Multi Platform The Blood of Dawnwalker

GD5dwynXsAAvagC.jpg
--------------------------------------------
سازنده: Rebel Wolves
ناشر: Bandai Namco
تاریخ عرضه: نامشخص
پلتفرم: PC, PS5, XSX|S
--------------------​
etelaat.png
  • سبک بازی Fantasy Action RPG.​
  • بازی به رهبری Konrad Tomaszkiewicz کارگردان ویچر 3 و Mateusz Tomaszkiewicz لول دیزاینر ارشد ویچر 3 و سایبرپانک 2077 ساخته میشود.​
  • سازنده گفته تا پایان سال اطلاعات بیشتری از بازی منتشر خواهد کرد.​
  • این بازی نقش‌آفرینی اکشن فانتزی تک‌نفره در دید سوم شخص، ماجرایی حماسی را در جهانی تاریک و اسرارآمیز روایت می‌کند. توسعه این بازی با استفاده از موتور قدرتمند آنریل انجین 5 بیش از دو سال به طول انجامیده است و قرار است نسخه کامل آن با گیم‌پلی جذاب در تابستان 2025 منتشر شود.
  • این پروژه توسط تیمی حرفه‌ای و با تجربه هدایت می‌شود که پیش از این در ساخت بازی‌های تحسین‌شده‌ای مانند The Witcher 3 نقش داشته‌اند. کنراد توماسزکیویچ، کارگردان سابق بازی The Witcher 3، به عنوان کارگردان این بازی فعالیت می‌کند و ماتئوش توماسزکیویچ، مدیر ماموریت سابق بازی‌های The Witcher 3 و سایبرپانک، نیز در طراحی ماموریت‌ها و داستان بازی نقش کلیدی دارد.
  • بازی در دنیایی به نام "دره سانگورا" جریان دارد که در قرن چهاردهم میلادی و در اروپای قرون وسطایی قرار گرفته است. این جهان به دلیل طاعون، قحطی و بی‌نظمی اجتماعی به شدت آسیب دیده و مردم در شرایط سختی زندگی می‌کنند. طراحان بازی با الهام از معماری و فرهنگ غنی کشورهای اروپای شرقی مانند لهستان، اوکراین و بالکان، فضایی تاریک و وهم‌آور را خلق کرده‌اند.
  • در این جهان، خون‌آشام‌ها به صورت مخفیانه زندگی می‌کنند و منتظر فرصتی مناسب برای آشکار شدن و تسلط بر جهان هستند. با توجه به شرایط سخت مردم، خون‌آشام‌ها احساس می‌کنند که زمان مناسبی برای اجرای نقشه‌های شوم خود پیدا کرده‌اند. آنها با استفاده از ضعف و ناامیدی مردم، به تدریج قدرت خود را افزایش می‌دهند و قصد دارند تا بر اربابان فئودال ظالم پیروز شوند.
  • در بازی "The Blood of Dawnwalker"، چرخه شب و روز تأثیر بسیار زیادی بر گیم‌پلی دارد. شب‌ها، خون‌آشام‌ها قدرت بیشتری پیدا می‌کنند و محیط بازی نیز تغییر می‌کند. روستاها و ساختمان‌ها در تاریکی شب، چهره دیگری به خود می‌گیرند و جو ترس و وحشت در هوا پیچیده است.
  • در این بازی، شما در نقش "کوئن" بازی می‌کنید. کوئن یک موجود خاص است که نه انسان است و نه خون‌آشام، بلکه ترکیبی از هر دو است. او توانایی‌های منحصر به فردی دارد و می‌تواند در دنیای انسان‌ها و خون‌آشام‌ها به راحتی حرکت کند. در طول روز، شما با استفاده از شمشیر و سلاح‌های دیگر با دشمنان خود مبارزه می‌کنید و در شب از قدرت‌های خون‌آشامی خود برای کاوش در محیط و انجام ماموریت‌های خاص استفاده می‌کنید.
  • شما تنها 30 روز و 30 شب فرصت دارید تا خانواده خود را نجات دهید. با هر ماموریت که انجام می‌دهید، زمان به جلو حرکت می‌کند و حس فوریت بازی افزایش می‌یابد. با این حال، شما می‌توانید زمان را مدیریت کنید و تصمیم بگیرید که چه زمانی به استراحت بپردازید و چه زمانی به دنبال انجام ماموریت‌ها باشید.
  • در طول بازی با شخصیت‌های مختلفی آشنا می‌شوید که هر کدام اهداف و انگیزه‌های خاص خود را دارند. برخی از این شخصیت‌ها ممکن است به دوستان شما تبدیل شوند و برخی دیگر به دشمنان شما. روابط شما با این شخصیت‌ها بر روند داستان بازی تأثیرگذار خواهد بود.
  • یکی از مکانیک‌های اصلی بازی، "گرسنگی خون" است. شما به عنوان یک خون‌آشام، نیاز به تغذیه از خون دارید. اگر مدت زمان طولانی بدون تغذیه بگذرانید، کنترل خود را از دست می‌دهید و ممکن است به افراد بیگناه حمله کنید. حتی ممکن است به بهترین دوست خود نیز آسیب برسانید.
  • خون‌آشام‌های این بازی ظاهری بسیار ترسناک دارند. دندان‌های آنها به طور مداوم رشد می‌کند و با گذشت زمان بزرگ‌تر می‌شود. خون‌آشام‌های قدیمی دندان‌های بسیار بلندی دارند که در دهانشان پنهان شده است.
  • خون‌آشام‌ها توسط یک رهبر قدرتمند به نام "برنسیس" هدایت می‌شوند. برنسیس یک خون‌آشام بسیار قدیمی است که قصد دارد با استفاده از قدرت خود، جهان را به تصرف خود درآورد. او معتقد است که خون‌آشام‌ها موجوداتی برتر هستند و انسان‌ها شایسته زندگی نیستند.
  • داستان بازی "The Blood of Dawnwalker" بسیار پیچیده و چند لایه است. شخصیت‌های بازی دارای انگیزه‌های مختلفی هستند و روابط بین آنها دائماً در حال تغییر است. شما باید با دقت به دیالوگ‌ها گوش دهید و سرنخ‌ها را پیدا کنید تا بتوانید پازل داستان را حل کنید.
با تشکر از @Farh@d برای برگردان اطلاعات بازی به فارسی.
shakhsiatha.png
Screenshot 2025-01-18 233903.png
کوئن، بزرگ‌ترین فرزند یک خانواده روستایی فقیر، دوران کودکی سختی را گذراند. او از سنین پایین مجبور شد در معادن نقره، همراه پدرش کار کند.
کوئن، کودکی باهوش و کنجکاو بود و آرزو داشت از دره کوچک و محدودشان خارج شود و به ماجراجویی بپردازد. اما او می‌دانست که خانواده‌اش به او وابسته هستند و نمی‌توانست آن‌ها را تنها بگذارد.
به دست آوردن قدرت‌های خون‌آشامی زندگی او را به کلی دگرگون کرد و او را وحشت‌زده ساخت. اما در عین حال، این قدرت‌ها به او فرصتی داد تا از محدودیت‌ها و مسئولیت‌های سنگینی که بر دوشش بود، رها شود.
Screenshot 2025-01-18 233928.png
برنسیس، متولد سال ۱۳۱ میلادی در امپراتوری روم با نام کائسو بورینوس لورنتیوس، از خانواده‌ای نجیب زاده و مالک زمین‌های بزرگ کشاورزی (لاتیفوندیا) بود و سرنوشت بزرگی در انتظار او بود.
او به سنای روم پیوست و به سرعت در بالاترین مقامات رسمی روم صعود کرد و آرزو داشت که نماینده بعدی شود. او در مسیر درست برای رسیدن به این هدف بود... اگر به خون آشام تبدیل نمی‌شد. در یک چشم به هم زدن، او از بالاترین نقطه نردبان اجتماعی به پایین‌ترین نقطه آن سقوط کرد - اما اشتیاق او برای قدرت همچنان باقی ماند.
1000004541.jpg
برخی از انسان‌ها فقط می‌خواهند جهان را در آتش ببینند - و باکیر بی‌شک یکی از آن‌هاست. به عنوان انسان، او دهه‌ها را در دشت‌های خشک آسیای مرکزی گذراند و در حال سوزاندن، لگدمال کردن و تاراج بود.او حتی قبل از تبدیل شدن نیز تشنه خون بود. قرن‌ها در پشت سایه‌هایی پنهان شد که از آن نفرت داشت. دوست دارد مرکز توجه باشد و مردم نام او را بدانند - و هنگام شنیدن اسمش لرزه به تن‌شان بیافتد.
1737574014591.jpeg
Ambrus یک تازه خون آشام است که قصد ثابت کردن خودش به بقیه رو داره.
جاه طلبی اش حدی نداره و برای رسیدن به اهدافش حاظره از تمامی خط قرمزها بگذره.
فریب زره پر زرق و برق و گیسوان بلندش رو نخورید. شاید یک نجیب زاده به نظر برسد ولی در واقع زندگی ای بسیار سخت، پر از فقر، درد و حقارت رو پشت سر گذاشته.
اکنون زمانش رسیده که حقش رو از دنیا پس بگیره.
و با تمام افرادی که در زندگی قبلی طردش کرده بودند تسویه حساب کند.
tasavir.png
 

Attachments

  • 1000004541.jpg
    1000004541.jpg
    460 KB · مشاهده: 2
آخرین ویرایش:
من از کلیت بازی خوشم اومده
ولی انتظارم این بود حالا که اینا خودشون مقیاس بازیشون رو می دونن... و تمرکز نکردم روی وسعت بازی...یا یک دنیای پر زرق و برق... و تمرکز روی گیمپلی هست... حداقل کامبت خیلی نرم تر و بهتری می داشت...حالا باید دو هفته صبر کرد... کاش اشتباه بکنم و یا حداقل تا عرضه خیلی بازی تو یکسری بخشا بهتر بشه...!
 
استودیو های اروپای شرقی معمولا توی فضاسازی خوبن و توی کامبت و مبارزه کارشون میلنگه
خودم شخصا که توقع رو از بخش مبارزه پایین آوردم
 
استودیو های اروپای شرقی معمولا توی فضاسازی خوبن و توی کامبت و مبارزه کارشون میلنگه
خودم شخصا که توقع رو از بخش مبارزه پایین آوردم
البته AAAهاش دیگه اینطور نیستن.
عملا وقتی تبدیل به استودیوهای بزرگی میشن و بودجه خوب میاد پشت تیمشون مثل مابقی استودیوها ضعفهای خودشون رو هم پوشش میدن.
مثال هم خیلی داریم.
مثل 4A Games ، CDPR یا همین GSC ، حتی همین وارهورس با Kingdom Come که تو نسخه دوم با حفظ هاردکور بودن ولی خیلی پیشرفت کردن و...

Rebel Wolves هم ناشرشون خوبه و به لطف حاشیه های دور بازی و رقابتشون با ویچر و... احتمالا بودجه بازی هم به نسبت باید خوب بوده باشه.

ولی همونطور که میگی اصولا باید سطح انتظار رو پایین آورد.
اینها هیچ جوره بودجه یکی مثل CDPR رو ندارن و نه اون تعداد نفرات رو.
حتما بازی نهایی تو قسمتهایی ضعف داره.
امیدوارم این حاشیه هایی که براشون درست کردن که اینها رقیب مستقیم CDPR هستن و... پاشنه آشیلشون نشه و براشون دردسر درست نکنه.
این تا یه جایی برای تبلیغات و... خوبه ولی بعدش خودشون باید بیان و سطح انتظارها رو کنترل کنن.

امیدوارم با گیم پلی که نشون میدن این اتفاق بیفته.
 
بله، این یک بازی جهان باز با تنوعی از زیست‌بوم‌ها مانند کوهستان‌ها، چمنزارها، باتلاق‌ها، جنگل‌ها، غارها و غیره است. همچنین شامل تنوعی از شخصیت‌های غیرقابل بازی (NPCs) و نقاط مورد علاقه مانند زیارتگاه‌ها، ویرانه‌ها، اردوگاه‌های راهزنان، لانه‌های هیولاها، گنج‌ها و موارد دیگر خواهد بود. جزئیات بیشتری را در اواخر امسال به شما نشان خواهیم داد!

از نظر داستانی، "کُئن" (Coen) ۳۰ روز و ۳۰ شب فرصت دارد تا به هدف اصلی خود برسد، که نجات خانواده‌اش است. بازی پس از اتمام این زمان به پایان نمی‌رسد، اما ممکن است خانواده کوئن دچار عواقب آن شوند.

بازی دارای یک گذر زمان منظم نیست – زمان به طور مداوم نمی‌گذرد، بنابراین نیازی نیست در حین کاوش در دنیا نگران آن باشید. کاوش، مبارزه و غیره زمان را به طور خاص به جلو نمی‌برند. فقط اتمام ماموریت‌ها و برخی اقدامات دیگر (مانند گزینه‌های دیالوگ خاص) بر زمان تأثیر می‌گذارند – اینها همگی یک "هزینه زمانی" مشخص دارند، به این معنی که اگر آنها را تکمیل کنید، مقدار مشخصی از زمان سپری خواهد شد (همیشه از قبل خواهید دانست چقدر، همانطور که با یک آیکون ساعت شنی کوچک نشان داده می‌شود).

بازی به گونه‌ای طراحی شده است که تکرار آن لذت‌بخش باشد. تنوعی از انتخاب‌ها و مسیرها برای دنبال کردن وجود خواهد داشت، و البته عواقب آن انتخاب‌ها – که به طور قابل توجهی بر طرح داستان، شخصیت‌ها و پایان‌بندی تأثیر خواهند گذاشت.

GwiqQLrW8AIcV6U.jpg Gv02iwbXMAABxXp.jpg GvWNJDaWEAAt-e1.jpg
 
بازی دارای یک گذر زمان منظم نیست – زمان به طور مداوم نمی‌گذرد، بنابراین نیازی نیست در حین کاوش در دنیا نگران آن باشید. کاوش، مبارزه و غیره زمان را به طور خاص به جلو نمی‌برند. فقط اتمام ماموریت‌ها و برخی اقدامات دیگر (مانند گزینه‌های دیالوگ خاص) بر زمان تأثیر می‌گذارند – اینها همگی یک "هزینه زمانی" مشخص دارند، به این معنی که اگر آنها را تکمیل کنید، مقدار مشخصی از زمان سپری خواهد شد (همیشه از قبل خواهید دانست چقدر، همانطور که با یک آیکون ساعت شنی کوچک نشان داده می‌شود).
خوب اصلی ترین نگرانی برطرف شد...

مشکلات فنی و پرفورمنس که خوراک شرق اروپایی ها هست رو فاکتور بگیریم(مخصوصا که اینا تازه تاسیس هستند و به مرور تو پروژه های بعد مثل استدیو های برتر لهستان تو بحث فنی می شن)

و حقیقا کامبت بازی هم برام جالب نبود... ولی خوب پیک اینا تو ویچر 3 هم آنچنان جذاب نبود برای من... از این قضیه هم می شه چشم پوشی کرد... مخصوصا که تو شب احتمالا خیلی کامبت بازی فان تر باشه که نسبت به ویچر این بخش رو هم برام تو جایگاه بالاتری می زاره...

فقط یک مورد دیگه می مونه... این نزدیکی بیش از حد دوربین هست... اینم امیدوارم نسبت به بازخورد ها اصلاح کنند!
 
طبق فیدبک ملت دوتا دوربین دور و نزدیک واسه بازی لحاظ کردن . همین نیمچه کلیپ میشه یـ سری شباهت به کامبت ویچر دید . البته که این کلا سیستمش یک چیز دیگس و زمین تا آسمون با هم فرق دارن :

 
آخرین ویرایش:
نمایش بازی داره رفته رفته بهتر میشه . کامبت بازی سرعتی خشن خونین قابلیت اجرای ابلیتی و در کل متفاوت ـه . هوش مصنوعی دشمنا موقع کامبت هم به نظر خوب میاد و به موقع جلو میان و میدونن کی حمله کنن . بازی ترکیبی از چند بازی نام دار تو این سبک ـه . در کل باید دید کمپین رو چجوری در اوردن . این قضیه که بازی شما رو میندازه داخل دنیای بازی و بهت یک هدف میده و میگه حالا برو جهان بازی رو بگرد و به هدف نهاییت برس در عین حال که خیلی جذابه به شدت کار ریسکی ـه امیدوارم از نظر سایدکوست سنگ تموم گذاشته باشن فقط .

View attachment Home - Twitter_3.mp4
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or