PlayStation Street Fighter V Arcade Edition

  • Thread starter Thread starter Kainé
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
سازنده
Capcom
تاریخ انتشار
February 2016
ناشر
Capcom
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
68nc_sf_topic.png



rc7t_logo.png



vvqj_fsur_2.png

  • در بازی مکانیک جدیدی به نام V-Trigger قرار داده شده که اجازه ی استفاده از Stance های مختلف برای هر کرکتر را فراهم می آورد​
  • نت کد های بازی نسبت به SF IV پیشرفت قابل توجهی داشته اند​
  • بازی در سیزن اول دارای 22 کرکتر است که درسیزن دوم 6 کرکتر دیگر به این تعداد اضافه می شود​
  • مکانیزم V-Trigger که پیشتر با پر شدن خط EX meter قابل فعال سازی بود هم اکنون دارای Gauge جدیدی به نام V-Gauge است​
  • با پر شدن V-Gauge پلیر می تواند از مکانیک V-Trigger استفاده کرده که ظاهراً بر روی Ultra Move های کرکتر نیز تاثیر گذار است. به عنوان مثال کرکتر ریو در حالت عادی از Shinku Hadouken به عنوان Ultra Move استفاده می کند که این Ultra Move در حالت V-Trigger به Denjin Hadouken تبدیل می شود​
  • مکانیزم جدیدی تحت عنوان V-Skill نیز برای بازی معرفی شده که به کرکتر هایی مانند ریو اجازه ی Parry کردن و M.Bison اجازه منعکس کردن Projectile های حریف را می دهد​
  • نام Ultra Move ها به Critical Arts تغییر کرده و اینبار همانند Super Move ها با پر شدن EX Meter قابل استفاده هستند​
  • کرکتر ها و کانتنت هایی که بعد از عرضه برای بازی منتشر می شوند را می توان به صورت رایگان و با جمع آوری امتیاز در داخل بازی بدست آورد. همچنین می توان مثل سابق با پرداخت پول واقعی نیز آنها را خریداری کرد​
  • Capcom Fighters Network​
6yuv_logo_cfn.png
این سیستم قابلیت های زیر را در اختیار پلیر ها قرار می دهد :
با توجه به "Heat Map" می توانید مشاهده کنید که هر مبارزه در کدام نقطه از جهان در جریان است
می توانید از پروفایل هر کاربر دیدن کرده و از جزییات هر مبارزه آگاه شوید
می توانید با مشخص کردن رقبای خود در سراسر دنیا ، عملکرد آنها را زیر نظر داشته باشید
می توانید دوستان خود را رجیستر کرده و پلیر های مورد علاقه ی خود را Follow کنید
می توانید در میان فایل های Replay جستجو کرده و Replay مورد نظر خود را مشاهده کنید
فرستادن دعوتنامه ی آنلاین
مشاهده ی آخرین پچ ها و اخبار تورنومنت ها
و بسیاری موارد کاربردی دیگر ...
ro5l_8.png


  • فردین (FaRd!N) عزیز بابت انجام هماهنگی های لازم
  • دوست خوبم علی (Safety & Peace) عزیز به خاطر تمام زحماتی که برای تاپیک کشیده
  • حامد (Hamed 3594) عزیز بابت تریلر و ویدیوها
 
آخرین ویرایش:
پرش عموم اوقات Safe نیست و گاهی اوقات طرف هادوکن میزنه که تو از روش بپری و بعد پانیشت کنه :دی
نه بابا امنه (من بشتر اوقات KEN میگیرمo=>) وقتی هادوکن زد معمولا اول یه پرش میکنم بعد تو هوا R2(لگد سخت) میزنم بعد میشینم دوباره R2 رو میزنم و یه پرش به عقب و هدوکن میزنم:d
90% جواب میده:d
اون %10 هم اینه که دفعا کنه اونم باز دو حالت داره:d
یا بعد از لگد نشسته همونطور به حالت نشسته دفاع میکنم
یا هم به صورت ریسکی احتمال میدم بعد از لگد دفاع رو ول کنه و حمله کنه که سریعا شوریوکن میزنم:d
 
نه بابا امنه (من بشتر اوقات KEN میگیرمo=>) وقتی هادوکن زد معمولا اول یه پرش میکنم بعد تو هوا R2(لگد سخت) میزنم بعد میشینم دوباره R2 رو میزنم و یه پرش به عقب و هدوکن میزنم:d
90% جواب میده:d
اون %10 هم اینه که دفعا کنه اونم باز دو حالت داره:d
یا بعد از لگد نشسته همونطور به حالت نشسته دفاع میکنم
یا هم به صورت ریسکی احتمال میدم بعد از لگد دفاع رو ول کنه و حمله کنه که سریعا شوریوکن میزنم:d
با این چیزی که گفتی مطمئن شدم زیاد با SF آشنا نیستی و با پلیرهای زیادی بازی نکردی.
اونی که بازی بلد باشه هدفش از هادوکن زدن اینه که شما بپری تا پانیشت کنه و شما هم دقیقا کاری که اون میخواد رو میکنی;) پریدن توی SF ریسک پذیر ترین کاریه که یه نفر انجام میده خصوصا اگر وقتی Safe Jump نکنه.
 
با این چیزی که گفتی مطمئن شدم زیاد با SF آشنا نیستی و با پلیرهای زیادی بازی نکردی.
اونی که بازی بلد باشه هدفش از هادوکن زدن اینه که شما بپری تا پانیشت کنه و شما هم دقیقا کاری که اون میخواد رو میکنی;) پریدن توی SF ریسک پذیر ترین کاریه که یه نفر انجام میده خصوصا اگر وقتی Safe Jump نکنه.
درسته خیلی ریسکیه ولی من از تو PS1 این سبکمه و معمولا هم جواب میده
 
آخرین ویرایش:
کاش PSN هم تجدید نظر کنه همون شب آنلاک شه من دلم نسوزه :دی

ناراحت نباش خودم جات رو خالی میکنم :>:d

خب PS Plus هم گرفتم و دیگه رسما آماده‌ام فردا ساعت ۸:۳۰ بترکونم :دی

نکته مهم: بچه‌های که بازی رو روی PS4 گرفتن٬ حتما از کابل Ethernet/Lan برای آنلاین بازی کردن استفاده کنند چون Wireless هم برای بازیکن لگ زیادی ایجاد میکنه و هم برای رقیب. خلاصه اگه می‌خواید بعد از بازی با کلمات لطافت آمیز مورد عنایت قرار نگیرید حتما با کابل به نت وصل بشید نه وایرلس :دی
 
[MENTION=35273]Kaine[/MENTION]

احسان چرا اینا با این وضعیت بازی رو همون ماه March عرضه نکردن؟ :دی کاری ندارم تکمیل و اینا میشه :دی کلی میگم :دی خب بهتر نبود؟ :دی بهونه الکی هم نمیدادن دست کسی :دی یه ماه که دیگه چیزی نبود :دی
 
@Kaine

احسان چرا اینا با این وضعیت بازی رو همون ماه March عرضه نکردن؟ :دی کاری ندارم تکمیل و اینا میشه :دی کلی میگم :دی خب بهتر نبود؟ :دی بهونه الکی هم نمیدادن دست کسی :دی یه ماه که دیگه چیزی نبود :دی
به خاطر این :

Capcom Pro Tour 2016 to Focus Entirely on Street Fighter V
$500,000 تا هم جایزه ـشه :دی

SF بر عکس یه سری بازیای دیگه کلی از این مسابقات داره که خیلیا روش حساب میکنن و هرگز نمیان به خاطر چند تا خاله خان باجی توی متا ، برنامه های روتین SF که سالیانه ساله داره برگزار میشه رو عقب جلو کنن :دی
 
@Kaine

احسان چرا اینا با این وضعیت بازی رو همون ماه March عرضه نکردن؟ :دی کاری ندارم تکمیل و اینا میشه :دی کلی میگم :دی خب بهتر نبود؟ :دی بهونه الکی هم نمیدادن دست کسی :دی یه ماه که دیگه چیزی نبود :دی
به خاطر برنامه ریزی های Capcom Pro Tour. چون این CPT حکم مسابقات انتخابی پلیرهای Capcom Cup در سرتاسر جهان رو داره و همین چند وقت دیگه هم شروع میشه، کپکام مجبور میشه یه سری فیچرها رو بیخیال بشه تا بتونه بازی رو به پلیرها برسونه. این مسابقه ها که توی تمام قاره ها برگزار میشه و فقط تمرکز روی ژاپن نداره، امتیاز بندی هر پلیر رو مشخص میکنه و آخر سر برای Capcom Cup انتخاب میشن (تعدادشون هم خیلی کمه. فکر کنم از کل جهان فقط 8 نفر انتخاب میشن) و برنده هم جایزه ای میگیره که نه تنها خودش، که چند نسل بعدش رو هم میتونه تامین کنه.
 
در کل از نظر جهانی طرفدارای SF بیشتره یا TEKKEN؟؟
بین بازیکن‌هایی که به صورت جدی فایتینگ‌ها رو پیگیری می‌کنن، توی آمریکا و اروپا Street Fighter به مراتب بیشتر طرفدار داره. با مقایسه‌ی سایز سایت‌های کامیونیتی‌هاشون، تعداد مسابقاتی که برای هر کدوم از این گیم‌ها توی این کشورها برگزار می‌شه، مقایسه میزان ویدیوهایی که ملت آپلود می‌کنن روی یوتیوب و... می‌شه به این مطلب پی‌ برد.

توی کُره و ژاپن شاید قضیه جور دیگه‌ای باشه، نمی‌دونم. رفتار نامکو برای عرضه‌ی تکن و تفاوتی که به وضوح بین کشورهای شرق آسیا و بقیه کشور‌های دنیا می‌ذاره، خودش گویاست!
 
بین بازیکن‌هایی که به صورت جدی فایتینگ‌ها رو پیگیری می‌کنن، توی آمریکا و اروپا Street Fighter به مراتب بیشتر طرفدار داره. با مقایسه‌ی سایز سایت‌های کامیونیتی‌هاشون، تعداد مسابقاتی که برای هر کدوم از این گیم‌ها توی این کشورها برگزار می‌شه، مقایسه میزان ویدیوهایی که ملت آپلود می‌کنن روی یوتیوب و... می‌شه به این مطلب پی‌ برد.

توی کُره و ژاپن شاید قضیه جور دیگه‌ای باشه، نمی‌دونم. رفتار نامکو برای عرضه‌ی تکن و تفاوتی که به وضوح بین کشورهای شرق آسیا و بقیه کشور‌های دنیا می‌ذاره، خودش گویاست!
اختلاف زمانی دو ساله برای عرضه تکن 6 بین ارکید و کنسول مثلا :دی
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or