PlayStation The Last of Us Part II

  • Thread starter Thread starter Akiba
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
سازنده
Naughty Dog
تاریخ انتشار
June 2020
ناشر
Sony Interactive Entertainment
پلتفرم‌ها
  1. PlayStation 4
  2. PlayStation 5



jhiz_tlouii.png


irr_tlou_title2.png

بالاخره در همایش PSX 2016 ، دومین نسخه از عنوان The Last of Us تایید شد.

در شماره ی دوم هم نظاره گرـه ماجراهای Joel و Ellie خواهیم بود، اما اینبار در نقش ـه Ellie ـه 19 ساله ی تشنه ی انتقام بازی خواهیم کرد.

برخلاف نسخه ی اول این بار کارگردانیه این عنوان تنها به عهده ی Neil Druckmann خواهد بود و Bruce Straley نقشی در این عنوان نخواهد داشت.
همچنین صداپیشه های نسخه ی اول ، برای ایفای نقش در این عنوان هم برگشته اند.

p6bx_tlou_header.png



n5a_tlou_header3.png

dm38_tlou_header2.png

آهنگ ساز این نسخه هم Gustavo Santaolalla خواهد بود که پیش تر وظیفه ی آهنگ سازیه شماره ی قبل این عنوان را بر عهده داشت.
Wayfaring Stranger - By Ellie & Joel - PSX 2017

wumz_tlou.png



10 نکته ای که از The Last of Us نمیدانید



با تشکر از @sabco برای لینک تریلر و احسان عزیز (@Kaine ) برای کارهای گرافیکی زیبای پست اول:x
 
Last edited by a moderator:
سلام خواهشن آرت ورک میذارید نام صاحب اثر رو هم بنویسید
کلی گشتم این بقیه آثارشو ببینم پیدا نکردم کیه طرف ، امضاشم که معلوم نیس چی نوشته :|

__________

از Olly Moss :

سلام. خب برادر امضاش رو خودش گذاشته دیگه اینکه معلوم نیست چی نوشته به خود طرف مربوطه. :)) ولی چشم سعی میکنم از این بعد پیدا کنم. :D
 
Naughty Dog revealed more about the big changes to The Last of Us Part 2‘s enemies. The biggest of these is that the enemy AI is a lot smarter, particularly in terms of communication. The communication of enemies will now “ripple out,” for example one enemy will find a body in a forest before communicating (by whistling) to share information with other groups.

As time goes on, there will be greater awareness of Ellie’s location and greater reinforcements as the groups “sync up” with one another. Enemies will even check in with each other to see if there is new information. This is quite unlike the first game in which enemies just seemed to know where Joel and Ellie were off the bat.

Even the way that enemies respond once they know where Ellie is will change. Because The Last of Us Part 2 lead has new capabilities, including the ability to jump and crawl, the enemy AI has been improved accordingly and they can now search under things and pull Ellie out of cover. While this is fascinating from a technical perspective, it’s not great news for fans who perhaps planned to cheat the enemy AI by just hiding under trucks.
naughty dog اطلاعات جدیدی درباره AI بازی منتشر کرد،دشمن ها از لحاظ برقراری ارتباط بسیار هوشمند تر شدند،به طوری که دشمن ها به آرامی همدیگر را از وقوع حوادث مطلع می کنند و هر چقدر زمان بگذره میزان آگاهی و هماهنگیشان از مکان ellie بیشتر می شه،حتی وقتی به هم می رسند با همدیگر بررسی می کنند اگر اطلاعات تازه ای باشه

رفتار دشمن ها هم بعد از این که از حضور ellie مطلع می شوند فرق خواهد کرد،به خاطر این که بازی قابلیت های تازه مثل پرش و خزیدن را داره،هوش مصنوعی بازی هم هماهنگ با این قابلیت ها کار می کنه،به طور مثال زیر وسایل می گردند و ellie را از cover اش بیرون می کشند
 
البته فقط کمبود حافظه نیست الان تو ps4 هم GOW عملا ارتوس هیچیش نمیشه یعنی حساب کنی انگار فرقی با ندیدن الی نداره این خیلی پیچیده اس برای اینکه واقعا نمیشه انگار اونجوری برنامه نویسی کرد که هر دو شخصیت بتوانن اسیب پذیر باشن نسبت به هوش مصنوعی یا باید چیزی مثل الی باشه یا نهایت بشه ارتوس چون عملا اونجوری پیشروی تو بازی هم مشکل میشه
من چند بار دیدم ارتوس رو میزدن میفتاد رو زمین.
البته بعضی اوقات الی رو هم میگرفتن تروریست ها
 
  • Like
Reactions: Jack cooper
البته فقط کمبود حافظه نیست الان تو ps4 هم GOW عملا ارتوس هیچیش نمیشه یعنی حساب کنی انگار فرقی با ندیدن الی نداره این خیلی پیچیده اس برای اینکه واقعا نمیشه انگار اونجوری برنامه نویسی کرد که هر دو شخصیت بتوانن اسیب پذیر باشن نسبت به هوش مصنوعی یا باید چیزی مثل الی باشه یا نهایت بشه ارتوس چون عملا اونجوری پیشروی تو بازی هم مشکل میشه
آخه خدایی گاو چه ربطی به تلو داره :D توی گاو همه گاد ـن اصن میتولوژی و اساطیریه ، مخفی کاری نداره :D آتریس 99% حرکاتش توسط پلیر کنترل میشه (با :Square:)، آپگرید شدنش نقش Combo Extend داره ! خدایی چه جوری اینا رو با هم مقایسه میکنید :D آدم دلش میخواد سر به بیابون بذاره :D
 
من چند بار دیدم ارتوس رو میزدن میفتاد رو زمین.
البته بعضی اوقات الی رو هم میگرفتن تروریست ها
نصبت به دشمنای انسانش خیلی خوب بود رو درجه سختی بالا خیلی الب رو میگرفتن و اگه آزادش نمیکردی میمرد . یا اینکه تو درگیریا خیلی تاثیر داشت با بطری و آجر کمک میکرد . یا وقتی دشمن جول رو میگرفت الی از پشت با چاقو حمله میکرد . خیلی هم توی مخفی کاری خوب قایم میشد و تو دستوپا نبود .

ولی
ولی
ولی توی رودرویی با کلیکرها واقعا به معنای واقعی دیده نمیشد البته قشنگ‌مشخص بود که سازنده اینجوری میخواسته که به تجربه مخفی کاری لطمه نخوره نهایت کاری که الی انجام میداد این بود که جای کلیکرا رو میگفت مثلا میگفت مواظب باش سمت چپ یه کلیکر هست ( البته برای انسان ها هم همین کارو میکرد )
 
آخه خدایی گاو چه ربطی به تلو داره :D توی گاو همه گاد ـن اصن میتولوژی و اساطیریه ، مخفی کاری نداره :D آتریس 99% حرکاتش توسط پلیر کنترل میشه (با :Square:)، آپگرید شدنش نقش Combo Extend داره ! خدایی چه جوری اینا رو با هم مقایسه میکنید :D آدم دلش میخواد سر به بیابون بذاره :D
ولش کن این بنده خدا هیچکدومو بازی نکرده فقط خواست یه چیزی گفته باشه...
 
خیلی هیجان زدم برای اینکه ببینم چه اسلحه های جدید به بازی قراره اضافه بشه. توی نسخه اول اینکه با پیشروی تو داستان بهت سلاح جدید میداد عالی بود!
یه سری اسلحه جدیدم توی مولتی پلیر داشت که توی کمپین نبودن. بنظرم تصمیم درستی هم بود چون اکشن بازی رو خیلی بیشتر میکردن و کمتر کسی سمت مخفی کاری میرفت.
 
از نبرد تن به تن بی تلفات بدم میاد باز تو لست با اینکه همینطوری دکمه میزدی طرف دخلش می اومد ولی واقعگرا بودن خشونت‌ برام جذاب بود اما تو آنچارتد که دیگه واقعا خسته کننده شده بود برام. اضافه شدن جاخالی دادن جز نکات مثبت نمایش بود برام. بالاخره الان تو عصر پسا سولزبورنی هستیم و بازی‌ای که لازم نداشته باشه جاخالی بدی انگار یه چی کم داره:D
 
نصبت به دشمنای انسانش خیلی خوب بود رو درجه سختی بالا خیلی الب رو میگرفتن و اگه آزادش نمیکردی میمرد . یا اینکه تو درگیریا خیلی تاثیر داشت با بطری و آجر کمک میکرد . یا وقتی دشمن جول رو میگرفت الی از پشت با چاقو حمله میکرد . خیلی هم توی مخفی کاری خوب قایم میشد و تو دستوپا نبود .

ولی
ولی
ولی توی رودرویی با کلیکرها واقعا به معنای واقعی دیده نمیشد البته قشنگ‌مشخص بود که سازنده اینجوری میخواسته که به تجربه مخفی کاری لطمه نخوره نهایت کاری که الی انجام میداد این بود که جای کلیکرا رو میگفت مثلا میگفت مواظب باش سمت چپ یه کلیکر هست ( البته برای انسان ها هم همین کارو میکرد )
آره نمیشه انکار کرد که الی رو گاهی دشمنان نمیدیدن که البته این هم خیلی زیاد اتفاق نمی‌افتاد توی بازی، ولی در مورد کلیکرها خب نباید فراموش کرد که اونا کلاً کور بودن و با حس‌های دیگه به ویژه شنوایی شناسایی می‌کردن.
 
  • Like
Reactions: Kainé
با کدومش بیشتر حال کردیم:DView attachment 89688

تو مالتی که Specter از همه باحال تر بود بنظرم
تکتیکال هم خوب بود ولی صداش زیاد جالب نبود

ولی مهم ترین چیز تو لست طبیعتا آجر هست نه چیز دیگه
حتی آجر رو به بطری هم ترجیح میدم ...
 
  • Like
Reactions: vaan 2
  • چقد خوبه این آهنگ :

Went out one night to make a little round
I met Little Sadie and I shot her down
Went back home, jumped into bed
44pistol under my head

I woke up in the morning about half past nine
The hacks and the buggies standing in line
Gents and gamblers standing around
Taking little sadie to her burying ground

I began to think of what a deed I'd done
I grabbed my hat and away I did run
Made a good run, just a little too slow
They overtook me in jericho

Standing on the corner a reading a bill
And up stepped the sheriff from thomasville
He said miss is your name brown
Remember the night you shot sadie down

I said oh yes sir but my name is lee
And i murdered little sadie in the first degree
First degree and second degree

Got any papers will you read 'em to me

So they took me downtown and dressed me in black
Put me on a train and started me back
All the way back to the thomasville jail
Had no money for to go my bail

The judge and the jury they took their stand
The judge had the papers in his right hand
Forty one days, forty one nights
Forty one years to wear the ball and stripe
یه ترانه محلی آمریکایی هست که به اسم Little Sadie هم شناخته میشه ، داخلش شخصی به اسم lee brown داستان قتلی که انجام داده و دستگیر شدنش رو با لحن قصه مانند و شیرینی:Dتعریف میکنه ( غرب وحشیه دیگه)
لی دختری به اسم little sadie رو میکشه ( که تو نسخه اصلی ترانه زنش بوده ) و بعد میاد خونه و اسلحه رو میذاره زیر بالش ( که میتونه استعاره از حس گناه روی دوشش باشه ) و میخوابه
صبح روز بعد فرار میکنه اما موفق نمیشه و کلانتر دستگیرش میکنه ، و به زندان توماسویل منتقلش میکنن و قاضی میگه که باید چهل و یک سال در قل و زنجیر زندان باشی .

نکته جالب توجه اینه که تو متن ترانه کسی که داستانش رو تعریف میکنه Lee مرد هست ، اما نسخه ای که توی کلیسای تریلر پخش میشد توسط خواننده زن Aoife O'Donovan خونده شده که به شیوه فوق العاده ای میخونه و همچنین از پیشوند Miss استفاده میکنه که کاملا حس میکنید یک دختر ( همون خواننده ) داره داستان قتل رو تعریف میکنه ...
در کل اگه به سبک Folk/Country علاقه دارید این آهنگ رو از دست ندید عالیه :)>-
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or