The Evil Within 2

198167

ناشر: Bethesda Softworks
استدیو: Tango Gameworks
تهیه کننده: Shinji Mikami
کارگردان: John Johanas
پلتفرم: PS4 ,XBOX ONE,PC
تاریخ انتشار: 13 اکتبر 2017 (21 مهر 1396)


بعد از سه سال انتظار نسخه دوم The Evil Within در کنفرانس E3 2017 شرکت bethesda معرفی شد. داستان نسخه اول سه سال بعد از اتفاقات نسخه اول اتفاق میفتد شخصیت اصلی بازی باز هم مانند نسخه اول سباستین کستلانوس هست. سباستین که همه چیز خود به علاوه دخترش "لیلی" را از دست داده بعد فهمیدن اینکه ممکن او زنده باشد باز هم به امید اینکه دخترش را نجات دهد وارد دستگاه stem میشود نجات دادن دخترش شاید اخرین امید سباستین برای این باشد که دوباره به زندگی قبلی خود برگردد.​
 
آخرین ویرایش:
میکامی پیشنهاد کرده، بازی رو روی درجه‌ی سختی Casual تجربه کنیم :Dx_x
Shinji Mikami recommends playing The Evil Within 2 on 'Casual' setting | PC Gamer
حالا نمیدونم درجه‌ی سختی بازی بالاتر رفته یا منظورش فقط به تازه واردا بوده و مترجمش منظور رو بد رسونده :D ولی توی ترجمه به نظر میرسه منظورش همه هستن...
من که قراره بازیو چند بار بازی کنم، روی شینجی رو هم زمین نمی‌ندازیم و اولین بار رو میریم تو حس و حال Casual :D فقط بازی دیگه مشکلات تکنیکی نداشته باشه و راحت بزاره ازش لذت ببریم...بقیش حله! هر چی شینجی بگه :D
 
میکامی پیشنهاد کرده، بازی رو روی درجه‌ی سختی Casual تجربه کنیم :Dx_x
Shinji Mikami recommends playing The Evil Within 2 on 'Casual' setting | PC Gamer
حالا نمیدونم درجه‌ی سختی بازی بالاتر رفته یا منظورش فقط به تازه واردا بوده و مترجمش منظور رو بد رسونده :D ولی توی ترجمه به نظر میرسه منظورش همه هستن...
من که قراره بازیو چند بار بازی کنم، روی شینجی رو هم زمین نمی‌ندازیم و اولین بار رو میریم تو حس و حال Casual :D فقط بازی دیگه مشکلات تکنیکی نداشته باشه و راحت بزاره ازش لذت ببریم...بقیش حله! هر چی شینجی بگه :D
یکی بهش بگه بذار بازیت بیاد بعد اینو بگو نه این که ما هنوز باید رو دوتا گیم پلی که وسطش ده تا کات سین نشون داده میشه بفهمیم بازی مشکلات نسخه قبلش رو حل کرده یا نه:|
 
دکمه ی r2 دستم به چیز رفت سر اویل ویتین ، تو درجه akumu ~X( ، ولی پلاتش خیلی لذت بخش بود
امیدوارم این نسخه هم سخت باشه ولی منطقی ،
یعنی سختی تو تمام مراحل یکسان و اصولی باشه چون تو نسخه قبل تو آخرین درجه سختی یه مراحلی ساده بود و یه مراحلی رو باید با شانس رد میکردی
در کل با دیدن تریلر ها امیدوار شدم به این نسخه مطمئنم از نسخه قبل بهتر میشه
 
نسخه اول که واقعا یه شوخی بود
البته از میکامی این مسائل بعید نیست امید چندانی هم نمیشه به این نسخه داشت چون یادمه قبل از عرضه نسخه اول همه با تریلر ها گول خوردیم اما بازی شدیدا مسخره و پیش پا افتاده بود!!!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
  • Like
Reactions: db07
اویل ویتین 2 بر خلاف نسخه قبلی از فرمت استاندارد تصویر استفاده خواهد کرد
To begin with, he confirmed that The Evil Within 2 will not use the previous game’s 2.5:1 aspect ratio.

We understand that it wasn’t something well received, even if internally we liked the direction. This time the game is played in standard format
.

The Evil Within 2 Will Have Standard Aspect Ratio; Shifting Realities Will Be More Logic & Less Jarring
 
یک اسکرین شات جدید<:-P

DG2dDFgUQAEGalB.jpg

 
گرافیکش از نظر فنی مشخصه تو دیواره همین حالت صورت شخصیت کیدمن ببینید و مدل موهاش دست کمی از بازی های ps2 نداره کلا بازی های زیر نظر بتسدا از نظر فنی هیچی میشه گفت ندارن از Fallout بگیر تا این اونم بخاطر انجینشونه اینم احتمالا سراسر مشکلات فنی هست یک ویدیو من دیدم از بازی همش تاخیر و لگ داشت تو حرکات شخصیت اصلی ولی از نظر هنری به نظر بازی تر و تمیزی هست
 
دوستان بنظر نمیاد دشمنای بازی اون حس زامبی بودن رو از دست دادن؟:-?
زامبی اتشین یا چشم قرمز نداشیتم اخه:D
البته سبک بازی بیشتر بر اساس مشکلات روان شناختی هست ولی نسخه یک حداقل زامبی درست حسابی داشت:D
 
دوستان بنظر نمیاد دشمنای بازی اون حس زامبی بودن رو از دست دادن؟:-?
زامبی اتشین یا چشم قرمز نداشیتم اخه:D
البته سبک بازی بیشتر بر اساس مشکلات روان شناختی هست ولی نسخه یک حداقل زامبی درست حسابی داشت:D
قبلا هم زامبی‌های اسنایپر، شات‌گان به دست و زامبی نامرئی نداشتیم اما حالا واسمون عادی شده :D
اینا زامبی‌های نسل جدیدن :D حالا خدا میدونه توی این نسخه با چه نوع دیگه‌‌ای ازشون آشنا بشیم که توی تریلرا هم نشون ندادن...
البته نمیشه خیلی راحت بهشون گفت زامبی! اینا به ویروسی چیزی آلوده نشدن و با اینکه قبلا همشون آدم بودن، بعدا توسط تخیل و تصورات Ruvik تبدیل به این موجودات شدن...همونطور که خودت گفتی، بیشتر به مسائل روانی مربوط میشن تا فیزیکی. البته با توجه به چیزایی که شنیدم، توی نسخه‌ی دوم اوضاع یکمی فرق می‌کنه...
یه بار Pete Hines هم توی مصاحبش گفته بود که طراح دشمنای بازی رسما روانین و هر وقت میرم پیششون بهشون می‌گم "شما چه مرگتونه؟! اینا چطوری به ذهنتون میاد؟!" :D:))
حالا از دشمنای کوچیکتر که بگذریم، من منتظرم ببینم اینا با این تخیلشون چه شاهکار دیگه‌ای از نظر باس‌ها تحویلمون میدن :D
 
تریلر جدید هم منتشر شد که مربوط به معرفی Stefano، آنتاگونیست جدید بازی میشه که قبلا هم یه تیکه از هنرنمایی‌هاشو دیده بودیم :D:

من منتظر یه تریلر از بخش مبارزات و کلا یه تریلر ادیت نشده‌ی چند دیقه‌ای از گیم‌پلی خالص بازی بودم ولی بازم تریلر داستانی دادن :-??بازی 2 ماه دیگه منتشر میشه و چیز زیادی از گیم‌پلی ندیدیم...احتمالا قصدشون اینه که بازی رو خیلی اسپویل نکنن ولی بنظرم باید حداقل 10 دیقه از گیم‌پلی ادیت نشده‌ی بازیو تا الان نشون می‌دادن... توی کامنتای یوتیوب و جاهای دیگه دیدم که خیلیا دنبال یه تریلر واضح از گیم‌پلی هستن...البته اگه همچین چیزی هم منتشر بشه من خودم بدلیل اسپویل نمی‌بینم ولی خیلیا هستن که هنوز مطمئن نیستن میخوان بازی رو بخرن یا نه و دنبال یه تریلر طولانی هستن... الان مثلا Wolfenstein ده-پونزده روز دیرتر از این منتشر میشه ولی خیلی راحت 3-2 ساعت از گیم‌پلی بازی رو میشه توی اینترنت پیدا کرد...
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or