Multi Platform The Elder Scrolls V: Skyrim (Special Edition)

سازنده
Bethesda
ناشر
Bethesda
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
tes-v.jpg



Developer : Bethesda Softworks
Publisher : Bethesda Softworks
Genre : RPG
Release date : 11/11/2011​

بعد از مدت ها از اعلام آقای تاد هاوارد طراح ارشد Bethesda مبنی بر استفاده از موتور جدید برای عنوان TES V که Creation نام دارد ،بالاخره GameInformer لیستی از قابلیت ها و تغییرات آن نسبت به موتور قبلی شرکت یعنی Gamebyro منتشر کرد ، که بازه ی گسترده ای از تغییرات عظیم گرافیکی تا ساختار ماموریت ها ، هوش مصنوعی و تعامل با NPC ها را شامل می شود ، مشروح این تغییرات به شرح زیر است :


گرافیک :

ساختن دنیای عظیم Elder Scrolls همیشه نیاز به آخرین پیشرفت های گرافیکی داشته است ، که نورپردازی دینامیک و سایه های پویا و گسترده بخشی از آنند .

طبق گفته ی تاد هاوارد در بازی جدید به لطف موتوری قدرتمند شاهد یک نورپردازی پویای بسیار پیشرفته به همراه سایه هایی خواهیم بود که به صورت پویا برای همه ی اشیاء موجود بوده و به باورپذیر تر شدن همه چیز کمک بسیاری کرده اند .

دیگر پیشرفت عظیم بازی در بخش گرافیکی ساختار جدید گیاهان و واکنش آن ها نسبت به فعالیت های محیطی است ، به طور مثال درختان نسبت به وزن و ابعاد خویش به طور متفاوتی نسبت به باد های در حال وزش ! واکنش نشان خواهند داد !

از دیگر وِیژگی های محیطی این موتور می توان به بازسازی پدید های طبیعی چون برف و باران به صورت کاملا پویا و مبتنی بر شرایط جوی اشاره کرد.

مطمئنا شما ویژگی Draw Distance بی نظیر Oblivion را به یاد دارید ، حالا تاد هاوارد قول داده تا در بازی جدید با یک دورنمایی فوق العاده قدرتمند ، طبیعی و پیشرفته طرف خواهیم بود که با توجه به کوهستانی بودن بافت سرزمین Skyrim بسیار ضروری به نظر می رسد.

رفتار NPC ها :

یکی از بزرگترین انتقاداتی که به OBLIVION و بعد ها FALLOUT 3 وارد بود و در مقایسه با آثار BIOWARE بسیار مشهود ، نحوه ی تعامل با شخصیت های مختلف و سیتم انتخاب دیالوگ ها بود ، در اسکای رم ، NPC ها هنگام صحبت دیگر فقط مقابل شما بی حرکت نخواهند ایستاد بلکه در حین انجام دادن کار خود با شما به صحبت خواهند چرداخت ، همچنین همه ی NPC های بازی شاغل بوده و مثلا ممکن است یکی کارگر معدن باشد ! همچنین بسته به ویژگی های شخصیتی آن ها ممکن است شاهد رفتارهای متفاوتی از آن ها باشید !

در SKYRIM برخلاف OBLIVION رفتار ها NPC ها با شما نسبت به روابطتان تنظیم می شود ، مثلا ممکن است نیمه شب سرزدن به یک دوست با استقبال او مواجه شود اما برای فردی که شما را نمی شناسد شما شاید یک دزد یا یک مزاحمید !

Animations :

طبق گفته ی تاد هاوارد Skyrim از یک ساختار بسیار پیشرفته و هنرمندانه در بخش انیمیش به کمک موتور مشهور HAVOK استفاده خواهد کرد و اولین عنوانی خواهد بود که این سطح تکنولوژی را در چنین ابعادی به کار میگیرد .

این تکنولوژی به سازندگان اجازه میدهد تا نرم ترین و طبیعی ترین حرکت ها را برای شخصیت ها رقم زده و آنها را قابل باورتر از قبل کنند.

همچنین این سیستم اجازه ی خلق انیمیشن های میتنی بر موقعیت را موتور داده و به هیچ وجه شاهد انیمیشن ها ی از پیش تعیین شده و اسکرپیت نویس شده نخواهیم بود .

یکی از ارکان این بازی را DRAGON های معروف سری تشکیل خواهند داد که به گفته ی هاوارد شاهد حرکات شگفت انگیز و بسیار طبیعی از آن ها خواهیم بود.

ساختار ماموریت ها :

OBLIVION و بازی قبل از آن یعنی MORROWIND هر دو از ساختار مشابهی برای ماموریت های جانبی بهره می بردند که تصادفی بودن آن بعضا باعث غیر قابل انجام دادن آن ماموریت برای یک شخصیت با کلاس و Level خاص آن می شد ، همچنین کشته شدن شخصیت ماموریت دهنده باعث غیرقابل انجام دان شدن آن ماموریت برای همیشه می شد ، اما SKYRIM ساختار کاملا متفاوتی برای ماموریت های جانبی خواهد داشت ، در SKYRIM ، ماموریت های جانبی بسته یه شخصیت ، کلاس ،نژاد و Level شما به شما پیشنهاد خواهند شد و به جذابیت کار خواهند افزود و با این ساختار اکثر بازی کنندگان را به انجام ماموریت ها مشتاق خواهد کرد .

همچنین مشکل عناوین قبلی یعنی کشته شدن فرد ماموریت دهنده بر طرف شده و در صورت وقوع این اتفاق یکی از دوستان یا بستگان او این کار را انجام خواهد داد ، که البته بسته به شرایط پیش آمده نحوه ی تعامل او با شما متفاوت خواهد بود !


TESV : SKYRIM در نوامبر سال 2011 میلادی توسط شرکت BETHESDA SoftWorks برای پلتفورم های PC و XBOX 360 و PS3 منتشر خواهد شد.
 
آخرین ویرایش:
این کوئست Stone Of Bazerinth رو چجور تموم کنم؟ من 5 تا ازش جمع کردم:دی یه چیتی بزنیم تموم شه بره:دی

یادش بخیر، این Stoneها رو من یه هفته ای فک کنم کامل درگیرش بودم! بعدش از این راهنما واسه پیدا کردن‌شون استفاده کردم. آخر سر هم کاشف به عمل اومد که یکی از استون‌ها که توی Thalmor Embassy گذاشته شده رو باید تو مرحله Diplomatic Immunity ورش داری، وگرنه بعد از تموم شدن این مرحله دیگه درای Elenwen's Solar رو می بندن و کسی و راه نمی‌دن. حالا با هزار دردسر و چیت‌های گوناگون از جمله tcl :d رفتم داخل Elenwen's Solar اما هیچ اثری از آخرین استون نبود! آخرش هم فهمیدم با آپدیت جدید بازی، اون استون ـه منتقل شده به یکی از غارهای همون دور و اطراف!:|

ولی آخر خیلی حیف شد که اون Crown of Barenziah رو گرفتن گذاشتن تو Thieves Guild. استفاده‌های خیلی بهتری میشد ازش کرد!:d
 
دوستان main questهای بازی سر هم چقدر زمان میبرن تا بازی تموم شه؟

بعده 150 ساعت کوئست فرعی حوصلم سر رفت :d

اگه سریع بخوای انجام بدی و به هر جا که میشناسی فست تراول کنی و دیالوگ ها رو بیخیال شی و جایی واینسی، با احتساب دشمنای خیلی قوی و جاخالی دادن از بیشترشون میشه حدود کمتر از 1 ساعت!
 
آقایون ،کسی ماد خرسنما رو میدونه از کجا دان کنی (به جز نکسوس و استیم)؟؟

هر کی میدونه خیلی آقاست بگه ما یه عمره تو کف ش ایم....

منظورت این موده : Moonlight Tales - Werewolf and Werebear Overhaul at Skyrim Nexus - mods and community

یکی از بهترین مودهای اسکایریم که دیدم . نه فقط خرس نمای قابل بازی به بازی اضافه میکنه بلکه سیستم گرگنماها رو هم بهتر میکنه . کلا فضای بازی رو فرانکشتاینی میکنه .

Moonlight Tales + COT + ELFX + Lanterns of Skyrim ترکیب خیلی خفنی هستن که فضای بازی رو میبرن تو اون حال و هوای ون هلسینگ

واسه دانلود بهتره از هیچ سایت دیگه ای نگیری چون همه مودهاشون قدیمی هستن . نمیدونم مگه مشکل نکسوس چیه . قابلیت رزیوم که داره و سرعتش هم خوبه .
 
عجب!!!!!
من دفعه ی قبل بازی رو تمم نکردم 100 ساعت بازی کردم PCایم گرافیکش سوخت! :|
ایندفعه بعده 2 سال باز اومدم بازی کنم یک چیزی حدود 70 - 80 ساعت تو 2 هفته بازی کردم، امروز باز دوباره CPU یا Motherboardام سوخت :|
کلا قسمت نمیشه ما اسکایریم بازی کنیم ...
(+ هیچ بازی هیوقت به جز TES 6 نمیتونه رو دست Skyrim بزنه :دی )
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or