Multi Platform Tekken 7

اولین اطلاعات عنوان Tekken 7 لیک شد

logo_main.png




Information



  • Tekken 7 در اوایل سال 2017 بر روی PS4, X1 و PC عرضه خواهد شد.
  • Tekken 7: Fated Retribution معرفی شد. نسخه آپدیت شده Tekken 7 که شخصیت های بیشتر و آپدیت های بیشتری به همراه خواهد داشت. این نسخه برای عرضه بر روی آرکید و کنسول ها در نظر گرفته شده است.
  • Akuma از Street Fighter به عنوان شخصیت مهمان در T7: FR حضور خواهد داشت.
  • بازی با موتور گرافیکی Unreal Engine 4 در دست ساخت است.
  • مکانیزم جدیدی تحت عنوان Rage Drive به بازی اضافه شده که امکان کنسل کردن یک حرکت و ادامه دادن کمبوها با حرکات دیگر را می‌دهد. این قابلیت همانند دیگر قابلیت ها تنها در وضعیت Rage در دسترس بوده و انجام دادن آن، این حالت را از بین می‌برد.
  • مبارزات به صورت 1 به 1 دنبال خواهند شد و خبری از حالت 2 به 2 نیست.
  • داستان بازی پیرامون خاندان میشیما خواهد بود و به ریشه های داستانی و چگونگی شکل گیری ژن شیطانی باز خواهد گشت. به گفته کاتسوهیرو هارادا، بسیاری از اسرار این سری در این نسخه فاش خواهند شد.
  • شخصیت Kazumi در این نسخه حضور خواهد داشت و نقش مهمی را ایفا خواهد کرد.
  • 2 مکانیزم جدید به بازی اضافه شده است: Rage Art که زمانی که خط سلامتی به مقطعی بحرانی رسیده باشد، به بازیکن این اجازه را خواهد داد که علاوه بر افزایش قدرت ضربات، فنونی بسیار قدرتمند را پیاده سازی کند / Power Crush که به بازیکن اجازه خواهد داد که حرکات خود را علی رغم ضربه خوردن از حریف دنبال نماید، اگرچه ضربات دریافتی همچنان سلامتی را کاهش خواهند داد.
  • سیستم Bound که باعث پرت شدن حریف به هوا و دنبال کردن کمبو توسط بازیکن میشد، تا حد زیادی کمرنگ شده است و تعداد فنونی که این حرکات را انجام میدهند، زیاد نخواهند بود. علاوه بر این بازیکن قادر نخواهد بود که در میانه کمبو از این سیستم استفاده کند.
  • برای جبران کمرنگ شدن سیستم Bound، به بسیاری از حرکات، کمبوهای جدیدی اضافه شده تا به گسترش دادن کمبو کمک کند.
  • در صورت استفاده از Rage Art، وضعیت Rage از بین می‌رود.
  • برخلاف دو عنوان قبلی، بازیکن در حالت Rage، افزایش ضربات نخواهد داشت و فقط امکان دسترسی به Rage Art رو خواهد داشت.
  • Rage Art تمامی شخصیت ها لزوما همانند یکدیگر نمی‌باشد و برای برخی از شخصیت ها به صورت دیگری عمل میکند.
  • قابلیت جدیدی به نامِ Super Slow Motion به بازی اضافه شده است. زمانی که هر دو بازیکن خونِ کمی داشته باشند و به عبارتی توی حالت Rage باشند، زمانی که همزمان با هم حمله کنند، صحنه اسلو موشن شده و به نقل از هارادا، حسی هیجان انگیزِ سینماتیک به بازیکن ها منتقل میکند. که یا ضربه ها خطا میروند، یا Double K.O اتفاق میوفتند و یا K.O رخ میدهد.
  • به گفته هارادا شخصیت Katarina برای تازه واردان مناسب خواهد بود.
  • دوربین بازی نسبت به Tekken Tag Tournament 2 عقب تر گذاشته شده است.
  • تعداد شخصیت ها نسبت به TTT 2 کمتر خواهند بود.
  • افکت های گرد و خاک، آب و عرق کردن شخصیت ها در بازی وجود خواهد داشت.
  • مکانیزم دوربین بازی این اجازه را به بازیکنان خواهد داد که طرف مورد علاقه خود را برای شروع مسابقه انتخاب کنند. بسته به انتخاب بازیکنان، دوربین در طرفین مناسب قرار خواهد گرفت.

txcy_char_t7.png

5nsi_btn_josie_off.png
h2u_btn_chloe_off.png

k2fv_btn_gigas_off.png
b5th_btn_claudio_off.png

k2z5_btn_kazumi_off.png
czuj_btn_katarina_off.png

zzok_btn_kuma_off.png
ieb7_btn_panda_off.png

nfjy_btn_shaheen_off.png
n6ed_btn_lee_off.png

y2ow_btn_mraven_off.png
69kt_btn_miguel_off.png

536g_btn_eliza_off2.png

ghsk_btn_heihachi_off.png
9o6a_btn_gouki_off.png

tqnj_btn_kazuya_off.png
3qvd_btn_jin_off.png

w3qf_btn_hwoarang_off.png
7yto_btn_devil_off.png

kmaw_btn_dragunov_off.png
7a34_btn_feng_off.png

205h_btn_lars_off.png
80tj_btn_king_off.png

r29p_btn_asuka_off.png
1om7_btn_alisa_off.png

yfvt_btn_bryan_off.png
wmx4_btn_bob_off.png

r39t_btn_nina_off.png
rpk_btn_xiaoyu_off.png

cwid_btn_lili_off.png
gn96_btn_leo_off.png

s1s_btn_law_off.png
d1ib_btn_steve_off.png

0fef_btn_paul_off.png
jq8p_btn_yoshimitsu_off.png

x2qd_btn_jack_off.png


siy_t7.png



0gyf_btn_articsnowfall_on_%282%29.png
xtx4_btn_abandonedtemple_on_%282%29.png

7qf_btn_dragonsnest_on_%282%29.png
ksx_btn_devilspit_off_%282%29.png

owyz_btn_jungleoutpost_on_%282%29.png
rtq2_btn_forgottenrealm_on_%282%29.png

ykif_btn_mishimadojo_on_%282%29.png
txr4_btn_mishimabuilding_on_%282%29.png

w94o_btn_twilightconflict_on_%282%29.png
owjx_btn_souq_on_%282%29.png
 
آخرین ویرایش:
با اینکه گرافیک بازی بد نیست و حتی از جهاتی خوب به نظر میرسه، ولی انتظار بیشتری داشتم. :دی درسته که توی این سبک گرافیک واقعاً اهمیتش کم هست و انقدر تمرکز روی مبارزات زیاده که آدم زیاد به این چیزا توجه نمیکنه، ولی نمیدونم چرا کلاً بازی های Fighting از نظر بصری پیشرفتشون کُند هست. البته بعضی بازی ها هم از این نظر خیلی خوب هستن، ولی همیشه برام سوال هست که چرا توی این سبک شاهد گرافیک های خیلی جالب تر نیستیم.
به نظر میرسه سبک Fighting از نظر تکنیکی یکی از محدودترین سبک ها هست، کلهم 2 (یا 4 یا دیگه حداکثر 6 :دی) کاراکتر توی یه لوکیشن خیلی بسته و محدود با هم میجنگن. هیچ اتفاق خاصی هم به جز مبارزه این کاراکترها نمی افته. یعنی خبری از هوش مصنوعی عجیب غریب، فیزیک محیرالعقول، Draw Distance خفن و ... نیست و همه چی توی یه تصویر کوچیک جمع شده. ولی باز آدم می بینه خیلی سبک های دیگه گرافیک های جالب تری نسبت به Fightingها ارائه میدن. :دی من دیگه توی این دوره زمونه و با سخت افزارهای جدید انتظار یه گرافیک واقع گرایانه (با اغراق!) رو از بازی های این سبک دارم، ولی همچنان همون حال و هوای قدیمی توی این بازی ها دیده میشه (از نظر فنی، نه هنری) و با بازی هایی که استودیوهای خفن توی سبک های خیلی عظیم تر میسازن، فاصله دارن.
معمولا تو بازیهای فایتینگ از موتورهای دره پیت استفاده میکنن. البته بیشتر فایتینگ سازها ژاپنی اند و خُب اونا هم خیلی وقته عقبن از این لحاظ ها:دی ولی همون غربی هاش هم دیگه خیلی حال بدن میرن یه موتور third party میخرن (مثل MK که با UE3.0 ساخته شد). دلیلش رو دقیقا نمیدونم. شاید به خاطر اینکه خیلی مهم نیست بیان اینقدر وقت بگذارن و هزینه کنن.
 
با اینکه گرافیک بازی بد نیست و حتی از جهاتی خوب به نظر میرسه، ولی انتظار بیشتری داشتم. :دی درسته که توی این سبک گرافیک واقعاً اهمیتش کم هست و انقدر تمرکز روی مبارزات زیاده که آدم زیاد به این چیزا توجه نمیکنه، ولی نمیدونم چرا کلاً بازی های Fighting از نظر بصری پیشرفتشون کُند هست. البته بعضی بازی ها هم از این نظر خیلی خوب هستن، ولی همیشه برام سوال هست که چرا توی این سبک شاهد گرافیک های خیلی جالب تر نیستیم.
به نظر میرسه سبک Fighting از نظر تکنیکی یکی از محدودترین سبک ها هست، کلهم 2 (یا 4 یا دیگه حداکثر 6 :دی) کاراکتر توی یه لوکیشن خیلی بسته و محدود با هم میجنگن. هیچ اتفاق خاصی هم به جز مبارزه این کاراکترها نمی افته. یعنی خبری از هوش مصنوعی عجیب غریب، فیزیک محیرالعقول، Draw Distance خفن و ... نیست و همه چی توی یه تصویر کوچیک جمع شده. ولی باز آدم می بینه خیلی سبک های دیگه گرافیک های جالب تری نسبت به Fightingها ارائه میدن. :دی من دیگه توی این دوره زمونه و با سخت افزارهای جدید انتظار یه گرافیک واقع گرایانه (با اغراق!) رو از بازی های این سبک دارم، ولی همچنان همون حال و هوای قدیمی توی این بازی ها دیده میشه (از نظر فنی، نه هنری) و با بازی هایی که استودیوهای خفن توی سبک های خیلی عظیم تر میسازن، فاصله دارن.
به نظرم بیشتر دلیلش بر میگرده به گیم پلی و نکات فنی قضیه. گرافیک همیشه در حد معقول نگه داشته میشه (حتی همین T7 که نسخه نهایی مسلما بهتر از اینا هست). در واقع در حدی که لطمه ای به عنصر فریم نزنه. کافیه در زمان نا مناسب و مکان نامناسب،
فقط یه افت فریم بسیار کوچک داشته باشی که گند قضیه در بیاد. اینجور بگم تمام استراتژی مورد نظرتو از بین میبره و کمبوهایی که قصد انجامشونو داشتی رو با شکست مواجه میکنه. یه چیزی مثل لگ توی بازی های آنلاین رقابتی هست که نابود میکنه بازی رو. دلیلش هم اینه که تمام بازی های فایتینگ بر حسب فریم ساخته میشن و ضربات طی انیمیشن و فریم خاصی باید اعمال بشن. به همین خاطر لازمه نرخ فریم ثابت نگه داشته بشه و در نهایت تنها برمیگرده به گرافیک بازی.
حالا حساب کن کنار لگ، افت فریم بیجا و بی موقع هم داشته باشیم. همین کافیه تا مانیتور از شیشه به بیرون پرت بشه:biggrin1:
 
به نظرم بیشتر دلیلش بر میگرده به گیم پلی و نکات فنی قضیه. گرافیک همیشه در حد معقول نگه داشته میشه (حتی همین T7 که نسخه نهایی مسلما بهتر از اینا هست). در واقع در حدی که لطمه ای به عنصر فریم نزنه. کافیه در زمان نا مناسب و مکان نامناسب،
فقط یه افت فریم بسیار کوچک داشته باشی که گند قضیه در بیاد. اینجور بگم تمام استراتژی مورد نظرتو از بین میبره و کمبوهایی که قصد انجامشونو داشتی رو با شکست مواجه میکنه. یه چیزی مثل لگ توی بازی های آنلاین رقابتی هست که نابود میکنه بازی رو. دلیلش هم اینه که تمام بازی های فایتینگ بر حسب فریم ساخته میشن و ضربات طی انیمیشن و فریم خاصی باید اعمال بشن. به همین خاطر لازمه نرخ فریم ثابت نگه داشته بشه و در نهایت تنها برمیگرده به گرافیک بازی.
حالا حساب کن کنار لگ، افت فریم بیجا و بی موقع هم داشته باشیم. همین کافیه تا مانیتور از شیشه به بیرون پرت بشه:biggrin1:

حرف صحیح ولی میشه بگی تا بحال تو کدام یک از تیکن ها افت فریم وجود داشته که ممکنه تو T7 افت فریم باشه ؟
 
حرف صحیح ولی میشه بگی تا بحال تو کدام یک از تیکن ها افت فریم وجود داشته که ممکنه تو T7 افت فریم باشه ؟
افت فریم نداشته، اما کیفیت Texture های Tekken 6 خیلی پایینه و حتی رزولوشن خود بازی هم توی نسخه‌ی XBox 360، عدد جذاب 576i بود. پس احتمالاً اون موقع هم به خاطر اینکه 60 فریم ثابت بگیرن، این کار رو کرده بودن.
الان هم سر Tekken 7، احتمالاً دستگاه آرکیدی که بازی رو اجرا می‌کنه ضعیفه.

البته... این احتمال هم هست که تریلری که دیدیم، مال نسخه قدیمی‌تری از Tekken 7 باشه و توی Location Test بعدی، گرافیک خیلی بهتر از این باشه. توی Location Test قبلی، خود هارادا گفته بود که این چیزی که دارین میبینین خیلی فاصله داره با گرافیک نهایی بازی.
 
گرافیک به کنار، بازی عملا شده Street Fighter با این کمبوها و سیستم جدید. تقریبا از هیج خبر این بازی خوشم نیومده و هیچ اشتیاقی براش ندارم.
 
افت فریم نداشته، اما کیفیت Texture های Tekken 6 خیلی پایینه و حتی رزولوشن خود بازی هم توی نسخه‌ی XBox 360، عدد جذاب 576i بود. پس احتمالاً اون موقع هم به خاطر اینکه 60 فریم ثابت بگیرن، این کار رو کرده بودن.
الان هم سر Tekken 7، احتمالاً دستگاه آرکیدی که بازی رو اجرا می‌کنه ضعیفه.

البته... این احتمال هم هست که تریلری که دیدیم، مال نسخه قدیمی‌تری از Tekken 7 باشه و توی Location Test بعدی، گرافیک خیلی بهتر از این باشه. توی Location Test قبلی، خود هارادا گفته بود که این چیزی که دارین میبینین خیلی فاصله داره با گرافیک نهایی بازی.
رزولوشن و Texture با فریم کلی فرق داره. چی گفتم چی گفتی. این نشون میده که هنوز متوجه تفاوت بینشون نشدی:d و این که میگی دستگاه ارکید ضعیفه نظر شخصی شماست چون هیچ جا حرفی از اینکه ارکید قدرت کشش نداره واسه T7 زده نشده. حالا خودت بعدا تو تریلر های اینده شاهدش خواهی بود که ارکید اونطوری که خوردش میکنی ضعیف نیست. اینا خودشون تمایل به نشان دادن گرافیک بهتر بازی نیستن و دوم اینکه هنوز ساخت بازی تکمیل نشده که گرافیک نهایی رو به رخ تصویر بکشن;)
 
رزولوشن و Texture با فریم کلی فرق داره. چی گفتم چی گفتی. این نشون میده که هنوز متوجه تفاوت بینشون نشدی:d و این که میگی دستگاه ارکید ضعیفه نظر شخصی شماست چون هیچ جا حرفی از اینکه ارکید قدرت کشش نداره واسه T7 زده نشده. حالا خودت بعدا تو تریلر های اینده شاهدش خواهی بود که ارکید اونطوری که خوردش میکنی ضعیف نیست. اینا خودشون تمایل به نشان دادن گرافیک بهتر بازی نیستن و دوم اینکه هنوز ساخت بازی تکمیل نشده که گرافیک نهایی رو به رخ تصویر بکشن;)
فکر کنم یه جایی رشته حرفهام رو گم کردی! چیزی که راجع به Tekken 6 گفتم، کاملاً منطقی بود.
و آره، اون چیزی که راجع به آرکید گفتم، حدس و گمان خودمه بر اساس چیزی که تا حالا نشون دادن. نسخه نهایی که بیاد، شاید همه این حدس و گمان‌ها بی‌معنی بشه.
 
حرف صحیح ولی میشه بگی تا بحال تو کدام یک از تیکن ها افت فریم وجود داشته که ممکنه تو T7 افت فریم باشه ؟
نکته همینجاست. چون توی قبلی ها افت فریم وجود نداشته، دلیل بر اینه که توی 7 هم وجود نداشته باشه؟
رزولوشن و Texture با فریم کلی فرق داره. چی گفتم چی گفتی. این نشون میده که هنوز متوجه تفاوت بینشون نشدی:d و این که میگی دستگاه ارکید ضعیفه نظر شخصی شماست چون هیچ جا حرفی از اینکه ارکید قدرت کشش نداره واسه T7 زده نشده. حالا خودت بعدا تو تریلر های اینده شاهدش خواهی بود که ارکید اونطوری که خوردش میکنی ضعیف نیست. اینا خودشون تمایل به نشان دادن گرافیک بهتر بازی نیستن و دوم اینکه هنوز ساخت بازی تکمیل نشده که گرافیک نهایی رو به رخ تصویر بکشن;)
فرق که دارن ولی تاثیر مستقیم روی همدیگه میذارن. باعث میشه بار پردازشی بالا بره و افت فریم به وجود بیاد. سازنده خودش کاملا به این قضایا آگاه هست. به نظرم انتخاب UE4 به عنوان موتور گرافیکی، انتخاب خوبی بوده. موتور خوش دست و تر و تمیزیه و خروجی که میده هم همیشه عالی هست.
بازی هم خود سازنده گفته این چیزی که نشون دادن فقط 60% گرافیک اصلی بازی هست پس هنوز کامل نیست. بازی هم در حال حاضر روی آرکید های عرضه شده که گفته شده از نظر سیستمی خیلی نزدیک به PS4 هست (هر چند این موضوع هنوز تایید نشده)
=========================
@Trunks

شهاب صبر داشته باش ببینیم چی میشه. این هارادا نکبت جوابمو که نمیده. 10 بار ازش پرسیدم فیدبک ها چطوری بوده (Power Crush و Rage Art) ولی جوابمو نداده:|
ولی من که میگم این کار روی 4 تا پروژه آخر کار دستش میده. فکر کنم زیاد رفته تو نخِ TKxSF و روی این اثر گذاشته:d
 
نکته همینجاست. چون توی قبلی ها افت فریم وجود نداشته، دلیل بر اینه که توی 7 هم وجود نداشته باشه؟

فرق که دارن ولی تاثیر مستقیم روی همدیگه میذارن. باعث میشه بار پردازشی بالا بره و افت فریم به وجود بیاد. سازنده خودش کاملا به این قضایا آگاه هست. به نظرم انتخاب UE4 به عنوان موتور گرافیکی، انتخاب خوبی بوده. موتور خوش دست و تر و تمیزیه و خروجی که میده هم همیشه عالی هست.
بازی هم خود سازنده گفته این چیزی که نشون دادن فقط 60% گرافیک اصلی بازی هست پس هنوز کامل نیست. بازی هم در حال حاضر روی آرکید های عرضه شده که گفته شده از نظر سیستمی خیلی نزدیک به PS4 هست (هر چند این موضوع هنوز تایید نشده)
=========================
@Trunks

شهاب صبر داشته باش ببینیم چی میشه. این هارادا نکبت جوابمو که نمیده. 10 بار ازش پرسیدم فیدبک ها چطوری بوده (Power Crush و Rage Art) ولی جوابمو نداده:|
ولی من که میگم این کار روی 4 تا پروژه آخر کار دستش میده. فکر کنم زیاد رفته تو نخِ TKxSF و روی این اثر گذاشته:d

سازنده بازی کاملا اگاهه و خوب میدونه که افت فریم بزرگترین لطمه رو میتونه به بازی وارد کنه و بنابراین بعد از این همه تیکن بهتر از هر کسی میدونه چیکار کنه که افت فریم بوجود نیاد و هیچ جای شکی هم نیست. من نگفتم که گرافیک بازی بطور کامل هست که شما میگی سازنده گفته 60% گرافیک بازی هست. در مورد اون ارکید هم مطمئن باش که در حد PS4 قدرتمنده چون وقتی که بازی ساختش کامل شه رو همین ارکید تست نهایی میشه . حالا بعد ها شاهد اطلاعات دقیق تر از دستگاه ارکید هم خواهیم بود
 
سازنده بازی کاملا اگاهه و خوب میدونه که افت فریم بزرگترین لطمه رو میتونه به بازی وارد کنه و بنابراین بعد از این همه تیکن بهتر از هر کسی میدونه چیکار کنه که افت فریم بوجود نیاد و هیچ جای شکی هم نیست. من نگفتم که گرافیک بازی بطور کامل هست که شما میگی سازنده گفته 60% گرافیک بازی هست. در مورد اون ارکید هم مطمئن باش که در حد PS4 قدرتمنده چون وقتی که بازی ساختش کامل شه رو همین ارکید تست نهایی میشه . حالا بعد ها شاهد اطلاعات دقیق تر از دستگاه ارکید هم خواهیم بود

در مورد سازنده که میدونه چیکار کنه. کاملا درسته و تو هیچ کدام از تیکن ها خوشبختانه افت فریم نبوده. و الانم تو T7 بازم به فریم قطعا توجه خواهد کرد. من خودم به شخصه ازاین نظر که افت فریم تو بازی نباشه به سازنده ایمان دارم و کارش واسم ثابت شدست:bighug:. فقط از این سیستم های جدیدی که به بازی اضافه کردن باهاش حال نکردم و چیز جالبی بنظر نمیاد
 
در مورد سازنده که میدونه چیکار کنه. کاملا درسته و تو هیچ کدام از تیکن ها خوشبختانه افت فریم نبوده. و الانم تو T7 بازم به فریم قطعا توجه خواهد کرد. من خودم به شخصه ازاین نظر که افت فریم تو بازی نباشه به سازنده ایمان دارم و کارش واسم ثابت شدست:bighug:. فقط از این سیستم های جدیدی که به بازی اضافه کردن باهاش حال نکردم و چیز جالبی بنظر نمیاد

درمورد این سیستم های جدید وقتی که ادم به trailer ها نگاه میکنه یه مقدار سرد میشی ولی خب زود نمیشه قضاوت کرد باید صبر کنیم بازی بیاد ممکنه اصلا این سیستم های جدید جذابیت خاصی هم به بازی اضافه کنه مثل تیکن 6 که سیستم های rage و bound رو اضافه کرد جذابتر شده بود بازی وقتی کمبو میزدی

- - -ویرایش - - -

دوستان چقدر احتمال داره که برای ps3 هم بیاد؟:d

میشه لطف کنید لینک تریلر بازی رو بدید تا دان کنم ممنون،پیدا نکردم

هنوز پلتفرم مشخص نشده ولی احتمال خیلی زیاده که واسه ps3 و xbox 360 هم بیاد . همون تو سرچ یوتیوب بنویس trailer tekken 7 دیگه هر چی تابحال آمده باشه رو میبینی
 
اصلا از تیکن 7 خوشم نیومد یعنی چی اخر درجه ی جونت با یه مشت بتونی حریفتو بکشی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟بعضی از کاراکتر هام که هنوز نیومدن lمثل کریستی!!من به شخصه بعد تیکن 5 طرفدار هیچ یک از تیکن ها دیگه نیستم
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or