Multi Platform The Elder Scrolls V: Skyrim (Special Edition)

سازنده
Bethesda
ناشر
Bethesda
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
tes-v.jpg



Developer : Bethesda Softworks
Publisher : Bethesda Softworks
Genre : RPG
Release date : 11/11/2011​

بعد از مدت ها از اعلام آقای تاد هاوارد طراح ارشد Bethesda مبنی بر استفاده از موتور جدید برای عنوان TES V که Creation نام دارد ،بالاخره GameInformer لیستی از قابلیت ها و تغییرات آن نسبت به موتور قبلی شرکت یعنی Gamebyro منتشر کرد ، که بازه ی گسترده ای از تغییرات عظیم گرافیکی تا ساختار ماموریت ها ، هوش مصنوعی و تعامل با NPC ها را شامل می شود ، مشروح این تغییرات به شرح زیر است :


گرافیک :

ساختن دنیای عظیم Elder Scrolls همیشه نیاز به آخرین پیشرفت های گرافیکی داشته است ، که نورپردازی دینامیک و سایه های پویا و گسترده بخشی از آنند .

طبق گفته ی تاد هاوارد در بازی جدید به لطف موتوری قدرتمند شاهد یک نورپردازی پویای بسیار پیشرفته به همراه سایه هایی خواهیم بود که به صورت پویا برای همه ی اشیاء موجود بوده و به باورپذیر تر شدن همه چیز کمک بسیاری کرده اند .

دیگر پیشرفت عظیم بازی در بخش گرافیکی ساختار جدید گیاهان و واکنش آن ها نسبت به فعالیت های محیطی است ، به طور مثال درختان نسبت به وزن و ابعاد خویش به طور متفاوتی نسبت به باد های در حال وزش ! واکنش نشان خواهند داد !

از دیگر وِیژگی های محیطی این موتور می توان به بازسازی پدید های طبیعی چون برف و باران به صورت کاملا پویا و مبتنی بر شرایط جوی اشاره کرد.

مطمئنا شما ویژگی Draw Distance بی نظیر Oblivion را به یاد دارید ، حالا تاد هاوارد قول داده تا در بازی جدید با یک دورنمایی فوق العاده قدرتمند ، طبیعی و پیشرفته طرف خواهیم بود که با توجه به کوهستانی بودن بافت سرزمین Skyrim بسیار ضروری به نظر می رسد.

رفتار NPC ها :

یکی از بزرگترین انتقاداتی که به OBLIVION و بعد ها FALLOUT 3 وارد بود و در مقایسه با آثار BIOWARE بسیار مشهود ، نحوه ی تعامل با شخصیت های مختلف و سیتم انتخاب دیالوگ ها بود ، در اسکای رم ، NPC ها هنگام صحبت دیگر فقط مقابل شما بی حرکت نخواهند ایستاد بلکه در حین انجام دادن کار خود با شما به صحبت خواهند چرداخت ، همچنین همه ی NPC های بازی شاغل بوده و مثلا ممکن است یکی کارگر معدن باشد ! همچنین بسته به ویژگی های شخصیتی آن ها ممکن است شاهد رفتارهای متفاوتی از آن ها باشید !

در SKYRIM برخلاف OBLIVION رفتار ها NPC ها با شما نسبت به روابطتان تنظیم می شود ، مثلا ممکن است نیمه شب سرزدن به یک دوست با استقبال او مواجه شود اما برای فردی که شما را نمی شناسد شما شاید یک دزد یا یک مزاحمید !

Animations :

طبق گفته ی تاد هاوارد Skyrim از یک ساختار بسیار پیشرفته و هنرمندانه در بخش انیمیش به کمک موتور مشهور HAVOK استفاده خواهد کرد و اولین عنوانی خواهد بود که این سطح تکنولوژی را در چنین ابعادی به کار میگیرد .

این تکنولوژی به سازندگان اجازه میدهد تا نرم ترین و طبیعی ترین حرکت ها را برای شخصیت ها رقم زده و آنها را قابل باورتر از قبل کنند.

همچنین این سیستم اجازه ی خلق انیمیشن های میتنی بر موقعیت را موتور داده و به هیچ وجه شاهد انیمیشن ها ی از پیش تعیین شده و اسکرپیت نویس شده نخواهیم بود .

یکی از ارکان این بازی را DRAGON های معروف سری تشکیل خواهند داد که به گفته ی هاوارد شاهد حرکات شگفت انگیز و بسیار طبیعی از آن ها خواهیم بود.

ساختار ماموریت ها :

OBLIVION و بازی قبل از آن یعنی MORROWIND هر دو از ساختار مشابهی برای ماموریت های جانبی بهره می بردند که تصادفی بودن آن بعضا باعث غیر قابل انجام دادن آن ماموریت برای یک شخصیت با کلاس و Level خاص آن می شد ، همچنین کشته شدن شخصیت ماموریت دهنده باعث غیرقابل انجام دان شدن آن ماموریت برای همیشه می شد ، اما SKYRIM ساختار کاملا متفاوتی برای ماموریت های جانبی خواهد داشت ، در SKYRIM ، ماموریت های جانبی بسته یه شخصیت ، کلاس ،نژاد و Level شما به شما پیشنهاد خواهند شد و به جذابیت کار خواهند افزود و با این ساختار اکثر بازی کنندگان را به انجام ماموریت ها مشتاق خواهد کرد .

همچنین مشکل عناوین قبلی یعنی کشته شدن فرد ماموریت دهنده بر طرف شده و در صورت وقوع این اتفاق یکی از دوستان یا بستگان او این کار را انجام خواهد داد ، که البته بسته به شرایط پیش آمده نحوه ی تعامل او با شما متفاوت خواهد بود !


TESV : SKYRIM در نوامبر سال 2011 میلادی توسط شرکت BETHESDA SoftWorks برای پلتفورم های PC و XBOX 360 و PS3 منتشر خواهد شد.
 
آخرین ویرایش:
اینجا کسی میدونست میشه آیتم ها رو فقط بلند کرد!یا جسد ها رو روی زمین کشید؟؟؟ :d
توی یکی از مراحل Dark brotherhood بود فکر کنم یاد میده!کسی امتحان کرده؟
گفتم جالبه مطرح کرده باشیم!
(آیتم رو هدف میگیری بعد بازدن و نگه داشتن E آیتم رو بلند میکنه رو هوا ) بدون ماد در ضمن!!!!

یعنی میگی از زمانی که تو TES IV: Oblivion این قابلیت بود و تو فال اوت از z اومد به e، هیچ کدوم خبر نداشتین؟؟!!!

در ضمن یه نصیحت کوچیک به مادخورهای عزیز...
هر مادی رو نصب نکنید. یه نگاه به گذشته ماد ساز بندازید ببینید چیزی بارش بوده؟ چون بعضی وقت‌ها ماد ها باعث کلی باگ و جمع شدن رفرنس های بی مورد تو بازی میشن.
مثل یه ماد که هر ثانیه نزدیک به 200 رفرنس نامرعی به بازی اضافه میکرد برای تارگت یابی و این اطلاعات تو سیو بازی میموند و سیو های 1 گیگی حتی درست میکرد!!
 
یعنی میگی از زمانی که تو TES IV: Oblivion این قابلیت بود و تو فال اوت از z اومد به e، هیچ کدوم خبر نداشتین؟؟!!!

در ضمن یه نصیحت کوچیک به مادخورهای عزیز...
هر مادی رو نصب نکنید. یه نگاه به گذشته ماد ساز بندازید ببینید چیزی بارش بوده؟ چون بعضی وقت‌ها ماد ها باعث کلی باگ و جمع شدن رفرنس های بی مورد تو بازی میشن.
مثل یه ماد که هر ثانیه نزدیک به 200 رفرنس نامرعی به بازی اضافه میکرد برای تارگت یابی و این اطلاعات تو سیو بازی میموند و سیو های 1 گیگی حتی درست میکرد!!
یه اشتباهی کدیم ما خواستیم یه چیز یاد بدیم حالا یکی مزه میریزه ترول میزاره یکی دیگه مسخره میکنه :| یک خورده جنبه فقط .........
بازی هیچ وقت اجبار نمی کنه که یک آیتم رو بلند کنی آموزشی هم نمیده برای همین نمیدونستم
فال اوت و TES IV: Oblivion (کمی دیر شد برای شروعش.دیگه آدم تمایل نداره) هم زیاد خوشم نیومد ادامه ندادم که ببینم.
مثل یه ماد که هر ثانیه نزدیک به 200 رفرنس نامرعی به بازی اضافه میکرد برای تارگت یابی و این اطلاعات تو سیو بازی میموند و سیو های 1 گیگی حتی درست میکرد!!
اینو میشه بیشتر توضیج بدی یعنی چی؟
من ماد هایی نصب میکنم فقط که MXR تو ویدئوهای هفتگی اسکایریم نشون میده.چون خودش امتحان میکنه نشون هم میده مشکلی هم باشه بی چون و چرا میگه
اما اون جملت رو بشتر توضیح بده
 
@ A.R.A.$.H
حالا حساس نشو! فقط خیلی متعجب شدم.

والا من فقط به تست خودم اطمینان دارم. معمولاً مادهایی که توشون یه اسپل مخصوص هست یا چیزی به گیم‌پلی بازی اضافه میکنه از یه سری شی های نامرعی کمک میگیرن برای هدف گیری یا تعیین مکان و... (و کلاً بیشتر چیزای دینامیک)
این شی‌ها نامرعی (کمک کننده ها) قابل انتقال نیستن. برای همین ماد سازها بجای اینکه انقالشون بدن و تو ماد باگ درست کنن، در هر حلقه‌ی برنامه نویسی کمک کننده های جدید درست میکنن.
الان یادم نیست تقریباً یه برنامه هر ثانیه چند بار تکرار میشد، ولی فکر کن در هر ثانیه ده‌ها یا شاید صدها کمک کننده درست میشه و پاک نمیشه.
مثلاً یه ماد قدیمی بود که یه اسپل اضافه می‌کرد بهت که از آسمون قائم روی سر دشمنت رعد میومد. خو این ماد از روش بالا استفاده کرده بود و درش تخته شد بعد مدت خیلی طولانی (چون بعد از ساعت‌ها بازی اثرش معلوم میشه و راه برگشتش فقط لود کردن بازی به قبل از ماد بود.)
مثلاً ماد sounds of skyrim هم درش تخته شد! باعث می‌شد سیوهای بازی خیلی بزرگ شن. البته الان شاید درست شده باشه.
ماد های داستانی هم معمولاً اسپل ها یا چیزای جدید دارن. از اونا هم باید مواظب بود!
 
سلام.

مادی داریم که تجهیزات (مثل شمشیر و زره) گاتس (شخصیت اصلی مانگای برسرک) رو به بازی اضافه کنه ؟

اخ گل گفتی منی که خیلی عاشق گاتس م چه بشه اگه پیدا بشه وااااو:d :x
اگه پیدا شد حتما منو خبرم کن;)عشقه این شمشیر گاتس:bighug:
 
درود
بچه ها من الان آپدیت 13 بازی رو گرفتم با برنامه های پیش نیاز مد ها و چند تا مد
حالا میخوام بازی رو از اول دوباره شروع کنم!
اینکار رو که بکنم مشکلی در آپدیت و مود ها که پیش نمیاد؟ میاد؟
 
درود
بچه ها من الان آپدیت 13 بازی رو گرفتم با برنامه های پیش نیاز مد ها و چند تا مد
حالا میخوام بازی رو از اول دوباره شروع کنم!
اینکار رو که بکنم مشکلی در آپدیت و مود ها که پیش نمیاد؟ میاد؟
نه ولی برای چی آخه از اول میخوای شروع کنی؟ :-/ کاراکتر جدید میخوای بسازی؟
 
راز هایی ک کشف کردین در طول بازی رو بیاین بگین
ی چند تا خودم کشفیدم
1. تو لول آپ هر بار ک استامینا رو بالا می بری 5 تا به ظرفیت حمل بارت هم اضافه میشه
2. به یکی از یارات از تیر ای که می خوای یدونه بده با ی کمان بعد ی مدت اون ی تیر میشه چند تا اضافی رو بردار واس خودت
3.یکی می گفت اگه سبد بزاری سر مردم می تونی راحت جیبشون رو بزنی بدونه اینکه متوجه بشن (خودم تست نکردم)

- - -ویرایش - - -

http://skyrim.nexusmods.com//?
 
میخوام نورد رو امتحان کنم:d
بعد وقتی گرگینه میشی قابلیت هات میپره پس زیاد مهم نیست کژید باشم یا نورد
ی سری مد هست که نژاد های جالبی اضافه می کنه اگه بتونی پیداشون کنی قبل بازی کردن میتونی دورف یا ددرا یا الف برفی و چیزای دگه هم انتخاب کنی جزو نژاد یا ی مد هست که برا ساخت کارکتر مو هایی اضافه می کنه اصن ی وضعیتی :|
 
یکی می گفت اگه سبد بزاری سر مردم می تونی راحت جیبشون رو بزنی بدونه اینکه متوجه بشن (خودم تست نکردم)
اینو منم شنیدم میگند سطل بذاری تو سر مردم همینجوری میشه
میخوام نورد رو امتحان کنم
خوب ماد altenetive race menu رو دانلود کن بعد برو توی power یک گزینه میاد که همون صفحه تغییر کاراکتر هستش
یا توی بازی ~ رو بزن بعد بنویس Show Race Menu
یا اصلا یک راه دیگه.بنویس Player.setrace nord
گرگینه بشی قدرت های نژادت رو که دیگه پاک نمی کنه! اونا قدرت اضافه نیستند و تو ذات هر نژاد هستش و قابل پاک کردن نیست
ساخت کارکتر مو هایی اضافه می کنه اصن ی وضعیتی
بهترین ماد مدل مو Apachi Sky Hair Style هستش که بهترین کیفیت بافت های مو رو هم داره
برای موی دم اسبی هم Ponytail hair style پیشنهاد میشه
37454559782895057589.png




مدل موهای زنانه :



مول موهای مردانه :



آلبته تصاویر دیگه هم برای نژادهای Beast (کاژید و آرگون) هم هست​
 
سلام.

مادی داریم که تجهیزات (مثل شمشیر و زره) گاتس (شخصیت اصلی مانگای برسرک) رو به بازی اضافه کنه ؟
آره هست. من دانلودش کرده بودم چند ماه پیش. اسمش رو نمیدونم چون بازیم پریده! یه سرچ بزنی سریع برات میاره.
ی سری مد هست که نژاد های جالبی اضافه می کنه اگه بتونی پیداشون کنی قبل بازی کردن میتونی دورف یا ددرا یا الف برفی و چیزای دگه هم انتخاب کنی جزو نژاد یا ی مد هست که برا ساخت کارکتر مو هایی اضافه می کنه اصن ی وضعیتی :|
ماد های نژاد اضافه رو سعی کنید فقط برای یارای همراهتون دانلود کنید. چون اگه رو خودتون نژاد ماد بزنید تو بعضی کوئست ها که نژادتون رو چک می‌کنه گیر میکنید.
در ضمن ممنون از رازها. جالب بود.
سعی کنید یه استاف سامن هم به یارتون بدین. اینطوری اگه خودتونم یه جونور سامن کنید، سر جمع میشید 4 تا + پرک آخر کانجریش که میشید 5 تا!
اگه کارتون مخفی بازیه مثل بنده و طرفی رو که میخوایید بکشید قوی هست 3 راه داره:
1 - دو خنجر بگیرید و پرک خنجر و بک استب رو هم بگیرید. (پرک خنجر واقعاً چیز عالی هست) و خنجر رو سمی کنید. برید طرف رو از پشت پیک پاکت کنید و یه ویکنس تو پویزن تو جیبش بزارید تا مسموم شه. حالا با دو خنجر در دست که هر دو سمی اند و دشمن که به سم حساس هست، بهش حمله کنید... دشمن شما هر چه قدر هم قوی باشه تک ضرب میمیره!
2 - یارتون رو تعمه کنید و با نگه داشتن E روش جایی که میخواید ببرید و با استفاده از ترپ یا تیر دشمن رو بکشید.
3 - یه تیر پرت کنین یه گوشه تا یارو بره دنبال صدای تیر و از کشتنش منصرف شید و راهتون رو ادامه بدین!!
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or