The Evil Within

با درود
من دیدم حیفه واقعاً یکی از شاهکارهایی که در آینده داره میاد تاپیک نداشته باشه ، پس با کپی برداری از 2 مطلب بخش اخبار تاپیکش رو زدم....

THE EVIL WITHIN

Developer : Tango Gameworks a division of ZeniMax Asia K.K
Director : Shinji Mikami
Publisher : Bethesda Softworks
Release Date : October 14, 2014

این بازی در سال 2014 و برای PC , XBOX 360 , PS3 , Xbox one & PS4 میاد
The Evil Within is in development for PC, PS3, Xbox 360 and next generation consoles and is slated for release in 2014.
The Evil Within announcement screenshots arrive | VG247
theevil.jpg



بعد از مدت‌ها انتظار بلاخره بازی جدید آقای شینجی میکامی، مرد افسانه‌ای دنیای گیم، و خالق سری بازی Resident EVil با نام The Evil Within منتشر شد. در همان پخش اولین تریلر اطلاعات کوتاهی پیرامون آمدن بازی در سال 2014 و پلتفرم‌ها آن در رسانه‌ها ذکر شد. در همین راستا نیز اطلاعات نسبتا کامل تری بدست‌مان رسید که به صمع و نظر شما خواهیم رساند.

در جدیدتری خبری که آمد بازی با موتور گرافیکی قدرتمند شرکت id software یعنی id Tech 5 در حال ساخت می‌باشد. بی‌شک ارائه و بکار گیری این موتور قوی در بازی که سبکی ترسناک را دارد می‌تواند بسیار حائز اهمیت باشد. در دیگر سو نیز سازنده بازی استودیو Tango Gameworks می‌باش. این استودیو ژاپنی که در سال 2010 توسط خود اقای میکامی تاسیس شد؛ قرار است اولین پروژه مهم خود را در سال 2014 با نام The Evil Within روانه بازار نماید.

در مورد داستان بازی، شخصیت اصلی آن کارگاهیست با نام Sebastian. وی در یک روز عادی به همراه همکارش وقتی داست یک جنایت سریالی را دنبال می‌کرد توسط یک نیروی ترسناک و مرموز مورد حمله قرار می‌گیرد؛ سباستین که شاهد کشته شدن تک، تک همکارانش توسط این نیروی عجیب و مررموز است، مورد حمله قرار می‌گیرد و هوشیاری خود را از دست می‌دهد. وی مدتی بعد در یک مکان به هوش می‌آید و می‌بیند دور و اطرافش پر از موجودات عجیب و غریب است، لذا برای فهمیدن این که چه اتفاقی افتاده است شروع به تجسس می‌کند.

طبق اخبار اقای میکامی در بازی خود از المان‌های survival horror به نحو بسیار سختی قرار است بهره گیرد؛ محدویت‌هایی پیرامون تیر، تفنگ و منابع انرژی در بازی به کار رفته اند تا ترس و وحشت و استرس را هر چه بیشتر به بیننده القا نماید. میکامی در این بازی به شما قول یک بازی با اتمسفر بسیار ترسناک، و عنوانی که می‌تواند مخاطب را بترساند را می‌دهد.

در بازی دشمنان شما دارای هوش بالایی هستند و زمانی که در ترس خود فرو رفته‌اید و به دنبال را چاره هستید، آن‌ها برای شما در حال تدارک حیله‌ و تله هستند. این تله ها می‌تواند به صورت دام بری شما باشد که بسیار مرگبار نیز هستند. شاید یکی از نقاط قوتی که سال ها در سبک های این چنینی ندید‌ایم، بودن معماهایی باشد که ساعت ها و حتی روزها وقت شما را بگیرد، میکامی نیر در این مورد اعلام کرده است در بازی شما با پازل‌ها، و معماهای بسیاری سخت و گوناگونی مواجه خواهید شد.

نکته مهم: در بازی طبق خبر اگر شما در تله ای بیفتید و در آن بمیرید، جسد مرده شما بعد از ادامه آن مرحله دشمن شما خواهد بود!

در آخر نیز سازندگان عنوان می‌کنند بازی The Evil Within دارای یک سناریو بسیار هیجان‌انگیز می‌باشد و هر کارکتر دارای شخصیت خواصی است که باعث با کیفت تر شدن این بازی شده است. دنیای بازی انچنان تاثیر گذار است که شما کاملا تنش و اضطراب را در بازی مشاهده خواهید کرد.
37903263874037134400.jpg




IGN امروز اولین پیش نمایش The Evil Within به همراه مصاحبه ای با سازندگان بازی را منتشر کرده که خلاصه ی آن به شرح زیر است:

از مصاحبه
*******
کلی:​


  • [*=right]میکامی عاشق سبک Surviaval-horror هست. اما در این سال های اخیر به نظر میرسه این سبک از هسته ی خودش فاصله گرفته و به چیز دیگری تبدیل شده. میکامی در صدد بازگرداندن آن می باشد.
    [*=right]میکامی در نظر داره ترکیب تماع عیاری از وحشت و اکشن رو به ارمغان بیاره. وی فکر میکنه بالانس بین این دو تا بسیار مهمه و دو نیمه ی سبک Surviaval-horro رو تشکیل میدهند. میکامی این سبک را اینجوری توصیف میکنه که در آن بازی هم باید ترسناک باشه (با یه سری موجودات کاملا عجیب و مخوف) و در عین حال به بازیکن امکان حمله ور شدن عمیق به سوی این موجودات ترسناک رو بده.
    [*=right]وی میخواد وقتی بازیکنان بازی رو بردارند، این حس کاملا درشون به وجود بیاد که بگند، "من سال هاست که همچین بازی به این اندازه ترسناک و وحشت آور، بازی نکرده بودم".
    [*=right]میکامی در نظر داره که یک ترس روانشناسانه رو ارائه بده و بازیکنان رو مجبور به انجام کارهایی کنه که برایشان ناخوشایند باشه. (از دید روان شناسانه)

داستان:​


  • [*=right]سه کاراگاه به محل جنایت که یک تیمارستان است، اعزام میشوند، جایی که به نظر میرسه کشتار مخوفی صورت گرفته است. پلیس زودتر به محل اعزام شده است و زمانی که این سه با تاخیر به آن جا می رسند، هیچ کدام از پلیس ها به جز اتوموبیل های خالیشان را در محل نمیببیند. در داخل تیمارستان یک سری جسد وجود داره.
    [*=right]با ضربه ای که به سر شخصیت بازی در ادامه داستان وارد می شود، وی از هوش می رود و در محل دیگری به هوش می آید. و خوب داستان بازی اینجوری شروع می شود که "من کدوم گوری هستم، اینجا چه خبره؟ این قتل ها برای چیه؟".
    [*=right]میکامی میخواد داستان بازی تمرکز کمتری بر روی پیچش های داستانی (twist) و تغییرات ناگهانی داشته و بیشتر سعی داره روی جنبه ی مرموز بودن و رمز آلود بودن داستان تمرکز کنه.


گیم پلی:​


  • [*=right]میکامی از سلاح هایی که در بازی می توانید استفاده کنید به "اسلحه های گرم مانند پیستول و شاتگان و اسلحه های سرد مثل چاقو و تبر" اشاره داشت. مورد دیگری که میتوانید به عنوان سلاح و کشتن دشمن استفاده کنید، استفاده و گذاشتن تله می باشد.
    [*=right]میکامی اصلا دوست نداره که شخصیت بازی قدرت های فراانسانی داشته باشه و یا این بتونه از اسلحه های سنگین مثل مچین گان استفاده کنه.
    [*=right]تیم بازی به شدت در حال کار بر روی یک مکانیزم "احساسی" در گیم پلی هستند. طوری که تیم بازی میخواد بازیکنان در هنگام رویارویی با دشمنان اون حس وحشت و ترسی که آن ها در نظر دارند را به آدم القا کنه.
    [*=right]میکامی در نظر داره لوکیشن ها، سناریوها و موقعیت های مختلف و متفاوت از همی بسازه که اوضاع دائما برای بازیکنن در حال تغییر باشند.

انجین:


  • [*=right]همون طور که می دانید بازی از انجین ID-Tech 5 استفاده میکنه که هم مناسب بازی های شوتر اول شخص و هم سوم شخص می باشد. اما تیم بازی تغییرات زیادی در انجین بازی صورت داده تا اون استایل گرافیکی و هنری که در یک بازی horror میخواهند را بتوانند بدست بیارند.


شخصیت ها و دشمنان:​


  • [*=right]یک سری زامبی های مرسوم در بازی حضور دارند.
    [*=right]بعضی دیگر از دشمنان شما بسیار عجیب و غریب هستند و با نگاه کردن به آن ها برای تشخیص این موضوع که چجوری میخوان به سمت شما بیایند و یا چجوری میخواند به شما ضربه وارد کنند، سخت است. این باعث میشه حس اضطراب و همچین حس مردد بودن در شما به وجود بیاد.
    [*=right]شخصیت ها و موجوداتی که از لحاظ ظاهری عجیب و غیر عادی هستند که حس کنجکاوی شما بر می انگیزند.



از پیش نمایش IGN:


  • [*=right]شخصیت اصلی بازی، سباستین به همراه دو کاراگاه خود وارد تیمارستان میشوند. دو همکار وی که یکی آن ها جوزف نام داره و دیگری که یک زن می باشد و بقیه به اسم "بچه" ا[احتمالا به خاطر سن پایین و تازه کار بودن] صدایش میکنند.
    [*=right]جسد های زیادی در گوشه و کنار بیمارستان وجود داره. سباستین در یکی از نمایشگرهای مربوط به دوربین های مراقبتی، شخص ناشناسی را می بینید که در حال کشتن یک پلیس می باشد. که در ادامه داستان همان شخص ناگهان از گوشه به سباستین ضربه ی محکمی وارد میکند که باعث می شود وی از هوش برود.
    [*=right]قسمت های داخلی بدن انسان و همچنین خون زیادی در جای جای محیط تیمارستان دیده میشوند.
    [*=right]سباستین سپس در مکان دیگری و به صورت کله پا آویزان از یک قلاب به هوش میاد. چندین جنازه ی دیگر به مانند سباستین آویزان هستند. یک فرد روانی با چاقوی قصابی و کاملا خونی در آن جا حضور دارد که سپس یکی از جنازه های آویزان شده رو به پایین می آورد و بعد از گذاشتن جسد بر روی میز، شروع به سلاخی کردن آن میکند.
    [*=right]انمیشین ها و سرعت حرکت شخصیت بازی بر حسب این که آیا دشمن در مقابل شما وجود داره یا نه تغییر میکند.
    [*=right]سباستین هشدار مرد قصاب رو بر می انگیزه. وی (قصاب) اسلحه ی معروف میکامی، یعنی یک اره برقی، را در دست میگیره و به شخصیت ما حمله ور میشود. در این جا شاهد یک سکانس تغییب و گریز هستیم که سباسیتن به سختی میتواند از محلکه بگریزد.
    [*=right]در صورتی که مرد قصاب شما را گم کند. بی جهت با اره برقی خود به این طرف و آن طرف ضربه می زند. در صورت این که دوباره شناسایی شوید، وی بدون معطلی به شما حمله ور میشود. شما همچین می توانید با پرت کردن آجر حواس وی را پرت کنید.
    [*=right]سباستین بالاخره میتواند توسط یک آسانسور از محلکه میگریزد. وی ناامیدانه از تیمارستان پا به فرار میگذارد. بیرون از تیمارستان اتومیبل های پلیس که در آتش دارند میسوزند را مشاهده میکند و سپس آن جا ترک میکند. پیش در آمد و بخش ابتدایی بازی در این جا به پایان می رسد.
    [*=right]بخش دوم دمو در ادامه ی بازی و در یک محیط تاریک و باز اتفاق می افتد که در انتهای آن به یک کلبه ی متروکه ختم می شود. سباستین سپس وارد کلبه می شود و با یک سری زامبی های "مرسوم و معمول در بازی ها" رو به رو میشود.
    [*=right]این زامبی ها به نظر میرسه آثار شکنجه و عذاب در ظاهرشون دیده میشه.
    [*=right]در حالی که سباسیتن در حال تیراندازی به زامبی ها برای نجات خود می باشد، ناگهان صحنه و محیط بازی در حین مبارزه تغییر میکند و شاهد یک سکانس با درخشش زیاد بر روی تصویر و همچنین به نظر میرسد سباستین در حال خونریزی است دیده می شود. سپس وی خود را در تیمارستان دوباره پیدا میکند.
    [*=right]دمو در انتها با بیرون آمدن یک موجود جن مانند و دارای چندین پا از یک استخر خون و حمله ور شدن سریع آن به سمت شما به پایان می یابد.


56806186217435437684.jpg


پیش نمایش وبسایت PCGames.de:



  • [*=right]تیم بازی برای افرایش حس سینماتیک، مقدار HUD را به شدت کاهش داده است. به گفته ی PCGames تقریبا هیچ گونه رابط کاربری ای در صفحه وجود ندارد. (IGN تنها به تولبار جان اشاره کرده است.)
    [*=right]منوی حلقه مانند برای اسلحه ها inventory
    [*=right]انتخاب سریع آیتم ها بوسیله ی دی پد
    [*=right]وجود بسته های سلامتی جان
    [*=right]درست به مانند RE4 شما در ابتدای بازی با یک مرد اره برقی بدست و تعداد زیادی زامبی رو به رو خواهید شد. اما با این تفاوت که در اینجا می توانید از تله و یک سری آپشن های دیگه استفاده کنید که باعث تفاوت در رویکرد مبارزه ها شده است.
    [*=right]با یک تله گذاری درست می توانید چندین هدف رو با هم نابود کنید.
    [*=right]موسیقی زیادی در دمو وجود نداشت که این موضوع حتی باعث شده بازی وحشتناک تر جلوه کنه.


کانسپت آرت ها و تصویر In-Engine (تصویر سوم) از ویدیو:




ویدیوی مصاحبه با سازنده ها:
Making The Evil Within: Survival Horror Returns - YouTube

پیش نمایش IGN:
The Evil Within First Look - IGN

با تشکر از kolange_edalat & behrooz که من فقط اطلاعاتشون رو کپی کردم برداشتم آوردم :biggrin1:

تریلر جدید 28 می 2013

تصاویر The Evil Within
 
آخرین ویرایش:
آقا دو تا سوال:
1 اگه زامبی هایی که کشتی رو نسوزونی چی میشه؟ دوباره زنده میشن؟
2 نرخ فریم به نظر من خیلی خیلی پایین میاد !!! (رو ps4بازی میکنم) بطوریکه اصلا توی ذوق میزنه (فکر نمیکنم حتی 30 باشه ... به نظرم 15-20 میاد) یه آپدیت یه گیگی داره، این آپدیت چه تاثیری میذاره؟ می ارزه دانلودش کنم؟
1. آحتمالش هست ولی نه همیشه.
2. اگر تازه بازی رو خریدی و هیج اپدیتی نصب نکردی دلیلش همین هست. بدون اپدیت کلا فریم ریت بازی نابوده !!! اصلا نمیشه بازی کرد...
 
یه چیز دیگه:
من آخر کپچر 2 که زامبی ها جمع شدن دارن مرده خوری میکنن دویدم و سریع از دستشون فرار کردم ... میخوام ببینم تو اون قسمت چیز خاصی نبوده که از دستش بدم؟ مثلا شاتگان تو اون محیط نبوده واسه پیدا کردن؟
 
یه چیز دیگه:
من آخر کپچر 2 که زامبی ها جمع شدن دارن مرده خوری میکنن دویدم و سریع از دستشون فرار کردم ... میخوام ببینم تو اون قسمت چیز خاصی نبوده که از دستش بدم؟ مثلا شاتگان تو اون محیط نبوده واسه پیدا کردن؟
راه دیگه ای غیر از فرار نیس
شاتگان رو مرحله بعدی پیدا میکنی
 
یه سوال دیگه دارم از دوستانی که بازی رو تا آخرش رفتن:
مثل اویل 4 بازی مثلا هفت تیر های مختلف یا شاتگان های مختلف داره؟ یا همینا که دستمونه رو با خیال راحت تا آخر آپگرید کنیم؟
میخوام ببینم اگه قراره در نهایت مثلا یه شاتگان دیگه، شاتگان اصلی م میشه، خیلی پوینت هامو سر اسلحه های اولیه حروم نکنم :d
 
آخرین ویرایش:
یه سوال دیگه دارم از دوستانی که بازی رو تا آخرش رفتن:
مثل اویل 4 بازی مثلا هفت تیر های مختلف یا شاتگان های مختلف داره؟ یا همینا که دستمونه رو با خیال راحت تا آخر آپگرید کنیم؟
میخوام ببینم اگه قراره در نهایت مثلا یه شاتگان دیگه، شاتگان اصلی م میشه، خیلی پوینت هامو سر اسلحه های اولیه حروم نکنم :d
نداره . همونها هست. همینا رو اپگرید میکنی ... بازی رو تو درجه سختهای مختلف تموم کنی یا collectible ها رو بگیری اسلحه های جدید هم میده ...

سلام دوستان کسی میتونه بگه چجوری این تروفی رو میشه گرفت
Not Part of the Job Description
با تشکر
کسی نیست ؟؟؟؟!!!!!
توی chapter 5 فک کنم موقعی که kidman توی تانکه خون گیر افتاده و wave ها دشمنها میان نباید بزاری jospeh اصلا damage بخوره ! از bow استفاده کن میشه !
 
[FONT=&quot]یکی از خاطره انگیز و حرفه ای ترین تاپیک ها! طول و تفصیل این تاپیک مثال زدنی است.[/FONT]
[FONT=&quot] [/FONT]
[FONT=&quot]آه نوستالژی! اسطوره دوباره کشف شد![/FONT][FONT=&quot][/FONT]
[FONT=&quot] [/FONT]
[FONT=&quot]اصلا حال و حوصله فعالیت ندارم و نداشتم. به خاطر یک سری مشکلات به وجود امده. برای یک نفر مثل من که سال ها فعالیت در فروم های مختلف کرده حقیقتا خسته کننده شده. تنها دلیل حضور من استاد میکامی و یک سری از دوستان خوبم بود. به امید روزی که استاد بازی جدید معرفی کند و من هم حال و احوالاتم خوب شه[/FONT]
[FONT=&quot]اما گفتم این پست را به خاطر میکامی ، دوست عزیزم امیرحسین بابایی ([/FONT][FONT=&quot]dark war[/FONT][FONT=&quot]) و سایر طرفداران میکامی و دوستانی که تو انم یک سال من را همراهی کردند بدم. [/FONT]
[FONT=&quot]بعد از دو ماه امدم تو سایت! هر چند این مدت اصلا تو اینترنت نمیرفتم یا اگه هم میرفتم خیلی کم. من به دوستان نزدیکم گفتم که جدا از نتیجه بازی به خاطر یک سری کارای شخصی مثل سربازی و... از سایت خواهم رفت. هر چند هنوز هم مسئله سربازی حل نشده.من فرار نکردم. از کی فرار کنم. من از گنده تر از این هاشم تو یک محل اکادمیک مثل دانشگاه تو بحث و گفتگو در نرفتم. حالا در برم! از کی در برم؟ خوشحالم که تو این یک سال همه کار برای میکامی کردم. خیلی باعث ناراحتی بعضی ها شده بود!!![/FONT]
[FONT=&quot] [/FONT]
[FONT=&quot]اما در رابطه با بازی:[/FONT]
[FONT=&quot]نمیدونم چی باید بگم! انتقاد کنم یا تعریف! از یک طرف با یک بازی خوب طرفیم ، از یک طرف دیگه نتونست اتظارات را براورده کنه![/FONT]
[FONT=&quot]جدا از نمرات بازی چیزی که بیشتر از همه من را ناراحت کرد این بود که چرا بازی شینجی میکامی افسانه ای نباید چند روز زودتر دست منتقدان باشه؟ چرا باید روز عرضه نمرات بازی برداشته بشه؟ چرا ناشر بازی به بعضی از سایت ها نسخه بازی را نداده بود تا نقدش کنند؟ [/FONT]
[FONT=&quot]و................[/FONT]
[FONT=&quot] من انتظار ترکوندن داشتم. اخه متا 75؟![/FONT]
[FONT=&quot]اما تو این مدت اخبار بازی را دنبال میکردم. [/FONT]
[FONT=&quot]اخبار بازی :[/FONT]
[FONT=&quot] [/FONT]
[FONT=&quot] [/FONT]
[FONT=&quot]1- [/FONT][FONT=&quot]بازی [/FONT][FONT=&quot]The Evil Within[/FONT][FONT=&quot] یک بازی [/FONT][FONT=&quot]Survival -Horror[/FONT][FONT=&quot] عالی و اعتیاد آور است[/FONT][FONT=&quot]."[/FONT][FONT=&quot]

[/FONT]
[FONT=&quot]جان کارپنتر[/FONT][FONT=&quot][/FONT]
[FONT=&quot]

[/FONT]
[FONT=&quot]جان کارپنتر کارگردان[/FONT][FONT=&quot] ،[/FONT][FONT=&quot] فیلم نامه نویس و تدوین گر مشهور آمریکایی است که به ایشان لقب استاد وحشت رو هم دادند و یکی از درخشان ترین کارهای این کارگردان مشهور آمریکایی فیلم ترسناک تخیلی [/FONT][FONT=&quot]The Thing[/FONT][FONT=&quot] هست[/FONT][FONT=&quot].
[/FONT]
10407877_564588800341330_7211892907238284103_n.jpg

[FONT=&quot][/FONT]

[FONT=&quot] [/FONT]
[FONT=&quot] [/FONT]
[FONT=&quot] [/FONT]
[FONT=&quot]2- اویل ویتین رکورد زد.[/FONT]
[FONT=&quot] [/FONT]
[FONT=&quot]بازی اویل ویتین رکورد پرفروش ترین بازی ترسناک را در ماه نخست عرضه در امریکا شکست![/FONT]
[FONT=&quot]http://venturebeat.com/2014/11/13/october-2014-npd-the-evil-within-sets-records-ps4-xbox-one-still-selling-strong[/FONT][FONT=&quot]/[/FONT]
[FONT=&quot] [/FONT]
[FONT=&quot]3- [/FONT][FONT=&quot]مصاجبه ی شنیدنی و جالب با کانسپت آرتیست ([/FONT][FONT=&quot]Ikumi Nakamura[/FONT][FONT=&quot]) و هیمنطور کارگردان بازی [/FONT][FONT=&quot]The Evil Within[/FONT][FONT=&quot] در مورد دشمن وحشتناک و نام آشنای بازی [/FONT][FONT=&quot]Laura[/FONT][FONT=&quot]

- چی شد که ایده ی لورا که بصورت یک موجود زن با موهای بلند با دست و پاهای زیاد هست به ذهنتون خطور کرد؟ از چی الهام گرفتید؟

[/FONT]
[FONT=&quot]Ikumi Nakamura- [/FONT][FONT=&quot] :به نظر میومد که لورا دشمنی هست که زاییده ی یک دشمن دیگه هست این تنها ویژگی بود که من برای بوجود آوردن اون در نظر گرفتم. چیزهای زیادی نبود که من بخوام از اونا ایده بگیرم و اصلا اینطور نبود که از شخصیت خاصی برای خلق همچین چیزی الهام گرفته باشم به همین خاطر من کارمو با طراحی چیزی شروع کردم که از برای هر فرد ژاپنی ترسناکه. یک زن قد بلند لاغر با موهای بلند سیاه این یک شخصیت قدیمی و کلاسیک هست که تو داستانهای ژاپنی پیدا شده. من میخواستم که اون تو همون نگاه اول ترسناک باشه و به همه کسایی که اونو دیدن یک حس نگرانی و اضطرابی رو منتقل کنه. اما اگه تنها به همین ویژگی ها کفایت میکردم اون فقط مثل یک روح به نظر میومد و به عبارت دیگه شبیه هیولا نبود به همین خاطر برای اینکه بتونم اونو بشتر شبیه هیولاها بسازم این ایده رو تو ذهنم داشتم که اگه دست پای زیادی داشته باشه به جورایی ترسناک میشه و همین کار رو هم کردم و اونو با همین ویژگی ها طراحی کردم . اون میتونست روی چهار دست و پاش راه بره و یک زن با موهای سیاه که میتونه مثل عنکبوت روی چهار دست و پاش سریع حرکت کنه حتی با فکر کردن بهش یک حس ناخوشایند و زننده ای به من دست میداد. به همین دلیل من انیمیشن اونو طراحی کردم و اینجوری این شخصیت متولد شد.

- اوین بازی که لورا رو دیدین نظرتون در موردش چی بود؟

[/FONT]
[FONT=&quot]Shinji Mikami[/FONT][FONT=&quot]: بدون معطلی گفتم [/FONT][FONT=&quot]okey[/FONT][FONT=&quot]! (میکامی با خنده)

[/FONT]
[FONT=&quot]Ikumi Nakamura[/FONT][FONT=&quot] : بازیهای ترسناک هم مثل فیلم های ترسناک هستند ولی من با خودم فکر کردم مخلوقات با جنس مذکر خیلی زیاد هستن میدونید؟ هر چند تو فیلم های ژاپنی شما روح هایی رو میبینی که زن هستند یا یه چیزی مثل اینا من با تماشای این فیلم ها بزرگ شدم به همین خاطر یک هیولای زن خودش به تنهایی حس منجزکننده و بدی رو به من میداد شاید هم ترس! این موجود بیش از اندازه انزجار اور و نفرت اور بود و فکر کردم این میتونه راه خوبی باشه که تا حدودی بیان کننده ی سرگذشت این شخصیت هم باشه. (منظور : س رو بدن سوخته این مخلوفه) به همین دلیل من تصمیم گرفتم این زن رو خلق کنم.

-شما تصورتون این بوده که موهای بلند که روی صورت ریخته میتونه نشون دهنده یک روح باشه و برای آمریکاییها شبیه چهره ی اون زن تو فیلم [/FONT]
[FONT=&quot]The Ring[/FONT][FONT=&quot] خیلی دلم میخواد بدونم چه علتی داره که شما فکر میکنید که این استایل سنتیه و همینطور خیلی زنندس؟

[/FONT]
[FONT=&quot]Ikumi Nakamura[/FONT][FONT=&quot] اگه اینطوری نباشه شبیه بقیه شخصیت های بازی میشه اینکه دیدن چشم ها خودش از شدت ترس کم میکنه دیدن چهره ترس رو کمتر میکنه اما تو بازی ما نه میتونیم چهره ی لورا رو ببینیم و نه کیپر رو همین به تنهایی این سوالات رو تو ذهن شما میاره که این شخصیت چه فکری تو ذهنشه یا چه شکلیه آیا اونا اصلا میتونن صحبت هم بکنن؟ جواب همه این سوالات چیزی که پشت اون مانع هست. چیزی که من فکر میکنم ترس رو به بایباز تزریق میکنه.

- شما تو بازی کیپر رو داری سادیست رو دارید هانتد رو داری اما لورا! چی شد که تصمیم گرفتید این یک اسم آشنا و مرسوم رو برای یک دشمن خاص و فوق العاده ترسناک انتخاب کنید؟

[/FONT]
[FONT=&quot]Shinji[/FONT][FONT=&quot] [/FONT][FONT=&quot]Mikami[/FONT][FONT=&quot] : من معمولا دوست ندارم اسم خاصی روی اینا بزارم این اسم خیلی چیزها در مورد شخصیت میگه و من فکر میکنم خوب نیست توی لحظه مواجهه با اونا شما اطلاعات زیادی راجع به اون شخصیت ها داشته باشید. اینجوری ترسناک نیست. شما میخواین که پلیر ها بگن این دیگه چه مخلوقیه!! و با پیشروی تو بازی شما جزئیات بیشتری رو بدست میارید و در نهایت کل داستانی رو که پشت این دشمن وجود داشته رو خواهید دونست. این جوری واقعا میتونه ترسناک باشه در واقع به همین خاطر دلم نمیخواد خیلی اسم "لورا"رو بگم. اما بدون اسم هم سخته که در موردش صحبت کنیم اینطورنیست؟

[/FONT]
[FONT=&quot]Ikumi Nakamura[/FONT][FONT=&quot] :اسمی که اون داره "لورا" از نظر من یک جورایی مرموز هست تو پلات اصلی داستان اطلاعات زیادی در موردش گفته نشده اما من از المان هایی داستانی زیادی تو طراحی اون استفاده کردم شما میتونید بببینید که بیشتر بدن اون سوخته و این المانها زیر اون آثار سوختگی پنهان شدن هنوز ناگفته هایی در مورد گذشته ی اون وجود داره اون واقعا شخصیت بدترکیبت و وحشتناکیه اما من میخواستم بازیباز یک مقدار کمی از گذشته این شخصیت رو هم ببینه چی باعث شده تا اینطوری زخمی بشه به همین خاطر آره فکر میکنم "لورا" کاملا برازنده ی این شخصیت هست.[/FONT][FONT=&quot][/FONT]
[FONT=&quot]4- [/FONT][FONT=&quot]در مراسم [/FONT][FONT=&quot] [/FONT][FONT=&quot]playstation awards [/FONT][FONT=&quot]از هنرمند افسانه ای ، شینجی میکامی تقدیر شد.
[/FONT]
DSCF7142_verge_super_wide.jpg

[FONT=&quot][/FONT]
[FONT=&quot] [/FONT]
[FONT=&quot] [/FONT]
[FONT=&quot] 5- امتیاز من به اویل ویتین[/FONT][FONT=&quot][/FONT]
[FONT=&quot]8.5[/FONT]
[FONT=&quot]بازی خوبی بود.همین
[/FONT]
The%20Evil%20Within_20141103191641.jpg

[FONT=&quot][/FONT]
[FONT=&quot] [/FONT]
[FONT=&quot] موفق باشید. بدرود
:d:d:d
[/FONT]


[FONT=&quot] [/FONT]
[FONT=&quot] [/FONT]
[FONT=&quot][FONT=&quot][/FONT][/FONT]
[FONT=&quot] [/FONT]
[FONT=&quot] [/FONT]
[FONT=&quot] [/FONT]
[FONT=&quot] [/FONT]
 
به نظر من بازی خیلی خوبه . الان خیلی خیلی سختشو دارم بازی میکنم و تو چپتر 10 هستم و بازی فوق العاده اعتیاد آوره و همیشه تو بازی باقی میمونی . البته یسری مشکلات هم داره مثل داستان که میتونست خیلی بهتر باشه و یسری مشکلات تکنیکی تو بازی که البته نمیشه گفت صد در صد میکامی مقصره . اگه میکامی با یه گروه قویتر و مجهزتر کار میکرد شاید متای EW از 9 هم رد میکرد .
به نظرم یکی از مهمترین نقاط قوت بازی نورپردازی فوقالعاده اونه که به سبک RE های قدیمی میکامی کار شده . اگه RE REMAKE رو بازی کرده باشید یه جورایی سعی کرده اون محیطها رو به گیمر ها نشون بده که خود میکامی هم رو این جور محیط ها عالی کار میکنه .
از نظر من میکامی با توجه به امکاناتی که در دست داشته نمره قبولی گرفت .
کاش میشد میکامی تو ND یه SH بسازه ........:d
 
سلام بچه ها. دوست دارین من دوباره فعالیتمو شروع کنم؟! ایا اماده اید؟!

خب با اطلاعاتی از اولین dlc همراه باشید

بتسدا اعلام کرد اولین DLC بازی با عنوان "The Assignment که ناگفته های بیشتری در مورد همکار سباسیتن "جولی کیدمن" را افشا خواهد کرد در اوایل سال 2015 میلادی منتشر خواهد شد DLC کیپر نیز احتمالا با فاصله زمانی کوتاهی قابل دسترس خواهد بود.

اما طراحی مراحل این dlc شبیه به کدام مراحل بازی اصلی است؟

Probably two of the biggest inspirations were Chapter 5 and 9. Chapter 9 had you uncover past stories by solving puzzles and exploring and there is a lot of that in the DLC. Overall, Juli’s adventure is rather story driven — Juli tends to “discover” these things by her actions and by solving puzzles. But at the same time, the atmosphere and progression is similar to Chapter 5, where you were trapped in a very oppressive area and the “horror” element was at its strongest.

اولین goty را بدست اوردیم
CTV News (CA) : The Evil Within
 
Last edited by a moderator:
همان طور که میدونید کیپر یکی از بهترین باس فایت های بازی بود. هنوز یادم نرفته چه استرسی را در مقابلش تحمل میکردم! ایشون نقش بزرگی هم تو داستان دارند و در واقع یکی از dlc های بازی با ایشون هست!
همچنین ان کله هم پر از رمز و رازهای راویک هست.
بگذریم. خبر رسیده که ایشون همسر هم دارند. بفرمایید:d

10888546_583892568410953_8632011441061576606_n.jpg
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or