Multi Platform The Elder Scrolls V: Skyrim (Special Edition)

سازنده
Bethesda
ناشر
Bethesda
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
tes-v.jpg



Developer : Bethesda Softworks
Publisher : Bethesda Softworks
Genre : RPG
Release date : 11/11/2011​

بعد از مدت ها از اعلام آقای تاد هاوارد طراح ارشد Bethesda مبنی بر استفاده از موتور جدید برای عنوان TES V که Creation نام دارد ،بالاخره GameInformer لیستی از قابلیت ها و تغییرات آن نسبت به موتور قبلی شرکت یعنی Gamebyro منتشر کرد ، که بازه ی گسترده ای از تغییرات عظیم گرافیکی تا ساختار ماموریت ها ، هوش مصنوعی و تعامل با NPC ها را شامل می شود ، مشروح این تغییرات به شرح زیر است :


گرافیک :

ساختن دنیای عظیم Elder Scrolls همیشه نیاز به آخرین پیشرفت های گرافیکی داشته است ، که نورپردازی دینامیک و سایه های پویا و گسترده بخشی از آنند .

طبق گفته ی تاد هاوارد در بازی جدید به لطف موتوری قدرتمند شاهد یک نورپردازی پویای بسیار پیشرفته به همراه سایه هایی خواهیم بود که به صورت پویا برای همه ی اشیاء موجود بوده و به باورپذیر تر شدن همه چیز کمک بسیاری کرده اند .

دیگر پیشرفت عظیم بازی در بخش گرافیکی ساختار جدید گیاهان و واکنش آن ها نسبت به فعالیت های محیطی است ، به طور مثال درختان نسبت به وزن و ابعاد خویش به طور متفاوتی نسبت به باد های در حال وزش ! واکنش نشان خواهند داد !

از دیگر وِیژگی های محیطی این موتور می توان به بازسازی پدید های طبیعی چون برف و باران به صورت کاملا پویا و مبتنی بر شرایط جوی اشاره کرد.

مطمئنا شما ویژگی Draw Distance بی نظیر Oblivion را به یاد دارید ، حالا تاد هاوارد قول داده تا در بازی جدید با یک دورنمایی فوق العاده قدرتمند ، طبیعی و پیشرفته طرف خواهیم بود که با توجه به کوهستانی بودن بافت سرزمین Skyrim بسیار ضروری به نظر می رسد.

رفتار NPC ها :

یکی از بزرگترین انتقاداتی که به OBLIVION و بعد ها FALLOUT 3 وارد بود و در مقایسه با آثار BIOWARE بسیار مشهود ، نحوه ی تعامل با شخصیت های مختلف و سیتم انتخاب دیالوگ ها بود ، در اسکای رم ، NPC ها هنگام صحبت دیگر فقط مقابل شما بی حرکت نخواهند ایستاد بلکه در حین انجام دادن کار خود با شما به صحبت خواهند چرداخت ، همچنین همه ی NPC های بازی شاغل بوده و مثلا ممکن است یکی کارگر معدن باشد ! همچنین بسته به ویژگی های شخصیتی آن ها ممکن است شاهد رفتارهای متفاوتی از آن ها باشید !

در SKYRIM برخلاف OBLIVION رفتار ها NPC ها با شما نسبت به روابطتان تنظیم می شود ، مثلا ممکن است نیمه شب سرزدن به یک دوست با استقبال او مواجه شود اما برای فردی که شما را نمی شناسد شما شاید یک دزد یا یک مزاحمید !

Animations :

طبق گفته ی تاد هاوارد Skyrim از یک ساختار بسیار پیشرفته و هنرمندانه در بخش انیمیش به کمک موتور مشهور HAVOK استفاده خواهد کرد و اولین عنوانی خواهد بود که این سطح تکنولوژی را در چنین ابعادی به کار میگیرد .

این تکنولوژی به سازندگان اجازه میدهد تا نرم ترین و طبیعی ترین حرکت ها را برای شخصیت ها رقم زده و آنها را قابل باورتر از قبل کنند.

همچنین این سیستم اجازه ی خلق انیمیشن های میتنی بر موقعیت را موتور داده و به هیچ وجه شاهد انیمیشن ها ی از پیش تعیین شده و اسکرپیت نویس شده نخواهیم بود .

یکی از ارکان این بازی را DRAGON های معروف سری تشکیل خواهند داد که به گفته ی هاوارد شاهد حرکات شگفت انگیز و بسیار طبیعی از آن ها خواهیم بود.

ساختار ماموریت ها :

OBLIVION و بازی قبل از آن یعنی MORROWIND هر دو از ساختار مشابهی برای ماموریت های جانبی بهره می بردند که تصادفی بودن آن بعضا باعث غیر قابل انجام دادن آن ماموریت برای یک شخصیت با کلاس و Level خاص آن می شد ، همچنین کشته شدن شخصیت ماموریت دهنده باعث غیرقابل انجام دان شدن آن ماموریت برای همیشه می شد ، اما SKYRIM ساختار کاملا متفاوتی برای ماموریت های جانبی خواهد داشت ، در SKYRIM ، ماموریت های جانبی بسته یه شخصیت ، کلاس ،نژاد و Level شما به شما پیشنهاد خواهند شد و به جذابیت کار خواهند افزود و با این ساختار اکثر بازی کنندگان را به انجام ماموریت ها مشتاق خواهد کرد .

همچنین مشکل عناوین قبلی یعنی کشته شدن فرد ماموریت دهنده بر طرف شده و در صورت وقوع این اتفاق یکی از دوستان یا بستگان او این کار را انجام خواهد داد ، که البته بسته به شرایط پیش آمده نحوه ی تعامل او با شما متفاوت خواهد بود !


TESV : SKYRIM در نوامبر سال 2011 میلادی توسط شرکت BETHESDA SoftWorks برای پلتفورم های PC و XBOX 360 و PS3 منتشر خواهد شد.
 
آخرین ویرایش:
player.additem 0000000f
ممنون
خودم پیداش کردم

---------- نوشته در 12:37 PM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 12:35 PM ارسال شده بود ----------

دوستان من افتادم دنباله 8تا ماسکه Dragon Priest تا الان 7تاشو پیدا کردم ولی پشته دره ماسکه هشتم گیر کردم
gib0xulnt2s1gh21buwf.jpg

یه دره دیگه ام نزدیکه همین محل بود رفتم با هر بدبختی بود معماشو حل کردم واین جادوگررم کشتم ولی هیچ کلیدی چیزی نداشت
w5cmjedid574r1xeca7h.jpg
کسی نمیدونه واسه باز کردنه این در چه آیتمی لازمه یا اصلا آیتمشو از کجا باید بیارم؟
خیلی راحت یک رمز بزن.:دی
Fov بود اگه اشتباه نکنم.
من که خودم Health و level ـــمو بردم بالا حالا تازه داره بازیش حال میده اصلا نمیشد آدم بکشی سریع میمردی

---------- نوشته در 12:39 PM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 12:37 PM ارسال شده بود ----------

یک سوال!!!
چرا در دوربین اول شخص
وقتی دفاع میگیری و حریف میخواد ضربه بزنه صحنه آهسته میشه.؟؟؟
بعضی مواقع اینجوری میشه قضیش چیه Stamina میخواد تا صحنه آهسته بشه؟؟؟چیه قضیش؟؟
 
ممنون
خودم پیداش کردم

---------- نوشته در 12:37 PM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 12:35 PM ارسال شده بود ----------


خیلی راحت یک رمز بزن.:دی
Fov بود اگه اشتباه نکنم.
من که خودم Health و level ـــمو بردم بالا حالا تازه داره بازیش حال میده اصلا نمیشد آدم بکشی سریع میمردی

---------- نوشته در 12:39 PM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 12:37 PM ارسال شده بود ----------

یک سوال!!!
چرا در دوربین اول شخص
وقتی دفاع میگیری و حریف میخواد ضربه بزنه صحنه آهسته میشه.؟؟؟
بعضی مواقع اینجوری میشه قضیش چیه Stamina میخواد تا صحنه آهسته بشه؟؟؟چیه قضیش؟؟

لول + اگه Skill های دفاعیت بالا بره ، اضافه میشه

الان من Skill ــام روی 44 هست ولی بعضی مواقع صحنه آهسته نمیشه!!1
yahoo_14.gif
دیگه قرار نیست که همیشه بشه :d
 
آخرین ویرایش:
خوب یه چند تا عکس زیبا از بعضی قسمتها و اتفاقات بازی براتون میذارم امیدوارم خوشتون بیاد :
البته کیفیت عکسها را کمی پایین آوردم تا هم آپلود سریعتری داشته باشم و هم برای شما سریعتر قابل رویت باشد :

هیروی بنده ::x

از هر چه بگذریم سخن یار خوشتر است ! یه عکس یادگاری با محبوبترین و در عین حال مظلومترین دراگون بازی ::(

ازدواج با بانو Yasolda ::">

من و سگمو Followerم به همراه همسرم Yasolda در خانه ام : :دی

اژدها سواری ! دیگه از این بهتر نمیشه ! :>:)

در یکی از مناظر زیبای بازی :b-)

اولین Follower من در این بازی که وقتی کشته شد بعدها به طور اتفاقی رفتم شهر رایفتن در معبد مارا دیدم جنازه ش جلوی در معبد افتاده !!!:-/

در بین همه ی آرمورهای بازی من عاشق این آرمور صنف دزدها شدم به طوری که حتی Daedric Armorم را به پیرو و همراه محبوبم J-zargo دادم ::-o

در نهایت سوار بر اسب نجیب و باوفایم بعد از رفع خطر حمله ی اژدهایان و شورشیان با تیری که در قلبم به یادگار ماند سرزمین اسکایریم را ترک و برای ساکنانش آرزوی موفقیت می کنم و منتظر می مانم که اگر زنده ماندم ببینم Bethesda در آینده چه ماموریتهایی را در چه سرزمین دیگری برایم در نظر خواهد گرفت ...=((
سلام داش میشه به ما هم بگی چجوری اژدها سوار شدی یا این که اون وسیله برای ازدواج رو باید از کجا گرفت ؟؟ ممنون میشم .
 
آخرین ویرایش:
سلام داش میشه به ما هم بگی چجوری اژدها سوار شدی یا این که اون وسیله برای ازدواج رو باید از کجا گرفت ؟؟ ممنون میشم .
خطر اسپویل بازی

.
تو یکی‌ از مراحل بازی هست یکی‌ از اژدها‌ها بهت کمک می‌کنه.


واسه ازدواج هم برو Temple of mara تو Riften
من 4 تا ماسک رو شانسی پیدا کردم جز یکی بقیه رو مجبور شدم بفروشم:|
هر هشتا رو بگیری چی میشه؟
یه ماسک دیگه میگیری.از همه اونا قوی تر.:d
=================================
آرهArmor گروه Thieves خیلی‌ قشنگ هست
yahoo_4.gif
،منم کلاDaedric armor رو فروختم واسه این.کسی‌ ندارم بدم بهش.:(
yahoo_4.gif
 
به این نتیجه رسیدم که بازی از نظر RPG بودن از Witcher 2 عقب تره . اگه اعضای CD Project تعدادشون قد ِ Bethesda بود و سرمایه گزاری رو پروژشون هم خیلی بالاتر بود از همه لحاظ Skyrim زیر W2 بود ، ولی کلا از تمامی موارد که Skyrim بالاتره به عنوان بازی، از لحاظ RPG بودن از نظر من خیلی W2بالاتره . این که همه چی با تو تو محیط لول آپ میشه خیلی رو اعصابه ، بازی رو خیلی آسون می کنه . حالا نمیدونم شاید فقط نظر منه این . بعدشم خیلی ا فاکتور های RPG بازی خیلی فرمالیتست . مثلا همین Alchemy واقعا هیچ جا مجبورت نمی کنه که بری دنبال ِ Alchemy . تو هر جنازه ای که بگردی یه Potion پیدا می کنی :دی هیچ Potion خاصی هم نیست که مثلا خیلی خیلی به کارت بیاد بیشتر وزن پر کنن ، Magic ها خیلی بهتر از Potion ها عمل می کنن و بهتره وزن ِ بار و بندیلتو با Potion الکی زیاد نکنی .
 
به این نتیجه رسیدم که بازی از نظر RPG بودن از Witcher 2 عقب تره . اگه اعضای CD Project تعدادشون قد ِ Bethesda بود و سرمایه گزاری رو پروژشون هم خیلی بالاتر بود از همه لحاظ Skyrim زیر W2 بود ، ولی کلا از تمامی موارد که Skyrim بالاتره به عنوان بازی، از لحاظ RPG بودن از نظر من خیلی W2بالاتره . این که همه چی با تو تو محیط لول آپ میشه خیلی رو اعصابه ، بازی رو خیلی آسون می کنه . حالا نمیدونم شاید فقط نظر منه این . بعدشم خیلی ا فاکتور های RPG بازی خیلی فرمالیتست . مثلا همین Alchemy واقعا هیچ جا مجبورت نمی کنه که بری دنبال ِ Alchemy . تو هر جنازه ای که بگردی یه Potion پیدا می کنی :biggrin1: هیچ Potion خاصی هم نیست که مثلا خیلی خیلی به کارت بیاد بیشتر وزن پر کنن ، Magic ها خیلی بهتر از Potion ها عمل می کنن و بهتره وزن ِ بار و بندیلتو با Potion الکی زیاد نکنی .
هر دو تاشون از نظر RPG بود جلو Dragon Age هیچ هستن!:d
Dragon Age یه RPG کاملا کلاسیک بود به نظر من که هنوز بی رقیب هست!
 
دوستان این اپدیت 4 بازی از گروه Reloaded قضیش چیه؟
کسی از دوستان لینک می ده؟ممنون
بعد چه mod هایی رو پیشنهاد می دید؟حالت تقلب و ... نداشته باشه.بازم ممنون
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or