The Darkness II | PC


53052854308778693033.jpg



این عنوان زیبا و جذاب که اولین نسخه اون سال 2007 برای کنسول ها توسط 2k منتشر شد بلاخره راهی PC شد و در پاییز 2011 بصورت همزمان برای هر سه پلتفرم PC,360,ps3 منتشر خواهد شد​
 

koorosh sh

کاربر سایت
Dec 10, 2008
7,968
یعنی شاهزاده پارس 2008 هم ضایع بود؟

نزن این حرفو سل شید عالیه سبک هنریه دیگه

اما خوب برای این بازی به نظر زیاد جالب نمی رسه سبک گرافیکی نسخه ی اولش جذاب تر به نظر می رسه


من معذرت ميخوام !
خيلي كلي نظر دادم :d
البته يعني به درد اين سيستم بازي نميخوره !
اين نوع بازي گرافيك ريل رو ميطلبه :|
-------------
سل شيد به درد همون سبك بازي مثل پرينس و اسپلتر هاوس و غيره ميخوره :|
 

Crystal Vamp

کاربر سایت
Jun 4, 2006
1,126
نام
عماد
یکی از تریلراشو دیدم، به شخصه کاملا ناامید شدم........اصلا اون چیزی نیست که باید باشه.........کیفیت بازی از یه بازی متوسط فراتر نمیره:| وقتی پای استاربریز در میون نباشه بایدم منتظر یه همچین مزخرفاتی بود..........

فعلا که فقط یه تیزر ـه عادی از بازی پخش شده !
اگه جز این تریلری هست بدین ما هم ببینیم ! مرسی !
 

hosein me

کاربر سایت
Jan 21, 2010
8,950
نام
حسین
ممنون بابت تصاویر جدید حسین جان !!
بدجوری با تم سلشید بازی مشکل دارم !!
بـــــــــــــــــــــدجوری !

کسی این لینک تریلر انحصاری GS رو داره ؟ نمیشه از رو سایتش دانلود کرد :D

درود
یک تریلر جدید امده منظورت این هست !!!!!!!!!!؟
[h=3]The Darkness 2 - Black Hole [/h]
 

Insomniac

کاربر سایت
Sep 5, 2007
1,397
نام
امیر حسین
میدونم خیلی بحث شده ولی هرچند گرافیک کمیک مانند قشنگی داشته باشه، محیط بی رنگ قبلی بیشتر بهش میومد.

دوستانی که نسخه اول رو نتونستن بازی کنن، این داستان کامل نسخه اول بازی هست. بخونید بهتره. داستان شماره دوم رو متوجه میشید:
سر تولد 21 سالگی جکی اِستکادو، جکی به دستور رئیس مافیای نیویورک مورد حمله قرار میگیره. (داستان به صورت خیلی زیبایی توسط خود جکی روایت میشه. اینجا میگه این اولین بار بود که مرد). بعد از اینکه جکی به سختی در میره، در دستشویی یک قبرستان The Darkness که سالیان سال هست درون خون اِستکادو یک به یک منتقل شده، درون جکی فعال میشه. مشخصه ی The Darnkess دو موجود مار مانند بسیار خون خواه و خشن هست که به روی شونه های شما وجود دارند. توسط The Darkness جکی دارای قدرت شیطانی بسیار قوی میشه که از تاریکی و قلب بقیه تغذیه میکنه. توسط این قدرت جکی خطرات زیادی رو پشت سر میذاره و موفق میشه تا پائولی (رئیس مافیا) رو پیدا کنه. متاسفانه این کار به موقع انجام نمیشه و رئیس پلیس آلوده و پائولی دوست دختر جکی (جنی) رو می دزدند و در یتیم خانه ای که جنی در بچگی اونجا زندگی می کرده، روبروی چشمان جکی (به طوری که The Darkness جلوی جکی رو میگیره و توانایی انجام کاری رو از اون میگیره) جنی رو به قتل میرسونن.
جکی از ناراحتی شدید، اقدام به خودکشی می کنه و سر از دنیای دیگری در میاره. این دنیا در زمان جنگ جهانی اول سپری میشه و دارای سربازانی معمولی و اسکلت مانند هست. در اون دنیا جکی جده جد خود آنتونی رو ملاقات میکنه و متوجه میشه که آنتونی بوده که The Darkness رو وارد خانواده اون ها کرده. آنتونی به جکی میگه برای نابودی The Darkness باید وارد قلعه ای در همین دنیا بشه و با خود The Darkness روبرو بشه و اون رو شکست بده. جکی طی این راه قبل از اینکه موفق به شکست The Darkness بشه بیدار میشه و به زمان حال بر میگرده.
جکی تصمیم میگیره برای انتقام، قبل از پیدا کردن پائولی، رئیس پلیس رو از بین ببره. جکی موفق به بمب گذاری محل سکونت رئیس پلیس میشه اما خیلی زود دستگیر میشه. در این حین درباره محموله ای از مافیای شیکاگو حرف هایی میشنوه و قبل از اینکه کسی از اونجا خارج بشه اتقا رو منفجر میکنه و رئیس پلیس، دستیاراش و خودش رو میکشه. این بار سومی هست که جکی میمیره. با مردن جکی دوباره به دنیای دیگر باز میگرده و خودش رو درون قلعه The Darkness همراه آنتونی پیدا میکنه. آنتونی به شدت مجروح شده و قبل از اینکه بتونه بگه برای شکست دادن The Darkness چه چیزی لازم هست، میمیره. جکی خودش رو به The Darkness میرسونه اما به جای اینکه اون رو شکست بده، The Darkness رو با تسلیم کردن خودش به طور کامل به وی سورپرایز میکنه. The Darkness بهش اخطار میده با تسلیم شدن کامل می تونه جکی رو در دنیای واقعی هم کنترل کنه و هربار که جکی کسی رو بکشه، قدرت تسلط The Darkness روی جکی بیشتر میشه.
جکی به محلی که محموله ی شیکاگویی ها می خواست منتقل بشه میره و تمامی دستیاران پائولیی رو میکشه. پائولی از ترس پا به فرار میذاره و به بلندترین نقطه ی یک فانوس دریایی میره. جکی از کسوفی که شده بود بیشترین استفاده میکنه و توسط قدرت The Darkness همه جا رو نابود میکنه و در آخر سر هم پائولی رو میکشه و باعث میشه تا The Darkness به وی تسلط پیدا کنه و The Darkness به بالاترین قدرت خودش برسه.
در ویدیوی آخریه بازی، جکی درون پارکی بیدار میشه و خودش رو در حال خوابیدن بر روی پای جنی پیدا میکنه. قبل از اینکه از جنی بپرسه چطور همچین چیزی ممکنه، جنی اون رو ساکت میکنه و میگه فقط از آخرین لحظات لذت ببره. جکی پس از مدتی در دنیای واقعی بیدار میشه و تصویر رو به سیاهی میره.
 
آخرین ویرایش:

Destruction

The Death Fleet Descends
Loyal Member
Jun 12, 2010
8,152
نام
Blue Shadow
چیزیی‌ که من از بازی دیدم افتضاح بودن،دو تا موجود که هی‌ دنبالت میان و یه شاتگان که مردم رو سلاخی کنی‌. ممکن اکشن خوبی‌ باشه ولی‌ صد در صد هارر نا موفقی می‌شه. یعنی‌ من خوشم نیومد :D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر