PlayStation Street Fighter V Arcade Edition

  • Thread starter Thread starter Kainé
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
سازنده
Capcom
تاریخ انتشار
February 2016
ناشر
Capcom
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
68nc_sf_topic.png



rc7t_logo.png



vvqj_fsur_2.png

  • در بازی مکانیک جدیدی به نام V-Trigger قرار داده شده که اجازه ی استفاده از Stance های مختلف برای هر کرکتر را فراهم می آورد​
  • نت کد های بازی نسبت به SF IV پیشرفت قابل توجهی داشته اند​
  • بازی در سیزن اول دارای 22 کرکتر است که درسیزن دوم 6 کرکتر دیگر به این تعداد اضافه می شود​
  • مکانیزم V-Trigger که پیشتر با پر شدن خط EX meter قابل فعال سازی بود هم اکنون دارای Gauge جدیدی به نام V-Gauge است​
  • با پر شدن V-Gauge پلیر می تواند از مکانیک V-Trigger استفاده کرده که ظاهراً بر روی Ultra Move های کرکتر نیز تاثیر گذار است. به عنوان مثال کرکتر ریو در حالت عادی از Shinku Hadouken به عنوان Ultra Move استفاده می کند که این Ultra Move در حالت V-Trigger به Denjin Hadouken تبدیل می شود​
  • مکانیزم جدیدی تحت عنوان V-Skill نیز برای بازی معرفی شده که به کرکتر هایی مانند ریو اجازه ی Parry کردن و M.Bison اجازه منعکس کردن Projectile های حریف را می دهد​
  • نام Ultra Move ها به Critical Arts تغییر کرده و اینبار همانند Super Move ها با پر شدن EX Meter قابل استفاده هستند​
  • کرکتر ها و کانتنت هایی که بعد از عرضه برای بازی منتشر می شوند را می توان به صورت رایگان و با جمع آوری امتیاز در داخل بازی بدست آورد. همچنین می توان مثل سابق با پرداخت پول واقعی نیز آنها را خریداری کرد​
  • Capcom Fighters Network​
6yuv_logo_cfn.png
این سیستم قابلیت های زیر را در اختیار پلیر ها قرار می دهد :
با توجه به "Heat Map" می توانید مشاهده کنید که هر مبارزه در کدام نقطه از جهان در جریان است
می توانید از پروفایل هر کاربر دیدن کرده و از جزییات هر مبارزه آگاه شوید
می توانید با مشخص کردن رقبای خود در سراسر دنیا ، عملکرد آنها را زیر نظر داشته باشید
می توانید دوستان خود را رجیستر کرده و پلیر های مورد علاقه ی خود را Follow کنید
می توانید در میان فایل های Replay جستجو کرده و Replay مورد نظر خود را مشاهده کنید
فرستادن دعوتنامه ی آنلاین
مشاهده ی آخرین پچ ها و اخبار تورنومنت ها
و بسیاری موارد کاربردی دیگر ...
ro5l_8.png


  • فردین (FaRd!N) عزیز بابت انجام هماهنگی های لازم
  • دوست خوبم علی (Safety & Peace) عزیز به خاطر تمام زحماتی که برای تاپیک کشیده
  • حامد (Hamed 3594) عزیز بابت تریلر و ویدیوها
 
آخرین ویرایش:
این بتا هم که گذشت ولی با فیدبک ها تغییرات جدید هم توی بازی اعمال شد >:)

اولین خبر برای Ken پلیر ها :دی این بنده خدا Nerf شد رفت ، یه سری تغییرات توی حرکاتش دادن که از اون هیولای قبلی ای که بود درآوردتش :دی کمبوهای کنسل کردن با V-trigger مثل مدیوم شوریوکن که با V-trigger به شوریوکن و EX یا ورژن آتیشی شوریوکن کنسل میشد دیگه نمیشه. این کنسل کردن به دوییدن کن هم مثل اینکه تغییرات داشته و مسافت و سرعتش کمتر شده و دیگه مثل قبل safe نیست :دی مدیوم کیک کن هم ضعیف تر شده. لایت تاتسوماکیش هم دیگه جاگل نمیکنه ولی در عوض hit Stun کراش کانترش بیشتر شده :دی
به طور کلی کمبوهایی که وابسته به V-trigger و دویدن و لایت کمبوها و جاگل ها ضعیف تر شدن :دی

زانگیف هم ظاهراً می تونه شوریوکن رو Air Grab کنه !!!!

و اما خبر بعدی خوراک حمیدوسه :دی تا قبل از این HP میکا 1000 بود ، کمی و کارین هم 950 بودن ولی چونلی 900 بود :دی طبق آخرین تغییرات کمی و کارین شدن 900 ، میکا 950 ، چونلی هم 950 . توی تغییرات این بتا چونلی تنها کرکتری بوده که افزایش HP داشته >:) >:)>:)

به عنوان حسن ختام هم ، کماکان RYU Rocks !!! :دی

[video=aparat;ANify]http://www.aparat.com/v/ANify[/video]
 
James Chen گفته بود که زانگیف خیلی OP هست و ممکنه کاری کنه که پلیرها بازی رو ول کنن/:)
گرافیک بازی خیلی هیولاست :| از اون پیش داوری های الکی کردم در رابطه با این بخشش :| :biggrin1: خیلی خیلی خوبه گرافیک بازی :|
کپکام سر فایتینگه هاش سنگ تموم میذاره. همین الان هم SF IV رو نگاه کنی از جزئیات گرافیکی و طراحی شخصیت ها و لباس هاشون لذت میبری:biggrin1: خودم بعضی مواقع وقتی با Juri بازی میکنم، یه چند دقیقه وایمیسم و استایلش و کارهایی که میکنه رو نیگا میکنم:biggrin1:
 
آخرین ویرایش:
WAAAT؟؟
yahoo_4.gif
Air Grab میکنه بعد چیکارش میکنه؟
yahoo_4.gif
برش میگردونه؟
yahoo_4.gif

کار خاصی نمیکنه ، فقط کتلتت میکنه :دی میدونی که شوریوکن یه ضربه ی تماماً Hitbox ـه ، یعنی از اون ضربه هاییه که توی SF موقع اجرا کسی طرفش نمیره :دی ضربه موقع اجرا کاملاً Safe ـه (البته فرود اومدنش سیف نیستا) :دی حالا هیچی دیگه وقتی زانگیف همچین حرکت safe ـیی رو مورد عنایت قرار میده وای به حال بقیه ـش :دی

James Chen گفته بود که زانگیف خیلی OP هست و ممکنه کاری کنه که پلیرها بازی رو ول کنن
yahoo_23.gif

ایشالا میزنن عین Ken توی بتای بعدی سلاخیش میکنن ، آدم میشه :دی
پ.ن: ولی خودمونیم علی ریو عجب چیزی شده با این سیستم پری :دی به شدت طلبه ـش شدم :دی

گرافیک بازی خیلی هیولاست :| از اون پیش داوری های الکی کردم در رابطه با این بخشش :| :دی خیلی خیلی خوبه گرافیک بازی :|


انیمیشن ها رو ندیدی ! اشک توی چشمای آدم حلقه میزنه از بس نرم و پرجزییاته !!! یه دو دور حرکت رو به جلو و عقب کرکترها رو ببینی سر به بیابون میذاری :دی اصن حواسم نشد توی بتا از این قضیه فیلم بگیرم ! ایشالا دفعه ی بعد :دی
 
آخرین ویرایش:
کلا من از کرکترهای گرپلر متنفرم. وقتی جلوشون بیوفتی باید خوشگل با 2 متر فاصله ازشون بازی کنی/:):d هیت باکس های گنده-شون باعث میشه بازیکن اشتباه کنه و از فاصله ای که فکر میکنه سیف هست، گرفته بشه و کتلت بشه.
کلا توصیه من برای بازی جلوی کرکترهای گرپلر اینه که با فاصله بازی کنین و ترجیحا کرکتر زونینگ استفاده کنین. البته یه سری مثل زانگیف یه سر حرکات دارن که میتونن پروجکتایل ها رو رد کنن و باید حواستون به Ex Bar حریف باشه. اولویت حرکات با گرپرلر ها هست. یعنی اگه شما Throw بزنی و اوشون Command Throw، از اون اثر میکنه.

احسان شوریکن Safe On Block نیست ها:d بنابراین در دسته حرکات کاملا Safe قرار نمیگیره. یعنی اونقدر با حریفت فاصله ایجاد نمیکنه که توی هیت باکسش نیوفتی. بلاک کنه یا Dash بره که Invincible میشه، رسما جرت میدن:d

ریو بدون سیستم پری هم غولیه برای خودش
yahoo_4.gif
اینقدر جا برای کمبو داره که رسما روانی میشی
yahoo_4.gif
 
آخرین ویرایش:
کلا من از کرکترهای گرپلر متنفرم. وقتی جلوشون بیوفتی باید خوشگل با 2 متر فاصله ازشون بازی کنی/:):d هیت باکس های گنده-شون باعث میشه بازیکن اشتباه کنه و از فاصله ای که فکر میکنه سیف هست، گرفته بشه و کتلت بشه.
کلا توصیه من برای بازی جلوی کرکترهای گرپلر اینه که با فاصله بازی کنین و ترجیحا کرکتر زونینگ استفاده کنین. البته یه سری مثل زانگیف یه سر حرکات دارن که میتونن پروجکتایل ها رو رد کنن و باید حواستون به Ex Bar حریف باشه. اولویت حرکات با گرپرلر ها هست. یعنی اگه شما Throw بزنی و اوشون Command Throw، از اون اثر میکنه.

احسان شوریکن Safe On Block نیست ها:d بنابراین در دسته حرکات کاملا Safe قرار نمیگیره. یعنی اونقدر با حریفت فاصله ایجاد نمیکنه که توی هیت باکسش نیوفتی. بلاک کنه یا Dash بره که Invisible میشه، رسما جرت میدن:d

ریو بدون سیستم پری هم غولیه برای خودش:d اینقدر جا برای کمبو داره که رسما روانی میشی:d


آره می دونم ، منظورم جلوی حرکت حریف بود :دی مثلاً طرف جامپی چیزی بزنه یا روی هوا حرکتی بزنی و آدم توی حالت شوریوکن باشه اولویت با شوریوکن ـه :دی کلاً منظورم روی حرکت همزمان بود ، نه حالتی که حریف بخواد شوریوکن رو دور بزنه :دی

===

Top 5 های Filipino Champ و جاستین وونگ :دی

skpeih8mar5p3rqvzlt0.jpg



l9vgccebqvhmuqc5lvj8.jpg


به به ببین کی تو لیست ها هست (هشتگ مخاطب خاص ـوس) :دی
 
آخرین ویرایش:
زیاد فرصت نشد بتا بازی کنم متوجه این v-skill ریو نشدم دقیقا چطوری هست کارکردش تو توضیحات پست اول نوشته حرکت حریف را پیش بینی میکنه بعد خودمون باید دفع کنیم ؟ من چند بار ازش استفاده کردم اتوماتیک باعث دفع حملات فیزیکی حریف میشد
 
زیاد فرصت نشد بتا بازی کنم متوجه این v-skill ریو نشدم دقیقا چطوری هست کارکردش تو توضیحات پست اول نوشته حرکت حریف را پیش بینی میکنه بعد خودمون باید دفع کنیم ؟ من چند بار ازش استفاده کردم اتوماتیک باعث دفع حملات فیزیکی حریف میشد

کلاً V-Skill برای تمامی کرکترها با MP+MK فعال میشه و به طور نامحدود قابل استفاده ـس :دی حالا سیستم پری اینجوریه که اگه دقیق لحظه ی وارد شدن ضربه بتونی ازش استفاده کنی نه تنها ضربه رو بلاک میکنه بلکه ریکاوری تایمش هم از بلاک معمولی خیلی کمتره (به اضافه ی اینکه مثلاً اگه مقابل هادوکن و اینا استفاده بشه دمیج هم نمیده بهت) و همونطور که توی ویدئوها دیدی بلافاصله بعد از دفاع کردن ضربه ی حریف میشه انواع و اقسام حملات هوایی یا زمینی رو بهش وصل کرد و پدر طرف مقابل رو درآورد :دی این سیستم Parry هم روی همه چی جواب میده و کاربرد داره از ضربات معمولی و V-Skill های حریف بگیر تا Critical Art ها !!! :دی اگه کسی بتونه توش حرفه ای بشه (مثل دایگو) قشنگ پوست میکنه حریفها رو :دی
 
احسان شوریکن Safe On Block نیست ها:d بنابراین در دسته حرکات کاملا Safe قرار نمیگیره. یعنی اونقدر با حریفت فاصله ایجاد نمیکنه که توی هیت باکسش نیوفتی. بلاک کنه یا Dash بره که Invisible میشه، رسما جرت میدن:d
یعنی چی با dash "نامرئی" میشه؟
 
یعنی چی با dash "نامرئی" میشه؟
فریم های Invincible برای یه سری حرکات تعریف شده که اگر حریف توی این فریم ها بهت حمله کنه، ضربه انگار ازت رد میشه و بهت نمیخوره. به خاطر همین ازش استفاده میکنن و بازیکن ها باید بدونن کدوم حرکات از این فریم ها دارن. مثلا همین Dash رفتن به سمت عقب و فاصله گرفتن از حریف اگر با زمان بندی دقیقی نسبت به شوریوکن یا الترا حریف زده بشه، باعث بی ثمره شدن حرکت حریف میشه. البته باید گفت دیگه برای پروجکتایل ها همچین چیزی بی فایده هست و نباید انتظار داشته باشی اون موقع هم به اصطلاح خودت "نامرئی" بشی:d
 
آخرین ویرایش:
بحث Dash شد یه نکته ای رو لازمه بگم ! ظاهراً دش رفتن توی SFV با قبلیا یه مقدار فرق کرده و دیگه مثل قبل نمیشه روش حساب کرد :دی طبق تغییراتی که توش اعمال شده ، توی شرایطی که توی SF IV بک دش میدادید و از یه ضربه فرار می کردید دیگه توی SFV مثل قبل عمل نمیکنه و اینبار کانتر می خورید :دی
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or