PlayStation Street Fighter V Arcade Edition

  • Thread starter Thread starter Kainé
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
سازنده
Capcom
تاریخ انتشار
February 2016
ناشر
Capcom
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
68nc_sf_topic.png



rc7t_logo.png



vvqj_fsur_2.png

  • در بازی مکانیک جدیدی به نام V-Trigger قرار داده شده که اجازه ی استفاده از Stance های مختلف برای هر کرکتر را فراهم می آورد​
  • نت کد های بازی نسبت به SF IV پیشرفت قابل توجهی داشته اند​
  • بازی در سیزن اول دارای 22 کرکتر است که درسیزن دوم 6 کرکتر دیگر به این تعداد اضافه می شود​
  • مکانیزم V-Trigger که پیشتر با پر شدن خط EX meter قابل فعال سازی بود هم اکنون دارای Gauge جدیدی به نام V-Gauge است​
  • با پر شدن V-Gauge پلیر می تواند از مکانیک V-Trigger استفاده کرده که ظاهراً بر روی Ultra Move های کرکتر نیز تاثیر گذار است. به عنوان مثال کرکتر ریو در حالت عادی از Shinku Hadouken به عنوان Ultra Move استفاده می کند که این Ultra Move در حالت V-Trigger به Denjin Hadouken تبدیل می شود​
  • مکانیزم جدیدی تحت عنوان V-Skill نیز برای بازی معرفی شده که به کرکتر هایی مانند ریو اجازه ی Parry کردن و M.Bison اجازه منعکس کردن Projectile های حریف را می دهد​
  • نام Ultra Move ها به Critical Arts تغییر کرده و اینبار همانند Super Move ها با پر شدن EX Meter قابل استفاده هستند​
  • کرکتر ها و کانتنت هایی که بعد از عرضه برای بازی منتشر می شوند را می توان به صورت رایگان و با جمع آوری امتیاز در داخل بازی بدست آورد. همچنین می توان مثل سابق با پرداخت پول واقعی نیز آنها را خریداری کرد​
  • Capcom Fighters Network​
6yuv_logo_cfn.png
این سیستم قابلیت های زیر را در اختیار پلیر ها قرار می دهد :
با توجه به "Heat Map" می توانید مشاهده کنید که هر مبارزه در کدام نقطه از جهان در جریان است
می توانید از پروفایل هر کاربر دیدن کرده و از جزییات هر مبارزه آگاه شوید
می توانید با مشخص کردن رقبای خود در سراسر دنیا ، عملکرد آنها را زیر نظر داشته باشید
می توانید دوستان خود را رجیستر کرده و پلیر های مورد علاقه ی خود را Follow کنید
می توانید در میان فایل های Replay جستجو کرده و Replay مورد نظر خود را مشاهده کنید
فرستادن دعوتنامه ی آنلاین
مشاهده ی آخرین پچ ها و اخبار تورنومنت ها
و بسیاری موارد کاربردی دیگر ...
ro5l_8.png


  • فردین (FaRd!N) عزیز بابت انجام هماهنگی های لازم
  • دوست خوبم علی (Safety & Peace) عزیز به خاطر تمام زحماتی که برای تاپیک کشیده
  • حامد (Hamed 3594) عزیز بابت تریلر و ویدیوها
 
آخرین ویرایش:
دمت گرم احسان
فکر کنم همونطور که خودتم گفتی دیگه شارژی ها خیلی در دسترس تر شدن و راحت تر میشه اجراشون کرد.

پ.ن : اون مشکل H که گفتی چیه دقیقا ؟ >:)
 
دمت گرم احسان
فکر کنم همونطور که خودتم گفتی دیگه شارژی ها خیلی در دسترس تر شدن و راحت تر میشه اجراشون کرد.

پ.ن : اون مشکل H که گفتی چیه دقیقا ؟ >:)

آره ، سرعت بازی رو میبینی :دی

پ.ن : چونلی و میکا توی روستر بازی ، طرف پلیر دوم B00b jiggle دارن :دی ولی طرف پلیر اول نه :دی (قبلاً این گلیچ فقط برای چونلی اتفاق می افتاد ولی الان میکا هم اضافه شده :دی)

STREET FIGHTER V (BETA)_20151025144922

STREET FIGHTER V (BETA)_20151025151111
 
[MENTION=35273]Kaine[/MENTION]

عالی بوودن احسان :)) =))
یعنی همین صحنه باعث میشه ملت نیم ساعت توی انتخاب کاراکتر بموونن :))
بااون لباس مشکی چی بشه Chun li : دی

احسان از بازی خودت ویدئو بیشتر بذار اگه میتونی
 
احسان آنلاین کراس پلتفرم رو تست کردی ببینی چطوره؟ میشه بتا رو با بچه های PC بازی کرد؟
------------------------------------------
یه لحظه فکر کردم دارم Dead or Alive می بینم! خیلی ناجوره بابا! حتما باید یه آپشن بذارن که بشه شدتشو کم کرد :دی
 
آخرین ویرایش:
@Kaine

عالی بوودن احسان :)) =))
یعنی همین صحنه باعث میشه ملت نیم ساعت توی انتخاب کاراکتر بموونن :))
بااون لباس مشکی چی بشه Chun li : دی

احسان از بازی خودت ویدئو بیشتر بذار اگه میتونی

برو بچسب به لاورا ـت با چونلی ما کاری نداشته باش :دی
فعلاً حجم ندارم ، ولی سعی می کنم تا بتا تموم نشده یه چند تا ویدئوی بدرد بخور ردیف کنم :دی چه جور ویدئویی می خوایین ؟ از حرکات کرکترها ، کمبو ، چی باشه دقیقاً ؟ :دی ویدئوی طولانی نمی تونم بگیرم چون حجمش زیاد میشه :دی

احسان آنلاین کراس پلتفرم رو تست کردی ببینی چطوره؟ میشه بتا رو با بچه های PC بازی کرد؟

از ایران کسی نیست ببینم چه جوری میشه کراس پلتفرم :دی خارجی ها رو هم که نمی فهمم طرف با چی داره بازی میکنه :دی
کراس پلتفرم هم برای این بتا فعاله :دی اگه بتا دارین که هماهنگ کنین بیاین :دی

@Kaine
هرچی‌دووس داری بذار ، بیشتر کمبو

حتماً :دی سعی میکنم از هر کرکتر یه چند تا حرکتی بذارم ببینین دنیا دست کیه :دی

=====
@LeonSM

صفا این آپشن ماپشن نیستا ، گلیچه :دی
 
آخرین ویرایش:
بک گراند ها خیلی OK شده علی :دی باید توی بازی ببینی :دی حتی همون استیج آبشار هم خیلی بهتر شده :دی
آخه احسان من الان خوندم و ظاهرا هنوز میگن کیفیت آبجکت ها و اشیا توی بک گراند ها کمتر از SF IV هست:d از همین عکسایی که گذاشتی معلومه که آدم ها اصن تکستچر ندارن:d البته درستر میشه ولی فکر نکنم کپکام زیاد بخواد بک گراند رو شلوغ کنه که روی پرفورمنس بازی اثر بذاره:d
 
آخه احسان من الان خوندم و ظاهرا هنوز میگن کیفیت آبجکت ها و اشیا توی بک گراند ها کمتر از SF IV هست:d از همین عکسایی که گذاشتی معلومه که آدم ها اصن تکستچر ندارن:d البته درستر میشه ولی فکر نکنم کپکام زیاد بخواد بک گراند رو شلوغ کنه که روی پرفورمنس بازی اثر بذاره:d

استیج ها شلوغ تر شدن و کیفیت بیشتر آبجکت ها بالا رفته ، فقط نکته ای که هست اینه که همه ی این چیزا با همدیگه جلو نمیره :دی واسه همینه بالا پایین داره :دی و اینکه این عکس ها هم باز همه چیز رو نشون نمیده به چند دلیل : 1- به خاطر اینکه شیر باتن 100% اونچیزی که توی بازی هست رو نشون نمیده و یه سری جزییات مثل داخل بازی دیده نمیشن 2- چند وقت پیش که نبودی خبرش رو گذاشتم که یکی از عوامل بازی اعلام کرده بود تازه 50% از ساخت جلو رفته و هنوز خیلی افکت ها و بالانس ها هست که هنوز توی بازی اعمال نشده :دی و اینکه فعلاً دارن روی کرکترها و نظرات ملت کار میکنن ، چهره ی چونلی و چشمای کمی رو هم تغییر دادن :دی
این یکنواخت نبودن پروسه ی ساخت بک گراند استیج ها رو توی عکس هایی که پایین برات میذارم هم می تونی ببینی :دی

(توی استیج کارین دقت کنی یه سری از ملت لباس هاشون تکسچرهای خاص داره. ببین ، قشنگ جنس لباس ها با هم فرق داره)




یا این بندگان خدا که که اینجوری بودن :




بهتر شدن :



بعد خود SF IV مگه اولاش چه جوری یود :



این خمیری شدنه یا مربوط میشه به این افکت هنری بازی (که احتمالاً درستش میکنن) یا ممکنه آنریل 4 رو هنوز بهینه نکرده باشن و اون خمیری شدنا مثل آنریل 3 مربوط به لود نشدن تکسچرها باشه :دی
حالا هر چی که هست احتمالاً تر و تمیز کردن فضای استیج احتمالاً جزء اولویت های آخرشونه :دی چون قسنگ معلومه استیج ها هنوز یه دست نیست. این پروسه ی کار کرکترها که تموم بشه احتمالاً میرن برای استیج ها ، چون از طرفی تعداد استیج ها اونقدری بالا نیست و هنوزم 5-6 ماه تا عرضه ی بازی مونده :دی پرفورمنس بازی هم فک نکنم انچنان مشکلی داشته باشه ، همین بتای فعلی روی PC قابلیت اجرای 4K رو داره خیلی راحت (بدون سیستم آنچنانی) ؛ معلومه بازی اونقدری سنگین نیست :دی
 
آخرین ویرایش:
بتا هم تموم شد :( من فک کردم دو روز ازش مونده بوده ولی یه روز و نیم میشد به وقت اونوریا که به امروز نکشید :(

به عنوان حسن ختام :





کمبو ویدئو هم فقط یکی دوتا از چونلی تونستم بگیرم :دی (فک کردم امروزم وقت هست)
بتای بعدی هم با حضور Laura ، Zangief و دو کرکتر بعدی که معرفی میشن خواهد بود :دی
پ.ن : نوید می تونی از همین الان دست به دعا برداری تا اون گلیچه برای بتای بعدی (لاورا) هم درست نشه :دی

===

Theme کرکترها هم اومده ولی فرمتش ویدئوییه. یه کم صبر کنید MP3 ـش که اومد میذارم :دی خیلی اپیک و سنگین شده آهنگ ها :دی
 
به نظرم گلیچ نیست احسان ، لطف Ono شامل حال ملت شده ، یه جورایی حال داده به هوادارا :دی
حالا اینکه توی نسخه نهایی هم باشه یا نه رو خدا میدونه

چجوری شانس دسترسی به بتای بعدی رو افزایش بدم احسان ؟ :(
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or