود چندبار بازی کرده بودن اونجا رو و فیلم گرفته بودن و چیزی که تو تریلر گذاشتن بهترین مدلی بود که در امده بود. مگه اینکه فرض کنیم سازنده دروغ میگه و حق با بچه های بازیسنتره و اطلاعات بیشتری دارن.

ولی به هر حال این چیزی که الان نمایش دادن و دیدیم مشخصا از باقی بازی ها، بخصوص انحصاری های مورد علاقه همین دوستان، چند لول بالاتره. تک تک ویدئو پیش نمایش ها رو هم که ببینید همه از کیفیت AI و انیمیشن ها (دقیقا همون چیزی که تو E3 پارسال محل بحث بود) به شدت تعریف کردن و عینن همون جزییات رو داره. واقعا ترول کردن کیفیت این بازی به بهانه مقایسه با E3 سال قبل اصلا جالب نیست. به نظرم تمرکزتون رو بزارید روی نبود بخش آنلاین. اون باز ترول خوردش بهتره.
 
خب گله دوم اینه که ما تو دلمون موند که این بازی بلاخره انیمیشن برداشت ایتم داشته باشه:D انیمیشن برداشت ایتم بازی تقریبا شبیه به نسخه قبلیه و ما باید دیدن انیمیشن برداشت ایتم شبیه اولین تریلر گیم پلی نسخه اول بازی رو به گور ببریم:D ایشالله نسل بعد:D البته بگم مشکلی نیس مشکل نبود انیمیشن های دیگه مثل انیمیشن های داج دادن یا چیزا دیگه بود که خداروشکر دقیقا مثل همون تو خود بازی هست

این ربطی به محدودیت سخت افزاری نداره ، توی همین نسل RDR II برداشتن آیتمهاش دقیق بود ، موضوع اینه که اگه بخوان اینکار رو بکنن بازی کند میشه و مخصوصا توی Combat تاثیر منفی میذاره ، حالا یه استودیو مثل RS سلیقه ش اینه که انجام بده این کارو و ND سلیقه ش یه چیز دیگه ست . هر چند من خودم موافقم که برداشت آیتم ها دقیق و کاملا واقعی باشه ....
 
  • Like
Reactions: ferod and Amin.AP
تنها نکته منفی بازی از نظر من اینه که عملا انیمیشنی برای گلوله خوردن الی تعریف نشده یکجاش تیر خورد بهش هیچ واکنشی نشون نداد همون‌جوری دوید در حالی که رد تیرهای بعدی مشخص بود
 
این ربطی به محدودیت سخت افزاری نداره ، توی همین نسل RDR II برداشتن آیتمهاش دقیق بود ، موضوع اینه که اگه بخوان اینکار رو بکنن بازی کند میشه و مخصوصا توی Combat تاثیر منفی میذاره ، حالا یه استودیو مثل RS سلیقه ش اینه که انجام بده این کارو و ND سلیقه ش یه چیز دیگه ست . هر چند من خودم موافقم که برداشت آیتم ها دقیق و کاملا واقعی باشه ....

نیما تو RDR2 سر سنگین شدن کامبت ها جواب بود این حرکت اما کامبت Last 2 خیلی فست پیسد شده، یعنی همش باید تو حرکت باشی و تو محیط بچرخی این وسط اگه برداشتن آیتم ها بخواد سینک باشه، کامل خراب میکنه بازی رو. در کل من موافق اینم که علی رغم همه واقع گرایی هایی که انجام میشه باز بازی ها بازی بمونن و خیلی طبیعی نشن.
 
نمایش E3 پارسال کامل کپچر شده از روی گیم پلی بود، فقط همونطور که یکی از دیزاینرها گفته بود چندبار بازی کرده بودن اونجا رو و فیلم گرفته بودن و چیزی که تو تریلر گذاشتن بهترین مدلی بود که در امده بود. مگه اینکه فرض کنیم سازنده دروغ میگه و حق با بچه های بازیسنتره و اطلاعات بیشتری دارن.

ولی به هر حال این چیزی که الان نمایش دادن و دیدیم مشخصا از باقی بازی ها، بخصوص انحصاری های مورد علاقه همین دوستان، چند لول بالاتره. تک تک ویدئو پیش نمایش ها رو هم که ببینید همه از کیفیت AI و انیمیشن ها (دقیقا همون چیزی که تو E3 پارسال محل بحث بود) به شدت تعریف کردن و عینن همون جزییات رو داره. واقعا ترول کردن کیفیت این بازی به بهانه مقایسه با E3 سال قبل اصلا جالب نیست. به نظرم تمرکزتون رو بزارید روی نبود بخش آنلاین. اون باز ترول خوردش بهتره.

متاسفانه آنلاین باز نیستم(اگه منظورت از ترول با منه)
امیدوارم اشتباه من باشه و گرافیک و انیمیشن بازی نهایی در حد تریلر e3 2018 باشه
 
این ربطی به محدودیت سخت افزاری نداره ، توی همین نسل RDR II برداشتن آیتمهاش دقیق بود ، موضوع اینه که اگه بخوان اینکار رو بکنن بازی کند میشه و مخصوصا توی Combat تاثیر منفی میذاره ، حالا یه استودیو مثل RS سلیقه ش اینه که انجام بده این کارو و ND سلیقه ش یه چیز دیگه ست . هر چند من خودم موافقم که برداشت آیتم ها دقیق و کاملا واقعی باشه ....
بنظر خودمم ناتی داگ میتونسته به راحتی انیمیشن برداشت ایتم رو بذاره اونم تو هر موقعیتی
ولی نکته اینجاس که خودت گفتی سرعت بازی رو کند میکنه همون رد دد هم اینیمشن برداشت تیر سلاح یا خود سلاح رو نداشت چون اگه میذاشت دیگه حسابی بازی کند میشد فقط جاهایی که خودش لازم میدونسته مثل انیمیشن برداشت کلاه یا شکار حیوانات و ایتم های خوراکی دقیقا جاهایی که درگیری وجود نداشته که باعث بشه روند درگیری کند بشه
اما بازم وجود انیمیشن های برداشت ایتم اونم تو درگیری حتی تیر سلاح رو موقع درگیری دراوردن هم باز شدنیه ولی بنظرم فعلا تکنولوژی و دانش حاضر جواب گوش نیس این که مثلا بازی بسازی که بشدت واقعی باشه طوری که وسط درگیری تیر نداشته بشی بری سلاح طرف رو برداری خشابش رو خالی کنی به طوری که بهت حس کند بودن رو نده واقعا نیاز به یه مهندسی فوق العاده داره که شاید بتونیم تو نسل اخر اونم فقط از ناتی یا راکستار ببینیم
 
بعضیها چنان از بازی که هنوز پنج ماه به انتشارش مونده ایراد میگیرن انگار بازی کامل شده دستشونه و کلی ایراد ازش پیدا کردن،شما اول بزار این پنج ماه بگذره و بازی کامل پولیش و بعد عرضه بشه اون وقت بیا ازش ایراد بنی اسرائیلی بگیر
 
تنها نکته منفی بازی از نظر من اینه که عملا انیمیشنی برای گلوله خوردن الی تعریف نشده یکجاش تیر خورد بهش هیچ واکنشی نشون نداد همون‌جوری دوید در حالی که رد تیرهای بعدی مشخص بود
این دقیقا از اون نکاتیه که در زمان نهایی شدن کد بازی بهش پرداخته میشه و دیدن چنین چیزایی تو دمویی که حداقل 7 ماه قبل از عرضه بازی ساخته شده طبیعیه.
 
این دقیقا از اون نکاتیه که در زمان نهایی شدن کد بازی بهش پرداخته میشه و دیدن چنین چیزایی تو دمویی که حداقل 7 ماه قبل از عرضه بازی ساخته شده طبیعیه.
حداقل با ارفاق هم بخوابم حساب کنیم نهایت 5 ماه دیگه به عرضه بازی مونده نه هفت ماه بعد هم بازی از اوایل فوریه دیگه میرم تو مرحله پولیش نهایی برای گلد شدن
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or