The Evil Within | Xbox 360

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,071
Bethesda دقایقی پیش اولین بازی شینجی میکامی از شرکت تانگو ، بنام The evil Within رو رسما معرفی کرد، The Evil Within بازی ای در سبک Survival Horror میباشد وقرار که برای کنسول های نسل حاضر و کنسول های نسل بعد و همچنین PC در سال 2014 عرضه بشه .


همچنین شینجی میکامی در جایی گفته که :
من بهمراه تیمم به این قضیه متعهد بودیم که یه فرانچایز فوق العاده بسازیم و ترکیبی از ترس و اکشن رو برای فن ها فراهم کنیم .

3uersn2z215jfqwmjxm.jpg 05603589675782572877.jpg 25276439488818066582.jpg 35906640087595162369.jpg 38557831355379779722.jpg x1.jpg x2.jpg x3.jpg

ویرایش:


  • این عنوان توسط نسخه بروز شده و قدرتمندتر از ID Tech 5 ساخته میشه.
  • اسم کرکتر اصلی Sebastian هست.
  • سعی کردن تعادل بین Action و Survive Horror حذف بشه و یک تجربه جدید و سخت و دیوانه‌وار به گیمر بده.
  • منابع بسیار محدود میباشد و محیط پر است از تله و پازل. آنها میخواهند گیمر ترس، تنش، اضطراب و غم و اندوه را احساس کند و او را به عماق بازی بفرستد!.
  • دشنمها متونن به راحتی گیمر رو بکشن. باید با گریز و حیله گری از شرایط سخت مبارزه عبور کنید.

ویرایش 2:


37903263874037134400.jpg




IGN امروز اولین پیش نمایش The Evil Within به همراه مصاحبه ای با سازندگان بازی را منتشر کرده که خلاصه ی آن به شرح زیر است:

از مصاحبه
*******
کلی:​


  • [*=right]میکامی عاشق سبک Surviaval-horror هست. اما در این سال های اخیر به نظر میرسه این سبک از هسته ی خودش فاصله گرفته و به چیز دیگری تبدیل شده. میکامی در صدد بازگرداندن آن می باشد.
    [*=right]میکامی در نظر داره ترکیب تماع عیاری از وحشت و اکشن رو به ارمغان بیاره. وی فکر میکنه بالانس بین این دو تا بسیار مهمه و دو نیمه ی سبک Surviaval-horro رو تشکیل میدهند. میکامی این سبک را اینجوری توصیف میکنه که در آن بازی هم باید ترسناک باشه (با یه سری موجودات کاملا عجیب و مخوف) و در عین حال به بازیکن امکان حمله ور شدن عمیق به سوی این موجودات ترسناک رو بده.
    [*=right]وی میخواد وقتی بازیکنان بازی رو بردارند، این حس کاملا درشون به وجود بیاد که بگند، "من سال هاست که همچین بازی به این اندازه ترسناک و وحشت آور، بازی نکرده بودم".
    [*=right]میکامی در نظر داره که یک ترس روانشناسانه رو ارائه بده و بازیکنان رو مجبور به انجام کارهایی کنه که برایشان ناخوشایند باشه. (از دید روان شناسانه)

داستان:​


  • [*=right]سه کاراگاه به محل جنایت که یک تیمارستان است، اعزام میشوند، جایی که به نظر میرسه کشتار مخوفی صورت گرفته است. پلیس زودتر به محل اعزام شده است و زمانی که این سه با تاخیر به آن جا می رسند، هیچ کدام از پلیس ها به جز اتوموبیل های خالیشان را در محل نمیببیند. در داخل تیمارستان یک سری جسد وجود داره.
    [*=right]با ضربه ای که به سر شخصیت بازی در ادامه داستان وارد می شود، وی از هوش می رود و در محل دیگری به هوش می آید. و خوب داستان بازی اینجوری شروع می شود که "من کدوم گوری هستم، اینجا چه خبره؟ این قتل ها برای چیه؟".
    [*=right]میکامی میخواد داستان بازی تمرکز کمتری بر روی پیچش های داستانی (twist) و تغییرات ناگهانی داشته و بیشتر سعی داره روی جنبه ی مرموز بودن و رمز آلود بودن داستان تمرکز کنه.


گیم پلی:​


  • [*=right]میکامی از سلاح هایی که در بازی می توانید استفاده کنید به "اسلحه های گرم مانند پیستول و شاتگان و اسلحه های سرد مثل چاقو و تبر" اشاره داشت. مورد دیگری که میتوانید به عنوان سلاح و کشتن دشمن استفاده کنید، استفاده و گذاشتن تله می باشد.
    [*=right]میکامی اصلا دوست نداره که شخصیت بازی قدرت های فراانسانی داشته باشه و یا این بتونه از اسلحه های سنگین مثل مچین گان استفاده کنه.
    [*=right]تیم بازی به شدت در حال کار بر روی یک مکانیزم "احساسی" در گیم پلی هستند. طوری که تیم بازی میخواد بازیکنان در هنگام رویارویی با دشمنان اون حس وحشت و ترسی که آن ها در نظر دارند را به آدم القا کنه.
    [*=right]میکامی در نظر داره لوکیشن ها، سناریوها و موقعیت های مختلف و متفاوت از همی بسازه که اوضاع دائما برای بازیکنن در حال تغییر باشند.

انجین:


  • [*=right]همون طور که می دانید بازی از انجین ID-Tech 5 استفاده میکنه که هم مناسب بازی های شوتر اول شخص و هم سوم شخص می باشد. اما تیم بازی تغییرات زیادی در انجین بازی صورت داده تا اون استایل گرافیکی و هنری که در یک بازی horror میخواهند را بتوانند بدست بیارند.


شخصیت ها و دشمنان:​


  • [*=right]یک سری زامبی های مرسوم در بازی حضور دارند.
    [*=right]بعضی دیگر از دشمنان شما بسیار عجیب و غریب هستند و با نگاه کردن به آن ها برای تشخیص این موضوع که چجوری میخوان به سمت شما بیایند و یا چجوری میخواند به شما ضربه وارد کنند، سخت است. این باعث میشه حس اضطراب و همچین حس مردد بودن در شما به وجود بیاد.
    [*=right]شخصیت ها و موجوداتی که از لحاظ ظاهری عجیب و غیر عادی هستند که حس کنجکاوی شما بر می انگیزند.



از پیش نمایش IGN:


  • [*=right]شخصیت اصلی بازی، سباستین به همراه دو کاراگاه خود وارد تیمارستان میشوند. دو همکار وی که یکی آن ها جوزف نام داره و دیگری که یک زن می باشد و بقیه به اسم "بچه" ا[احتمالا به خاطر سن پایین و تازه کار بودن] صدایش میکنند.
    [*=right]جسد های زیادی در گوشه و کنار بیمارستان وجود داره. سباستین در یکی از نمایشگرهای مربوط به دوربین های مراقبتی، شخص ناشناسی را می بینید که در حال کشتن یک پلیس می باشد. که در ادامه داستان همان شخص ناگهان از گوشه به سباستین ضربه ی محکمی وارد میکند که باعث می شود وی از هوش برود.
    [*=right]قسمت های داخلی بدن انسان و همچنین خون زیادی در جای جای محیط تیمارستان دیده میشوند.
    [*=right]سباستین سپس در مکان دیگری و به صورت کله پا آویزان از یک قلاب به هوش میاد. چندین جنازه ی دیگر به مانند سباستین آویزان هستند. یک فرد روانی با چاقوی قصابی و کاملا خونی در آن جا حضور دارد که سپس یکی از جنازه های آویزان شده رو به پایین می آورد و بعد از گذاشتن جسد بر روی میز، شروع به سلاخی کردن آن میکند.
    [*=right]انمیشین ها و سرعت حرکت شخصیت بازی بر حسب این که آیا دشمن در مقابل شما وجود داره یا نه تغییر میکند.
    [*=right]سباستین هشدار مرد قصاب رو بر می انگیزه. وی (قصاب) اسلحه ی معروف میکامی، یعنی یک اره برقی، را در دست میگیره و به شخصیت ما حمله ور میشود. در این جا شاهد یک سکانس تغییب و گریز هستیم که سباسیتن به سختی میتواند از محلکه بگریزد.
    [*=right]در صورتی که مرد قصاب شما را گم کند. بی جهت با اره برقی خود به این طرف و آن طرف ضربه می زند. در صورت این که دوباره شناسایی شوید، وی بدون معطلی به شما حمله ور میشود. شما همچین می توانید با پرت کردن آجر حواس وی را پرت کنید.
    [*=right]سباستین بالاخره میتواند توسط یک آسانسور از محلکه میگریزد. وی ناامیدانه از تیمارستان پا به فرار میگذارد. بیرون از تیمارستان اتومیبل های پلیس که در آتش دارند میسوزند را مشاهده میکند و سپس آن جا ترک میکند. پیش در آمد و بخش ابتدایی بازی در این جا به پایان می رسد.
    [*=right]بخش دوم دمو در ادامه ی بازی و در یک محیط تاریک و باز اتفاق می افتد که در انتهای آن به یک کلبه ی متروکه ختم می شود. سباستین سپس وارد کلبه می شود و با یک سری زامبی های "مرسوم و معمول در بازی ها" رو به رو میشود.
    [*=right]این زامبی ها به نظر میرسه آثار شکنجه و عذاب در ظاهرشون دیده میشه.
    [*=right]در حالی که سباسیتن در حال تیراندازی به زامبی ها برای نجات خود می باشد، ناگهان صحنه و محیط بازی در حین مبارزه تغییر میکند و شاهد یک سکانس با درخشش زیاد بر روی تصویر و همچنین به نظر میرسد سباستین در حال خونریزی است دیده می شود. سپس وی خود را در تیمارستان دوباره پیدا میکند.
    [*=right]دمو در انتها با بیرون آمدن یک موجود جن مانند و دارای چندین پا از یک استخر خون و حمله ور شدن سریع آن به سمت شما به پایان می یابد.


56806186217435437684.jpg


پیش نمایش وبسایت PCGames.de:



  • [*=right]تیم بازی برای افرایش حس سینماتیک، مقدار HUD را به شدت کاهش داده است. به گفته ی PCGames تقریبا هیچ گونه رابط کاربری ای در صفحه وجود ندارد. (IGN تنها به تولبار جان اشاره کرده است.)
    [*=right]منوی حلقه مانند برای اسلحه ها inventory
    [*=right]انتخاب سریع آیتم ها بوسیله ی دی پد
    [*=right]وجود بسته های سلامتی جان
    [*=right]درست به مانند RE4 شما در ابتدای بازی با یک مرد اره برقی بدست و تعداد زیادی زامبی رو به رو خواهید شد. اما با این تفاوت که در اینجا می توانید از تله و یک سری آپشن های دیگه استفاده کنید که باعث تفاوت در رویکرد مبارزه ها شده است.
    [*=right]با یک تله گذاری درست می توانید چندین هدف رو با هم نابود کنید.
    [*=right]موسیقی زیادی در دمو وجود نداشت که این موضوع حتی باعث شده بازی وحشتناک تر جلوه کنه.


کانسپت آرت ها و تصویر In-Engine (تصویر سوم) از ویدیو:




ویدیوی مصاحبه با سازنده ها:
http://www.youtube.com/watch?v=d-P5Qm0zkV4

پیش نمایش IGN:
http://www.ign.com/articles/2013/04/22/the-evil-within-first-look?abthid=5175427de0cbbcba3a000005
 
آخرین ویرایش:

HACKBOTER

کاربر سایت
Jul 3, 2008
1,075
نام
M o h A M a d
این شینجی میکامی همون خالق سری بازیهای رزیدنت اویل نیست؟

این آقای میکامی به صورت مستقل کار میکنه یا وابسته به استدیو بازی سازی خاصی هست؟ چون خیلی وقت بود که از ساخت بازی این مرد بزرگ خبری نبود؟
 

Bahram

Alan, Wake Up
مدیر انجمن
Sep 7, 2011
7,767
نام
Bahram
این شینجی میکامی همون خالق سری بازیهای رزیدنت اویل نیست؟

این آقای میکامی به صورت مستقل کار میکنه یا وابسته به استدیو بازی سازی خاصی هست؟ چون خیلی وقت بود که از ساخت بازی این مرد بزرگ خبری نبود؟
چرا همونه
اخرین عنوانشم با همکاری suda 51 بود تو استودیو pg به نام shadow of the damned بعد از اون استودیو جدا شد و رفت سراغ این بازی و استودیو جدید
 

ortegoli

کاربر سایت
Oct 31, 2008
5,397
نام
مهدی یوسفی اصیل
یعنی حیف این بازی که روی 360 و ps3 بازی کنیم
فقط و فقط باید روی نسل بعد یعنی xbox 720 و ps4 بازی کنیم
 

sad but true

Beckon the sick winds of pestilence
کاربر سایت
Apr 29, 2007
696
نام
آرش
تاد هاوارد (Goty man) و شینجی میکامی (حالا هرچی):

View attachment 44902

اینها محکم بخورن بهم بدجرقه‌ی زده میشه :D.

شینجی میکامی : Lets Put The Camera On the Shoulder, Man !!! :-"

تریلر هم فوق‌العاده اتمسفریک و شدیدا هایپمون زده به سقف !!!
تیم سازنده تریلر بزنن تو کار ساختن موزیک ویدئو برای گروهای هوی متال هم بد نیست :d
 

Abolfazl3007

کاربر سایت
Sep 11, 2007
1,986
نام
Abolfazl
یعنی حیف این بازی که روی 360 و ps3 بازی کنیم
فقط و فقط باید روی نسل بعد یعنی xbox 720 و ps4 بازی کنیم

آخه تمام عکسایی که تا الان اومده ، کاملا گرافیک استاندارد این نسلی داره ! حتی زیاد بین نسلی هم نمیشه گفت بهش ! :d

فکر کنم تمرکز رو همین نسل باشه و بعدا یه نسخه با رزول بالاتر و یه خورده بهینه تر برا نسل بعد عرضه بشه ...

حالا شاید هم نسخه Next Gen فرق اساسی داشته باشه و هنوز نشونش ندادن !
 

M@SOUD64

کاربر سایت
Mar 23, 2013
2,172
سلام
ممنون بابت خبرت واقعا دلم برای
شینجی میکامی تنگ شده بود اززمانی که دیگه اویل درست نکرد ورفت گندخورد تو این عنوان خیلی خوشحالم که برگشته
 

Bahram

Alan, Wake Up
مدیر انجمن
Sep 7, 2011
7,767
نام
Bahram
سلام
ممنون بابت خبرت واقعا دلم برای
شینجی میکامی تنگ شده بود اززمانی که دیگه اویل درست نکرد ورفت گندخورد تو این عنوان خیلی خوشحالم که برگشته
vanquish
shadow of the damned
که درست کرده بود دیگه.ولی این بازی جدیدش خیلی عالی به نظر میرسه
 

NaRiiMaN

Equality is a Utopian Fantasy
ناظم انجمن
Jun 5, 2010
5,837
نام
نریمان
این رو تو یه سایت خارجی دیدم حالا راست یا دروغش رو نمی دونم:
- Highly reduced HUD; there are almost no interface elements
- Ring menu for weapons and inventory
- Quick item selection on the D-Pad
- Medipacks
- You'll encounter a man with a chainsaw and dozens of angry enemies at the beginning, just like in RE4 - but it plays differently due the set of options like being able to set traps etc.
- One trap is a mine full of nails
- There isn't much music which is why the game feels even more terrifying

Also no multiplayer - sweet!
Art Director is Naoki Katakai (Resident Evil Remake, Okami, Vanquish)
- HUD فوق العاده کاهش یافته. تقریبا هیچ رابط کاربری تو بازی موجود نیست.
- منوی حلقه ای برای سلاح ها و Inventory.
- انتخاب سریع ایتم از طریق D-Pad
- بسته های جان در بازی وجود دارد.
- شما در ابتدای بازی همانند RE4 با یک مرد به همراه اره برقی و تعداد زیادی از دشمن های عصبانی رو به رو می شوید اما به دلیل وجود برخی انتخاب ها همچون تله گذاشتن نقش متفاوتی را ایفا می کند.
- به خاطر اینکه بازی از این هم ترسناک تر شود در بازی موسیقی زیادی وجود نخواهد داشت.
- همچنین در بازی هیچ بخش چندنفره ای وجود ندارد.
- کارگردان هنری بازی Naoki Katakai هست. (RE Remake , Okami , Vanquish)
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر