Multi Platform The Elder Scrolls V: Skyrim (Special Edition)

سازنده
Bethesda
ناشر
Bethesda
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
tes-v.jpg



Developer : Bethesda Softworks
Publisher : Bethesda Softworks
Genre : RPG
Release date : 11/11/2011​

بعد از مدت ها از اعلام آقای تاد هاوارد طراح ارشد Bethesda مبنی بر استفاده از موتور جدید برای عنوان TES V که Creation نام دارد ،بالاخره GameInformer لیستی از قابلیت ها و تغییرات آن نسبت به موتور قبلی شرکت یعنی Gamebyro منتشر کرد ، که بازه ی گسترده ای از تغییرات عظیم گرافیکی تا ساختار ماموریت ها ، هوش مصنوعی و تعامل با NPC ها را شامل می شود ، مشروح این تغییرات به شرح زیر است :


گرافیک :

ساختن دنیای عظیم Elder Scrolls همیشه نیاز به آخرین پیشرفت های گرافیکی داشته است ، که نورپردازی دینامیک و سایه های پویا و گسترده بخشی از آنند .

طبق گفته ی تاد هاوارد در بازی جدید به لطف موتوری قدرتمند شاهد یک نورپردازی پویای بسیار پیشرفته به همراه سایه هایی خواهیم بود که به صورت پویا برای همه ی اشیاء موجود بوده و به باورپذیر تر شدن همه چیز کمک بسیاری کرده اند .

دیگر پیشرفت عظیم بازی در بخش گرافیکی ساختار جدید گیاهان و واکنش آن ها نسبت به فعالیت های محیطی است ، به طور مثال درختان نسبت به وزن و ابعاد خویش به طور متفاوتی نسبت به باد های در حال وزش ! واکنش نشان خواهند داد !

از دیگر وِیژگی های محیطی این موتور می توان به بازسازی پدید های طبیعی چون برف و باران به صورت کاملا پویا و مبتنی بر شرایط جوی اشاره کرد.

مطمئنا شما ویژگی Draw Distance بی نظیر Oblivion را به یاد دارید ، حالا تاد هاوارد قول داده تا در بازی جدید با یک دورنمایی فوق العاده قدرتمند ، طبیعی و پیشرفته طرف خواهیم بود که با توجه به کوهستانی بودن بافت سرزمین Skyrim بسیار ضروری به نظر می رسد.

رفتار NPC ها :

یکی از بزرگترین انتقاداتی که به OBLIVION و بعد ها FALLOUT 3 وارد بود و در مقایسه با آثار BIOWARE بسیار مشهود ، نحوه ی تعامل با شخصیت های مختلف و سیتم انتخاب دیالوگ ها بود ، در اسکای رم ، NPC ها هنگام صحبت دیگر فقط مقابل شما بی حرکت نخواهند ایستاد بلکه در حین انجام دادن کار خود با شما به صحبت خواهند چرداخت ، همچنین همه ی NPC های بازی شاغل بوده و مثلا ممکن است یکی کارگر معدن باشد ! همچنین بسته به ویژگی های شخصیتی آن ها ممکن است شاهد رفتارهای متفاوتی از آن ها باشید !

در SKYRIM برخلاف OBLIVION رفتار ها NPC ها با شما نسبت به روابطتان تنظیم می شود ، مثلا ممکن است نیمه شب سرزدن به یک دوست با استقبال او مواجه شود اما برای فردی که شما را نمی شناسد شما شاید یک دزد یا یک مزاحمید !

Animations :

طبق گفته ی تاد هاوارد Skyrim از یک ساختار بسیار پیشرفته و هنرمندانه در بخش انیمیش به کمک موتور مشهور HAVOK استفاده خواهد کرد و اولین عنوانی خواهد بود که این سطح تکنولوژی را در چنین ابعادی به کار میگیرد .

این تکنولوژی به سازندگان اجازه میدهد تا نرم ترین و طبیعی ترین حرکت ها را برای شخصیت ها رقم زده و آنها را قابل باورتر از قبل کنند.

همچنین این سیستم اجازه ی خلق انیمیشن های میتنی بر موقعیت را موتور داده و به هیچ وجه شاهد انیمیشن ها ی از پیش تعیین شده و اسکرپیت نویس شده نخواهیم بود .

یکی از ارکان این بازی را DRAGON های معروف سری تشکیل خواهند داد که به گفته ی هاوارد شاهد حرکات شگفت انگیز و بسیار طبیعی از آن ها خواهیم بود.

ساختار ماموریت ها :

OBLIVION و بازی قبل از آن یعنی MORROWIND هر دو از ساختار مشابهی برای ماموریت های جانبی بهره می بردند که تصادفی بودن آن بعضا باعث غیر قابل انجام دادن آن ماموریت برای یک شخصیت با کلاس و Level خاص آن می شد ، همچنین کشته شدن شخصیت ماموریت دهنده باعث غیرقابل انجام دان شدن آن ماموریت برای همیشه می شد ، اما SKYRIM ساختار کاملا متفاوتی برای ماموریت های جانبی خواهد داشت ، در SKYRIM ، ماموریت های جانبی بسته یه شخصیت ، کلاس ،نژاد و Level شما به شما پیشنهاد خواهند شد و به جذابیت کار خواهند افزود و با این ساختار اکثر بازی کنندگان را به انجام ماموریت ها مشتاق خواهد کرد .

همچنین مشکل عناوین قبلی یعنی کشته شدن فرد ماموریت دهنده بر طرف شده و در صورت وقوع این اتفاق یکی از دوستان یا بستگان او این کار را انجام خواهد داد ، که البته بسته به شرایط پیش آمده نحوه ی تعامل او با شما متفاوت خواهد بود !


TESV : SKYRIM در نوامبر سال 2011 میلادی توسط شرکت BETHESDA SoftWorks برای پلتفورم های PC و XBOX 360 و PS3 منتشر خواهد شد.
 
آخرین ویرایش:
بازی من سالم بود این فارسی ساز خراب شده رو نصب کردم زد خراب کرد الان اجرا میکنم این ارور رو میده :
Unhandled exception "EXCEPTION_ACCESS_VIOLATION" at 0x7FF7264B90CA SkyrimSE.exe+0C290CA

چطوری میتونم درست کنم ؟ قبل از اینکه فارسی ساز رو پاک کنم درست بود. فارسی ساز رو که پاک کردم اینطوری شد :(

ویرایش : اروری که میده تو خط اوله

PROBABLE CALL STACK:
[0 ] 0x7FF7264B90CA SkyrimSE.exe+0C290CA
movzx eax,byte ptr [rdx]
فکر کنم فایل خود بازی رو ترکونده ولی بازی خارج از MO2 اجرا میشه.
بگید که درست میشه. کلی مد ریختم :(
@m.d.makan
@♥aditore♥
 
بازی من سالم بود این فارسی ساز خراب شده رو نصب کردم زد خراب کرد الان اجرا میکنم این ارور رو میده :
Unhandled exception "EXCEPTION_ACCESS_VIOLATION" at 0x7FF7264B90CA SkyrimSE.exe+0C290CA

چطوری میتونم درست کنم ؟ قبل از اینکه فارسی ساز رو پاک کنم درست بود. فارسی ساز رو که پاک کردم اینطوری شد :(

ویرایش : اروری که میده تو خط اوله

PROBABLE CALL STACK:
[0 ] 0x7FF7264B90CA SkyrimSE.exe+0C290CA
movzx eax,byte ptr [rdx]
فکر کنم فایل خود بازی رو ترکونده ولی بازی خارج از MO2 اجرا میشه.
بگید که درست میشه. کلی مد ریختم :(
بازی تحت استیمه یا کرکی؟
اگه کرکه چه ورژنی؟
 
  • Like
Reactions: XMohsen
کرکی. 1.5.97
دستت درد نکنه
خودم سرچ کردم راهی برای این ارور نبود
اگه بدون ماد هم این ارور رو میگیری خب من چیزی که به ذهنم میرسه پیدا کردن همین تورنت و وریفای فولدرت با اون فایله.
که اگه چیزی کم و کسر داره رو خودش دوباره دانلود کنه.

شاید با چند کیلوبایت/مگابایت دانلود کارت راه بیفته.
=======
من گشتم ولی تورنتی که فولدر باز شده باشه که بتونی فایلهات رو وریفای کنی پیدا نکردم.
بد نیست خودت کمی بیشتر بگردی.
به نظرم ارزش داره چون که مطئمنی حتما درست میشه.
 
  • Like
Reactions: XMohsen
@XMohsen
یا یه کار دیگه کن ، اون فایل زیرنویس رو میتونی تو یک فولدر دیگه یا new folder نصب کنی که ببینی چه پوشه ها و فایلهایی درست میکنه یا overwrite میکنه؟
اسم فایلها رو به من بگو اگه اونها رو تو پوشه بازی داشته باشم و حجمش معقول باشه برات آپلود میکنم امشب.
چون نسخه منم همینه و آپدیتش نکردم.
 
  • Like
Reactions: XMohsen
@XMohsen
یا یه کار دیگه کن ، اون فایل زیرنویس رو میتونی تو یک فولدر دیگه یا new folder نصب کنی که ببینی چه پوشه ها و فایلهایی درست میکنه یا overwrite میکنه؟
اسم فایلها رو به من بگو اگه اونها رو تو پوشه بازی داشته باشم و حجمش معقول باشه برات آپلود میکنم امشب.
چون نسخه منم همینه و آپدیتش نکردم.
برای اینکه زیرنویس رو کسی کپی نکنه فایل رو انلاین دانلود میکنه نمیشه فهمید چه غلطی میکنه برای همین نمیدونم کدوم رو بگم.
اما یه فایل بک اپ داره از رو اون نگاه کردم فولدر Data با فولدر های interface و strings کار داره.
شاید هم از زیرنویس نباشه ماد دیگه ای باشه .. ولی امشب skse64 رو با MO2 اجرا کردم بازی کامل لود شد بعد دیدم فارسی ساز رو پاک نکردم اومدم بیرون پاک کردم دوباره که اجرا کردم دیگه تو نرفت...
راجب ارورش هم خیلی لینک پیدا نمیکنم به خاطر همین میگم احتمالا از فارسی سازه.
Crashlog

اگه بدون ماد هم این ارور رو میگیری خب من چیزی که به ذهنم میرسه پیدا کردن همین تورنت و وریفای فولدرت با اون فایله.
که اگه چیزی کم و کسر داره رو خودش دوباره دانلود کنه.

شاید با چند کیلوبایت/مگابایت دانلود کارت راه بیفته.
=======
من گشتم ولی تورنتی که فولدر باز شده باشه که بتونی فایلهات رو وریفای کنی پیدا نکردم.
بد نیست خودت کمی بیشتر بگردی.
به نظرم ارزش داره چون که مطئمنی حتما درست میشه.

تقریبا 2 ساعته دارم میگردم چیزی پیدا نکردم. خسته شدم فردا باز یه نگاه میندازم ببینم چیزی پیدا میکنم.
یه tool هست به اسم CLA SSE - Crash Log Analyzer این انگار میگه مشکل چیه اما کار نمیکنه ..
اگر حس نصب دوباره ماد ها رو داشته باشم .. فایل نصب بازی رو هم ندارم دوباره بخوام بریزم...

از این ناراحتم که اصلا بازی نکردم. دو ماهه نصب کرده بودم کلی وقت گذاشتم ماد ریختم منتظر زیرنویس فارسی بودم.
147 تا ماد ریختم ! بیشتر از playthrough قبلی :(

پشتیبانش خیلی باحاله ! میگه anydesk بریز ! میگم بگو خودم انجام میدم. میگه نه میترسم خراب تر بشه. گفتم از این بدتر نمیشه که ! میگه شما احتمالا بازی رو نصب نداری :))
 
  • Like
Reactions: pouria.sh
Skyblivion ریمیک Oblivion در انجین اسکایریم بالاخره تاریخ رسمی خورد.
استارت پروژه 2012 خورد و حالا که برای 2025 تایید شده یعنی حدود 13 سال پروژه در دست توسعه خواهد بود.
تریلر کرک و پشم سیخ کن از دست ندین:

نقشه راه ریمستر آبلیویون (Skyblivion) تا انتشار در سال 2025:
خب دیگه رسم شده که Skywind و Skyblivion پشت به پشت نمایشهای سالانشون رو منتشر کنن.
همونطور که میدونین برخلاف اسکایویند که تاریخ انتشار نداره و حالا حالاها کارداره ، Skyblivion (ریمیک آبلیویون تو انجین اسکایریم) سال بعد ( 2025) منتشر میشه.

Dev Diary 5

 
Timeless


View attachment Secunda_2.mp4

یعنی هی میخوام برم سراغ بازی های نسل جدید، هی یک صدایی تو ذهنم میگه برو اسکایریم رو رو اکس باکس هم تموم کن، چقدر اخه یک بازی میتونه از همه نظر خوب باشه؟ من حقیقتا از بازی هایی مثل اسکایریم، مثل وارکرفت، مثل گرند دفت اتو، مثل انچارتد، مثل ویچر 3، مثل بلادبورن، خسته نمیشم...

اسکایریم بخش مهمی از موفقیتش به ساندترک مربوط میشه، ساندترک یکی از ستون های بازی است که اگر ازش بگیری، به معنای واقعی ناقص میشه، فکر کنم همه مون ته دلمون یک ترس بزرگ داریم که تس وی ای بدون جرمی (احتمالا به دلیل مسائل شکایت و اتهام ریپ اینا) چی میشه؟ ایا میتونه به موفقیت اسکایریم برسه؟

امیدوارم هر چی میشه، این شاهکار بینظیر رو بتونند حداقل تا حدی، بروز و تقویت و ادامه بدن...

**دیگه بازی رو شروع کردم، احتمالا تا عید درگیرش باشم، دوست ندارم یهو تمومش کنم، از طرفی اینقدر خوب و لذت بخشه که این طول دادن پروسه بازی کردن، بیشتر در نهایت ارضام میکنه.... تا سریع تمومش کنم بره...
 
آخرین ویرایش:
برا نصب ماد کدوم ورژن بازی رو بگیرم؟
الان دیگه تقریبا میشه گفت فرقی نداره ، همین Anniversary رو دانلود کن.
بیشتر مادهای مهم برای این هم پورت شدن و قابل اجرا هستن.
هر ویدئویی تو یوتوب ببینی کارت رو راه میندازه
=======================

میدونم اصولا مادلیست و ... سالهاست هزارجورش رو دیدیم ولی این جدیدترین مادلیست واباجکه که به تازگی منتشر شده.
اما خیــــــــلی خوبه.



بیشتر از 4000 تا ماد رو با هم هماهنگ کرده که شده این.
و خب تغییرات زیربنایی زیادی هم داره.
اگه سیستم خفنی دارین و همینطور 600-500 گیگ فضای خالی هارد یه دلیل خیلی خوب برای برگشت به بازیه.
 
الان دیگه تقریبا میشه گفت فرقی نداره ، همین Anniversary رو دانلود کن.
بیشتر مادهای مهم برای این هم پورت شدن و قابل اجرا هستن.
هر ویدئویی تو یوتوب ببینی کارت رو راه میندازه
=======================

میدونم اصولا مادلیست و ... سالهاست هزارجورش رو دیدیم ولی این جدیدترین مادلیست واباجکه که به تازگی منتشر شده.
اما خیــــــــلی خوبه.



بیشتر از 4000 تا ماد رو با هم هماهنگ کرده که شده این.
و خب تغییرات زیربنایی زیادی هم داره.
اگه سیستم خفنی دارین و همینطور 600-500 گیگ فضای خالی هارد یه دلیل خیلی خوب برای برگشت به بازیه.
با زیر 70 تا مود میشه بهتر اینم داشت
حقیقتا نمیدونم 4000 تا مود چیکار کرده
چیزی که من میبینم حاصل 150 تا موده فوقش
بعد این مود لیستا واباجاک هم همشون کپی پیست همن نمیدونم چرا
انگار همشون از صفحه most downloaded of all time هرچی از صفحه اول دیدن نصب کردن
 
  • Like
Reactions: Arios 22
با زیر 70 تا مود میشه بهتر اینم داشت
حقیقتا نمیدونم 4000 تا مود چیکار کرده
چیزی که من میبینم حاصل 150 تا موده فوقش
بعد این مود لیستا واباجاک هم همشون کپی پیست همن نمیدونم چرا
انگار همشون از صفحه most downloaded of all time هرچی از صفحه اول دیدن نصب کردن
ویدیو رو کامل ندیدی.
البته خیلی خوب با جزییات معرفی نمیکنتش.
تو یوتوب از لورریم نقد و... هست.
اگه خواستی اونها رو ببین.

مادلیستش فقط در مورد گرافیک نیست.
گفتم که زیربنایی تغییرات داره و کلیت بازی رو از شهرها، دشمنها، دانجنها و همچنین انیمیشنها، سیسیتم مبارزه تغییر داده.
اضافه شدن کلی کوئست ماد که حجم بالایی دارن و...

با همه اینها ولی همچنان لورفرندلیه.

از طرفی بر پایه رکوییمه که لول اسکیلینگ دشمنها رو هم حذف کرده و سختی بازی رو تو کلیت بازی خیلی بالا برده.
باقیش رو حول این ماد شکل و پیشرفت داده.
تعداد بالای مادلیست هم دلیلش توجه به همین جزییات خیلی بالاشه.

این از اون مادلیست بیخاصیتهای یوتوبی نیست.
 
  • Like
Reactions: the batman

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or