PlayStation Street Fighter V Arcade Edition

  • Thread starter Thread starter Kainé
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
سازنده
Capcom
تاریخ انتشار
February 2016
ناشر
Capcom
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
68nc_sf_topic.png



rc7t_logo.png



vvqj_fsur_2.png

  • در بازی مکانیک جدیدی به نام V-Trigger قرار داده شده که اجازه ی استفاده از Stance های مختلف برای هر کرکتر را فراهم می آورد​
  • نت کد های بازی نسبت به SF IV پیشرفت قابل توجهی داشته اند​
  • بازی در سیزن اول دارای 22 کرکتر است که درسیزن دوم 6 کرکتر دیگر به این تعداد اضافه می شود​
  • مکانیزم V-Trigger که پیشتر با پر شدن خط EX meter قابل فعال سازی بود هم اکنون دارای Gauge جدیدی به نام V-Gauge است​
  • با پر شدن V-Gauge پلیر می تواند از مکانیک V-Trigger استفاده کرده که ظاهراً بر روی Ultra Move های کرکتر نیز تاثیر گذار است. به عنوان مثال کرکتر ریو در حالت عادی از Shinku Hadouken به عنوان Ultra Move استفاده می کند که این Ultra Move در حالت V-Trigger به Denjin Hadouken تبدیل می شود​
  • مکانیزم جدیدی تحت عنوان V-Skill نیز برای بازی معرفی شده که به کرکتر هایی مانند ریو اجازه ی Parry کردن و M.Bison اجازه منعکس کردن Projectile های حریف را می دهد​
  • نام Ultra Move ها به Critical Arts تغییر کرده و اینبار همانند Super Move ها با پر شدن EX Meter قابل استفاده هستند​
  • کرکتر ها و کانتنت هایی که بعد از عرضه برای بازی منتشر می شوند را می توان به صورت رایگان و با جمع آوری امتیاز در داخل بازی بدست آورد. همچنین می توان مثل سابق با پرداخت پول واقعی نیز آنها را خریداری کرد​
  • Capcom Fighters Network​
6yuv_logo_cfn.png
این سیستم قابلیت های زیر را در اختیار پلیر ها قرار می دهد :
با توجه به "Heat Map" می توانید مشاهده کنید که هر مبارزه در کدام نقطه از جهان در جریان است
می توانید از پروفایل هر کاربر دیدن کرده و از جزییات هر مبارزه آگاه شوید
می توانید با مشخص کردن رقبای خود در سراسر دنیا ، عملکرد آنها را زیر نظر داشته باشید
می توانید دوستان خود را رجیستر کرده و پلیر های مورد علاقه ی خود را Follow کنید
می توانید در میان فایل های Replay جستجو کرده و Replay مورد نظر خود را مشاهده کنید
فرستادن دعوتنامه ی آنلاین
مشاهده ی آخرین پچ ها و اخبار تورنومنت ها
و بسیاری موارد کاربردی دیگر ...
ro5l_8.png


  • فردین (FaRd!N) عزیز بابت انجام هماهنگی های لازم
  • دوست خوبم علی (Safety & Peace) عزیز به خاطر تمام زحماتی که برای تاپیک کشیده
  • حامد (Hamed 3594) عزیز بابت تریلر و ویدیوها
 
آخرین ویرایش:
دوباره فایل های بازی رو کند و کاو کردن و مثل اینکه اون 6 نفر همونین که حدس میزدیم:d این دفعه یه سری فایل های صوتی پیدا کردن برای تمام شخصیت های بازی که توش اسامی اون 6 نفر دیده میشه.
 
یخورده کم نیست 6تا واسه یه سال؟ کلا یه سال باید با 22نفر سر کنیم؟
حیف تا 2017 نه آکوما داریم، نه ساگات، نه Q (:(() باید دلمو به کارین و جوری خوش کنم:( ای بابا:-s
 
برای شروع بسه و زیاد هم هست:d SF IV اوایل نسخه آرکیدش همینقدر داشت و نسخه کنسولیش شدن 26 تا. نکته اینجاست که خود USF IV با اینکه 44 تا کرکتر داره، اما شوتو کلون هستن نصفشون. SF V دیگه اینطوری نیست و همه کرکترها یونیکن. یکی رو انتخاب کنی و باهاش مستر بشی یک سال میگذره:دی
 
یخورده کم نیست 6تا واسه یه سال؟ کلا یه سال باید با 22نفر سر کنیم؟
حیف تا 2017 نه آکوما داریم، نه ساگات، نه Q (:(() باید دلمو به کارین و جوری خوش کنم:( ای بابا:-s
اتفاقا انتظار من کمتر از 6 تا بود :d ساخت یک کرکتر توی یه فایتینگ واقعا یه کابوسه ! انقدر ریزه کاری داره که آدم بش فک میکنه مغزش سوت میکشه! (بالانس بودن کرکتر) هرچی هم کرکترا بیشتر شه کار سختتر میشه, همین الان ASW دوسال یه بار 4تا کرکتر اضافه میکنه با بدبختی, اخرم سر نسخه های بعدی تغییر ایجاد میکنه که هی بالانسش کنه و یه سری از کرکترای نسخه های اولیه رو هنوزم که هنوزه با هزار تا تغییر نتونسته بالانس کنه, واقعا کارشون سخته توی یه سال روی شش تا کرکتر کار کنن دمشون گرم
 
من فکر کنم معلوم شد چرا دفعه اول نسخه بتا واسه PC نیومد وگرنه همون موقع کل بازی رو اسپویل میکردن.:))
فکر کنم تا بهمن چیز ناگفته ای از بازی نمونه:دی

- - -ویرایش - - -

برای شروع بسه و زیاد هم هست:d SF IV اوایل نسخه آرکیدش همینقدر داشت و نسخه کنسولیش شدن 26 تا. نکته اینجاست که خود USF IV با اینکه 44 تا کرکتر داره، اما شوتو کلون هستن نصفشون. SF V دیگه اینطوری نیست و همه کرکترها یونیکن. یکی رو انتخاب کنی و باهاش مستر بشی یک سال میگذره:دی
یادته میگفتی دلت واسه یه موی تای کار واقعی لک زده؟
شاید بتونن با همین "خاص" کردن ساگات، از حالت شوتو درش بیارن و به یه چیز هیولا (سلطان واقعی:bighug:) تبدیلش کنن. (امیدوارم) البته همه اینا به درک:دی تا زمانی که Q برنگرده من راضی نمیشم:دی
 
الان به ابعاد فاجعه آمیز دادن بازی قبل از ریلیز روی PC پی میبرم ! :دی الان کاملاً به ASW و بقیه حق میدم که نسخه ی قبلی بازیها رو روی PC منتشر میکنن :دی اینا اگه همزمان نسخه ی PC رو بدن بیرون مثلاً کل برنامه ریزی 1 سالشون توی 1 شب لیک میشه :دی
علی از این به بعد خبری شد که از توی PC کشیده بودن بیرون بذار توی اسپویلر ! اینطور که پیش میره کرکتر بعدی به همراه کریتیکال آرت و باقی مخلفاتش چند هفته زودتر از معرفیش لو میره :دی
 
آخرین ویرایش:
من فکر کنم معلوم شد چرا دفعه اول نسخه بتا واسه PC نیومد وگرنه همون موقع کل بازی رو اسپویل میکردن.:))
فکر کنم تا بهمن چیز ناگفته ای از بازی نمونه:دی
یادته میگفتی دلت واسه یه موی تای کار واقعی لک زده؟
شاید بتونن با همین "خاص" کردن ساگات، از حالت شوتو درش بیارن و به یه چیز هیولا (سلطان واقعی:bighug:) تبدیلش کنن. (امیدوارم) البته همه اینا به درک:دی تا زمانی که Q برنگرده من راضی نمیشم:دی
بعید میدونم. شوتو بودن ساگات خودش خیلی خاص بود. زونینگ بودنش خیلی بهتر از ریو بود ولی سرعت حرکت کردنش خیلی پایین بود و لینک کردن حرکاتش هم خیلی بد. ریکاوری پروجکتایل هاش زیاد پایین بود و سریع طرفش رو گلوله بارون میکرد:دی موی تای کار واقعی یعنی اون 2تایی که توی KOF و بروس توی Tekken:دی
الان به ابعاد فاجعه آمیز دادن بازی قبل از ریلیز روی PC پی میبرم ! :دی الان کاملاً به ASW و بقیه حق میدم که نسخه ی قبلی بازیها رو روی PC منتشر میکنن :دی اینا اگه همزمان نسخه ی PC رو بدن بیرون مثلاً کل برنامه ریزی 1 سالشون توی 1 شب لیک میشه :دی
علی از این به بعد خبری شد که از توی PC کشیده بودن بیرون بذار توی اسپویلر ! اینطور که پیش میره کرکتر بعدی به همراه کریتیکال آرت و باقی مخلفاتش چند هفته زودتر از معرفیش لو میره :دی
فنون رو که دیگه نمیتونن بکشن بیرون:دی نهایتا یه اسم و یه فایل صوتی پیدا میکنن که حودش خیلی جالب میکنه موضوع رو. یعنی اینکه اینا همین الان هم توی بازی هستن ولی کپکام صداشو در نمیاره!؟/:) احساس میکنم قراره دوباره بلایی که سر SFxT اومد، سر SF V هم بیاد که اونجا هم کرکترهای DLC همون روز اول توی بازی بودن (روی دیسک بودن) و کپکام برای آنلاک کردنشون ملت رو چاپید.

پ.ن: این لیست شخصیت ها هم قبل از بتای PC از صد تا منبع لیک شده بود:دی فامیتسو، Siliconera و ... نمیدونم چرا ملت میگن نسخه PC مشکل داره:دی اون روزی که کل شخصیتهای UMvC3 یه روز بعد از معرفیش لیک شد خیلی هم خوب بود و مشکلی نداشت ولی الان شخصیت هایی که خیلی وقته لیک شدن رو نسخه PC هم لیک میکنه، مشکل میشه نسخه PC؟
تازه این شخصیت ها رو خودمون هم حدس میزدیم کیا باشن چه لیک میشدن و چه نمیشدن. کلا خیلی جالبه این موضوع:دی
 
آخرین ویرایش:
ب
فنون رو که دیگه نمیتونن بکشن بیرون:دی نهایتا یه اسم و یه فایل صوتی پیدا میکنن که حودش خیلی جالب میکنه موضوع رو. یعنی اینکه اینا همین الان هم توی بازی هستن ولی کپکام صداشو در نمیاره!؟/:) احساس میکنم قراره دوباره بلایی که سر SFxT اومد، سر SF V هم بیاد که اونجا هم کرکترهای DLC همون روز اول توی بازی بودن (روی دیسک بودن) و کپکام برای آنلاک کردنشون ملت رو چاپید.

پ.ن: این لیست شخصیت ها هم قبل از بتای PC از صد تا منبع لیک شده بود:دی فامیتسو، Siliconera و ... نمیدونم چرا ملت میگن نسخه PC مشکل داره:دی اون روزی که کل شخصیتهای UMvC3 یه روز بعد از معرفیش لیک شد خیلی هم خوب بود و مشکلی نداشت ولی الان شخصیت هایی که خیلی وقته لیک شدن رو نسخه PC هم لیک میکنه، مشکل میشه نسخه PC؟
تازه این شخصیت ها رو خودمون هم حدس میزدیم کیا باشن چه لیک میشدن و چه نمیشدن. کلا خیلی جالبه این موضوع:دی

توی زمان غیبت کبری ـت چند باری تاکید کردن که بازی On Disck DLC نداره :دی حالا جریان اینا بعداً معلوم میشه چی بوده :دی

پ.ن : کلاً دیوار کوتاهه ـس دیگه :دی
 
صدای شخصیت جدید و آخری رو هم از فایل ها پیدا کردن ولی خب نمیذارمش:d فقط برام سواله چجور شخصیتی میتونه همچین صدایی داشته باشه:d اسمش هم که مشخص شده ظاهرا.
====================
بخش Tutorial بازی اومده و خیلی خفنه!:d چهره ها عالین:d





====================
و اینکه Ono هینت داده به آکوما:

 
صدای شخصیت جدید و آخری رو هم از فایل ها پیدا کردن ولی خب نمیذارمش:d فقط برام سواله چجور شخصیتی میتونه همچین صدایی داشته باشه:d اسمش هم که مشخص شده ظاهرا.
====================
بخش Tutorial بازی اومده و خیلی خفنه!:d چهره ها عالین:d





2.3 گیگ !!! :( کسایی که بتا رو داشتن می تونن بازی کنن :دی
پ.ن : یکی نیست حجم خیرات کنه برای من ؟ :دی
 
بخش Tutorial بازی اومده و خیلی خفنه!:d چهره ها عالین:d





====================
و اینکه Ono هینت داده به آکوما:

اوه!:-o طراحی ها رو، کاتسینا رو:x یاد آلفا بخیر. انگار جدی جدی بخش داستانیش قراره عین blaz blue بشه!:دی

====================
ای جااااااااااااااان. قربون Ono:bighug:
 
بازی هم رده بندی سنی شد :دی کم کم داریم به ماههای پایانی کار نزدیک میشیم و وصال نزدیکه :دی همون طور که طبق معمول انتظار میرفت T :دی شرح وقایع :دی

This is a fighting game in which players engage in one-on-one combat with a large cast of human characters. Players mostly punch, kick, and use special attacks (e.g., fireballs, flying attacks, electrical strikes) to deplete opponents' life meters. Some characters use weapons such as claws and chains; some special moves are depicted in brief cutscenes with slow-motion, dramatic close-ups and opponent reaction shots.

Combat is highlighted by cries of pain and frequent impact sounds. Several female characters are depicted in low-cut, form-fitting outfits that display large amounts of cleavage and/or buttocks. Female characters' bre@sts sometimes jiggle during character selection. The words “a*s” and “bastard” appear in the dialogue.

لول :دی

rr96ty0ag1cd2zvxo9ux.jpg
 
آخرین ویرایش:
خیلی کوتاه بود ولی چسبید :دی امیدوارم این کاستوم ها توی بازی هم باشن :دی جالب تر اینجاست که توی کاستوم های مختلف SF IV ، چهره ی کرکترها یا موهاشون عموماً همونی بود که توی ورژن اورجینال بازی هست ولی توی کاستوم های SF V تغییرات خفنی توی کاستوم ها هست ! الان توی این کاستومه ، صورت ریو کلاً جوون تره و با صورت اورجینالش توی SF V فرق داره :دی چهره ی چونلی توی کاستوم پیش خریدش هم همچین حالتی داشت :دی اگه همه ی کاستوم ها انقدر پر و پیمون باشن فقط میشه گفت اوووووووووووف :دی




پ.ن : علی مدلینگ ریو توی لوزالمعده ـت :دی
پ.ن 2 : از کل کات سین ها فیلم هم گرفتم ، خواستین می آپم :دی
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or