Multi Platform The Elder Scrolls V: Skyrim (Special Edition)

سازنده
Bethesda
ناشر
Bethesda
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
tes-v.jpg



Developer : Bethesda Softworks
Publisher : Bethesda Softworks
Genre : RPG
Release date : 11/11/2011​

بعد از مدت ها از اعلام آقای تاد هاوارد طراح ارشد Bethesda مبنی بر استفاده از موتور جدید برای عنوان TES V که Creation نام دارد ،بالاخره GameInformer لیستی از قابلیت ها و تغییرات آن نسبت به موتور قبلی شرکت یعنی Gamebyro منتشر کرد ، که بازه ی گسترده ای از تغییرات عظیم گرافیکی تا ساختار ماموریت ها ، هوش مصنوعی و تعامل با NPC ها را شامل می شود ، مشروح این تغییرات به شرح زیر است :


گرافیک :

ساختن دنیای عظیم Elder Scrolls همیشه نیاز به آخرین پیشرفت های گرافیکی داشته است ، که نورپردازی دینامیک و سایه های پویا و گسترده بخشی از آنند .

طبق گفته ی تاد هاوارد در بازی جدید به لطف موتوری قدرتمند شاهد یک نورپردازی پویای بسیار پیشرفته به همراه سایه هایی خواهیم بود که به صورت پویا برای همه ی اشیاء موجود بوده و به باورپذیر تر شدن همه چیز کمک بسیاری کرده اند .

دیگر پیشرفت عظیم بازی در بخش گرافیکی ساختار جدید گیاهان و واکنش آن ها نسبت به فعالیت های محیطی است ، به طور مثال درختان نسبت به وزن و ابعاد خویش به طور متفاوتی نسبت به باد های در حال وزش ! واکنش نشان خواهند داد !

از دیگر وِیژگی های محیطی این موتور می توان به بازسازی پدید های طبیعی چون برف و باران به صورت کاملا پویا و مبتنی بر شرایط جوی اشاره کرد.

مطمئنا شما ویژگی Draw Distance بی نظیر Oblivion را به یاد دارید ، حالا تاد هاوارد قول داده تا در بازی جدید با یک دورنمایی فوق العاده قدرتمند ، طبیعی و پیشرفته طرف خواهیم بود که با توجه به کوهستانی بودن بافت سرزمین Skyrim بسیار ضروری به نظر می رسد.

رفتار NPC ها :

یکی از بزرگترین انتقاداتی که به OBLIVION و بعد ها FALLOUT 3 وارد بود و در مقایسه با آثار BIOWARE بسیار مشهود ، نحوه ی تعامل با شخصیت های مختلف و سیتم انتخاب دیالوگ ها بود ، در اسکای رم ، NPC ها هنگام صحبت دیگر فقط مقابل شما بی حرکت نخواهند ایستاد بلکه در حین انجام دادن کار خود با شما به صحبت خواهند چرداخت ، همچنین همه ی NPC های بازی شاغل بوده و مثلا ممکن است یکی کارگر معدن باشد ! همچنین بسته به ویژگی های شخصیتی آن ها ممکن است شاهد رفتارهای متفاوتی از آن ها باشید !

در SKYRIM برخلاف OBLIVION رفتار ها NPC ها با شما نسبت به روابطتان تنظیم می شود ، مثلا ممکن است نیمه شب سرزدن به یک دوست با استقبال او مواجه شود اما برای فردی که شما را نمی شناسد شما شاید یک دزد یا یک مزاحمید !

Animations :

طبق گفته ی تاد هاوارد Skyrim از یک ساختار بسیار پیشرفته و هنرمندانه در بخش انیمیش به کمک موتور مشهور HAVOK استفاده خواهد کرد و اولین عنوانی خواهد بود که این سطح تکنولوژی را در چنین ابعادی به کار میگیرد .

این تکنولوژی به سازندگان اجازه میدهد تا نرم ترین و طبیعی ترین حرکت ها را برای شخصیت ها رقم زده و آنها را قابل باورتر از قبل کنند.

همچنین این سیستم اجازه ی خلق انیمیشن های میتنی بر موقعیت را موتور داده و به هیچ وجه شاهد انیمیشن ها ی از پیش تعیین شده و اسکرپیت نویس شده نخواهیم بود .

یکی از ارکان این بازی را DRAGON های معروف سری تشکیل خواهند داد که به گفته ی هاوارد شاهد حرکات شگفت انگیز و بسیار طبیعی از آن ها خواهیم بود.

ساختار ماموریت ها :

OBLIVION و بازی قبل از آن یعنی MORROWIND هر دو از ساختار مشابهی برای ماموریت های جانبی بهره می بردند که تصادفی بودن آن بعضا باعث غیر قابل انجام دادن آن ماموریت برای یک شخصیت با کلاس و Level خاص آن می شد ، همچنین کشته شدن شخصیت ماموریت دهنده باعث غیرقابل انجام دان شدن آن ماموریت برای همیشه می شد ، اما SKYRIM ساختار کاملا متفاوتی برای ماموریت های جانبی خواهد داشت ، در SKYRIM ، ماموریت های جانبی بسته یه شخصیت ، کلاس ،نژاد و Level شما به شما پیشنهاد خواهند شد و به جذابیت کار خواهند افزود و با این ساختار اکثر بازی کنندگان را به انجام ماموریت ها مشتاق خواهد کرد .

همچنین مشکل عناوین قبلی یعنی کشته شدن فرد ماموریت دهنده بر طرف شده و در صورت وقوع این اتفاق یکی از دوستان یا بستگان او این کار را انجام خواهد داد ، که البته بسته به شرایط پیش آمده نحوه ی تعامل او با شما متفاوت خواهد بود !


TESV : SKYRIM در نوامبر سال 2011 میلادی توسط شرکت BETHESDA SoftWorks برای پلتفورم های PC و XBOX 360 و PS3 منتشر خواهد شد.
 
آخرین ویرایش:
58007092308099241703.jpg
16892261704134966992.jpg
[/IMG]
29826938870643754973.jpg
[/IMG]

---------- نوشته در 11:26 PM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 11:13 PM ارسال شده بود ----------

16892261704134966992.jpg
[/URL][/IMG]
10275395950567814248.jpg
[/URL][/IMG]
29826938870643754973.jpg
[/URL][/IMG]
80556304250485204628.jpg
[/URL][/IMG]
 
آخرین ویرایش:
اصلا قشنگ نیست و شبیه بازیهای jrpg شده
پیشنهاد میکنم این ها رو نریزید و به جاش پچ رسمی بتسدا رو بریزید hi res texture
اون موقع بازی جون میگیره و محشر میشه
در ضمن دوستان برای اینکه اینطوری کنید میتونید مد : superb enb رو دانلود کنید بازیتون مثل رفیقمون میشه
 
ایول خیلی باحال شده ،
شانس ما بعد یه سال صبر تازه نسخه استیم گرفتم نمی دونم چه مرگشه می پره بیرون وسط بازی :((
High Tex که می زنم همون اول منفجر میشه ، کپی فایل هارو از یکی از دوستان گرفته بودم ، الان دارم خودم از اول دانلود می کنم امیدوارم مشکلی پیش نیاد دوباره =((

مشکلی از لحاظ سیستم هم فکر نمی کنم باشه:(
 
عجب ماد خوفی .... این هفته اسکایریم رو بخرم برم تو کار مادینگ ! :دی !

پ.ن : با Nexsus این کارو کردی ؟
باNexus این کارو کردی معنی‌ نمی‌ده :دی.

من شخصا از این‌Mod هایی‌ که بازی رو شبیه بازی‌jrpg های می‌کنن شدید بدم میاد، نور پردازیhigh res از اینا بهتر هست، اینا بازی رو cell shade مانند می‌کنن فقط...
 
باNexus این کارو کردی معنی‌ نمی‌ده :دی.

من شخصا از این‌Mod هایی‌ که بازی رو شبیه بازی‌jrpg های می‌کنن شدید بدم میاد، نور پردازیhigh res از اینا بهتر هست، اینا بازی رو cell shade مانند می‌کنن فقط...

okey.jpg :دی

درستش چیه ؟

دوستان عکس از ماد هاتون بذارید .. :دی ببینم کدوم خوف تره !
 
okey.jpg :دی

درستش چیه ؟

دوستان عکس از ماد هاتون بذارید .. :دی ببینم کدوم خوف تره !

من الان ندارم اسکایریم چند رو پیش پاکش کردم ولی این ها عکس ها پچی هست که من ریختم:(رسمی از شرکت سازنده)
Skyrim High Resolution Texture Pack screenshot comparison - Neoseeker
Skyrim High-Res Texture Pack Comparison - NowGamer

تو این لینک ها مقایسه کرده در ضمن اینی که من میگم حجمش 3 گیگه و کیفیت بافت ها رو هم بالا میبره ولی اونی که رفیقمون ریختند پرفورمنس بازی رو میاره پایین تازه فقط نورپردازی رو شدید تر میکنه
 
من الان ندارم اسکایریم چند رو پیش پاکش کردم ولی این ها عکس ها پچی هست که من ریختم:(رسمی از شرکت سازنده)
Skyrim High Resolution Texture Pack screenshot comparison - Neoseeker
Skyrim High-Res Texture Pack Comparison - NowGamer

تو این لینک ها مقایسه کرده در ضمن اینی که من میگم حجمش 3 گیگه و کیفیت بافت ها رو هم بالا میبره ولی اونی که رفیقمون ریختند پرفورمنس بازی رو میاره پایین تازه فقط نورپردازی رو شدید تر میکنه

ممد ...

تغییرات ـه زیادی ندیدم :دی

یه چیز دیگه

مادی هست بشه قیافه رو تغییر داد ولی باز لباس و شلوار بشه تنش کرد راحت ( نه فول ست باشه ) قیافه های خود اسکایریم زایه بید :دی !
 
ممد ...

تغییرات ـه زیادی ندیدم :دی

یه چیز دیگه

مادی هست بشه قیافه رو تغییر داد ولی باز لباس و شلوار بشه تنش کرد راحت ( نه فول ست باشه ) قیافه های خود اسکایریم زایه بید :دی !

اره تا دلت بخواد هست:d

برو ینجا : Skyrim Nexus - Skyrim mods and community
هرکدومو خواستی دان کن بعد با نکسوس منیجر بریز تو بازی

---------- نوشته در 02:27 PM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 02:26 PM ارسال شده بود ----------

راستی من خودم از این استفاده میکردم : LadyFace at Skyrim Nexus - Skyrim mods and community
تو نگاه اول مثل ژاپنی هاست ولی من حسابی تغییرش دادم خوشگل شد:d
 
دوستان این ماد ربطی به تکسچر نداره اون تکسچر پک که ربطی به این نداره من اون تکسچر پک روهم نصب کردم ولی بعضی از دوستان اشتباه میکنن من داره سعی میکنم شبیه واقعیت بشه ...چون روشنه شبیه jprg شده ...............
 
دوستان این ماد ربطی به تکسچر نداره اون تکسچر پک که ربطی به این نداره من اون تکسچر پک روهم نصب کردم ولی بعضی از دوستان اشتباه میکنن من داره سعی میکنم شبیه واقعیت بشه ...چون روشنه شبیه jprg شده ...............
خوب یه چیزی هست که بازی جو تاریکی داره، یعنی‌ برا اینکه بخواهین شبیه واقعیت کنین باید کلا همه جا تاریک و ابری باشه :دی
دقیقاً مشکل این‌Mod های بیرون هم همین هست به نظرم، بازی رو خیلی‌ شاد می‌کنن.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or