Multi Platform The Elder Scrolls V: Skyrim (Special Edition)

سازنده
Bethesda
ناشر
Bethesda
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
tes-v.jpg



Developer : Bethesda Softworks
Publisher : Bethesda Softworks
Genre : RPG
Release date : 11/11/2011​

بعد از مدت ها از اعلام آقای تاد هاوارد طراح ارشد Bethesda مبنی بر استفاده از موتور جدید برای عنوان TES V که Creation نام دارد ،بالاخره GameInformer لیستی از قابلیت ها و تغییرات آن نسبت به موتور قبلی شرکت یعنی Gamebyro منتشر کرد ، که بازه ی گسترده ای از تغییرات عظیم گرافیکی تا ساختار ماموریت ها ، هوش مصنوعی و تعامل با NPC ها را شامل می شود ، مشروح این تغییرات به شرح زیر است :


گرافیک :

ساختن دنیای عظیم Elder Scrolls همیشه نیاز به آخرین پیشرفت های گرافیکی داشته است ، که نورپردازی دینامیک و سایه های پویا و گسترده بخشی از آنند .

طبق گفته ی تاد هاوارد در بازی جدید به لطف موتوری قدرتمند شاهد یک نورپردازی پویای بسیار پیشرفته به همراه سایه هایی خواهیم بود که به صورت پویا برای همه ی اشیاء موجود بوده و به باورپذیر تر شدن همه چیز کمک بسیاری کرده اند .

دیگر پیشرفت عظیم بازی در بخش گرافیکی ساختار جدید گیاهان و واکنش آن ها نسبت به فعالیت های محیطی است ، به طور مثال درختان نسبت به وزن و ابعاد خویش به طور متفاوتی نسبت به باد های در حال وزش ! واکنش نشان خواهند داد !

از دیگر وِیژگی های محیطی این موتور می توان به بازسازی پدید های طبیعی چون برف و باران به صورت کاملا پویا و مبتنی بر شرایط جوی اشاره کرد.

مطمئنا شما ویژگی Draw Distance بی نظیر Oblivion را به یاد دارید ، حالا تاد هاوارد قول داده تا در بازی جدید با یک دورنمایی فوق العاده قدرتمند ، طبیعی و پیشرفته طرف خواهیم بود که با توجه به کوهستانی بودن بافت سرزمین Skyrim بسیار ضروری به نظر می رسد.

رفتار NPC ها :

یکی از بزرگترین انتقاداتی که به OBLIVION و بعد ها FALLOUT 3 وارد بود و در مقایسه با آثار BIOWARE بسیار مشهود ، نحوه ی تعامل با شخصیت های مختلف و سیتم انتخاب دیالوگ ها بود ، در اسکای رم ، NPC ها هنگام صحبت دیگر فقط مقابل شما بی حرکت نخواهند ایستاد بلکه در حین انجام دادن کار خود با شما به صحبت خواهند چرداخت ، همچنین همه ی NPC های بازی شاغل بوده و مثلا ممکن است یکی کارگر معدن باشد ! همچنین بسته به ویژگی های شخصیتی آن ها ممکن است شاهد رفتارهای متفاوتی از آن ها باشید !

در SKYRIM برخلاف OBLIVION رفتار ها NPC ها با شما نسبت به روابطتان تنظیم می شود ، مثلا ممکن است نیمه شب سرزدن به یک دوست با استقبال او مواجه شود اما برای فردی که شما را نمی شناسد شما شاید یک دزد یا یک مزاحمید !

Animations :

طبق گفته ی تاد هاوارد Skyrim از یک ساختار بسیار پیشرفته و هنرمندانه در بخش انیمیش به کمک موتور مشهور HAVOK استفاده خواهد کرد و اولین عنوانی خواهد بود که این سطح تکنولوژی را در چنین ابعادی به کار میگیرد .

این تکنولوژی به سازندگان اجازه میدهد تا نرم ترین و طبیعی ترین حرکت ها را برای شخصیت ها رقم زده و آنها را قابل باورتر از قبل کنند.

همچنین این سیستم اجازه ی خلق انیمیشن های میتنی بر موقعیت را موتور داده و به هیچ وجه شاهد انیمیشن ها ی از پیش تعیین شده و اسکرپیت نویس شده نخواهیم بود .

یکی از ارکان این بازی را DRAGON های معروف سری تشکیل خواهند داد که به گفته ی هاوارد شاهد حرکات شگفت انگیز و بسیار طبیعی از آن ها خواهیم بود.

ساختار ماموریت ها :

OBLIVION و بازی قبل از آن یعنی MORROWIND هر دو از ساختار مشابهی برای ماموریت های جانبی بهره می بردند که تصادفی بودن آن بعضا باعث غیر قابل انجام دادن آن ماموریت برای یک شخصیت با کلاس و Level خاص آن می شد ، همچنین کشته شدن شخصیت ماموریت دهنده باعث غیرقابل انجام دان شدن آن ماموریت برای همیشه می شد ، اما SKYRIM ساختار کاملا متفاوتی برای ماموریت های جانبی خواهد داشت ، در SKYRIM ، ماموریت های جانبی بسته یه شخصیت ، کلاس ،نژاد و Level شما به شما پیشنهاد خواهند شد و به جذابیت کار خواهند افزود و با این ساختار اکثر بازی کنندگان را به انجام ماموریت ها مشتاق خواهد کرد .

همچنین مشکل عناوین قبلی یعنی کشته شدن فرد ماموریت دهنده بر طرف شده و در صورت وقوع این اتفاق یکی از دوستان یا بستگان او این کار را انجام خواهد داد ، که البته بسته به شرایط پیش آمده نحوه ی تعامل او با شما متفاوت خواهد بود !


TESV : SKYRIM در نوامبر سال 2011 میلادی توسط شرکت BETHESDA SoftWorks برای پلتفورم های PC و XBOX 360 و PS3 منتشر خواهد شد.
 
آخرین ویرایش:
اگه بخوایم به صورت عادی حساب کنیم امکان داره که اون ها درگیر بودن با هم بعد شخصیت اصلی هم با فاصله ازشون قرار داشته این زاویه به وجود اومده ! اینجوری میشه :d در کل زیاد جدی نگیر شما چون کار خودشون هست میشه گفت جزئیات عکس ها میتونن ساختگی باشن :d
 
اون که درسته ولی خب یه همچین عکسی رو اگه تیز باشی میتونی ثبت کنی »
http://barbarella.deadendthrills.com/imagestore/combatinskyrim/1024/offwiththehead.jpg

ولی خب این عکس رو چیجوری انداخته ؟ :دی
http://barbarella.deadendthrills.com/imagestore/combatinskyrim/1024/gratuitous.jpg

صحنه ایکه سر را قطع کرده با هر سلاح سنگینی میشه

d0832c4969f6.png

---------- نوشته در 07:17 PM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 07:11 PM ارسال شده بود ----------

من تعدادی مود ایتم دارم ولی بعضی ایتم هارا نشان نمیده
 
آخرین ویرایش:
صحنه ایکه سر را قطع کرده با هر سلاح سنگینی میشه

d0832c4969f6.png

---------- نوشته در 07:17 PM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 07:11 PM ارسال شده بود ----------

من تعدادی مود ایتم دارم ولی بعضی ایتم هارا نشان نمیده
Texture های آیتم رو درست نصب کنین اینجوری می‌شه.
یا خود Mod مشکل داره.
 
من هر کاری می کنم ایکس فایر این بازی رو نمی شناسه...مشکل هم از فایل steam.exe هست که تو فولدر بازی نیست، یه فایل به اسم steam_api.dll هست که تغییر اسم می دم به steam.exe ایکس فایر می شناسه ولی دیگه بازی اجرا نمی شه.
ضمنا بازی کرک شده توسط razor 1911 ـه...
 
من هر کاری می کنم ایکس فایر این بازی رو نمی شناسه...مشکل هم از فایل steam.exe هست که تو فولدر بازی نیست، یه فایل به اسم steam_api.dll هست که تغییر اسم می دم به steam.exe ایکس فایر می شناسه ولی دیگه بازی اجرا نمی شه.
ضمنا بازی کرک شده توسط razor 1911 ـه...
برین به آدرس C > program data > Xfire> xfire_games.ini
از لیست اسم بازی رو پیدا کنین،بعدا Launchexe و اون یکی‌ hintexe که Steam.exe داره هر جفتش رو تغییر بدین بهTESV.Exe .

اگه مشکلی‌ داشتین همونXfire add کنین توضیح بدم :دی
 
من این DLC دان گارد رو دانلود کردم حجمش تقریبا 700 مگ بود،حالا وقتی میریزم تو فولدر بازی ،توی لانچر DATA FILES باز نمیشه! الان نمیدونم فعاله این DLC یا نه!
یه راهنمایی بکنید لطفا
 
من این DLC دان گارد رو دانلود کردم حجمش تقریبا 700 مگ بود،حالا وقتی میریزم تو فولدر بازی ،توی لانچر DATA FILES باز نمیشه! الان نمیدونم فعاله این DLC یا نه!
یه راهنمایی بکنید لطفا
http://forum.bazicenter.com/thread51810/page31/#post2150330
این پست رو دنبال کن! بعدا DLC روشن نیست، باید از همون Data files تیکش رو بزنی‌ تاActive شه.

P.S : 28 بار دانلود شده اون فایل، دارم مشهور میشم :دی
 
سلام دوستان
من این بازی رو خیلی وقته خریدم ولی الان میخوام که آپگریداشو دانلود کنم .
طبق تاپیکهای دیگه دارم دانلود میکنم ولی dawnguard dlc برای من دو فایل که مجموعا 1.7 گیگ هس میشه بگید که چه فرقی با اونی که دوست بالایی ( 700 مگ ) گفتن داره ؟
در ضمن از سایت سیب دانلود دارم میگیرمش اینم آدرس پستش : دانلود Skyrim Dawnguard DLC +به همراه آپدیت v9 بازی Skyrim
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or