Multi Platform Tekken 7

اولین اطلاعات عنوان Tekken 7 لیک شد

logo_main.png




Information



  • Tekken 7 در اوایل سال 2017 بر روی PS4, X1 و PC عرضه خواهد شد.
  • Tekken 7: Fated Retribution معرفی شد. نسخه آپدیت شده Tekken 7 که شخصیت های بیشتر و آپدیت های بیشتری به همراه خواهد داشت. این نسخه برای عرضه بر روی آرکید و کنسول ها در نظر گرفته شده است.
  • Akuma از Street Fighter به عنوان شخصیت مهمان در T7: FR حضور خواهد داشت.
  • بازی با موتور گرافیکی Unreal Engine 4 در دست ساخت است.
  • مکانیزم جدیدی تحت عنوان Rage Drive به بازی اضافه شده که امکان کنسل کردن یک حرکت و ادامه دادن کمبوها با حرکات دیگر را می‌دهد. این قابلیت همانند دیگر قابلیت ها تنها در وضعیت Rage در دسترس بوده و انجام دادن آن، این حالت را از بین می‌برد.
  • مبارزات به صورت 1 به 1 دنبال خواهند شد و خبری از حالت 2 به 2 نیست.
  • داستان بازی پیرامون خاندان میشیما خواهد بود و به ریشه های داستانی و چگونگی شکل گیری ژن شیطانی باز خواهد گشت. به گفته کاتسوهیرو هارادا، بسیاری از اسرار این سری در این نسخه فاش خواهند شد.
  • شخصیت Kazumi در این نسخه حضور خواهد داشت و نقش مهمی را ایفا خواهد کرد.
  • 2 مکانیزم جدید به بازی اضافه شده است: Rage Art که زمانی که خط سلامتی به مقطعی بحرانی رسیده باشد، به بازیکن این اجازه را خواهد داد که علاوه بر افزایش قدرت ضربات، فنونی بسیار قدرتمند را پیاده سازی کند / Power Crush که به بازیکن اجازه خواهد داد که حرکات خود را علی رغم ضربه خوردن از حریف دنبال نماید، اگرچه ضربات دریافتی همچنان سلامتی را کاهش خواهند داد.
  • سیستم Bound که باعث پرت شدن حریف به هوا و دنبال کردن کمبو توسط بازیکن میشد، تا حد زیادی کمرنگ شده است و تعداد فنونی که این حرکات را انجام میدهند، زیاد نخواهند بود. علاوه بر این بازیکن قادر نخواهد بود که در میانه کمبو از این سیستم استفاده کند.
  • برای جبران کمرنگ شدن سیستم Bound، به بسیاری از حرکات، کمبوهای جدیدی اضافه شده تا به گسترش دادن کمبو کمک کند.
  • در صورت استفاده از Rage Art، وضعیت Rage از بین می‌رود.
  • برخلاف دو عنوان قبلی، بازیکن در حالت Rage، افزایش ضربات نخواهد داشت و فقط امکان دسترسی به Rage Art رو خواهد داشت.
  • Rage Art تمامی شخصیت ها لزوما همانند یکدیگر نمی‌باشد و برای برخی از شخصیت ها به صورت دیگری عمل میکند.
  • قابلیت جدیدی به نامِ Super Slow Motion به بازی اضافه شده است. زمانی که هر دو بازیکن خونِ کمی داشته باشند و به عبارتی توی حالت Rage باشند، زمانی که همزمان با هم حمله کنند، صحنه اسلو موشن شده و به نقل از هارادا، حسی هیجان انگیزِ سینماتیک به بازیکن ها منتقل میکند. که یا ضربه ها خطا میروند، یا Double K.O اتفاق میوفتند و یا K.O رخ میدهد.
  • به گفته هارادا شخصیت Katarina برای تازه واردان مناسب خواهد بود.
  • دوربین بازی نسبت به Tekken Tag Tournament 2 عقب تر گذاشته شده است.
  • تعداد شخصیت ها نسبت به TTT 2 کمتر خواهند بود.
  • افکت های گرد و خاک، آب و عرق کردن شخصیت ها در بازی وجود خواهد داشت.
  • مکانیزم دوربین بازی این اجازه را به بازیکنان خواهد داد که طرف مورد علاقه خود را برای شروع مسابقه انتخاب کنند. بسته به انتخاب بازیکنان، دوربین در طرفین مناسب قرار خواهد گرفت.

txcy_char_t7.png

5nsi_btn_josie_off.png
h2u_btn_chloe_off.png

k2fv_btn_gigas_off.png
b5th_btn_claudio_off.png

k2z5_btn_kazumi_off.png
czuj_btn_katarina_off.png

zzok_btn_kuma_off.png
ieb7_btn_panda_off.png

nfjy_btn_shaheen_off.png
n6ed_btn_lee_off.png

y2ow_btn_mraven_off.png
69kt_btn_miguel_off.png

536g_btn_eliza_off2.png

ghsk_btn_heihachi_off.png
9o6a_btn_gouki_off.png

tqnj_btn_kazuya_off.png
3qvd_btn_jin_off.png

w3qf_btn_hwoarang_off.png
7yto_btn_devil_off.png

kmaw_btn_dragunov_off.png
7a34_btn_feng_off.png

205h_btn_lars_off.png
80tj_btn_king_off.png

r29p_btn_asuka_off.png
1om7_btn_alisa_off.png

yfvt_btn_bryan_off.png
wmx4_btn_bob_off.png

r39t_btn_nina_off.png
rpk_btn_xiaoyu_off.png

cwid_btn_lili_off.png
gn96_btn_leo_off.png

s1s_btn_law_off.png
d1ib_btn_steve_off.png

0fef_btn_paul_off.png
jq8p_btn_yoshimitsu_off.png

x2qd_btn_jack_off.png


siy_t7.png



0gyf_btn_articsnowfall_on_%282%29.png
xtx4_btn_abandonedtemple_on_%282%29.png

7qf_btn_dragonsnest_on_%282%29.png
ksx_btn_devilspit_off_%282%29.png

owyz_btn_jungleoutpost_on_%282%29.png
rtq2_btn_forgottenrealm_on_%282%29.png

ykif_btn_mishimadojo_on_%282%29.png
txr4_btn_mishimabuilding_on_%282%29.png

w94o_btn_twilightconflict_on_%282%29.png
owjx_btn_souq_on_%282%29.png
 
آخرین ویرایش:
به نظرم Rage Art سطح حرفه‌ای رو نمیاره پایین؛ فقط یه خورده بازی رو شبیه استریت فایتر می‌کنه، که زیاد به تکن‌بازها نمی‌چسبه.
اما با اضافه کردن حرکت‌های Power Crush (که چند تا پست قبل توضیح دادم) یه خورده نگران می‌کنن آدم رو. باید دید توی آپدیت بعدیشون چی‌کار می‌کنن این حرکت‌ها رو.

وقتی میشه با این حرکت حریف رو بین 40 تا 80 درصد دمیج کرد به نظر من بازیه حرفه ای نیست ! وقتی خود هارادا گفته میخواد تو این شماره کاری کنه که همه بتونن تکن بازی کنن حتی اونایی که تا حالا تکن بازی نکردن به نظر فاجعه میاد . البته من تکن 7 رو قطعا میخرم و بازی میکنم چون به سری تکن واقعا علاقه دارم ولی با وجود تکن تگ 2 که واقعا شاهکار بود و سطح توقع همه رو بالا برده بود این تست لوکیشنی که دیدیم اصلا جالب نیست امیدوارم نسخه پایانی از این تست بهترباشه :d
 
وقتی میشه با این حرکت حریف رو بین 40 تا 80 درصد دمیج کرد به نظر من بازیه حرفه ای نیست !
این حرف زیاد درست نیست. قضیه مثل Ultra Combo های استریت فایتره.
قرار نیست که همینجوری بدون مقدمه Rage Art رو بزنی و حریف هم راحت وایسه و ضربه رو بخوره (چون هم قابل دفاعه و هم میشه با یه ضربه‌ی Low قطعش کرد).
روش صحیح زدنش اینه که باید تــَـه‌ِ یه کمبو، Rage Art رو بچسبونی (مثل اکثر Ultra Combo های Street Fighter 4).
 
این حرف زیاد درست نیست. قضیه مثل Ultra Combo های استریت فایتره.
قرار نیست که همینجوری بدون مقدمه Rage Art رو بزنی و حریف هم راحت وایسه و ضربه رو بخوره (چون هم قابل دفاعه و هم میشه با یه ضربه‌ی Low قطعش کرد).
روش صحیح زدنش اینه که باید تــَـه‌ِ یه کمبو، Rage Art رو بچسبونی (مثل اکثر Ultra Combo های Street Fighter 4).

اینو میدونم که باید چطوری ازش استفاده کرد و بهترین روش همونی هست که تو کمبو استفاده کنی (تو کلیپ ها نمونش بود) ولی همونطور که گفتی برای کسی مثل من که از تکن 2 بازی کرده تا همین تکن تگ 2 زیاد جالب نیست . شاید برای گیمر هایی که میخوان از تکن 7 شروع کنند جالب هم باشه ولی برای من که اینطوری نیست . حالا هارادا میخواد فروش بازیشو بالا ببره متاسفانه اصلا هم به فکر گیمر های قدیمیه تکن نیست الان فقط براشون فروش گیم مهمه متاسفانه

ویرایش :
البته یک نکته رو هم اضافه کنم آخره همه این حرفها اینه که این موارد تا حد زیادی سلیقه ای هست شاید من اصلا خوشم نیاد ولی یکی دیگه حال کنه :d
 
آخرین ویرایش:
خوشم میاد با این همه «طرفدار» تکن، اگه صلح و صفا خبر ننویسه، هیچ‌کس دیگه نمیاد خبر بده که تریلر جدید از نسخه آرکید اومده و Location Test بعدی هم 22 و 23 نوامبر توی چند مرکز آرکید ژاپن برگزار میشه... منم که حال ندارم بنویسم (:|
گرافیک بازی توی این تریلر جالب نبود:|
مث اینکه خبری هم از نسخه ی PC نیست ، حداقل فعلا نیست .
هنوز خبری از هیچ پلتفرمی نیست:d صبور باش فرزندم، اگه برای PC نیومد تو میتونی این حمیدوس رو ریپورت کنی واسه بن شدن:d:d
 
کلی دل خوش کردیم وقتی شنیدم تیکن 7 قراره بیاد گفتم گیم پلی اینم دقیقا عین تیکن تگ 2 باید باشه ولی با دیدن trailer کلی حالم بهم خورد. واقعا شاید یکی از افتضاح ترین نسخه ها باشه تیکن 6 که میگفتیم مزخرفه در مقابل این پادشاهست . این تیکن تگ 2 وقتی به این قشنگی بهتر گیم پلی رو داره بنظرم بهترین نسخه تو سری تیکن ها بود دیگه واسه چی باز تو بازی تغیرات ایجاد میکنن. تیکنی که سبکش حرفه ای نباشه بدرد نمیخوره . همین تیکن تگ 2 رو واسه PS4 میزدن خیلی بهتر از این بود. WWE بازی کنی از این حرفه ای تره. پلتفرم هم 100% همون روش حقیرانست ..............ps3 ps4 xone xbox360 pc
 
گرافیک بازی توی این تریلر جالب نبود:|
دقیقاً. رزولوشن Texture ها خیلی پایینه نسبت به استاندارد گیم‌های امروزی (یا حتی دیروزی!).
اما یادمون باشه که داریم راجع به یه فایتینگ حرف می‌زنیم که باید همیشه 60 فریم در ثانیه ثابت رو بده. شاید سخت افزار دستگاه آرکیدی که این گیم روش عرضه می‌شه، اجازه‌ی گرافیک بالاتر رو نمیده. حالا باید دید روی نسخه کنسولی دید اوضاع چه‌جوریه (و اگه روی PC هم بیاد که مطمئناً بالاترین کیفیت رو نسبت به بقیه پلتفرم‌ها خواهد داشت ;) )
 
آخرین ویرایش:
واقعا باید یه فکر اساسی برای گرافیک بکنن.در مورد تیکین 6 هم همش حرف از بهبود نسخه ی نهایی میزدن ولی اخرش گرافیکش خیلی خیلی بدتر از حتی بازی های open world بود .همه اینا در حالیه که تیکن همیشه تو نسل های قبل بهترین گرافیکو داشته .
من نمیدونم چه اصراری به اضافه کردن کاراکتر جدید دارن همشون شبیه هم دارن میشن .به جای اضافه کردن به نظرم باید چن تاشون حذف بشن تا یه گیم پلی عمیق تر و بالانس داشته باشه بازی.
 
با اینکه گرافیک بازی بد نیست و حتی از جهاتی خوب به نظر میرسه، ولی انتظار بیشتری داشتم. :دی درسته که توی این سبک گرافیک واقعاً اهمیتش کم هست و انقدر تمرکز روی مبارزات زیاده که آدم زیاد به این چیزا توجه نمیکنه، ولی نمیدونم چرا کلاً بازی های Fighting از نظر بصری پیشرفتشون کُند هست. البته بعضی بازی ها هم از این نظر خیلی خوب هستن، ولی همیشه برام سوال هست که چرا توی این سبک شاهد گرافیک های خیلی جالب تر نیستیم.
به نظر میرسه سبک Fighting از نظر تکنیکی یکی از محدودترین سبک ها هست، کلهم 2 (یا 4 یا دیگه حداکثر 6 :دی) کاراکتر توی یه لوکیشن خیلی بسته و محدود با هم میجنگن. هیچ اتفاق خاصی هم به جز مبارزه این کاراکترها نمی افته. یعنی خبری از هوش مصنوعی عجیب غریب، فیزیک محیرالعقول، Draw Distance خفن و ... نیست و همه چی توی یه تصویر کوچیک جمع شده. ولی باز آدم می بینه خیلی سبک های دیگه گرافیک های جالب تری نسبت به Fightingها ارائه میدن. :دی من دیگه توی این دوره زمونه و با سخت افزارهای جدید انتظار یه گرافیک واقع گرایانه (با اغراق!) رو از بازی های این سبک دارم، ولی همچنان همون حال و هوای قدیمی توی این بازی ها دیده میشه (از نظر فنی، نه هنری) و با بازی هایی که استودیوهای خفن توی سبک های خیلی عظیم تر میسازن، فاصله دارن.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or