PlayStation The Last of Us Part II

  • Thread starter Thread starter Akiba
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
سازنده
Naughty Dog
تاریخ انتشار
June 2020
ناشر
Sony Interactive Entertainment
پلتفرم‌ها
  1. PlayStation 4
  2. PlayStation 5



jhiz_tlouii.png


irr_tlou_title2.png

بالاخره در همایش PSX 2016 ، دومین نسخه از عنوان The Last of Us تایید شد.

در شماره ی دوم هم نظاره گرـه ماجراهای Joel و Ellie خواهیم بود، اما اینبار در نقش ـه Ellie ـه 19 ساله ی تشنه ی انتقام بازی خواهیم کرد.

برخلاف نسخه ی اول این بار کارگردانیه این عنوان تنها به عهده ی Neil Druckmann خواهد بود و Bruce Straley نقشی در این عنوان نخواهد داشت.
همچنین صداپیشه های نسخه ی اول ، برای ایفای نقش در این عنوان هم برگشته اند.

p6bx_tlou_header.png



n5a_tlou_header3.png

dm38_tlou_header2.png

آهنگ ساز این نسخه هم Gustavo Santaolalla خواهد بود که پیش تر وظیفه ی آهنگ سازیه شماره ی قبل این عنوان را بر عهده داشت.
Wayfaring Stranger - By Ellie & Joel - PSX 2017

wumz_tlou.png



10 نکته ای که از The Last of Us نمیدانید



با تشکر از @sabco برای لینک تریلر و احسان عزیز (@Kaine ) برای کارهای گرافیکی زیبای پست اول:x
 
Last edited by a moderator:
فقط حیف تاریخ انتشار بازی رو نگفتن!
البته با توجه به حرف هایی که تو پنل شنیدیم احتمال داره رویه god of war رو پیش بگیرن ! یعنی تاریخ رو اصلا نمیگن تا اینکه یهو 3 ماه مونده به انتشار زمانش رو اعلام کنن
شاید فروش خوب gow باعث همچین تصمیمی بشه...
 
  • Like
Reactions: SHAYAN1999
یه سریا فک‌ کنم نسخه اول رو بازی نکردن که انیمیشنا و کلا نمایش بازی رو قبول نمیکنند و میگن تو نسخه نهایی اینجوری در نمیاد .
اول بگم بازی تلو۱ رو نسل قبل اومده رو کنسولی که خجالت میکشی بگی رمش چند بوده و تلو پارت۲ قراره بعد ۷ یا ۸ سال فاصله بیاد پس واقعی شدن حرکات و گرافیک بالا و خفن شدن حرکات پیشرفت چشمگیر جاخالی دادن چیز عجیبی نیست.

خوب از اول شروع نمایش گیمپلی E3 شروع کنیم با تلو۱ مقایسش کنیم.

:Arrowl:خفه کردن دشمن از پشت که جز اصلی ترین کارهای تلو۱ بود اینجا چون الی زور کافی نداره واسه خفه کردن یه تیزی هم تو گردن طرف باید فرو کنیم و توی تلو۱ بود.

:Arrowl:اون حالت نشسته را رفتن و مخفی کاری و درگیر شدن با دشمن با دست خالی چماق و قمه و چوب و آجر و فرار کردن قایم شدن هم‌ که توی تلو۱ بود اینجا با چکش زد تو سر طرف توی تلو۱ با تبر و قمه میزد تو شاهرگ یا زیر گلو فقط اینجا گرافیک بهتر بود بهتر دیده شد

:Arrowl:اون صحنه که فرار میکرد از پشت تیر میزدن و رو محیط تاثیر میزاشت شلیکاشون هم توی تلو۱ بود تازه با همین کیفیت حتی جول به تیرایی که از کنار سرش رد میشد و بهش نزدیک‌ بود واکنش نشون میداد مثلا خمتر میشد یا سرشو میگرفت پایین.

:Arrowl:این تیری که الی خورد پرت شد رو زمین تو تلو۱ هم بود جول با اون هیبت میوفتاد الی که ۴۰ کیلو بیشتر نیست

:Arrowl:موقعی که الی دویدو بطری رو برداشت و پرت کرد تو سر دشمن بعد طرف رو کاور خودش کرد تو تلو۱ هم بود

:Arrowl:این‌ پریدن از روی میز و گیر کردن الی به آیتمای رو میزو مانیتورو ریختنشون پشت میز و کاور گرفتن هم توی تلو۱ بود

:Arrowl:اون منفجر کردن دشمن و تیکه تیکه شدنش هم بود توی تلو۱ ولی نه با کمان با بمب (ریجن۱ دستو پا و کله قطع میشد ریجن۲ سانسور شدس)

:Arrowl:اون درگیری آخرش و پرت شدن الی توسط اون گولاخه به اون طرف میز هم توی تلو۱ بود البته کسی نبود جول رو پرت کنه ولی تا دلتون بخواد تو درگیریا دشمنا میکوبوننت تو در و دیوار و میزو قفسه ها حالا این الی سبک هست راحت پرت میشه دیگه

:Arrowl:تیکه زانو زدن طرف و حرف زدن با الی که اصلا من روزی یه بار توی تلو۱ انجام ندم خوابم نمیبره کافیه با یه آجر دوبار بزنی تو کله دشمن سومی رو نزنی سری اسلحه بکشی سمتش نشون بگیری بعد ببین مثل بلبل باهت صحبت میکنه یا نه ( تازه یکم‌ که طولش میدی یا نشونتو ول میکنی طرف دوباره با عربده کشیدن بهت حمله میکنه )


:boo:خوب این از مقایسه کارای تکراری تلو ۱ و ۲

حالا بریم کارای جدیدی که دیدم تو گیمپلی تلو۲ از اول نمایش گیمپلی دوباره شروع میکنم

:Arrowl:بعد خفه کردن و جر دادن گلوی طرف چشاتون به تیزی تو دست الی باشه خیلی قشنگ با یه حرکت لاتی تیزیو میزاره جیب عقبش و نمیکنه تو کولش بعدم دستشو با لباسش پاک میکنه جدید بود.

:Arrowl:توی علف ها دراز کشید خوب نیل تایید کرده اندازه علف ها که کم باشه دراز میکشه الی جدید بود. کنار خط سلامتش هم یه دایره کم زیاد میشد میزان هیدن بودنشو نشدن میداد

:Arrowl:زیر ماشین قایم شدن جدید بود و همچنین هوش مصنوعی دشمنا که زیر ماشین هم امنیت نداریم جدید بود

:Arrowl:گیر کردن تیر توی بدن الی و کشیدنش بیرون جدید بود جالبیش این بود اگه تیرو نکشی بیرون همینجوری از خط سلامتش کم‌ میشه دکمه R11 کنار خط سلامتش اومد باید نگه میداشت تا تیرو در بیاره

:Arrowl:تیر انفجاری جدید بود فک کنم به جا اون بمب ها اومدن

:Arrowl:اسلحه 9mm سایلنت جدید بود موقع کرفت اون تیر بمبی دیده میشه .
 
چقدر برو بچ عاشق صحنه بوسیدن شدن !!! انگار تا به حال همیچین چیزی تو بازی ها نبوده


اطلاعات زیادی از بازی اومده میگن بازی تو جکسون سیتی روایت میشه بعد چجوری کارشون به سیاتل که اونور آمریکاس میکشه معلوم نی

میگن جاخالی دادن شده عضوی از گیم پلی عالیه

اون یارو چشم بادومیه طوری در مورد جول میگفت که old man انگار ر....ده بهش... جالبه واقعا حس کرکتر ها عالین...در کل به نظرم بازی عالیه حالا یه عده خوششون اومده یه عده نه که البته تو بازی سنتر کسی جرات نداره خوشش نیاد از بازی وگرنه بچه فن ها میریزن سرش !!!! اما جدا بازی میشه گفت همه چیز تمومه حالا به خاطر این کلاغه الی میخواد ملتو تو بازی سیخ کنه کمی عجیبه ولی خوب باز متفاوته.. صدای الی باحال ترین چیزی بود که در تریلر دیدم وقتی داد میزنه ناخوداگاه الی last 1 تداعی میشه...گرافیک بازی یه چیز خوفیه من نمیدونم چرا بعضیا تغییر ندیدن آقا آنچارتد ۴ و گاد درسته خوبن ولی دقت کنین غیر طبیعی میزنن این خواسته واقعی باشه که البته ps4pro باید طبق ps4 عمل کنه ولی خوب با پرو تو تی وی ۴ کی فکر کنم دوستان راضی که چه عرض کنم ارضا بشن... ولی چیزی که منو به فکر داشته گرافیک محیط اطراف ghost و stranding هست واقعا از ساکر پانچ انتظار نمیرفت شاخ کار کنه کوجیما هم که...یکی کار بلد میخواد گرافیک tlou 2 رو با اونا مقایسه بزنه ببینیم چند چندن ولی در کل محیط بازی الان رنگ بندی عالی ای داشت ولی فکر کنم مثل آنچارتد ۴ موقع عرضه کمی پر رنگ ترش کنن که اصلا خوشایند نیست ببینید the order یا ryse رو اگه به خاطر بیارید رنگ بندیشون واقع گرایانه بود برای همین الانم که الانه تو یوتیوب میان گاد رو با رایس مقایسه میکنن حالا فن بوی ها باز به غیرتشون بر میخوره جزو وز میکنن ولی برید ببینید مقایسه ها رو...
 
من که خیلی دوست داشتم تریلر رو بهترین جاشم اون قسمتی بود که رفت زیر ماشین . امیدوارم همه این کارا تو بازی اصلی هم باشه با همین کیفیت. از این به بعد هم رفتم تو بایکوت دیگه تریلر نگاه نمیکنم امیدوارم مثل Witcher3 نشه برام که بعد تریلر اول بازی دیگه نگاه نکردم و موقعی که بازی رو خودم شروع کردم فکر کردم اندازه یک نسل دانگرید شده و خورد تو ذوقم خیلی بد . ( البته ناتی داگ قبلا ثابت کرده از اینجور آبرو ریزی ها نمیکنن )
ببین وقتی صحبت از شاهکاری مثل witcher میشه آدم باید همه جوانب رو در نظر بگیره....ههه
جدای از شوخی ویچر گرافیکش جزو ۳ گرافیک برتر سالش شد به همرا اوردر و فکر کنم یه بازی دیگه بتمن بود یا....نمیدونم ولی با اون همه باگ و افت فریم تازه... و اگه tv 4k داری و ps4 pro بازی رو الان تا خرخره آپدیت بزن wow میشی دارم بهت میگم از خیلی بازی های ۲۰۱۸ سرتره
 
  • Like
Reactions: a2010 and Scαrface
ببین وقتی صحبت از شاهکاری مثل witcher میشه آدم باید همه جوانب رو در نظر بگیره....ههه
جدای از شوخی ویچر گرافیکش جزو ۳ گرافیک برتر سالش شد به همرا اوردر و فکر کنم یه بازی دیگه بتمن بود یا....نمیدونم ولی با اون همه باگ و افت فریم تازه... و اگه tv 4k داری و ps4 pro بازی رو الان تا خرخره آپدیت بزن wow میشی دارم بهت میگم از خیلی بازی های ۲۰۱۸ سرتره
سلام . همه اینایی که شما میگی درسته من بازی رو با همه آپدیت ها و Ps4 pro و این چیزا اجرا کردم و واقعا گرافیکش عالیه بی نظیره ولی اون گرافیک تریلری که میگم نیست اون خیلی بالاتره از ویچر الانه . من کلا از دانگرید زیاد بدم میاد .حالا یه ذره تغییر و یه Fog کم کردن و یه ذره دست کاری کردن اشکال نداره ولی وقتی خیلی زیاد باشه آدم تو ذوقش میخوره .
 
نمیدونم کسی اینجا گفته یا نه ولی دوست دختر الی خیلی شبیه ایرانیاس :D یعنی در اصل به هیچ نژاد دیگه ای شبیه نیست .اگر دقت کنین رو دستش هم یه دستبند چشم زخم ایرانیه :D از اینایی که شبیه چشمه :D
اتفاقا" ایشون بسیار شبیه نژاد سامی هستن.
 
  • Like
Reactions: samadi741
فاز دوستانی که میگن بازی ۲۰۲۰ میاد چیه؟ ps5نهایتا ای ۳ سال بعد معرفی بشه تمام انحصاریا باید قبلش اومده باشن ۲۰۱۳ رو به یاد بیارید تلو و بیاند و کلی بازیا ریختن بعد ای ۳ پی اس۴ معرفی شد...
 
یک سری نکته متوجه شدم که بنظرم خیلی خیلی عجیب بود
از اونجا که من همیشه آخرین نفرم که متوجه میشم پس احتمالا همه فهمیدن:D ولی باز میگم :
-الی تعامل وحشتناک بالایی با محیطش داره که حتی نمونش در هیچ بازی دیگه ای نبوده من نمیدونم چرا کسی ب این نکات توجه نکرد خیلی چیز های مهم رفت تو حاشیه مثلا :

الی انگشتاش رو روی ماشین خیلی جالب حرکت میده :
جاخالی دادن رو داریم تو این نسخه خیلی خیلی پیشرفته :
اینجا که دیگه خیلی جالبه وقتی زنه رو که الی به عنوان سپر گرفته با تیر میزننش یه نگاه با تعجب میندازه :
شیشه میشکنه و الی واکنش جالبی نشون میده(یکم بی کیفیت شد ):
یارو دستش میره روی قفسه ی پشت سرش و قفسه خراب میشه :
الی دستپاچه میشه چون یه نفر از در میاد تو :
خراب شدن قفسه با ضربه ی چکش :
و آخرش هم صحبت با طرف که دیگه کاری نمیتونه بکنه :
الی قبل وبعد از دیدن دختره:D :
آماده کردن اسلحه ^:)^:

اینا واقعا برای من عجیب بود چون اصلا نمیدونم چطور میشه ای چیز ها رو پیاده کرد تو بازی واقعی
البته برای همین اسم اون ها ناتی داگ هست وگرنه همه میتونستن این کار ها رو بکنن
آپدیت : الان دیدم بچه ها پست های بالاتر بعضی هاشون رو گفتن پس تایید شد که من آخرین نفر میفهمم:D
 
آخرین ویرایش:
اتفاقا" ایشون بسیار شبیه نژاد سامی هستن.

حالا ما یه چیزی گفتیم بحث به جاده خاکی نره ولی نژاد سامی که معمولا به عربا جنوب عربستان و نزدیک افریقا میگفتن رنگ پوستشون اینقدر روشن نیست دماغشون هم باریک و بلند نیست و پهنه ولی در کل بیشتر شبیه ایرانیاس .:D حالا باشه یا نباشه هم مهم نیست الی مهمه :>
 
  • Like
Reactions: D_grayman
توجه کنید کسایی که هنوز باور ندارن نمایش بازی واقعی بوده:
بازی پشت درهای بسته نمایش داشته، همون قسمت رو جور دیگه‌ای بازی کردن و منتقد سایت EasyAllies میگه دقیقا کنار یکی از کارمندای Naughty Dog که بازی رو انجام میداد نسشته بودم و چندین بار چکش کردم که مطمئن بشم داره بازی میکنه و از پیش ضبط شده نیست و مطمئن شدم که داره واقعا بازی میکنه. گفته دمویی که توی E3 نشون عموم دادن از PS4 Pro و دقیقا گیم‌پلی بازی هست و هیچ چیزش فیک یا از پیش تعیین شده نبوده. در آخر هم اشاره کرده که با اطمینان از این موضوع و گستردگی بی حد و حصر گیم‌پلی و خصوصا انیمیشن‌ها مغزش منفجر شده.
Twitch
 
خب دیروز که ما و یک سری دوستان داشتیم درمورد ویژگی های گیم پلی بازی صحبت کردیم و دوستان هم توضیحات تکمیلی و نظراتشون رو گفتن
و با وجود این که ناتی داگ تایید کرد که انیمیشن ها واقعی هستن و این که همه مطمئنیم این انیمیشن ها قابلیت اجرا شدن رو دارن و حذف نمیشن ولی باید صبر کنیم ببینیم تیم ناتی داگ در اخر به چه نتیجه ای میرسه و ببینیم این انیمیشن ها قابلیت اجرا تو هر شرایطی رو دارن یا نه چون ناتی داگ سر جریان نسخه اول به دلیل این که گفتن باعث میشده این انیمیشن ها بالانس بازی رو از بین میبرن و تو هر شرایطی جواب نمیدن حذف شدن و باید دید اینجا شرایط چگونه هست(ولی امکان این که تغییرش ندن خیلی بیشتره چون قبلا خبری اومده بود که 50 تا 60 درصد بازی ساخته شده درسته؟ پس ناتی داگ تقریبا کار ساخت مراحل رو تقریبا تموم کرده)
خلاصه همه اینا تو گیم پلی بعدی حالا یا تو PSX یا E3 معلوم میشه چون فکر کنم دیگه بیشتر از یکی دوتا گیم پلی از بازی نبینیم و مثل سانتا مونیکا سعی در لو نرفتن داستان دارن(البته سابقه ناتی داگ در لو دادن بازی هاش زیاده حماسه انچارتد 4 یادتون هست که:D)
ولی اگر این انیمیشن ها حضور داشته باشن موردی بعدی که باعث سوت کشیدن مغزمون میشه بخش مولتی بازی هست:| چطوری می خوان این انیمیشن ها رو تو بخش مولتی بالانس کنن:o تو نسخه قبلی راحت بود یه جعبه بود چهار نفر حمله میکردن دو سه تا دایره میزدن مهمات و چیزا دیگه رو برمیداشتیم:D حالا اینجا می خوان چطوری این جور چیزا رو با وجود یه همچین انیمیشن های ریلی ست کنن؟:Wallbash: مثلا قبل از شروع مچ تو کیفمون این ایتم ها هستن دیگه لازم نیست از صندوقچه ای برداریم؟ و مهمان اضافه رو با کشتن حریفمون برمیداریم؟:bash:
خلاصه به هرجاش فکر میکنی با وجود چنین انیمیشن هایی دیوانه کننده میاد کارشون خدا بخیر کنه:D
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or