نمایشگاه/رویداد Summer Game Fest

Kourosh

مدیر انجمن
Sep 25, 2005
4,541
نام
کورش
بچه ها خوشتون امد از بازی؟ تو همین یه ساعت خیلی فیدبک مثبت گرفتیم، حالا سر اینکه ریویل بازی انحصاری IGN هست اصلا حق نداریم حرفی بزنیم اما بعد 24 ساعت میتونیم شیر کنیم این چیزهارو:D ویدئو بازدید از IGN هم تا الان 6 هزارتا ویو خورده:D



اتفاقا داستان به شدت روی المان های ایرانی تاکید داره، شخصیت اصلی که ناصرالدین شاه هست، البته ورژن مخصوص ما، و ناصر هم عین همه پادشاه های ایرانی فر کیانی داره و ... کلا اتفاقا روی المان های ایرانی تا جایی که ممکن بود مایه گذاشتم منتها فانتزی مخصوص به خودم رو سعی کردم بنویسم. مثلا شخصیت منفی بازی ملکه الیزابت صفرم هست که با ارتش رباتیکش کل دنیا رو تسخیر کرده جز ایران که یه دیوار جادویی از کشور محافظت میکنه و ...
تبریک خیلی خوب بنظر میرسه. خودم بازی کنم این خیلی خوب تبدیل به عالی هم میشه :D بخاطر گیم پلی میگم چون اکثرا با گیم پلی بازیهای ایرانی مشکل دارم امیدوارم حسابی روی گیم پلیش کار کرده باشید و یه چیز در سطح گیمهای روز ارائه بدین.
در کل از ارت استایل خیلی خوشم اومد. ایده هم عالیه. تنوع اسلحه ها خیلی خوب بنظر میرسه. رفت تو لیست انتظارم.
 

Natural Killer

ناظم انجمن
Jan 10, 2015
2,735
بچه ها خوشتون امد از بازی؟ تو همین یه ساعت خیلی فیدبک مثبت گرفتیم، حالا سر اینکه ریویل بازی انحصاری IGN هست اصلا حق نداریم حرفی بزنیم اما بعد 24 ساعت میتونیم شیر کنیم این چیزهارو:D ویدئو بازدید از IGN هم تا الان 6 هزارتا ویو خورده:D



اتفاقا داستان به شدت روی المان های ایرانی تاکید داره، شخصیت اصلی که ناصرالدین شاه هست، البته ورژن مخصوص ما، و ناصر هم عین همه پادشاه های ایرانی فر کیانی داره و ... کلا اتفاقا روی المان های ایرانی تا جایی که ممکن بود مایه گذاشتم منتها فانتزی مخصوص به خودم رو سعی کردم بنویسم. مثلا شخصیت منفی بازی ملکه الیزابت صفرم هست که با ارتش رباتیکش کل دنیا رو تسخیر کرده جز ایران که یه دیوار جادویی از کشور محافظت میکنه و ...



اون خداست:D خدا تو بازی ما یه سیاه پوست به شدت فان و بی ادبه و تصمیم گرفته ناصر رو تو مسیر انتقامش همراهی کنه:D
خیلی خوب بود .تبریک می گم
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,180
نام
ماکان
@Cloud Strife
خودم بشخصه خیلی لذت بردم.
همینکه یک برداشت آزاد کردید جالب اش کرده.
فقط اینکه مکانیک های کاور گیری بخش اعظمی از لول دیزاینه؟
بعد وظیفه خودت در ساخت بازی چیه؟
با آرزوی موفقیت!

مرسی از لطفت، خوشحالم که خوشت امده
کاور گیری راستش بخش اعظمی از گیم پلی هست، و کلا مبارزات CC یا همون Close Combat، و من چون میخواستم یه اکشن سنگین کاور بیس بسازم، به این معنا که Shoot Em'Up نباشیم و در نتیجه تو بازی Jump نداریم، این فرم دیزاین خیلی لول دیزاین رو هم تحت تاثیر قرار داده. من روی پرش و جا به جا شدن تو محیط تمرکز نکردم، در نتیجه بیشتر روی دیزاین انمی ها و اینکه چه چینشی دارن و چطور میشه کشتشون و با اسلحه های مختلف و مکانیک دست خدا کارهای ترکیبی کرد وقت گذاشتم.

من کارگردان، نویسنده و دیزاینر بازیم.

پلتفرم های مقصد مشخصه؟
و اینکه تاریخ احتمالی عرضه رو میتونید بگید؟

بازی برای PC و کنسول ها میاد. تارگت سال آینده است، اگه همه چیز خوب پیش بره و بدبختی بیشتری سراغمون نیاد به امید خدا نیمه دوم 2021 میتونیم منتشرش کنیم.
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,180
نام
ماکان
خب این خیلی خوب شد. اتفاقا میخواستم بگم این سیبیل هاش خیلی قاجاریه :D امیدوارم مراحلی تو ایران و فضاسازی فرهنگی خودمون هم تو بازی اجرا کرده باشین. بازی واقعا فانیه و از تریلر بر میومد که کلی بشه باهاش کیف کرد. المان هایی که از سری گرز قرض گرفتین خیلی ایده ی خوبی بود. :D درکل اروزی موفقیت دارم برای تیم تون.

میگم من سعی کردم یه دنیای فانتزی بسازم و خیلی تاکید نکنم روی اینکه دارم یه بازی ایرانی میسازم، همینطور که مثلا گوریلا نمیاد بگه یه بازی هلندی بسازیم! اما خوب طبیعتا من ایرانیم، فکرم ایرانیه و با افسانه های ایرانی بزرگ شدم، در نتیجه داستانی که نوشتم که خیلی از فرهنگ خودمون امده و اصلا مرحله اول و آخر بازی هم توی تهرانه:D اما تهرانی که خودمون ساختیم. آخر تریلر هم دقت کنید یه جایی آناستازیا، یکی از شخصیت های داستان که پرنس روسه، توی عمارت خودش ایستاده و داره به یه کاخی نگاه میکنه که کاخ شمس العماره است، اما خوب ورژن فانتزی مخصوص ما. کلا اون مرحله توی ایرانه:D

منو یاد shank انداخت ، و اینکه تریلر واقعا جذابی بود امیدوارم از نظر مالی یه موفقیت بزرگ باشه

جالبه توی کامنت ها و مسیج هایی که گرفتیم هرکی یاد یه چیزی افتاده:D و این برای من خیلی مهم و جالبه:D امیدوارم بتونیم به همون خوبی و پالیشی هم در بیاریمش:D

فینیشر ها ناصر تو حلقم

اونا میلی ها بودن، کلا با هر اسلحه میشه هر انمی رو به شکل متفاوتی میلی کرد و یه عالم میلی های خشن این مدلی داریم، اما فینیشرهای خفنی هم تو بازی هست که بعدا نشون میدیم، مثلا یکیش رو با همکاری عزراییل اجرا میکنه:D عزراییل هم تو داستان یه خواننده ترش متاله:D

@Cloud Strife راستی برای سوییچ هم اگه لانچ کردید، حتما تست اش کنید.
مثل بچه های مورتا نشه که اکثر اوقات ورژن سوییچ کرش میکرد.:|

راستش ورژن سوییچ با یه سال تاخیر میاد، چون هم منطبق کردن شیدرها با ایشون سخته، هم اینکه لول های باید کوچیک تر بشن که تو رم جا بشن، و اینکه کلا باید گیم پلی بر مبنا ایشون دوباره دیزاین بشه. در نتیجه نمیتونیم همزمان ورژن سوییچ رو بدیم و مجبوریم یه سال بعد ریلیزش کنیم. برای تیم های کوچیکی مثل ما که تجربه خاصی هم در کار با دو کیت ها نداریم سرطانه این کارها!

حالا فن های نینتندو ناراحت نشن اما ما روزی سه بار هفت جد و آباد نینتندو بابت این کنسول شخمیش لعنت میفرستیم:D از بیخ با PS و Xbox متفاوته و هرچی شیدر مینویسیم روی این دوتا عین آب خوردن کار میکنه و روی سوییچ انگار فحش دادیم، همش صفحه بنفش میاد:D
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,180
نام
ماکان
@Cloud Strife
آقا خیلی تبریک میگم ، خیلی باحال بود ، حداقل توی این نمایش چیزی از بازیهای سطح اول Indie کم نداشت ?

مرسی نیما عزیز، واقعا از اینکه تعریف میکنی خوشحال شدم:D
خیلی داریم زور میزنیم که یه بازی استاندارد بسازیم، اتفاقا دیشب ادیتورهای IGN هم کلی تعریف کردن و گفتن پالیشه بازیتون:D تینا امینی هم که سردبیرشون هست خیلی حال کرد باهاش میگفت فیویریت تیم گیم کام IGN شده:D
حالا قسمت سختش اینه که کل بازی رو بتونیم پالیش و خوب در بیاریم که بعد از بازی کردنش نظرتون عوض نشه:D
منم تبریک میگم ماکان، خیلی متنوع میزد و در بطنش طنز جالبی داشت :D

لو رفتی:D

من تعمدانه سعی کردم اصلا یه سری المان های FF طور رو توی داستان بیارم که حالا بعدا میبینید:D امیدوارم فن های ففه خوششون بیاد بیان بخرن:D
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,180
نام
ماکان
تبریک خیلی خوب بنظر میرسه. خودم بازی کنم این خیلی خوب تبدیل به عالی هم میشه :D بخاطر گیم پلی میگم چون اکثرا با گیم پلی بازیهای ایرانی مشکل دارم امیدوارم حسابی روی گیم پلیش کار کرده باشید و یه چیز در سطح گیمهای روز ارائه بدین.
در کل از ارت استایل خیلی خوشم اومد. ایده هم عالیه. تنوع اسلحه ها خیلی خوب بنظر میرسه. رفت تو لیست انتظارم.

والا کوروش همه زورمون رو داریم میزنیم یه گیم پلی یونیک و متفاوت تو این ژانر در بیاریم. کلا شوتر متفاوتی هست ناصر و اصلا شوت ام آپ نیست، کاور بیس و با تاکید زیاد روی Close Combat ـه، و یه لول دیزاین نسبتا متفاوتی از بازی ها این مدلی داره. ضمن اینکه خیلی هم داستان محوره بازی، حدود 4 ساعت کاتسین داره و کلا بازی طولانی هست، بالای 10 ساعت گیم پلی خواهد داشت.

ولی جدا خوشحالم که خوشتون امده:D گیمرهای هاردکور و خفن هوک بشن یعنی دستکم قدم اول رو درست برداشتیم:D حالا اینم ببین یه تیکه از بازیه:D

View attachment MH.mp4
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر