The Evil Within

با درود
من دیدم حیفه واقعاً یکی از شاهکارهایی که در آینده داره میاد تاپیک نداشته باشه ، پس با کپی برداری از 2 مطلب بخش اخبار تاپیکش رو زدم....

THE EVIL WITHIN

Developer : Tango Gameworks a division of ZeniMax Asia K.K
Director : Shinji Mikami
Publisher : Bethesda Softworks
Release Date : October 14, 2014

این بازی در سال 2014 و برای PC , XBOX 360 , PS3 , Xbox one & PS4 میاد
The Evil Within is in development for PC, PS3, Xbox 360 and next generation consoles and is slated for release in 2014.
The Evil Within announcement screenshots arrive | VG247
theevil.jpg



بعد از مدت‌ها انتظار بلاخره بازی جدید آقای شینجی میکامی، مرد افسانه‌ای دنیای گیم، و خالق سری بازی Resident EVil با نام The Evil Within منتشر شد. در همان پخش اولین تریلر اطلاعات کوتاهی پیرامون آمدن بازی در سال 2014 و پلتفرم‌ها آن در رسانه‌ها ذکر شد. در همین راستا نیز اطلاعات نسبتا کامل تری بدست‌مان رسید که به صمع و نظر شما خواهیم رساند.

در جدیدتری خبری که آمد بازی با موتور گرافیکی قدرتمند شرکت id software یعنی id Tech 5 در حال ساخت می‌باشد. بی‌شک ارائه و بکار گیری این موتور قوی در بازی که سبکی ترسناک را دارد می‌تواند بسیار حائز اهمیت باشد. در دیگر سو نیز سازنده بازی استودیو Tango Gameworks می‌باش. این استودیو ژاپنی که در سال 2010 توسط خود اقای میکامی تاسیس شد؛ قرار است اولین پروژه مهم خود را در سال 2014 با نام The Evil Within روانه بازار نماید.

در مورد داستان بازی، شخصیت اصلی آن کارگاهیست با نام Sebastian. وی در یک روز عادی به همراه همکارش وقتی داست یک جنایت سریالی را دنبال می‌کرد توسط یک نیروی ترسناک و مرموز مورد حمله قرار می‌گیرد؛ سباستین که شاهد کشته شدن تک، تک همکارانش توسط این نیروی عجیب و مررموز است، مورد حمله قرار می‌گیرد و هوشیاری خود را از دست می‌دهد. وی مدتی بعد در یک مکان به هوش می‌آید و می‌بیند دور و اطرافش پر از موجودات عجیب و غریب است، لذا برای فهمیدن این که چه اتفاقی افتاده است شروع به تجسس می‌کند.

طبق اخبار اقای میکامی در بازی خود از المان‌های survival horror به نحو بسیار سختی قرار است بهره گیرد؛ محدویت‌هایی پیرامون تیر، تفنگ و منابع انرژی در بازی به کار رفته اند تا ترس و وحشت و استرس را هر چه بیشتر به بیننده القا نماید. میکامی در این بازی به شما قول یک بازی با اتمسفر بسیار ترسناک، و عنوانی که می‌تواند مخاطب را بترساند را می‌دهد.

در بازی دشمنان شما دارای هوش بالایی هستند و زمانی که در ترس خود فرو رفته‌اید و به دنبال را چاره هستید، آن‌ها برای شما در حال تدارک حیله‌ و تله هستند. این تله ها می‌تواند به صورت دام بری شما باشد که بسیار مرگبار نیز هستند. شاید یکی از نقاط قوتی که سال ها در سبک های این چنینی ندید‌ایم، بودن معماهایی باشد که ساعت ها و حتی روزها وقت شما را بگیرد، میکامی نیر در این مورد اعلام کرده است در بازی شما با پازل‌ها، و معماهای بسیاری سخت و گوناگونی مواجه خواهید شد.

نکته مهم: در بازی طبق خبر اگر شما در تله ای بیفتید و در آن بمیرید، جسد مرده شما بعد از ادامه آن مرحله دشمن شما خواهد بود!

در آخر نیز سازندگان عنوان می‌کنند بازی The Evil Within دارای یک سناریو بسیار هیجان‌انگیز می‌باشد و هر کارکتر دارای شخصیت خواصی است که باعث با کیفت تر شدن این بازی شده است. دنیای بازی انچنان تاثیر گذار است که شما کاملا تنش و اضطراب را در بازی مشاهده خواهید کرد.
37903263874037134400.jpg




IGN امروز اولین پیش نمایش The Evil Within به همراه مصاحبه ای با سازندگان بازی را منتشر کرده که خلاصه ی آن به شرح زیر است:

از مصاحبه
*******
کلی:​


  • [*=right]میکامی عاشق سبک Surviaval-horror هست. اما در این سال های اخیر به نظر میرسه این سبک از هسته ی خودش فاصله گرفته و به چیز دیگری تبدیل شده. میکامی در صدد بازگرداندن آن می باشد.
    [*=right]میکامی در نظر داره ترکیب تماع عیاری از وحشت و اکشن رو به ارمغان بیاره. وی فکر میکنه بالانس بین این دو تا بسیار مهمه و دو نیمه ی سبک Surviaval-horro رو تشکیل میدهند. میکامی این سبک را اینجوری توصیف میکنه که در آن بازی هم باید ترسناک باشه (با یه سری موجودات کاملا عجیب و مخوف) و در عین حال به بازیکن امکان حمله ور شدن عمیق به سوی این موجودات ترسناک رو بده.
    [*=right]وی میخواد وقتی بازیکنان بازی رو بردارند، این حس کاملا درشون به وجود بیاد که بگند، "من سال هاست که همچین بازی به این اندازه ترسناک و وحشت آور، بازی نکرده بودم".
    [*=right]میکامی در نظر داره که یک ترس روانشناسانه رو ارائه بده و بازیکنان رو مجبور به انجام کارهایی کنه که برایشان ناخوشایند باشه. (از دید روان شناسانه)

داستان:​


  • [*=right]سه کاراگاه به محل جنایت که یک تیمارستان است، اعزام میشوند، جایی که به نظر میرسه کشتار مخوفی صورت گرفته است. پلیس زودتر به محل اعزام شده است و زمانی که این سه با تاخیر به آن جا می رسند، هیچ کدام از پلیس ها به جز اتوموبیل های خالیشان را در محل نمیببیند. در داخل تیمارستان یک سری جسد وجود داره.
    [*=right]با ضربه ای که به سر شخصیت بازی در ادامه داستان وارد می شود، وی از هوش می رود و در محل دیگری به هوش می آید. و خوب داستان بازی اینجوری شروع می شود که "من کدوم گوری هستم، اینجا چه خبره؟ این قتل ها برای چیه؟".
    [*=right]میکامی میخواد داستان بازی تمرکز کمتری بر روی پیچش های داستانی (twist) و تغییرات ناگهانی داشته و بیشتر سعی داره روی جنبه ی مرموز بودن و رمز آلود بودن داستان تمرکز کنه.


گیم پلی:​


  • [*=right]میکامی از سلاح هایی که در بازی می توانید استفاده کنید به "اسلحه های گرم مانند پیستول و شاتگان و اسلحه های سرد مثل چاقو و تبر" اشاره داشت. مورد دیگری که میتوانید به عنوان سلاح و کشتن دشمن استفاده کنید، استفاده و گذاشتن تله می باشد.
    [*=right]میکامی اصلا دوست نداره که شخصیت بازی قدرت های فراانسانی داشته باشه و یا این بتونه از اسلحه های سنگین مثل مچین گان استفاده کنه.
    [*=right]تیم بازی به شدت در حال کار بر روی یک مکانیزم "احساسی" در گیم پلی هستند. طوری که تیم بازی میخواد بازیکنان در هنگام رویارویی با دشمنان اون حس وحشت و ترسی که آن ها در نظر دارند را به آدم القا کنه.
    [*=right]میکامی در نظر داره لوکیشن ها، سناریوها و موقعیت های مختلف و متفاوت از همی بسازه که اوضاع دائما برای بازیکنن در حال تغییر باشند.

انجین:


  • [*=right]همون طور که می دانید بازی از انجین ID-Tech 5 استفاده میکنه که هم مناسب بازی های شوتر اول شخص و هم سوم شخص می باشد. اما تیم بازی تغییرات زیادی در انجین بازی صورت داده تا اون استایل گرافیکی و هنری که در یک بازی horror میخواهند را بتوانند بدست بیارند.


شخصیت ها و دشمنان:​


  • [*=right]یک سری زامبی های مرسوم در بازی حضور دارند.
    [*=right]بعضی دیگر از دشمنان شما بسیار عجیب و غریب هستند و با نگاه کردن به آن ها برای تشخیص این موضوع که چجوری میخوان به سمت شما بیایند و یا چجوری میخواند به شما ضربه وارد کنند، سخت است. این باعث میشه حس اضطراب و همچین حس مردد بودن در شما به وجود بیاد.
    [*=right]شخصیت ها و موجوداتی که از لحاظ ظاهری عجیب و غیر عادی هستند که حس کنجکاوی شما بر می انگیزند.



از پیش نمایش IGN:


  • [*=right]شخصیت اصلی بازی، سباستین به همراه دو کاراگاه خود وارد تیمارستان میشوند. دو همکار وی که یکی آن ها جوزف نام داره و دیگری که یک زن می باشد و بقیه به اسم "بچه" ا[احتمالا به خاطر سن پایین و تازه کار بودن] صدایش میکنند.
    [*=right]جسد های زیادی در گوشه و کنار بیمارستان وجود داره. سباستین در یکی از نمایشگرهای مربوط به دوربین های مراقبتی، شخص ناشناسی را می بینید که در حال کشتن یک پلیس می باشد. که در ادامه داستان همان شخص ناگهان از گوشه به سباستین ضربه ی محکمی وارد میکند که باعث می شود وی از هوش برود.
    [*=right]قسمت های داخلی بدن انسان و همچنین خون زیادی در جای جای محیط تیمارستان دیده میشوند.
    [*=right]سباستین سپس در مکان دیگری و به صورت کله پا آویزان از یک قلاب به هوش میاد. چندین جنازه ی دیگر به مانند سباستین آویزان هستند. یک فرد روانی با چاقوی قصابی و کاملا خونی در آن جا حضور دارد که سپس یکی از جنازه های آویزان شده رو به پایین می آورد و بعد از گذاشتن جسد بر روی میز، شروع به سلاخی کردن آن میکند.
    [*=right]انمیشین ها و سرعت حرکت شخصیت بازی بر حسب این که آیا دشمن در مقابل شما وجود داره یا نه تغییر میکند.
    [*=right]سباستین هشدار مرد قصاب رو بر می انگیزه. وی (قصاب) اسلحه ی معروف میکامی، یعنی یک اره برقی، را در دست میگیره و به شخصیت ما حمله ور میشود. در این جا شاهد یک سکانس تغییب و گریز هستیم که سباسیتن به سختی میتواند از محلکه بگریزد.
    [*=right]در صورتی که مرد قصاب شما را گم کند. بی جهت با اره برقی خود به این طرف و آن طرف ضربه می زند. در صورت این که دوباره شناسایی شوید، وی بدون معطلی به شما حمله ور میشود. شما همچین می توانید با پرت کردن آجر حواس وی را پرت کنید.
    [*=right]سباستین بالاخره میتواند توسط یک آسانسور از محلکه میگریزد. وی ناامیدانه از تیمارستان پا به فرار میگذارد. بیرون از تیمارستان اتومیبل های پلیس که در آتش دارند میسوزند را مشاهده میکند و سپس آن جا ترک میکند. پیش در آمد و بخش ابتدایی بازی در این جا به پایان می رسد.
    [*=right]بخش دوم دمو در ادامه ی بازی و در یک محیط تاریک و باز اتفاق می افتد که در انتهای آن به یک کلبه ی متروکه ختم می شود. سباستین سپس وارد کلبه می شود و با یک سری زامبی های "مرسوم و معمول در بازی ها" رو به رو میشود.
    [*=right]این زامبی ها به نظر میرسه آثار شکنجه و عذاب در ظاهرشون دیده میشه.
    [*=right]در حالی که سباسیتن در حال تیراندازی به زامبی ها برای نجات خود می باشد، ناگهان صحنه و محیط بازی در حین مبارزه تغییر میکند و شاهد یک سکانس با درخشش زیاد بر روی تصویر و همچنین به نظر میرسد سباستین در حال خونریزی است دیده می شود. سپس وی خود را در تیمارستان دوباره پیدا میکند.
    [*=right]دمو در انتها با بیرون آمدن یک موجود جن مانند و دارای چندین پا از یک استخر خون و حمله ور شدن سریع آن به سمت شما به پایان می یابد.


56806186217435437684.jpg


پیش نمایش وبسایت PCGames.de:



  • [*=right]تیم بازی برای افرایش حس سینماتیک، مقدار HUD را به شدت کاهش داده است. به گفته ی PCGames تقریبا هیچ گونه رابط کاربری ای در صفحه وجود ندارد. (IGN تنها به تولبار جان اشاره کرده است.)
    [*=right]منوی حلقه مانند برای اسلحه ها inventory
    [*=right]انتخاب سریع آیتم ها بوسیله ی دی پد
    [*=right]وجود بسته های سلامتی جان
    [*=right]درست به مانند RE4 شما در ابتدای بازی با یک مرد اره برقی بدست و تعداد زیادی زامبی رو به رو خواهید شد. اما با این تفاوت که در اینجا می توانید از تله و یک سری آپشن های دیگه استفاده کنید که باعث تفاوت در رویکرد مبارزه ها شده است.
    [*=right]با یک تله گذاری درست می توانید چندین هدف رو با هم نابود کنید.
    [*=right]موسیقی زیادی در دمو وجود نداشت که این موضوع حتی باعث شده بازی وحشتناک تر جلوه کنه.


کانسپت آرت ها و تصویر In-Engine (تصویر سوم) از ویدیو:




ویدیوی مصاحبه با سازنده ها:
Making The Evil Within: Survival Horror Returns - YouTube

پیش نمایش IGN:
The Evil Within First Look - IGN

با تشکر از kolange_edalat & behrooz که من فقط اطلاعاتشون رو کپی کردم برداشتم آوردم :biggrin1:

تریلر جدید 28 می 2013

تصاویر The Evil Within
 
آخرین ویرایش:
یکی از مشکلات بزرگ ِ این بازی این بود که باس های چپترهای مختلف روی درجه سختی بالا خیلی خیلی سخت از بین میرن ولی باس آخر بازی روی درجه سختی بالا عین آب خوردن از بین میره و کلآ فرقی با درجه سختی های دیگه ـش نداره. داستان بازی هم که یه چیزی از نابود اونورتره و اصلا درست توضیح داده نمیشه و آخر بازی کلی علامت سوال توو ذهن آدم میاد. شخصیت پردازی بازی هم متوسط روو به پایین هست به طوری که تا اخر چپتر چهارم اصلا آدم نمیفهمه کی به کیه و فقط باید الکی ادامه بدی.
در کل اگر بخوایم با عنوانی مثل اویل 4 مقایسه اش کنیم همین الان از خیلی جهات اویل 4 سرتر هستش و به نظرم این بازی یک کپی اماتور گونه از اویل 4 بود که به خاطر هایپ خیلی شدید نمراتش یکم اومد بالا وگرنه اگر کارگردان بازی شخص مهمی نبود و دبه ی هایپ رو هم روش خالی نمیکردن نمراتش خیلی خیلی پایین تر میشد.

من به عنوان شخصی که 2 سال دبیر تحریریه ی این سایت بوده، اگر میخواستم بازی رو نقد کنم نمره ای بالاتر از 5 بهش نمیدادم.
 
خب من این مدت که نبودم تصمیم گرفتم برم سراغ بعضی از سایت هایی که نمره پایینی به بازی دارند. هیچ کدام برام به اندازه joystiq خنده دار و لذت بخش نبود! حالا اینکه درست گفته یا غلط اهمیتی نداره. چون به هر جال نظر این وبسایت هست و ما هم بهش احترام میگذاریم. ولی ایراداتی که به بازی گرفته گاها مضحک و مسخرس!

میریم که بریم نقد را با هم بخونیم

خدمت شما :

توقعات بیش از حد همیشه میتواند تمام لذت تجربه ی یک عنوان را حتی تا قبل از برداشتن گیم پد خود نابود کند!
مثلا بشمار آوردن TEW به عنوان یک عنوان ترسناک یکی از این قدم های اشتباه و نادرست میباشد.

درواقع این لقب در حالی به این بازی داده شده که بیشتر توجه گیم به مخفی کاری و دیده نشدن و زنده ماندن متمرکز شده تا ایجاد یک جو و اتمسفر ترسناک!
متاسفانه حتی بشمار آوردن این بازی به عنوان یک بازی اکشن هم نمیتواند انگیزه ی کافی برای لذت بردن از این عنوان را به شما القا کند.
مواردی چون سیستم کنترل در هم بر هم و دیزاین و طراحی پیش پا افتاده بازی , تجربه ی این عنوان را به یک تکرار بی پایان و ملال آور و گاهی خسته کننده بدل میکند , اما در هر حال حداقل امر اینست که نا امیدی شما جلوه ی واقعی و درست تری پیدا خواهد کرد!(...)

(...)درواقع بیشتر عناصر بکار رفته برای ساخت TEW بدون هیچگونه مفهوم یا توضیح خاص و تکمیلی به گیمر نمایانده میشوند.
در حقیقت آقای شینجی میکامی به عنوان یکی از اصلی ترین عوامل ساخت , با سماجت پای خود را در یک کفش کرده که بگوید ” هی ! اینها فقط ترسناک هستند! اوکی؟! ”
بخش کوچکی از داستان رویه ای کلی و نمایه ای از داستان قابل فهم بازی را ارایه میدهد اما باقی آن تنها اتفاقی و برحسب اتفاق رخ میدهد! درست مانند اینکه تیم سازنده تا آخرین دقایق اتمام ساخت این موضوع را فراموش کرده باشد و ناگهان به این فکر افتد که طبیعتا جای خالی برای گنجاندن یک سری دیالوگ اضافی وجود دارد!(...)
(...) داستان بصورت اجمالی دورنمایی ترسناک و زیبایی دارد اما در واقعیت هیچگاه نمیتوانین در بازی به آن حس نزدیک شوید!(...)

در ادامه هم شروع کرده به تشریح دشمنان و باس فایت ها و اعلام داشته که گاهی اوقات بازی بیش از اندازه سخت و گاهی اوقات بشدت ابتدایی جلوه میکنه!
بعد هم گفته که گاهی وقت مثل مرحله ی کلیسا که باید دشمن هاتو اسنایپ کنی پیدا کردن استراتژی مناسب و راه رد کردن مرحله حداقل به یکبار مردن نیاز داره!
در ادامه :
(...) عنوان TEW بشدت از مشکلات دوربین خصوصا در فضاهای بسته رنج میبرد! به لطف دوربین بازی گاهی اوقات شما به هیچ وجه نمیتوانید تله یا دشمنی را که در برخی محیط ها کمین کرده است را تشخیص داده دوربین در این باره شما را آرزو به دل یک دید خوب میگذارد!

شاید باس فایت های بازی به این دلیل فضای زیادی از صفحه نمایش را به خود اختصاص میدهند که این عناصر ( یعنی باس فایت ها ) در واقع همان جذاب ترین نقطه ی مثبت کل این عنوان باشد!
به عنوان مثال Boxman بخوبی حس ترس را به گیمر منتقل میکند اما متاسفانه این ویژگی هم مثل بسیاری دیگر از ویژگی های بازی به زودی برایتان تکراری خواهد شد و شما در باقی باس فایت ها نیز مکانیزم مشابهی را برای ترساندن مخاطب مشاهده میکنید.

به عنوان مثال از نقاط منفی این باس فایت میتوان به موارد زیر اشاره کرد :
بازی هیچ سرنخی را در رابطه با نحوه ی مقابله با آن در اختیار شما نمیگذارد!

برخی دشمنان ” کشته نمیشوند ” و در عین حال برخی ” باید کشته شوند ” - احتمالا منظورش نا متعادل بودن جو بازی بوده- و متاسفانه TEW هیچ چیزی در باب اینکه این دشمن شما از کدام نوع است در اختیار شما قرار نمیگذارد که حداقل بدانیم مهمات خود را حرام این دشمن کنیم یا فقط بدون دیده شدن از او رد شویم!!(...)
(...) نکته ی جالب اینجاست که علی رغم سختی زیاد بازی در برخی مراحل پس از اینکه با کلی تلاش و زحمت باس فایت را از پیش رو برداشتید هیچ حس بزرگ پیروزی که مشابهش را در بازی مانند Dark Souls شاهد بودیم شما را فرا نمیگیرد.

* اینجاش جالبه که تیکه میندازه و میگه :
حداقل میتوانیم دلمان را به این خوش کنیم که میتوان در بعضی نقاط بازی دست از کشتی گرفتن با دوربین بد قلق بازی و مشکلات افتضاح دویدن سباستین برداریم و برای مدتی به تماشای محیط بپردازیم! - :D -

در ادامه میگه:

(...) آخرین مورد ناامید کننده ی این عنوان برای من این بود که این بازی حتی قوانین خودش راهم نقض میکرد!
وقتی در نزدیکی دشمنی قرار میگیرید نماد یک چشم بالای نمایشگر ظاهر میشود , اگر او شما را نبیند چشم بسته است و اگر باز باشد شما دیده شدید. درصورت اینکه حالت دوم رخ داد شما میتوانید در مکان های مختلفی مانند زیر تخت و... پنهان شوید... یکبار من تصمیم گرفتم برای اجتناب از درگیری بروم و در محیطی مانند کمد پنهان شوم تا دشمن مد نظر رد مرا گم کند اما در کمال تعجب او رد مرا مستقیما به سمت اتاق دنبال کرد و کمد را جست و جو کرد و مرا بیرون کشید و سلاخی کرد!
کمی طول کشید که بفهمم او همان Ruvik یعنی مرد نقاب دار درون بیمارستان است !

در واقع این عنوان برنامه ریزی کرده که شانس موفقیت زیادی به شما ندهد و مسلما این موضوع فرصت کافی برای تصمیم گیری های درست و ارتقای مهارت در درگیری هارا به شما نمیدهد.


*** و در نهایت در پایان مقاله :
در واقع سازنده سعی کرده تمام عیب های بازی و کمبود ترس را با جلوه های خشن و خونین پوشش دهد اما در مهایت تنها چیزی که درباره ی TEW برایمان آشکار و روشن است اینست که تا چه خد این عنوان نا امید کننده و پایین سطح انتظارات ساخته شده!
 
آخرین ویرایش:
سلام سلام. خب بعد چند روز دوری از تاپیک محبوبم؛ تاپیک بازی هنرمند بزرگ ، استاد شینجی میکامی یک چند تا نامزدی و بهترین ها بود گفتم بد نیست بهش اشاره کنم:p

the evil within جزو 25 بازی برتر سال 2014 از نگاه gamer.nl
De 25 beste games van 2014 | games nieuws

the evil within بهترین بازی ترسناک از نگاه کاربران وبسایت the sixthaxis
TSA Game Of The Year 2014: Community Choices[FONT=&amp]/[/FONT]

the evil within بهترین بازی action adventure از نگاه وبسایت game mag
علاوه بر این نامزد بهترین داستان و بهترین بازی سال نیز شده است
http://gamemag.ru/news/luchshie-igri-2014-goda-itogi-goda-ot-redaktsii-gamemag-102449
 
آخرین ویرایش:
دوستان نمیدونم کسی این سوال رو کرده یا نه ولی من بازی رو تازه گرفتم حالا هم چپتر 9 هستم یکی از مغز ها رو رد کردم و سرنگ رو زدم اما مغز سمت راستی مونده و وقتی میرسم هرچی میزنم از خونم کم میشه کلا این مغز رو چه جوری باید رد کنم.
 
دوستان نمیدونم کسی این سوال رو کرده یا نه ولی من بازی رو تازه گرفتم حالا هم چپتر 9 هستم یکی از مغز ها رو رد کردم و سرنگ رو زدم اما مغز سمت راستی مونده و وقتی میرسم هرچی میزنم از خونم کم میشه کلا این مغز رو چه جوری باید رد کنم.
عزیز وقتی میرید سر مغزه . تو تنظیمات زیرنویسو فعال کنید
اگه فعال کردید او پایین می نویسه سوزنو بکنی تو کدوم قسمت مغز مثلا میگهc-1
بعد شما رو نقشه بغل می بینید و c-1 رو پیدا می کنید و سوزن رو در ان قسمت فرو می کنید
می خواهید زیرنویسو فعال کنید در غیر این صورت باید حرف های یارو رو گوش کنید
توجه کنید که یارو صحبت می کنه و به صورت زیر نویس پخش میشه و میگه سوزنو کجا بکنید
 
بازی رو تموم کردم امروز
خیلی سینوسی بود بعضی مراحل واقعا رو اعصاب بود و مزخرف ولی بعضیاشون خیلی عالی بود داستانش هم در مجموع جالب بود
در مجموع راضیم ازش
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or