کلا صنعت گیم تو مبحث گرافیک و خلاقیت زده تو دنده عقب
اونطرفم دو روز دیگه چشمم آب نمیخوره اتفاق خاصی بیوفته تهش دوباره HB2 رو با یه گرافیک فک انداز نشون میدان و شاید یه تاریخ انتشار بزنن
حالا باز خوبه ماکروسافت برای نسل ۹ حداقل HB2 رو نشون داد تا اژدهای ۱۲ ترا بالاخره دهنش رو باز کنه و یه چیزی نشون بده
سونی هم که کلا بجز DS ریمیک و رچت تو مبحث گرافیک این نسل زده دنده عقب و احتمالا تا یه مدت دیگه بازیهای با گرافیک در حد نسل ۷و۶ شاهد باشیم
حالا باز خدا پدر و مادر ترد پارتی ها رو بیامورزه یه dead space و رزیدنت ۴ رو ریمیک کردن یا حداقل یه آی پی جدید مثل کالیستو دادن
نه این طور نیست.الان من متوجه نشدم یعنی شما نمایش بازیا براتون جذابیت بیشتری داره خود محصول نهایی ؟ اگه اینجوری که خوب باید بگم به شخصه ترجیه میدم چهار تا نمایش نصف نیمه ببینم تا یـ مشت دموی فیک که صرفا واسه شیره مالیدن سر مشتری ها ساخته شده . از این دمو ها واسه نسل هفت و نسل هشت زیاده . الان به لطف اینترنت کمپانیا اصلحه نمیزارن بالا سر سازنده ها تا دمو فیک بسازن خودش از نظر من یـ حرکت مثبته . در مورد کراس جن بودن یا نبودن بازی هم باز بر میگردیم به خونه اول شما کیفیت کلی یـ بازی واستون مهمه یا اون پوسته گرافیکیش ؟
بله صنعت گیمینگ خیلی مشکلات داره ولی شما یـ مدرک واسه من بیار که قبلا هم از این مشکلات نداشته !!! این صنعت همیشه بالا پایین زیاد داشته حالا چه بحث پرزنتنشن باشه چه بحث کیفیت خود بازی ولی همیشه پستی و بلندی داشه . این چیزیای هم که شما ردیف کردی خیلیاش سلیغه ای . چون از نظر شما نمایش X Y Z مشکل داشته به این دلیل نیست که همه با اون نمایشا مشکل داشتن . و بازم به این معنی نیست که پرونده صنعت گیمینگ رو باید بست .
قربون آدم چیز فهم.منتظر بودم همینو بگیمایکروسافت کل این نسل رو نشسته CGI ریلیز کنه نسل بعد هم همینه. واسه Cloud هم می خواد فقط و فقط CGI ریلیز کنه.
اصلا Xbox Game Studios کلا قراره بشه مجموعه ای از استادیو های انیمیشن کوتاه سازی جای بازی سازی.
فن های Xbox هم همه منتظر ان اسپنسر براشون CGI نمایش بده کف و خون قاطی کنن.
لنگر رو یه ور دیگه بندازید
View attachment aRx0e5mWp72KwjlF6H19Q.mp4قربون آدم چیز فهم.منتظر بودم همینو بگی
قشنگ سه سالی هست دیگه وضعیت مایکروسافت و اکسباکس مشخصه وگرنه بعد سه سال کویر بازی ندادن و صدها وعده دروغ کذاب بزرگ منطقا یکی باید صداش در میومد ولی هنوز یه سری موندن دوربروش که یا حقوق بیکاری از کشور خارجی میگیرن یا کلا اصلا گیمر نیستن جوری که بری تو پروفایل بازیهاشون یکساعت هم تایم پلی ندارن ولی ۲۴ی اینجا درحال حمله به این اون هستند
کاملاً درسته همونطور که همه می دونید عرضه بستگی به تقاضا داره و این داستانی که تو صنعت گیم از نسل قبل به بعد بوجود اومد من فکر می کنم یک وجه اش به دلیل ورود نسل جدید به مخاطب های گیم بود (نسل نوجوانی که با PS4 یا Xbox1 و گیم های این دوره شروع کردن) که دقیقاً اتفاقی که افتاد تعداد زیادی از گیم های قدیمی که هم نسل های من باهاشون بزرگ شدن، ریمیک یا ریمستر شد تا افراد کم سن و سال که قطعی اینارو پلی نداده بودن برن سراغ شون، از طرف دیگه برای ما باب شدن گیم های آنلاین روی کنسول از نسل 360 و PS3 شروع شد و من خودم اولین تجربه آنلاین ام Modern Warfare 2 تو سن 13 یا 14 سالگی بود که اون موقع تازه فکر کنم سرویس ADSL راه افتاده بود تو ایران ولی نسل جدید چشم باز کرده فورتنایت و امثال اون یا جنگولک بازی های GTA Online جلوش بوده و حتی دیگه میشه الان گفت باهاشون بزرگ شده باشه، حالا هم نسل من با گیم های سالاره PS2 بزرگ شده یا اولین تجربه های آنلاین اش به اون شکل بوده و الان شاید خیلی هاشون حتی دیگه اصلاً کنسول جدیدی نخریده باشن یا اگر پلتفرمی دارن انقدر درگیره زندگین که دیگه اصلاً سراغ گیم نمیرن، یا اینکه 10 ساله منتظر یه تریلر از GTA6 ان قطعاً تقاضا های این دو نسل دنیا فرق داره و نتیجه اش میشه توسعه بازی هایی که تقاضا و مخاطب هاش بیشترن و چه بسا برای خوده توسعه دهنده هم زحمت کمتر و سود بیشتر داره! خب باید دیوانه باشه طرف اینکارو نکنه دیگه امیدوارم چند سال دیگه نسل جدید هم همین حرف ها رو نزنه راجع به نسل بعدش وگرنه فاتحه این صنعت باید خوند!مشکل صنعت همین مخاطبانی هستن که به هیچ زباله ای نه نمی گن و باعث شدن یک سری عناوین که اتفاقا بخاطر فرمول موفقشون جایگاهی در صنعت پیدا کرده بودن تغییر رویه بدن و نتیجش هم مشخصا داریم می بینیم، این خلاقیتی که شما ازش دم می زنی دقیقا عکس اتفاقاتیه که داره رخ میده و مسئله به استودیوهای انگشت شمار محدود نمی شه، محدود به برند و ناشر هم نمی شه، منم می تونم تز یا شعار بدم که باید با تغییر رویه کنار اومد و سلایق متفاوته و شل کنید و به قول کاربران توطَئه ها در کار است... این تحریف ساده انگارانه ترین راه برای گول زدن خودمه! وگرنه کیه که ندونه ناشری مثل EA یا توسعه دهنده هایی مثل Rocksteady و امثالهم که راهشون به قول شما کج شد عناوینشون به لحاظ کمی و کیفی به چه سمتو سویی سوق پیدا کرد، کیه که ندونه عناوین سرویس محور بی کیفیت و بدون هیچ خلاقیتی مثل قارچ همه جا سبز شدن، خیلی ساده می شه اسمشو از تخریب به تغییر عوض کرد، گشنه بودن از نظر من تعریف داره، یکی ممکنه هر غذای درب و داغون و فاسدی رو امتحان کنه به اسم تنوع! برخی هم نه، ممکنه یک غذای متنوع با کیفیت رو انتخاب کنن یا غذای باکیفیت با چاشنی جدید، حقیقت اینه که دو مورد آخر جاش رو در صنعت به مورد اول داده، تنوع هم استانداردهایی داره و اینطور نیست چون دورچین خوشگلی جلوم گذاشتن غذای اصلی رو نادیده بگیرم! چیزی که برخی کاربران با منطق درست ازش سخن می گن چشم انداز آینده اینگونه عناوینه که چقدر می تونه روی کیفیت عنوان و استودیوهای تراز اول صنعت تاثیر منفی بذاره