PlayStation Street Fighter V Arcade Edition

  • Thread starter Thread starter Kainé
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
سازنده
Capcom
تاریخ انتشار
February 2016
ناشر
Capcom
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
68nc_sf_topic.png



rc7t_logo.png



vvqj_fsur_2.png

  • در بازی مکانیک جدیدی به نام V-Trigger قرار داده شده که اجازه ی استفاده از Stance های مختلف برای هر کرکتر را فراهم می آورد​
  • نت کد های بازی نسبت به SF IV پیشرفت قابل توجهی داشته اند​
  • بازی در سیزن اول دارای 22 کرکتر است که درسیزن دوم 6 کرکتر دیگر به این تعداد اضافه می شود​
  • مکانیزم V-Trigger که پیشتر با پر شدن خط EX meter قابل فعال سازی بود هم اکنون دارای Gauge جدیدی به نام V-Gauge است​
  • با پر شدن V-Gauge پلیر می تواند از مکانیک V-Trigger استفاده کرده که ظاهراً بر روی Ultra Move های کرکتر نیز تاثیر گذار است. به عنوان مثال کرکتر ریو در حالت عادی از Shinku Hadouken به عنوان Ultra Move استفاده می کند که این Ultra Move در حالت V-Trigger به Denjin Hadouken تبدیل می شود​
  • مکانیزم جدیدی تحت عنوان V-Skill نیز برای بازی معرفی شده که به کرکتر هایی مانند ریو اجازه ی Parry کردن و M.Bison اجازه منعکس کردن Projectile های حریف را می دهد​
  • نام Ultra Move ها به Critical Arts تغییر کرده و اینبار همانند Super Move ها با پر شدن EX Meter قابل استفاده هستند​
  • کرکتر ها و کانتنت هایی که بعد از عرضه برای بازی منتشر می شوند را می توان به صورت رایگان و با جمع آوری امتیاز در داخل بازی بدست آورد. همچنین می توان مثل سابق با پرداخت پول واقعی نیز آنها را خریداری کرد​
  • Capcom Fighters Network​
6yuv_logo_cfn.png
این سیستم قابلیت های زیر را در اختیار پلیر ها قرار می دهد :
با توجه به "Heat Map" می توانید مشاهده کنید که هر مبارزه در کدام نقطه از جهان در جریان است
می توانید از پروفایل هر کاربر دیدن کرده و از جزییات هر مبارزه آگاه شوید
می توانید با مشخص کردن رقبای خود در سراسر دنیا ، عملکرد آنها را زیر نظر داشته باشید
می توانید دوستان خود را رجیستر کرده و پلیر های مورد علاقه ی خود را Follow کنید
می توانید در میان فایل های Replay جستجو کرده و Replay مورد نظر خود را مشاهده کنید
فرستادن دعوتنامه ی آنلاین
مشاهده ی آخرین پچ ها و اخبار تورنومنت ها
و بسیاری موارد کاربردی دیگر ...
ro5l_8.png


  • فردین (FaRd!N) عزیز بابت انجام هماهنگی های لازم
  • دوست خوبم علی (Safety & Peace) عزیز به خاطر تمام زحماتی که برای تاپیک کشیده
  • حامد (Hamed 3594) عزیز بابت تریلر و ویدیوها
 
آخرین ویرایش:
استیم عکس بک گراند آرتهای Ryu و Mika و Fang ـو به عنوان profile background گذاشته ، ممکنه استیج هایی باشن که قراره در آینده معرفی بشن :D



پ.ن : استیج فانگ توی فازهای اولیه ی ساخت بازی دیده شده بود ، استیج میکا هم ، هم توی آرت بوک بازی بود هم توی تریلر داستانی :D Make Sense :D
 
آخرین ویرایش:
بعد از فیگورهای خفن نش و کمی و کن و ... از سری PCS ، بالاخره نوبت رسید به فیگور ریو :دی فیگور به شدت خفن ریو توی کاستوم Hot Ryu :

kta0wby5hvah5pke2275.jpg






با قیمت ناقابل 900$ ! :دی این فیگور توی 3 مدل مختلف عرضه میشه (Ryu , Evil Ryu , Hot Ryu) که هر کدوم همون 900$ ـن :دی
 
استیم عکس بک گراند آرتهای Ryu و Mika و Fang ـو به عنوان profile background گذاشته ، ممکنه استیج هایی باشن که قراره در آینده معرفی بشن :D



پ.ن : استیج فانگ توی فازهای اولیه ی ساخت بازی دیده شده بود ، استیج میکا هم ، هم توی آرت بوک بازی بود هم توی تریلر داستانی :D Make Sense :D
استیج FANG خیلی قدره خداییش!:D اگه اینو بذارن تو بازی عالی میشه! درسته SFV استیجاش خیلی بهتر از IVـه ولی هنوز اونی که به دلم بشینه رو پیدا نکردم. یکی این فانگ به دلم نشسته، یکی هم استیج نش. (اونی که داخل غار Forgoten Waterfall بود) استیج Necalli هم به نظرم خیلی جالب میتونه باشه ولی هیچیش معلوم نیست جز یه سخره!
باز باید ببینیم کپکام چه میکنه:D
 
آپدیت آپریل به جز گایل و استیجش یه سری اضافات دیگه هم داره :D

anti-rage quit system : Players targeted for leaving too many matches early will be locked out of matchmaking for an undisclosed period of time, which will come alongside an in-game message notifying the player that they’ve been caught in the act

online play improvements : easier Battle Lounge creation and connectivity, as well as looser restrictions when it comes to finding opponents to fight in the first place
SFV Guile Theme
 
آخرین ویرایش:
آپدیت آپریل به جز گایل و استیجش یه سری اضافات دیگه هم داره :D

anti-rage quit system : Players targeted for leaving too many matches early will be locked out of matchmaking for an undisclosed period of time, which will come alongside an in-game message notifying the player that they’ve been caught in the act

online play improvements : easier Battle Lounge creation and connectivity, as well as looser restrictions when it comes to finding opponents to fight in the first place
SFV Guile Theme

بسیار عالی، اگه واقعا به وعده هاشون عمل کنن بخش آنلاین تبدیل به تجربه لذت بخشی میشه برای ما، فقط امیدوارم دوباره نخوان آپدیت رو روز آخر ماه عرضه کنن.
 
Guile!


چقدر خفن شده!=P~:x
به همراه classic Air Force Base stage به مبلغ 70k فایت مانی! عاشق این استیجم :((
وای خدای من یعنی من و ترکوندن با این استیج! :دی عجب چیزی اخ اخ استریت فایتر بازای قدیمی کلی خاطره دارن با این استیج انصافا دمشون گرم!
 
In Street Fighter V,Guile retains his ability to dominate both the ground and air with his solid normal attacks and special moves, such as Sonic Boom and Somersault Kick. He also now has the ability to enter a crouch walk state called Faultless Move which allows him to keep his charge while moving forward, giving him even more options in his kit to keep his opponents in line. Guile is a great choice for those of you who are looking for a charge character who can easily control the pace of the match.



85868944aa1d3b9c2b444e07b76707b2.png


c2d6d22f4a8f9419f665d07c1df54aeb.png






V-Skill: Sonic Blade



Guile spins up sonic energy to create a Sonic Blade which acts as a stationary projectile that can also juice up his Sonic Booms. Sonic Blade can really help Guile pressure opponents on their wake-up or help him win projectile battles as it increases Sonic Boom durability!





1e316d26af40a8e50b333683b65dcb22.png


91856dac9b1fc212ae2e3c5c5bbd7a6d.png




V-Trigger: Solid Puncher



Guile powers up and tosses out continuous Sonic Booms! Each button throws a Sonic Boom at a different speed, so mixing up between buttons can create interesting Sonic Boom sequences. Depending on the sequence used, this can act as a great combo extender, be used to overwhelm opponents or easily push his opponents to the corner.



d52cdaf0318295f5d71d8e772a956f60.png




Critical Art: Sonic Hurricane



Guile’s most devastating attack, the Sonic Hurricane! Guile powers up and hits his opponent with a massive, multi-hit Sonic Boom. This Critical Art receives a damage and range boost while his V-Trigger is active.



d7d31c99d43271e2c3fc34ee55a63823.png




AIR FORCE BASE STAGE



We’re also excited to announce our first DLC stage, which is a classic that you all know and love: Guile’s Air Force Base! The jet receives a new coat of paint and you’ll probably recognize some familiar faces cheering you on in the background. This stage will be available in the Shop for 70,000FM. Season Pass holders will receive this stage for free as a thank you for supportingStreet Fighter V.



RAGE QUIT SYSTEM



We’re also happy to announce that we will be implementing a system to punish players who frequently disconnect during matches (aka rage quitters).

The way this will work is the system will identify players who have high disconnect rates during matches and will lock them out of matchmaking for a period of time. Players who have been identified as abusing the system will receive an in-game message notifying them they have been locked out of matchmaking. More additions and enhancements to this system will be implemented in the future.



MATCHMAKING IMPROVEMENTS



We will also be making a number of improvements to Street Fighter V’s matchmaking. Many users should have an easier time creating and connecting to Battle Lounges and we are also loosening the restrictions on finding an opponent. We know users in Europe and other parts of the world have experienced some issues finding opponents and this should help increase the amount of battles coming their way.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or