PlayStation Street Fighter V Arcade Edition

سازنده
Capcom
تاریخ انتشار
February 2016
ناشر
Capcom
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
68nc_sf_topic.png



rc7t_logo.png



vvqj_fsur_2.png

  • در بازی مکانیک جدیدی به نام V-Trigger قرار داده شده که اجازه ی استفاده از Stance های مختلف برای هر کرکتر را فراهم می آورد​
  • نت کد های بازی نسبت به SF IV پیشرفت قابل توجهی داشته اند​
  • بازی در سیزن اول دارای 22 کرکتر است که درسیزن دوم 6 کرکتر دیگر به این تعداد اضافه می شود​
  • مکانیزم V-Trigger که پیشتر با پر شدن خط EX meter قابل فعال سازی بود هم اکنون دارای Gauge جدیدی به نام V-Gauge است​
  • با پر شدن V-Gauge پلیر می تواند از مکانیک V-Trigger استفاده کرده که ظاهراً بر روی Ultra Move های کرکتر نیز تاثیر گذار است. به عنوان مثال کرکتر ریو در حالت عادی از Shinku Hadouken به عنوان Ultra Move استفاده می کند که این Ultra Move در حالت V-Trigger به Denjin Hadouken تبدیل می شود​
  • مکانیزم جدیدی تحت عنوان V-Skill نیز برای بازی معرفی شده که به کرکتر هایی مانند ریو اجازه ی Parry کردن و M.Bison اجازه منعکس کردن Projectile های حریف را می دهد​
  • نام Ultra Move ها به Critical Arts تغییر کرده و اینبار همانند Super Move ها با پر شدن EX Meter قابل استفاده هستند​
  • کرکتر ها و کانتنت هایی که بعد از عرضه برای بازی منتشر می شوند را می توان به صورت رایگان و با جمع آوری امتیاز در داخل بازی بدست آورد. همچنین می توان مثل سابق با پرداخت پول واقعی نیز آنها را خریداری کرد​
  • Capcom Fighters Network​
6yuv_logo_cfn.png
این سیستم قابلیت های زیر را در اختیار پلیر ها قرار می دهد :
با توجه به "Heat Map" می توانید مشاهده کنید که هر مبارزه در کدام نقطه از جهان در جریان است
می توانید از پروفایل هر کاربر دیدن کرده و از جزییات هر مبارزه آگاه شوید
می توانید با مشخص کردن رقبای خود در سراسر دنیا ، عملکرد آنها را زیر نظر داشته باشید
می توانید دوستان خود را رجیستر کرده و پلیر های مورد علاقه ی خود را Follow کنید
می توانید در میان فایل های Replay جستجو کرده و Replay مورد نظر خود را مشاهده کنید
فرستادن دعوتنامه ی آنلاین
مشاهده ی آخرین پچ ها و اخبار تورنومنت ها
و بسیاری موارد کاربردی دیگر ...
ro5l_8.png


  • فردین (FaRd!N) عزیز بابت انجام هماهنگی های لازم
  • دوست خوبم علی (Safety & Peace) عزیز به خاطر تمام زحماتی که برای تاپیک کشیده
  • حامد (Hamed 3594) عزیز بابت تریلر و ویدیوها
 
آخرین ویرایش:

Masta_killa

کاربر سایت
Feb 10, 2016
364
نام
Masta_killa
من تا حالا استریت فایتر نزدم :D ولی از نمایشای بازی شدیدا خوشمان آمده :D...فقط خواستم بپرسم بخش Story Mode درست حسابی داره آیا؟ :-/:D مثلا در حد Mk 2011
 
آخرین ویرایش:

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
من تا حالا استریت فایتر نزدم :D ولی از نمایشای بازی شدیدا خوشمان آمده :D...فقط خواستم بپرسم بخش Story Mode درست حسابی داره آیا؟ :-/:D


بخش Story Mode در ابتدای کار خیلی ساده و خلاصه ـس :D توی تابستون با آپدیتی که میاد پر و پیمون تر میشه :D

مثلا در حد Mk 2011
یه خیـــــــــــر بزرگ :D بخش Story با چند تا عکس لا به لای مبارزات و یه متن زیرنویس روایت میشه که بخش کوتاهی هم هست :D
 
آخرین ویرایش:

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
ببین مرتضی بازی ساده تر شده نسبت به IV و اینو نمیشه کتمان کرد. اما سادگیش بیشتر توی فریم حرکات خلاصه شده (برای لینک کردن) و باقی موارد همچنان همونیه که همیشه بوده. سیستم FADC واقعا برای خیلیا سخت بوده و خیلیا سر همین سراغ بازی نرفتن چون واقعا ته و توی سیستم رو نمیفهمیدن. SF IV یه بازی سخت ولی به شدت Rewarding بود.
در مورد Trial ها هم نوشته From basic to pro combos. این که نوشته Basic لزوما به معنی یه Special Moves نیست. Basic منظورش کمبوهای BnB هست که هر پلیری باید از این کمبوها در چنته داشته باشه چون همیشه V-Gauge و Ex-Gauge پر نیستن تا بخوای کمبوهای بزرگ بزنی. از نظر من نگران این موضوع نباش. کم پیش میاد بتونی این کمبوها رو توی یه مسابقه واقعی بزنی چون نیازمند کلی تمرین هست. از طرف دیگه Trial ها بیشتر جنبه آشنا کردن بازیکن با سیستم کمبو زدن رو داره و اصل قضیه دست خودته که برای توی تمرینی و برای خودت کمبو بسازی.
البته این نگرانی ها قبل از عرضه بازی قابل درکه:d
من تا حالا استریت فایتر نزدم :biggrin1: ولی از نمایشای بازی شدیدا خوشمان آمده :biggrin1:...فقط خواستم بپرسم بخش Story Mode درست حسابی داره آیا؟ :-/:biggrin1:
رک بگم، اگه دنبال بخش داستانی درست و حسابی توی SF هستین، از همین الان بدونین که نا امید میشین:biggrin1: اگر دنبال یه چیز مثل MK 2011 هستین، که به صورت مضاعف نا امید میشین
biggrin1.gif
 

PWLG

کاربر سایت
Feb 6, 2014
748
نام
Qeiji
با این سطح توقع های فعلی من موندم شماها چه جوری با بهترین فایتینگ نسل پیش (SF IV) کنار اومدید :D اونجا نصف امکانات فعلی هم توی بازی نبود :D Trail و Story و Challenge و... سر جمع همگیش در پر و پیمون ترین حالت کار واسه 5-6 ساعته ! شاید این Trail ها و Challenge ها براتون هیجان انگیز باشه ولی اکثرش صرفاً حکم ارضا کردن این غریضه رو توی شما داره که به خودتون افتخار کنید فلان حرکات یه کرکتر رو فول کردید ولی در واقعیت توی یه مبارزه ممکنه 90% ـشون اصلاً به کارتون هم نیاد :D شماها باید برید بشینید BnB کرکترتونو یاد بگیرید و لحظه به لحظه ویدئو و اخبارش رو دنبال کنید و سعی کنید کاربردی ترین چیزهایی که براش کشف میشه رو یاد بگیرید و انقد اونا رو تمرین کنید تا ملکه ی ذهنتون بشه ، که در این صورت مطمئن باشید به جز بخش آنلاین و Training Stage وقت به هیچ جای دیگه ای نمیرسه :D

What can I say?:d People always complaining this days my friend
 

Dante Never Cry

The Awakening Dragon
کاربر سایت
Oct 5, 2008
9,334
نام
Ali
۴. Extra Battle (مبارزه اضافی)


  • در یک چالش نهایی با باس‌های فوق‌العاده روبرو شده و با تکمیل این بخش جوایز درون-بازی بدست آورید.
  • این بخش مدت کوتاهی بعد از عرضه بازی قابل دسترسی خواهد بود.


:x:bighug:
 

Dante Never Cry

The Awakening Dragon
کاربر سایت
Oct 5, 2008
9,334
نام
Ali
الان بحث‌های قبلی رو خوندم٬ در این یه مورد خاص (ترایال ها) من نظرم بیشتر به علی نزدیکه :D مرتضی به نظرم اگه باز از اون موارد خیلی ساده توی بازی نذاشته باشن همون ۱۰ تا برای هر شخصیت کافیه. البته یه مورد دیگه هم نباید فراموش کنیم ها :D از اونجایی که کپکام قول ساپورت بلند مدت بازی رو داده٬ هیچ بعید نیست بعدها ترایال های جدیدتر هم به این بخش اضافه کنند :D من که امیدوارم همینطوری باشه و ساپورت صرفا به مسائل آنلاین و شخصیت‌ها خلاصه نشه.

مثلا این ایده Extra Fight به نظرم چیز خیلی باحالیه و امیدوارم کپکام هرچند ماه یه بار این بخش رو با باس‌فایت های جدید آپدیت کنه‌:D

راستی به کلماتی که توی توضیحاتشون منتشر کردن خوب دقت کنید :D مثلا در مورد جوایز Survival Mode نوشته:
با تمام کردن چهار درجه سختی موجود در این بخش٬ می‌توانید رنگ لباس و عناوین جدیدی برای شخصیت خود باز کنید.
یعنی خبری از فایت مانی توی این بخش نیست.

یا مثلا برای همین Extra Fight:
  • در یک چالش نهایی با باس‌های فوق‌العاده روبرو شده و با تکمیل این بخش جوایز درون-بازی بدست آورید.
یعنی اینجا هم باز مشخص نیست دقیقا پاداش تموم کردن این بخش‌ها چیه و ممکنه خبری از فایت مانی توی این بخش هم نباشه.

خلاصه کپکام خیلی با دقت کلماتش رو توی این متن انتخاب کرده :D

من تا حالا استریت فایتر نزدم :D ولی از نمایشای بازی شدیدا خوشمان آمده :D...فقط خواستم بپرسم بخش Story Mode درست حسابی داره آیا؟ :-/:D مثلا در حد Mk 2011

فعلا نه :D این بخش ۴ ماه دیگه با یه آپدیت رایگان به بازی اضافه میشه :D
 

K o j i m a

کاربر سایت
Jul 2, 2012
2,146
نام
Morteza
الان بحث‌های قبلی رو خوندم٬ در این یه مورد خاص (ترایال ها) من نظرم بیشتر به علی نزدیکه :D مرتضی به نظرم اگه باز از اون موارد خیلی ساده توی بازی نذاشته باشن همون ۱۰ تا برای هر شخصیت کافیه. البته یه مورد دیگه هم نباید فراموش کنیم ها :D از اونجایی که کپکام قول ساپورت بلند مدت بازی رو داده٬ هیچ بعید نیست بعدها ترایال های جدیدتر هم به این بخش اضافه کنند :D من که امیدوارم همینطوری باشه و ساپورت صرفا به مسائل آنلاین و شخصیت‌ها خلاصه نشه.

حالا من چون نسل قبل با SFIV خیلی ارتباط نگرفتم (قضیه سه بعدی شدن کرکترا و...) و زیاد بازیش نکردم یادم نیست دقیقا Trial هاش چجوری بوده، ولی برای فایتینگای دیگه معمولا اینجوریه که باید تقریبا همه مدل هایی که میشه با یک کرکتر کمبو زد/ساخت رو بزاره که پلیر بیاد با تغییر اونا و یا الهام ازشون کمبو بسازه، خب وقتی همه نوع هارو بزارن (اگه نزارن که قضیه کلا پیچیده میشه :d) دیگه چیو اضافه کنن؟ :d تنها در صورتی اضافه میشه که وقتی Major Update دادن به کرکتر ‌ها Move اضافه کنن یا یک سیستمی مثل Rapid Cancel/Roman Cancel به بازی اضافه کنن تا کمبو های مدل جدید بیاد به بازار :d
 
آخرین ویرایش:

Dante Never Cry

The Awakening Dragon
کاربر سایت
Oct 5, 2008
9,334
نام
Ali
حالا من چون نسل قبل با SFIV خیلی ارتباط نگرفتم (قضیه سه بعدی شدن کرکترا و...) و زیاد بازیش نکردم یادم نیست دقیقا Trial هاش چجوری بوده، ولی برای فایتینگای دیگه معمولا اینجوریه که باید تقریبا همه مدل هایی که میشه با یک کرکتر کمبو زد/ساخت رو بزاره که پلیر بیاد با تغییر اونا و یا الهام ازشون کمبو بسازه، خب وقتی همه نوع هارو بزارن (اگه نزارن که قضیه کلا پیچیده میشه :d) دیگه چیو اضافه کنن؟ :d تنها در صورتی اضافه میشه که وقتی Major Update دادن به کرکتر ‌ها Move اضافه کنن یا یک سیستمی مثل Rapid Cancel/Roman Cancel به بازی اضافه کنن تا کمبو های مدل جدید بیاد به بازار :d

تا اونجایی که من یادم میاد توی SF IV همه نوع ترکیب‌های موجود برای کمبوزنی توی ترایال‌ها نبود و با چیزایی که بهت یاد میداد میتونستی خودت حرکات دیگه رو جایگزین حرکاتی که توی اون بخش یاد گرفتی بکنی و کمبوت رو تغییر بدی :D اینجا هم باز دوباره خیلی بعید میدونم با هر کرکتر فقط بشه 10 نوع حرکت ترکیبی درست کرد و مطمئنا یه سری ترکیب‌ها هست که باید خودمون توی بخش تمرینی بهشون دست پیدا کنیم :D حالا اینا رو بزار کنار مکانیزم‌های جدیدی که احتمالا با آپدیت‌های بزرگ به بازی اضافه میشن تا قشنگ بعد از هر آپدیت بزرگ یه سری چلنج جدید برای این بخش داشته باشیم :D
 

K o j i m a

کاربر سایت
Jul 2, 2012
2,146
نام
Morteza
تا اونجایی که من یادم میاد توی SF IV همه نوع ترکیب‌های موجود برای کمبوزنی توی ترایال‌ها نبود و با چیزایی که بهت یاد میداد میتونستی خودت حرکات دیگه رو جایگزین حرکاتی که توی اون بخش یاد گرفتی بکنی و کمبوت رو تغییر بدی :D

خب این یعنی یک مدل کمبو دیگه :d پلیر ازش الهام میگیره یه تغییرات توش میده میشه کمبوی جدید از همون "مدل کمبو".

خیلی بحثو کشش ندیم دیگه :d بهتره صبر کنیم تا چهار روز دیگه :d
 

PWLG

کاربر سایت
Feb 6, 2014
748
نام
Qeiji

@Kaine


احسان یه سوال:
واقعا چی میشه گفت؟ نه چی میشه گفت؟:D لباس دوم ها حرف نداره.:bighug: فوق العادن:-bd همه اون چیزایی که میخواستم هست:
لباس پلیس چونلی\m/
لباس قدیمی چارلی (Not zombie)\m/
لباس میکا اسلامی تر شده\m/
همه شون، همه شون عالین\m/ (Damn you game)
 

POW3R

کاربر سایت
Oct 11, 2007
2,483
نام
کیان
نه دیگه نسل قبل ساپورت کپکام اینطوری بود:

SFIV 2008-2010
SSFIV 2010-2011
SSFIV:AE 2011-2014
USFIV 2014-2016

یعنی هر سری نسخه جدید میومد دیگه نسخه قبلی ساپورت نمیشد و هوادارا باید میرفتن نسخه جدید رو میخریدن. پس در واقع SF IV فقط دو سال ساپورت شد٬ SSF IV یکسال و... به همین صورت. ولی الان کپکام هدفش با SFV اینکه که تمام نسل همین یه ورژن و همین دیسکی که هفته دیگه قراره بخریم رو ساپورت کنه :D برای همین تا الان بارها تاکید کردن که دیگه ورژن سوپر٬ اولترا و... نمیبینیم :D
اها از این نظر ولی فکر کنم سیستم باز مثل Killer Instinc میشه هر سیسون یه سری کارکتر اضافه میکنن!
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر