نمایشگاه/رویداد The Game Awards 2024

بهترین عناوین معرفی شده از نظر شما (3 انتخاب)

  • Intergalactic: The Heretic Prophet

  • Mafia: The Old Country

  • Project Robot (Fumito Ueda)

  • Onimusha: Way Of The Sword

  • The Witcher 4

  • Elden Ring: Nightreign

  • Project Century

  • Split Fiction (Josef Fares)

  • Okami Sequel

  • Helldivers 2: Omens of Tyranny

  • Turok Origins

  • The Outer Worlds 2

  • Borderlands 4

  • Solasta 2

  • The First Berserker: Khazan


Results are only viewable after voting.

.Amirone

ソニー株式会社
کاربر سایت
گوتی سال

View attachment 1000000113.mp4
لیست برندگان TGA 2024
برندگان

Game of the Year
  • Astro Bot - WINNER
Best Game Direction
  • Astro Bot - WINNER
Best Action/Adventure Game
  • Astro Bot - WINNER
Best Family Game
  • Astro Bot - WINNER
Best Ongoing Game
  • Helldivers 2 - WINNER
Best Multiplayer Game
  • Helldivers 2 - WINNER
Best Score and Music
  • Final Fantasy VII Rebirth - WINNER
Most Anticipated Game
  • Grand Theft Auto VI - WINNER
Best Narrative
  • Metaphor: ReFantanzio - WINNER
Best Art Direction
  • Metaphor: ReFantazio - WINNER
Innovation in Accessibility
  • Prince of Persia: The Lost Crown - WINNER
Games for Impact
  • Neva - WINNER
Best Community Support
  • Baldur’s Gate 3 - WINNER
Best Independent Game
  • Balatro - WINNER
Best Debut Indie Game
  • Balatro - WINNER
Best Mobile Game
  • Balatro - WINNER
Best VR/AR Game
  • Batman: Arkham Shadow - WINNER
Best Action Game
  • Black Myth: Wukong - WINNER
Best RPG
  • Metaphor: ReFantazio - WINNER
Best Fighting Game
  • Tekken 8 - WINNER
Best Sim/Strategy Game
  • Frostpunk 2 (11 Bit Studios) - WINNER
Best Sports/Racing Game
  • EA Sports FC 25 - WINNER
Best Audio Design
  • Senua’s Saga: Hellblade 2 - WINNER
Best Performance
  • Melina Juergens, Senua’s Saga: Hellblade 2 - WINNER
Best Adaptation
  • Fallout - WINNER
Content Creator of the Year
  • CaseOh - WINNER
Best Esports Game
  • League of Legends - WINNER
Best Esports Athlete
  • Faker – Lee Sang-hyeok - WINNER
Best Esports Team
  • T1 (League of Legends) - WINNER
نتیجه نظرسنجی کاربران بازیسنتر برای انتخاب بهترین بازی سال
1 (1).jpg
 
آخرین ویرایش:
یه جوی درست کردن که کم کم دارم تصمیم میگیرم برا لذت بردن از بازیا یه مدت بازیسنتر نیام.تو تاپیک بازی سال که آسترو goty رو برده هم فضا رو به سمت و سوی دیگه بردن.والا آسترو هم ربات نبود بهش یه انگ اینچنینی میچسبوندن.شایدم چسبونده باشن من خبر ندارم، فقط در این حد از تنفرشون میدونم که آسترو رو هم ربات پرنده صدا میکردن با گیم پلی ساده و قدیمی
سونی به معنای واقعی دیشب منفجر کرد، یعنی دستاورد از این بیشتر دیگه؟

بعد تو همین تاپیک همین چند صفحه پیش براش روضه حضرت انتی ووک برگزار کردند :D و از سقوطش میگند..

اگه نمیدیدیم میگفتیم باورنکردنیه :D ولی داریم میبینیم...
 
تقریبا میشه گفت همه فرانچر های سونی دیگه زن شدن (آنچارتد هم که احتمال زیاد دختر نیتنه)
فقط گاو مونده

الگو مشخصه

تغییر به این سرعت و وسعت به نظر من اتفاقی نیست.

دوستان هم انگار جا خوردن که اینجا نه بلکه دنیا شلنگ رو گرفتن روی این جریانات حالا از هر شرکتی می خواد باشه


از یک سری از دوستان هم ناامید شدم از سانسور کلمات تا بن کردن کابرا ؟! فحش و توهین هم دیدم چند جا. بعد حرف از آزادی و جامعه آزاد می زنید
 
آخرین ویرایش:
تقریبا میشه گفت همه فرانچر های سونی دیگه زن شدن (آنچارتد هم که احتمال زیاد دختر نیتنه)
فقط گاو مونده

الگو مشخصه

تغییر به این سرعت و وسعت به نظر من اتفاقی نیست.

دوستان هم انگار جا خوردن که اینجا بلکه دنیا شلنگ رو گرفتن روی این جریانات حالا از هر شرکتی می خواد باشه


از یک سری از دوستان هم ناامید شدم از سانسور کلمات تا بن کردن کابرا ؟! فحش و توهین هم دیدم چند جا. بعد حرف از آزادی و جامعه آزاد می زنید
من یه پست توی تاپیک بازی جدید ناتی داگ دادم، مدیر بخش سریعا حذفش کرد :)) فقط خدا نکنه دنیای گیم دست چپول و فمینیست جماعت بیفته که دیگه باید با همین یه سرگرمی ام خداحافظی کنیم. البته همین الانشم 80 درصد دنیای گیم رو فمینیست ها و LGBT و این مزخرفات احاطه کرده و تمام دلخوشی ما اینه که شرکتایی مثل کاپکام یا راک استار بتونن یکم این وضعیت رو نجات بدن وگرنه اگه همینجوری پیش بره تمام شخصیت های دنیای گیم رو تبدیل به زن های سیاه پوست و هم*جنس گرا میکنن و تا حرفی بزنی میگن تو هیچی حالیت نیست و ناتی داگ خداست و نیل دراکمن پیغمبره و فلان :دی

خلاصه که با این وضعیت هیچ امیدی به بازی جدید ناتی داگ هم نیست به نظرم. یه زن کله کچل با شمشیر وسط کهکشان! :دی

ناتی داگ خدانگهدار :-h
 
سیس راک استار وقتی به عنوان "ناجی" صنعت در برابر افریقایی تباران و لواط کاران و میمونان و زشت رویان و بنفشان و صورتیان و فولانان نامیده میشه:

ab67616d00001e022334b4d3199bea648237751e.jpg ca77f-17014454688279-1920.jpg


DlEKeNFUcAEVIBe.jpg

: )))))))

راک استار در یک فرهنگ ازاد راک استار شده، برای همین هم به همه قهوه میپاچه، هم حقوق همه رو در نظر میگیره... راک استار محصول فرهنگ مدرن و ازاد غربی هست... عین ماهیت بازی هاش حتی در گیم پلی...

میرسه روزی که همین انتی ووک ها در مرکز نشانه گیری راک استار قرار بگیرند و ترول بشند :D مثل بقیه که توسط راک استار ترول شدن...
 
رک و راست، گوتی شدن یه بازی عین آسترو تو حضور فاینال و ووکانگ و متافور رسما توهین به صنعته. کار ندارم مدافعان حقوق سونی توی سایت چی فکر میکنند، این بازی مقابل اون سه تا لیاقت نداشت برنده بازی سال بشه، به هیچ وجه.
عملا شما بازی ای عین متافور رو که جالب توجه و دیدنی هست و علنا یکی از قوی ترین روایت های امسال رو داره ول میکنین دست یه بازی که باید قطعات ps5 رو پیدا کنی کنسولو از اول اسمبل کنی. فاینال 7 ریبرث که رسما در عین ریمیک بودن علنا یه بازی جدیده و ووکانگ که از ریشه یک اثر متفاوته. can't make this shit up
با این منطق سوپرماریو هم نباید هیچوقت هیچ جایزه ایی ببره.
اینکه صرفا پلتفرم باشه هیچی از ارزش های این سبک کم نمیکنه.
خوب شد اینا چهار سال تو سکوت کار کردن و الا دهن دولوپر و بازیگر و کارگردان سرویس بود :D من حالا از بازیگر اصلی خوشم میاد ولی این کمیل نانجیانی رو من نفرت دارم ازش و فکر میکنم نقش مهمی تو بازی داشته باشه.
چرا حالا؟ بنده خدا بازیگر مظلومیه.:دی


من نمیگم حتما تصادفی نیست ها، اما این که شما میگین هست، میشه شبیه تئوری توطئه، که اساسی جز مشاهدات شخصی، نداره....
با این استدلالت مشکل دارم، چون قشنگ صحبت های انیتاسارکزیان در مورد این موارد بوده و خود نیل هم از طرفداران پروپاقرص ایشون بوده. وقتی میتونی بگی تئوری توطئه است که صرفا براساس مشاهده و حدس گمان باشه. اما خب واقعا یک تفکری پیش این حدس و گمان ها وجود داره.
 
گیم اوارد امسال برای من هیچی نداشت حتی مافیا و بازی جدید ناتی داگ
لیست برندگان هم برام اهمیتی نداشت... برخلاف بازیهای ۲۰۲۳ وقتی میخواستم خودم تو هر بخش بهترین بازیهای ۲۰۲۴ رو انتخاب کنم چیزی پیدا نمیکردم

فقط معرفی Witcher 4 برام خیلی هیجان داشت و امید به زندگیم رو بالا برد. اصلا فکر نمیکردم قسمت چهارم رو به این شکل ادامه بدن و کرک و پرم ریخت... سیری هم تو این نسخه خیلی خفن تر و جذاب تر از TW3 بنظر میرسه
 
نمایش Virtua Fighter و Project Century را چندباری نگاه کردم با UE5 به نظر ساخته شدن جفتشون و گرافیکشون عالیه. RGG هم اهل فیک دمو نیست. جزییات محیطی تو جفتشون شدید بالاست . ناامید نمیکنه این استدیو واقعا.جواهر به معنی واقعی
این پراجکت سنچری رو واقعا کم تحویل گرفتن. اصلا هرچیزی که از یه بازی خفن بخوای داره. ستینگ ژاپن اوایل قرن بیستم، گیم پلی محشر، گرافیک عالی. تنها مشکلش اینه که به نظر میاد حداقل دو سالی تا انتشارش فاصله داریم.
واسه من که مورد انتظار ترین بازی معرفی شده تو ایونت بود.
 
  • Like
Reactions: Soheil
ماکان جان "به هیچ وجه" تصادفی نیست یعنی در حد 2+2=4 باید مطمئن بود تصادفی نیست؟
منظور من از روند این نیست که مثلا هرمن هالست اومده گفته تو شخصیت زن کچل بساز ، شما شخصیت زن ژاپنی و شما هم فلان رو بساز.

منظورم این طرز فکریه که بین اعضای استودیوها شکل گرفته و رشد کرده.
اتفاقا من با قاطعیت میگم که اینها تصادفی نیست ، یعنی حجم مواردی که تو بازیهای این استودیوها (چه سونی و چه باقی کمپانی/ناشرها) تیک میخوره رو که میبینیم و لیست میکنیم به همون قاطعیت 4=2+2 میشه گفت که اینها حتما نتیجه یک رونده.
روندی که با قدرت گرفتن افراد کلیدی که تصمیم ساز هستن تو استودیوها داره عملی میشه و همچین خروجی میده.
حالا میخواد کارگردانها باشن ، نویسنده ها ، تهیه کننده ها یا حتی مسئولین جذب نیرو و...
یا اصلا به لطف فیلترینگی که تو استودیوها دارن اتفاق میفته این خروجی کار جمعی همشونه.

این استودیوها حتما اون چیزی که دلشون میخواد و عاشقش هستن رو میسازن و حتما ترسی بابت ستینگ خاصی ندارن.
ولی خب این که دلیل نمیشه که چون اینها با عشق دارن کار میکنن و به طراحی که برای بازیشون دارن حتی میبالن پس قطعا باید مورد پسند همه قرار بگیره و ما نتونیم درش موارد بحث برانگیز رو نبینیم یا بخوایم نادیده بگیریم.

من اصلا بحثم این نیست که intergalactic بازی بدیه یا همچین چیزی.
مگه میشه برای بازی ND هیجان نداشت؟
که اگه خلاف این بود اصلا الان در موردش حرف نمیزدیم.

بحث من محتواست ، اونچیزی که بعد از تجربه یک اثر میخوام ازش به یاد داشته باشم ، که روی این مورد خیلی حساسم.
خیلی از دوستان فقط میخوان یه چیزی باشه که بازی کنن و رد بشن ، من اینطور نیستم و حتما شما هم همینطور.

به نظر من بازیها ، فیلم ، کتاب و... خواه ناخواه به روی شخصیت و طرز فکر پلیر/بیننده/خواننده تاثیرگذارن.
یه خط فکری دارم که درست یا غلط بعد 39 سال در حال حاضر اینطور فکر میکنم و خب این جهان بینی که الان دارم حتما تحت تاثیر محتواهاییه که تو این سالها تجربه کردم.

چرا وقتی این خط قرمزها رو تو یک اثر میبینم باید برام بیتفاوت باشه و نخوام که بهش اشاره کنم؟

منم چون میشناسمت میگم که اگه این فضا ناامیدت میکنه دلیلش فضای فعلی حاکم بر صنعت سرگرمیه.
اگه بخوای از چیزی یا کسی ناراحت باشی ، اینکه ناامید میشی قطعا دلیلش دوستانی که این موارد رو لیست میکنن نیستن بلکه مشکل اونهایی هستن که کلا صنعت سرگرمی رو به این سمت حل دادن.
(البته حتما تو این سمت هم تندرو داریم که از اونور بوم افتاده باشن ، این هم وجود داره)

ولی اگه فقط بخوایم در مورد بازیها ریز بشیم اینکه تو قدیم شخصیتهای گی ،ترنس ، زن مرد نما ، سفیدپوست احمق و... تو صنعت بازی وجود داشته یک حقیقته که نمیشه گفت نبوده.
ولی به ازای هر بازی که با یکی از این شخصیتهای اصلی منتشر میشد 10ها بازی دیگه تو همون سطح بودنکه در مقابلش قرار میگرفتن و این یک بالانسی رو ایجاد میکرد که اون خطوط قرمز برای پلیر اصلا قابل ذکر و اشاره کردن نبود.
اتفاقا جذاب هم بود که اونها رو تجربه کنیم.

اما الان رسما بزرگترین استودیوهای یه کمپانی مثل سونی به طور همزمان دارن همچین محتواهایی رو براش هزینه میکنن (میگم سونی چون در مورد intergalactic داریم صحبت میکنیم ، قطعا خیلیهای دیگه مثل مایکرو هم این شرایط رو دارن شاید حتی تندتر ).

خب من پلیر چرا نباید علیه این هجمه فرهنگی یا اشاعه فرهنگ ، نمیدونم اسمش رو چی بزارم ــ که اجازه بده بگم بین استودیوهای داخلی سونی تبدیل به روند شده ــ اعتراضی داشته باشم؟
چرا نباید در موردش حرف زد؟
مگه این همون هدفی نیست که اشاعه دهندگان این موارد میخوان؟

ماها نتیجه نسلهایی هستیم که عادت داشتن به اینکه یکی بره بالای منبر یا میرکوفن بگیره دستش و هرچی دروغ ، بی فرهنگی و عقب موندگی بوده رو تو ذهن اونها هک کنه و باقی هم بع بع کنان تایید کنن ، اشک بریزن یا براش دست بزنن.

دیگه حداقل ماها که همچین تجربه ای داریم که نباید اینقدر منفعل باشیم که نخوایم حتی در موردش حرف بزنیم.
وقتی خود سازنده اینقدر رو بازی میکنه و ابایی بابت این موضوع نداره چرا ما باید خودسانسوری کنیم و اونها رو نادیده بگیریم؟
 
آخرین ویرایش:
خوب شد اینا چهار سال تو سکوت کار کردن و الا دهن دولوپر و بازیگر و کارگردان سرویس بود :D من حالا از بازیگر اصلی خوشم میاد ولی این کمیل نانجیانی رو من نفرت دارم ازش و فکر میکنم نقش مهمی تو بازی داشته باشه.
کمیل خوراکش از این نقشهای حرص دربیاره.
از اینهایی که دوطرفه کار میکنن یا برای پول هر کاری میکنن ، آدم میفروشن و...
خوراکشه:D
 
  • Like
Reactions: Holy Diver
منظور من از روند این نیست که مثلا هرمن هالست اومده گفته تو شخصیت زن کچل بساز ، شما شخصیت زن ژاپنی و شما هم فلان رو بساز.

منظورم این طرز فکریه که بین اعضای استودیوها شکل گرفته و رشد کرده.
اتفاقا من با قاطعیت میگم که اینها تصادفی نیست ، یعنی حجم مواردی که تو بازیهای این استودیوها (چه سونی و چه باقی کمپانی/ناشرها) تیک میخوره رو که میبینیم و لیست میکنیم به همون قاطعیت 4=2+2 میشه گفت که اینها حتما نتیجه یک رونده.
روندی که با قدرت گرفتن افراد کلیدی که تصمیم ساز هستن تو استودیوها داره عملی میشه و همچین خروجی میده.
حالا میخواد کارگردانها باشن ، نویسنده ها ، تهیه کننده ها یا حتی مسئولین جذب نیرو و...
یا اصلا به لطف فیلترینگی که تو استودیوها دارن اتفاق میفته این خروجی کار جمعی همشونه.

این استودیوها حتما اون چیزی که دلشون میخواد و عاشقش هستن رو میسازن و حتما ترسی بابت ستینگ خاصی ندارن.
ولی خب این که دلیل نمیشه که چون اینها با عشق دارن کار میکنن و به طراحی که برای بازیشون دارن حتی میبالن پس قطعا باید مورد پسند همه قرار بگیره و ما نتونیم درش موارد بحث برانگیز رو نبینیم یا بخوایم نادیده بگیریم.

من اصلا بحثم این نیست که intergalactic بازی بدیه یا همچین چیزی.
مگه میشه برای بازی ND هیجان نداشت؟
که اگه خلاف این بود اصلا الان در موردش حرف نمیزدیم.

بحث من محتواست ، اونچیزی که بعد از تجربه یک اثر میخوام ازش به یاد داشته باشم ، که روی این مورد خیلی حساسم.
خیلی از دوستان فقط میخوان یه چیزی باشه که بازی کنن و رد بشن ، من اینطور نیستم و حتما شما هم همینطور.

به نظر من بازیها ، فیلم ، کتاب و... خواه ناخواه به روی شخصیت و طرز فکر پلیر/بیننده/خواننده تاثیرگذارن.
یه خط فکری دارم که درست یا غلط بعد 39 سال در حال حاضر اینطور فکر میکنم و خب این جهان بینی که الان دارم حتما تحت تاثیر محتواهاییه که تو این سالها تجربه کردم.

چرا وقتی این خط قرمزها رو تو یک اثر میبینم باید برام بیتفاوت باشه و نخوام که بهش اشاره کنم؟

منم چون میشناسمت میگم که اگه این فضا ناامیدت میکنه دلیلش فضای فعلی حاکم بر صنعت سرگرمیه.
اگه بخوای از چیزی یا کسی ناراحت باشی ، اینکه ناامید میشی قطعا دلیلش دوستانی که این موارد رو لیست میکنن نیستن بلکه مشکل اونهایی هستن که کلا صنعت سرگرمی رو به این سمت حل دادن.
(البته حتما تو این سمت هم تندرو داریم که از اونور بوم افتاده باشن ، این هم وجود داره)

ولی اگه فقط بخوایم در مورد بازیها ریز بشیم اینکه تو قدیم شخصیتهای گی ،ترنس ، زن مرد نما ، سفیدپوست احمق و... تو صنعت بازی وجود داشته یک حقیقته که نمیشه گفت نبوده.
ولی به ازای هر بازی که با یکی از این شخصیتهای اصلی منتشر میشد 10ها بازی دیگه تو همون سطح بودنکه در مقابلش قرار میگرفتن و این یک بالانسی رو ایجاد میکرد که اون خطوط قرمز برای پلیر اصلا قابل ذکر و اشاره کردن نبود.
اتفاقا جذاب هم بود که اونها رو تجربه کنیم.

اما الان رسما بزرگترین استودیوهای یه کمپانی مثل سونی به طور همزمان دارن همچین محتواهایی رو براش هزینه میکنن (میگم سونی چون در مورد intergalactic داریم صحبت میکنیم ، قطعا خیلیهای دیگه مثل مایکرو هم این شرایط رو دارن شاید حتی تندتر ).

خب من پلیر چرا نباید علیه این هجمه فرهنگی یا اشاعه فرهنگ ، نمیدونم اسمش رو چی بزارم ــ که اجازه بده بگم بین استودیوهای داخلی سونی تبدیل به روند شده ــ اعتراضی داشته باشم؟
چرا نباید در موردش حرف زد؟
مگه این همون هدفی نیست نیست که اشاعه دهندگان این موارد میخوان؟

ماها نتیجه نسلهایی هستیم که عادت داشتن به اینکه یکی بره بالای منبر یا میرکوفن بگیره دستش و هرچی دروغ ، بی فرهنگی و عقب موندگی بوده رو تو ذهن اونها هک کنه و باقی هم بع بع کنان تایید کنن ، اشک بریزن یا براش دست بزنن.

دیگه حداقل ماها که همچین تجربه ای داریم که نباید اینقدر منفعل باشیم که نخوایم حتی در موردش حرف بزنیم.
وقتی خود سازنده اینقدر رو بازی میکنه و ابایی بابت این موضوع نداره چرا ما باید خودسانسوری کنیم و اونها رو نادیده بگیریم؟
کامل و دقیق خوندم، به شدت برات احترام قائلم؛

فقط به نظرم ممکنه الان یکمی بر اساس سوگیری تاییدی در نتیجه فضای فعلی سیاست/رسانه نظر بدیم، فکر کنم 5 سال دیگه وقتی بررسی کنیم خیلی بهتر بشه درک کرد که 2024 و اینترگلکتیک دقیقا تو چه وضعیتی بوده... چون از فضای فعلی احتمالا خارج شیم، بازی رو تجربه کردیم و کانتکست رو بهتر در نظر میگیریم..

* انتقاد من کی باشم که بخوام جلوش رو بگیرم؟ منم خودم دارم از همین امکان استفاده میکنم، فقظ شما به بازی انتقاد دارین، من به شما :D
 
تریلر ویچر4 عالی بود!
من سری ویچر رو از دست دادم چون ویچر1 رو نشد بازی کنم بقیه شم بازی نکردم
ولی الان به فکر افتادم ویچر3 رو اگه ربط داستانی به دو شماره قبلی نداره برم

امیدوارم بودم یه ریبوت از شماره اول باشه با شخصیت گرالت مذکر ولی اینم اگه یه داستان جدید بیربط به قبلیا باشه (چون شخصیتش فرق داره) عالیه واقعا!
البته ویچر 3 هم ربط داستانی داره به ویچر 1 و مخصوصا 2
 
کل مراسم یه طرف گوتی شدن استروبات یه طرف B-) B-) B-) شد چهارمین گوتی سونی توی این مراسم و تیم اسوبی به لیگ ناتی داگ و سانتامونیکا پیوستB-) فرض کن فرامسافتور هم به سونی بپیونده سونی میشه غول چهار سر بی شاخ و دم توی جوایز گوتی:D
ارزش کار استروبات زمانی مشخص میشه که غول این سبک(ماریو)هیچ وقت گوتی نشده
الان خونه رسیدم و فقط لیست رو دیدم فک کنم بهترین tga تاریخ باشه(هم عدالت جوایز هم معرفی ها که اسمشون رو تریلی هم نمی کشه)
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or