Xbox The Elder Scrolls VI

1_na5CbkyID-AiyRfl8s5cKg.png
1_DnMUbaS2VNmcNcYTVQwvhA.png
Genres/[Action RPG]
Platforms/[XBOX X|S PC]
Developer/[Bethesda Game Studios]
Publisher(s)/[Xbox Game Studios\Bethesda Softwork]
Release Date/[TBA]
The Elder Scrolls VI به صورت رسمی برای نسل بعدی معرفی شد. به گفته تاد هاوارد The Elder Scrolls VI قرار بعد از IP جدید بتزدا STARFIELD مراحل ساختش شروع بشه به عبارتی حالا حالا ها ازش خبری نخواهد شد .
 
آخرین ویرایش:
جف گراب می‌گوید عنوان Elder Scrolls VI همچنین در انحصار اکوسیستم اکس‌باکس خواهد بود
خیلی زود گذشت این ماه عسل انحصارطلبی های مایکروسافت، خوشبختانه زود گذشت و قربانی های بیشتری مثل استارفیلد، نگرفت و نمیگیره، همین که یک سری ابرشاهکار که نسل ها یا سال های سال مولتی پلتفرم بودن، اصن مولتی پلتفرم تبدیل به هیت شدند، مثل بازی های بتزدا و اکتی و حتی نسل جدید بلیزارد، رو قربانی اکوسیستم مستقل خودش نمیکنه، به نظرم پیشرفت به شدت بزرگیه...

بزرگ ترین لطف به امثال تس وی ای، مولتی پلتفرم بودنشونه، اسکایریم و ابلوین و فال اوت 3 اگر همیشه انحصاری بودند، هیچ وقت اینقدر بزرگ نمیشدن که مایکرو بخره و فن هاش با این خرید ذوق کنند،

الان اما خوشبختانه غول نرم افزاری دنیا کار درست رو انجام میده و با مولتی پلتفرم نگه داشتن این ابرشاهکار ها، هم خودش بینهایت سود میکنه، هم بازی بینهایت موفق میشه، هم ما بینهایت استفاده میکنیم و لذت میبریم...

از چند سال قبل تو تاپیک اکوزیشن اکتی گفته بودم که انتظارم نهایتا از مایکروسافت با توجه به ابعاد اقتصادیش، همینه (که فن های مایکروسافت هم مسخره میکردن و اون موقع به شدت طرفدار انحصاری بودن و هنوز نظرشون 180 درجه در مورد انحصاری تغییر نکرده بود و ضد انحصار:D نشده بودن، ولی خب، تهش همونی شد که من دوست داشتم و به نظرم بهتر بود)، خوشحالم که خیلی زودتر از تصور وارد این مسیر شد، به شخصه تا بتونم در حد خودم به عنوان یک گیمر،از این حرکت های مثبت حمایت میکنم...
 
کاش با ویدئوهایی از این دست بیشتر در مورد Jeremy Soule صحبت بشه:


اگه نه حتی چندتا کانال بزرگ هم ری اکت برن به این ویدئو کار رو میتونه در بیاره و یه درخواست عمومی شکل بگیره تا بالاخره مشخص بشه که اتهامات غلط بوده یا نه.
اینکه ملت میتونن انتظار داشته باشن که روی اثر دیگه ای کار ایشون رو بشنون یا نه.
یا رویاییش اینکه حتی منجر به این بشه که بتسدا خودش بیفته دنبال برگردوندنش.

واقعا سطح کیفی جرمی با با inon zur و یا اونیکی که موسیقی متن ESO رو ساخته خیلی فاحشه.
اونها هم کارهای خوب دارن ولی Soule رگ اصلی TES تو دستشه و میدونه کجا رو هدف بگیره.

توجیهش هم شاهکارهاییه که پشت به پشت برای این سری ساخته ، موروویند/آبلیویون و اسکایریم.
امیدوارم تو سالهای پیش رو یه خبری از بازگشتش بالاخره بشنویم.
 
بعنوان کسی که تابحال الدر اسکرولز بازی نکردم، بفرمایید به جز از anniversary edition از این سری، کدوم نسخه هاش قابل بازی روی ps5 هستن؟ تا جایی که فهمیدم، ae کاملترین نسخه از عنوان پنجم هست. درسته؟

تجربه ی فوق العاده ای از fallout 4 دارم و هرگز فرصت نشده بود پا به جهان فال اوت و الدر اسکرولز بزارم. منو آشتی بدید باهاش.
 
بعنوان کسی که تابحال الدر اسکرولز بازی نکردم، بفرمایید به جز از anniversary edition از این سری، کدوم نسخه هاش قابل بازی روی ps5 هستن؟ تا جایی که فهمیدم، ae کاملترین نسخه از عنوان پنجم هست. درسته؟

تجربه ی فوق العاده ای از fallout 4 دارم و هرگز فرصت نشده بود پا به جهان فال اوت و الدر اسکرولز بزارم. منو آشتی بدید باهاش.
اینطوری که گفتی هنوز کارت به قهر نرسیده که بخوای آشتی کنی.
باید دومادت کنیم.

عاقد @MrElectricWizard رو فرا میخونیم به تاپیک :D
 
کاش با ویدئوهایی از این دست بیشتر در مورد Jeremy Soule صحبت بشه:


اگه نه حتی چندتا کانال بزرگ هم ری اکت برن به این ویدئو کار رو میتونه در بیاره و یه درخواست عمومی شکل بگیره تا بالاخره مشخص بشه که اتهامات غلط بوده یا نه.
اینکه ملت میتونن انتظار داشته باشن که روی اثر دیگه ای کار ایشون رو بشنون یا نه.
یا رویاییش اینکه حتی منجر به این بشه که بتسدا خودش بیفته دنبال برگردوندنش.

واقعا سطح کیفی جرمی با با inon zur و یا اونیکی که موسیقی متن ESO رو ساخته خیلی فاحشه.
اونها هم کارهای خوب دارن ولی Soule رگ اصلی TES تو دستشه و میدونه کجا رو هدف بگیره.

توجیهش هم شاهکارهاییه که پشت به پشت برای این سری ساخته ، موروویند/آبلیویون و اسکایریم.
امیدوارم تو سالهای پیش رو یه خبری از بازگشتش بالاخره بشنویم.
چی کار کرده اشتباهش چی بوده؟
خیلی اهنگ ساز خوببه هنوز اهنگای نسخه چهارم با پنجمو دارم.اهنگ far horizan با چن تای دیگش خیلی خوبن
 
  • Like
Reactions: jdepp
تا عاقد بیاد :D فکر کنم یه skyrim دستم رو بگیره یه oblivion. آبلوین فکر کنم سال بعد قراره ریمسترش بیاد. داستان هاشون اینا از ربطی به هم نداره؟ stand alone باشن؟
آره ریمستر آبلیویون رو فنها تو انجین آپگرید شده اسکایریم دارن میسازن که 2025 میاد ، Skyblivion.

بازیها تو یک دنیا میگذره ولی هر سری تو یک منطقه از اون.
یک لور کلی وجود داره ولی داستان اصلی بازیها نه به هم ارتباطی نداره.

در مورد اسکایریم بگم اگه با فالوت 4 عشق کردی با اون زندگی میکنی.
یکی از ایمرسیوترین rpgهای تاریخه ، مخصوصا اگه فقط اول شخص تجربش کنی.
اولی نباشه قطعا بین 5تاست.

اصلا تو یک لول دیگه نسبت به فالوتهاست.
چی کار کرده اشتباهش چی بوده؟
خیلی اهنگ ساز خوببه هنوز اهنگای نسخه چهارم با پنجمو دارم.اهنگ far horizan با چن تای دیگش خیلی خوبن
تو اون جنبش me too بهش تهمت تعرض جنسی و... زدن که بعدها اثبات نشد.
اما بتسدا باهاش درجا قطع همکاری کرد ، حتی قبل اتمام مراحل دادگاه.
کلا کمپانیها اینجور مواقع اصلا فرصت نمیدن و سریع عکس العمل نشون میدن.
 
آخرین ویرایش:
دوستان سلام،
بنده یه اکانت anniversary edition از Skyrim تهیه کردم از یه جای معتبر. موقع دانلود، با وجود انتخاب نسخه ی مدنظر، special edition تو صف دانلود قرار گرفت و فکر میکنم نسخه ی سالگرد بازی، بر پایه ی همین اسپشل باشه. دانلود که تموم شد ۱۵ گیگ حجم بازی شده ولی تو خود فروشگاه پلی اسیتشن زده ۵۶ گیگ. جریان چیه؟ از قسمت manage game contents هم چک کردم و فقط زبان های مختلف واسه دانلود بود. حجمی که دانلود کردم درسته؟ لوگوی اسکایریم داخل بازی طلایی شده. مورد عجیب دیگرش اینکه وقتی اکانت رو از طریق console sharing رو کنسول خودم enable میزنم، نسخه ی special edition هست ولی وقتی تو اکانت یارو میرم تو بازی ظاهرا ann edition هست.

شرمنده تاپیک خود بازی رو پیدا نکردم.
 
سوال اصلی همچنان این هست که کامپوزر بازی کیه و دقیقا تکلیف ساندترک چی میشه؟

فکر کنم همه بدونیم سانترک و موسیقی یکی از مهم ترین ارکان موفقیت بازی های بتزداست مخصوصا اسکایریم که شاخص ترینم هست، هنوز که هنوزه وقتی میری تو اسکایریم و موسیقی رو میشنوی انگار وارد یک دنیای دیگه شدی، یعنی منهای امثال گرند دفت اتو رد دد که جای خود دارند، یا ویچر 3 که به وضوح ادامه دهنده راه اسکایریم هست حتی دولوپر ها خودشون به این موضوع اشاره داشتند، کمتر بازی پیدا میشه که چنین ساندترک وحشتناک خوبی داشته باشه که در عین حال یک هارمونی فوق العاده با طراحی دنیا مراحل کوئست و دنیای بازی پیدا کنه....

حتی استارفیلد هم به نظرم یکی از نقاط ضعفش ساندترک کمتر از حد انتظار بود، طوری که همین الان اسکور های اف 4 و البته اف 3 و حتی وگاس که Zur عزیز ساخته به نظرم خیلی از ساندترک های استارفیلد بهتر هست...

نمیدونم خبر ندارم بی جی اس با جرمی چه کرد بلاخره، ولی ای کاش یادشون باشه و قائدتا حتما هست، که ساندترک برای یک بازی مثل الدر اسکرولز 6، که نسخه قبلیش 14 سال پیش اومده، در زمان خودش هم طراحی هم موفقیت و استاندارد هاشون رو جابه جا کرده، به شدت مهم هست و میتونه کاملا رو سرنوشت بازی تاثیر داشته باشه...

سوپر فن های تس خیلی هاشون از دنیای گیم فاصله گرفتند و شاید با نسخه 6 برگردند؛ کمتر کسی پیدا میشه که گیمر حرفه ای باشه و عاشق اسکایریم نباشه یا حداقل تاییدش نکنه، این بازی به شدت مهمه و امیدوارم بی جی اس نهایت تلاشش رو بکنه که به موفقیت برسه..

یادمه تاد گفته بود سطح جدیدی از شبیه سازی زندگی و تعامل در دنیای فانتزی اسکایریم رو شاهد خواهیم بود، این به تنهایی عالیه و نوید دهنده یک ار پی جی به شد سطح بالا، میمونه ساخت دنیا، که طبیعتا اینجا قرار نیست کهکشان بسازند و 1000 تیکه ایش کنند، به نظرم باید از ویچر 4 یاد بگیرند، بازی رو الکی بزرگ نکنند، یک محیط به شدت پر جزئیات و دست ساز با ظرافت های زیاد در حد مثلا 2 برابر اسکایریم (چون اسکایریم امروز واقعا کوچیکه) یا حتی یکمی کوچیک تر بسازند که جزئیات و روستا ها و شهر های غنی داشته باشه، طراحی کوئست هم راه خود اسکایریم و فار هاربر رو برند؛ یک ساندترک خوب بزنند تنگش، به نظرم همه چی حله و بازی راحت میتونه به عنوان میراث دار اسکایریم بدرخشه...

از نظر گیم پلی هم نگران نیستم چون با فال اوت 4 بازی 10 سال پیش نشون دادند میتونند یک گیم پلی به شدت عمیق و غنی و مدرن که در عین حال به هویت کلاسیک بازی وفادار هست، بسازند... اسکایریم تنها نقظه ضعفش گیم پلی و گرافیک بود، که به نظرم در الدر اسکرولز 6 اینا مشکلی نخواهند بود، اصل مسئله در مورد 6 میشه ساندترک و طراحی دنیا و کوئست...

امیدوارم بی جی اس با این بازی، به جایگاهش در قبل از 2017 و مخصوصا 2015، برگرده... جایگاهی که تو بهترین حالت انگشت شمار استودیو در حد و حدودش بودند...
 
  • Like
Reactions: GameS123 and uriel
سوال اصلی همچنان این هست که کامپوزر بازی کیه و دقیقا تکلیف ساندترک چی میشه؟

فکر کنم همه بدونیم سانترک و موسیقی یکی از مهم ترین ارکان موفقیت بازی های بتزداست مخصوصا اسکایریم که شاخص ترینم هست، هنوز که هنوزه وقتی میری تو اسکایریم و موسیقی رو میشنوی انگار وارد یک دنیای دیگه شدی، یعنی منهای امثال گرند دفت اتو رد دد که جای خود دارند، یا ویچر 3 که به وضوح ادامه دهنده راه اسکایریم هست حتی دولوپر ها خودشون به این موضوع اشاره داشتند، کمتر بازی پیدا میشه که چنین ساندترک وحشتناک خوبی داشته باشه که در عین حال یک هارمونی فوق العاده با طراحی دنیا مراحل کوئست و دنیای بازی پیدا کنه....

حتی استارفیلد هم به نظرم یکی از نقاط ضعفش ساندترک کمتر از حد انتظار بود، طوری که همین الان اسکور های اف 4 و البته اف 3 و حتی وگاس که Zur عزیز ساخته به نظرم خیلی از ساندترک های استارفیلد بهتر هست...

نمیدونم خبر ندارم بی جی اس با جرمی چه کرد بلاخره، ولی ای کاش یادشون باشه و قائدتا حتما هست، که ساندترک برای یک بازی مثل الدر اسکرولز 6، که نسخه قبلیش 14 سال پیش اومده، در زمان خودش هم طراحی هم موفقیت و استاندارد هاشون رو جابه جا کرده، به شدت مهم هست و میتونه کاملا رو سرنوشت بازی تاثیر داشته باشه...

سوپر فن های تس خیلی هاشون از دنیای گیم فاصله گرفتند و شاید با نسخه 6 برگردند؛ کمتر کسی پیدا میشه که گیمر حرفه ای باشه و عاشق اسکایریم نباشه یا حداقل تاییدش نکنه، این بازی به شدت مهمه و امیدوارم بی جی اس نهایت تلاشش رو بکنه که به موفقیت برسه..

یادمه تاد گفته بود سطح جدیدی از شبیه سازی زندگی و تعامل در دنیای فانتزی اسکایریم رو شاهد خواهیم بود، این به تنهایی عالیه و نوید دهنده یک ار پی جی به شد سطح بالا، میمونه ساخت دنیا، که طبیعتا اینجا قرار نیست کهکشان بسازند و 1000 تیکه ایش کنند، به نظرم باید از ویچر 4 یاد بگیرند، بازی رو الکی بزرگ نکنند، یک محیط به شدت پر جزئیات و دست ساز با ظرافت های زیاد در حد مثلا 2 برابر اسکایریم (چون اسکایریم امروز واقعا کوچیکه) یا حتی یکمی کوچیک تر بسازند که جزئیات و روستا ها و شهر های غنی داشته باشه، طراحی کوئست هم راه خود اسکایریم و فار هاربر رو برند؛ یک ساندترک خوب بزنند تنگش، به نظرم همه چی حله و بازی راحت میتونه به عنوان میراث دار اسکایریم بدرخشه...

از نظر گیم پلی هم نگران نیستم چون با فال اوت 4 بازی 10 سال پیش نشون دادند میتونند یک گیم پلی به شدت عمیق و غنی و مدرن که در عین حال به هویت کلاسیک بازی وفادار هست، بسازند... اسکایریم تنها نقظه ضعفش گیم پلی و گرافیک بود، که به نظرم در الدر اسکرولز 6 اینا مشکلی نخواهند بود، اصل مسئله در مورد 6 میشه ساندترک و طراحی دنیا و کوئست...

امیدوارم بی جی اس با این بازی، به جایگاهش در قبل از 2017 و مخصوصا 2015، برگرده... جایگاهی که تو بهترین حالت انگشت شمار استودیو در حد و حدودش بودند...
موزیک اسکایریم برای من شخصا بهترین ساند ترک کل ادوار ویدئو گیم بوده و هست. ندیدم مثلش، با اینکه سال ها ازش میگذره ولی دونه به دونه ساند ترک هاشو خاطرم هست، یه جادویی داشت که از یاد آدم نمیره هرگز. هر لحظه و با هر اتفاق موزیک بازی متناسب با اون شرایط و محیط تغییر میکرد. نسخه بعدی توی این مورد واقعااا کار بسیار دشواری داره چون خیلی سخت بشه چیزی بهتر از ساند ترک های اسکایریم ساخت.
 
  • Love
Reactions: MrElectricWizard
موزیک اسکایریم برای من شخصا بهترین ساند ترک کل ادوار ویدئو گیم بوده و هست. ندیدم مثلش، با اینکه سال ها ازش میگذره ولی دونه به دونه ساند ترک هاشو خاطرم هست، یه جادویی داشت که از یاد آدم نمیره هرگز. هر لحظه و با هر اتفاق موزیک بازی متناسب با اون شرایط و محیط تغییر میکرد. نسخه بعدی توی این مورد واقعااا کار بسیار دشواری داره چون خیلی سخت بشه چیزی بهتر از ساند ترک های اسکایریم ساخت.
رو دست این انونسمنت نیومده، چه موسیقی ای الله اکبر

 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or