The Darkness II | PC


53052854308778693033.jpg



این عنوان زیبا و جذاب که اولین نسخه اون سال 2007 برای کنسول ها توسط 2k منتشر شد بلاخره راهی PC شد و در پاییز 2011 بصورت همزمان برای هر سه پلتفرم PC,360,ps3 منتشر خواهد شد​
 
ای کاش داستان در تعامل با روند اکشن بود نه اینکه مرتبا شوک بده به اکشن
بازی هم به شدت خطی با توجه به اینکه محیط بازی هم قالبا تاریک
یه مخفی کاریه مفصل هم می تونست به روند تزریق کنه کمی هم تنوع بده
که کوتاهی کرده
 
بله :d فعلا درگیر Borderlandsم که خیلی میچسبه :d در اون رابطه هم باید بگم که بازی های جدید اینقده چرت و پرتن که نمیشه تحملشون کرد، اینقده کمبود ایده دارن که دیگه نمیدونن چه چرتی بسازن............
البته Borderlands فقط Coop اش میچسبه سینگل بازی فوق العاده خسته کننده میشه بعد چند ساعت بازی کردن.

________
این Darkness II هم به نظر من زیاد جالب نیس مخصوصا با این تم گرافیکی!
 
آخرین ویرایش:
یک سوال:
کسانی که موقعی که می خوای از ساختمان بپریم،پیش جنی موندن بعد اون چه اتفاقی میفته اخه من خودم از ساختمان پریدم پایین و بازی رو تو جهنم تموم کردم
 
بازی خوبی برا وقت پر کردن هست ولی به هیچ وجه شاهکار نیست!
ولی هرچی هست می ارزه یه بار تمومش کنی

برا من فرقی نداره اسکایریم هم یه بار تموم میکنم ولی اونطور که دوست دارم !‌ حتی ویچر 2 با 16 پایان مختلف رو هم 1 بار تموم کردم ولی اونطور که دوست داشتم !‌ اضافه بازی کردن هم شما رو هاردکور نمیکنه !‌ در کل اصلش لذت بردن هست !
 
بازی کوتاه بود و عالی!
تو این ژانر یعنی اول شخص واقعا داستان و روایتش فوق العاده بود یه جورایی یاد مکس پین افتادم نمیدونم چرا!
من به بازی 9.5 میدم! 0.5 بخاطر کوتاهیش!!
اگه نپری نشون میده با جنی داری میرقصی و توی بیمارستانه موندی :دی
 
بازی کوتاه بود و عالی!
تو این ژانر یعنی اول شخص واقعا داستان و روایتش فوق العاده بود یه جورایی یاد مکس پین افتادم نمیدونم چرا!
من به بازی 9.5 میدم! 0.5 بخاطر کوتاهیش!!
اگه نپری نشون میده با جنی داری میرقصی و توی بیمارستانه موندی :دی
از اون اول هم میدونستم اون بیمارستان همه حقه دارکنس بود.ولی اخرش که تو جهنم تموم میشه جوری بود که راه رو برای نسخه بعدی باز میزاره
 
من که یه سه چهار ساعتی دارم میرم
بازی منو عجیب یاده دارک سکتور میندازه
توی اون بازی هم همه چیزش ساده و پفکی بود. مثلا یه میله برمیداره که یه دشمن رو نشونه بگیره دشمن توی هر حالتی باشه توی یه متری پیرامونش هم این میله رو ول بدید بازم میخوره وسطه شکم یا مخش! تیراندازیش هم به همین شکل هست و نیاز نیست نشونه گیری کنید بلکه همین که اطراف دشمن شلیک کنید خود به خود به بدنشون می خوره من الان دارم با دسته 360 میرم و یه لحظه هم احساس نکردم نیاز به موس و کیبرد هست برخلاف شماره یک که متاسفانه روی پی سی نبود ولی بدجوری بازی بدرد موس و کیبرد می خورد و اصلا با دسته نمی شد درست نشونه گیری کرد
سیستم لول آپش هم دقیقا مثل دارک سکتور بی خود و الکیه و یه سری از قدرت ها هیچ تاثیری روی بازی و نحوه پیشروی درش نداره و اصلا نیازی به وجودشون نیست.
داستان تا اینجاش قابل تحمل بوده و تقریبا سعی کردن که یه داستان شبیه شماره یک درست کنن و یه سری صحنه شبیه صحنه های تاثیر گذار و دراماتیک شماره یک اماده کنن ولی متاسفانه نتونستن در حد شماره یک این قسمت عمل کنن و رنگ بندی ها و استفاده از وویس اکتینگ جدید و نه چندان مناسب باعث شده که از لحاظ داستانی هم نتونن اون چیزی که استاربریز ساخته رو حتی تکرار کنن چه برسه به اینکه ارتقا بدن!
Brian Bloom اصلا نتونسته که جای Kirk Acevedo رو بگیره و کسایی که مثل من دارکنس جز بهترین بازی های عمرشونه نمی تونن با صدای جدید به هیچ عنوان کنار بیان( شاید بعضی ها بیان!:دی ولی من نتونستم)
Mike Patton مثل قبل عالیه
مینی گیم ها و ساید میشن های دارکنس 1 رفته و بازی کاملا خطی شده که اصلا جالب نیست و بازی رو بعد از مدتی کاملا خسته کننده می کنه. یکی از لذت های من پیدا کردن شماره تلفن ها و تماس گرفتن بود.
موسیقی که توی دارکنس شاهکار بود به شکلی که درصد بالایی از تاثیرگذاری صفنه ها رو باید مدیون موسیقی اون بازی دونست ولی حالا از یه موسیقی اروم تکراری که حس می کنی صدجای دیگه هم شنیدی استفاده شده که در بک گراند قرار گرفته و بود و نبودش هیچ تفاوتی واسه گیمر نمی کنه
A total disaster
 
آخرین ویرایش:
دوستان یه خورده از بازی صحبت میکنید تا 2 تا اسکرین شات بذارید با اتمسفر بازی برخورد کنیم ،ببینیم اگه باحاله بخریمش ...
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or