Multi Platform The Elder Scrolls V: Skyrim (Special Edition)

سازنده
Bethesda
ناشر
Bethesda
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
tes-v.jpg



Developer : Bethesda Softworks
Publisher : Bethesda Softworks
Genre : RPG
Release date : 11/11/2011​

بعد از مدت ها از اعلام آقای تاد هاوارد طراح ارشد Bethesda مبنی بر استفاده از موتور جدید برای عنوان TES V که Creation نام دارد ،بالاخره GameInformer لیستی از قابلیت ها و تغییرات آن نسبت به موتور قبلی شرکت یعنی Gamebyro منتشر کرد ، که بازه ی گسترده ای از تغییرات عظیم گرافیکی تا ساختار ماموریت ها ، هوش مصنوعی و تعامل با NPC ها را شامل می شود ، مشروح این تغییرات به شرح زیر است :


گرافیک :

ساختن دنیای عظیم Elder Scrolls همیشه نیاز به آخرین پیشرفت های گرافیکی داشته است ، که نورپردازی دینامیک و سایه های پویا و گسترده بخشی از آنند .

طبق گفته ی تاد هاوارد در بازی جدید به لطف موتوری قدرتمند شاهد یک نورپردازی پویای بسیار پیشرفته به همراه سایه هایی خواهیم بود که به صورت پویا برای همه ی اشیاء موجود بوده و به باورپذیر تر شدن همه چیز کمک بسیاری کرده اند .

دیگر پیشرفت عظیم بازی در بخش گرافیکی ساختار جدید گیاهان و واکنش آن ها نسبت به فعالیت های محیطی است ، به طور مثال درختان نسبت به وزن و ابعاد خویش به طور متفاوتی نسبت به باد های در حال وزش ! واکنش نشان خواهند داد !

از دیگر وِیژگی های محیطی این موتور می توان به بازسازی پدید های طبیعی چون برف و باران به صورت کاملا پویا و مبتنی بر شرایط جوی اشاره کرد.

مطمئنا شما ویژگی Draw Distance بی نظیر Oblivion را به یاد دارید ، حالا تاد هاوارد قول داده تا در بازی جدید با یک دورنمایی فوق العاده قدرتمند ، طبیعی و پیشرفته طرف خواهیم بود که با توجه به کوهستانی بودن بافت سرزمین Skyrim بسیار ضروری به نظر می رسد.

رفتار NPC ها :

یکی از بزرگترین انتقاداتی که به OBLIVION و بعد ها FALLOUT 3 وارد بود و در مقایسه با آثار BIOWARE بسیار مشهود ، نحوه ی تعامل با شخصیت های مختلف و سیتم انتخاب دیالوگ ها بود ، در اسکای رم ، NPC ها هنگام صحبت دیگر فقط مقابل شما بی حرکت نخواهند ایستاد بلکه در حین انجام دادن کار خود با شما به صحبت خواهند چرداخت ، همچنین همه ی NPC های بازی شاغل بوده و مثلا ممکن است یکی کارگر معدن باشد ! همچنین بسته به ویژگی های شخصیتی آن ها ممکن است شاهد رفتارهای متفاوتی از آن ها باشید !

در SKYRIM برخلاف OBLIVION رفتار ها NPC ها با شما نسبت به روابطتان تنظیم می شود ، مثلا ممکن است نیمه شب سرزدن به یک دوست با استقبال او مواجه شود اما برای فردی که شما را نمی شناسد شما شاید یک دزد یا یک مزاحمید !

Animations :

طبق گفته ی تاد هاوارد Skyrim از یک ساختار بسیار پیشرفته و هنرمندانه در بخش انیمیش به کمک موتور مشهور HAVOK استفاده خواهد کرد و اولین عنوانی خواهد بود که این سطح تکنولوژی را در چنین ابعادی به کار میگیرد .

این تکنولوژی به سازندگان اجازه میدهد تا نرم ترین و طبیعی ترین حرکت ها را برای شخصیت ها رقم زده و آنها را قابل باورتر از قبل کنند.

همچنین این سیستم اجازه ی خلق انیمیشن های میتنی بر موقعیت را موتور داده و به هیچ وجه شاهد انیمیشن ها ی از پیش تعیین شده و اسکرپیت نویس شده نخواهیم بود .

یکی از ارکان این بازی را DRAGON های معروف سری تشکیل خواهند داد که به گفته ی هاوارد شاهد حرکات شگفت انگیز و بسیار طبیعی از آن ها خواهیم بود.

ساختار ماموریت ها :

OBLIVION و بازی قبل از آن یعنی MORROWIND هر دو از ساختار مشابهی برای ماموریت های جانبی بهره می بردند که تصادفی بودن آن بعضا باعث غیر قابل انجام دادن آن ماموریت برای یک شخصیت با کلاس و Level خاص آن می شد ، همچنین کشته شدن شخصیت ماموریت دهنده باعث غیرقابل انجام دان شدن آن ماموریت برای همیشه می شد ، اما SKYRIM ساختار کاملا متفاوتی برای ماموریت های جانبی خواهد داشت ، در SKYRIM ، ماموریت های جانبی بسته یه شخصیت ، کلاس ،نژاد و Level شما به شما پیشنهاد خواهند شد و به جذابیت کار خواهند افزود و با این ساختار اکثر بازی کنندگان را به انجام ماموریت ها مشتاق خواهد کرد .

همچنین مشکل عناوین قبلی یعنی کشته شدن فرد ماموریت دهنده بر طرف شده و در صورت وقوع این اتفاق یکی از دوستان یا بستگان او این کار را انجام خواهد داد ، که البته بسته به شرایط پیش آمده نحوه ی تعامل او با شما متفاوت خواهد بود !


TESV : SKYRIM در نوامبر سال 2011 میلادی توسط شرکت BETHESDA SoftWorks برای پلتفورم های PC و XBOX 360 و PS3 منتشر خواهد شد.
 
آخرین ویرایش:
درود
دوستان
من
5 ، 6 تا مود از سایت اصلی دان کردم کسی میتونه بیاد خصوصی پیام بده راه حل نصبشونر و بگه
من قبلا مود ریختم ولی این هارو نمیدونم شاید فرق داشته باشه
لطفا یه کسی بیاد خصوصی در موردش بهش بگم
 
اونارو تو مرحله ها باید بگیری

- - -ویرایش - - -

@ mei3am24
جواب سوالاتت به ترتیب :
1-تصویر اول جایی گیر نکردی! :d بگرد یک مسیر حتما موجوده.اون آبشار کوچیکی که میبینی یک خروجی هستش که اگر به آخر غار رسیدی کل راه رو برنگردی و از همون بیای پایین.یک جور میان بره که آخر غار ورودیش رو پیدا میکنی.بگرد مسیر اصلی رو پیدا کن
2-توی این مکان دوروبر ساعت 4 تا 6 صبح باید بیای (تو بازی به زمانش میگند Dawn حالا ساعت دقیق دقیق رو نمیدونم).بعد همون Falion که دیدیش میاد یک دعا میخونه و درمان میشی :d
دمت گرم آرش 1 که من کلا نقشه رو چپ راست دیوارو چسبیدم اما راه نبود. 2 که من سر ساعت رفتم کسی نبود.

- - -ویرایش - - -

آقا داستان بچه چیه؟ من شمشیر چوبی دارم. اما بچه از کجا گیر بیارم؟این دی ال سی هارو باید از کجا پیدا کرد؟
 
اونارو تو مرحله ها باید بگیری

- - -ویرایش - - -


دمت گرم آرش 1 که من کلا نقشه رو چپ راست دیوارو چسبیدم اما راه نبود. 2 که من سر ساعت رفتم کسی نبود.

- - -ویرایش - - -

آقا داستان بچه چیه؟ من شمشیر چوبی دارم. اما بچه از کجا گیر بیارم؟این دی ال سی هارو باید از کجا پیدا کرد؟
برو از یتیم خونه بگیر :دی البته اگه Hearthfire رو داری
 
دوستان من نسخه Legendary edition رو دانلود و نصب کردم .
همون اوایل بازی موقعی که اژدها میاد بازی کرش میکنه .
این کرکی که باهاش بود Walmart بودش . کرک دیگه هم داره ؟
 
رفقا من حدود یه سال پیش از رفیقم این بازی رو گرفتم ولی یه مشکلی داشت این که آسمون بازی هی روشن خاموش میشد!! مثل رعد و برق!! سر همون خورد تو ذوقم و ولش کردم و پاکش کردم! حالا میخوام حالا که وقتم باز تره این شاهکار رو دوباره بگیرم و بازی کنم...چکار کنم اون باگ رو نداشته باشه؟؟ یعنی چه کرکی باس بریزم ؟ در ضمن من با این سبک rpg خیلی حال میکنم fallout 3 رو 4 بار با راه های مختلف تا تهش رفتم!!

sent from my SONY XPERIA SL using tapatalk 4
 
سلام . نت نداشتم بیام بگم . منم بازی رو از اول نصب کردم تا TESO میاد .
کلی هم مد باحال ریختم واسه بازی . فک کنم 60 مد برسه ! واقعا بازی الان حال می ده .
واسه اون عزیزی هم که با نصب مدها مشکل داره من با mod manager نصب می کنم . خیلی خوبه . مد هارم اگه خواستید بگید چه مدلیش رو می خواید تا لینک یه خوبش رو بدم
 
سلام بچه ها. آقایون خانوما من یه جا گیر کردم نمیدونم چیکار کنم . کسی میدنه با این دره چجوری باید باز کردش؟
84047549237867560488.jpg
لطفا کمک کنید. راستی عیدتونم مبارک.
 
لطفا کمک کنید
یک شمشیر بزرگ قرمز رنگ از کلاس (two handed) افتاده زمین اون رو بردارد.
بعد با ایجاد Power Attack های جهت دار (نگه داشتن دکمه حمله + جهت) سعی کن با امواج شمشیر اون بریدگی های قرمز رو بزنی
بعد در باز میشه
 
یک شمشیر بزرگ قرمز رنگ از کلاس (two handed) افتاده زمین اون رو بردارد.
بعد با ایجاد Power Attack های جهت دار (نگه داشتن دکمه حمله + جهت) سعی کن با امواج شمشیر اون بریدگی های قرمز رو بزنی
بعد در باز میشه
آرش جون این پاور اتک ها کدوماس؟
من با شمشیر میزنم به اون بردیدگی های که نور ازش در امده اما اتفاقی نمیوفته/

- - -ویرایش - - -

یک شمشیر بزرگ قرمز رنگ از کلاس (two handed) افتاده زمین اون رو بردارد.
بعد با ایجاد Power Attack های جهت دار (نگه داشتن دکمه حمله + جهت) سعی کن با امواج شمشیر اون بریدگی های قرمز رو بزنی
بعد در باز میشه

آقا دمت گرم. مرسی. ردش کردم
 
woooow عجب هوش مصنوعی ای داره تو کف هوش NPC ها موندم راستی ایم هوش مصنوعیش بالا تره با Oblivion.

سیستم راه یابی تو oblivion نقطه به نقطه بود ولی تو skyrim صفحه ای هست.
سیستم کاور گیری هوش مصنوعی توی Skyrim وجود داره ولی توی oblivion نه.
معمولاً هم skyrim ارور های فیزیک و راه یابی رو بهتر تصحیح میکنه. که تو oblivion تغریباً وجود نداشت.
پک های هوش مصنوعی skyrim یکم بیشتر و کاربردی تر و طراح پسند تر از oblivion هست.
تا اینجا برنده اسکایریم هست. ولی بنظر من توی چیدمان پک های هوش مصنوعی oblivion بیشتر از skyrim سلیقه به خرج دادن. توی oblivion بعضی کارکتر ها حتی هر ماه (یا هر هفته) به یه سری شهر ها سفر میکردن و یا یسری میتینگ در جایی داشتن. (مثلاً برای خوردن اسکوما جمع میشدن تو یه خونه! :دی) بعضی وقت ها هم روستایی ها به شهر برای خرید میومدن.
ولی تو skyrim من همچین چیزی ندیدم و جاش رو با چند تا random event بین راهی عوض کردن.
البته ای کاش هر دوتا با هم بودن.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or