حقیقتا یادم نیست مکانیزم های خود باس و بیلدم رو... بازی هم رو کنسول نصب نیست دیگه، اما بیلد منم بعید میدونم به درد میخورداون جونورهایی که دور آدام میان و با تیر باید بزنی رو مشکل دارم ... تیر کم میارم برای بار دومش که باعث مرگ میشه راه فرارم نداره...اونا رو پیشنهادی داری چه میشه کرد ؟
ممنون میشم بهترین وسایلی که میشه بست روی لباس رو برام بزاری
توی این سایت ها رفتم هر کدوم یک چیز رو پیشنهاد دادن بدتر آدم گیج میشه
ولی اینکه نمیزاره قبل باس آخر از منطقه خارج بشی خودش یک نقطه ضعف بزرگ برای بازیه ... ممکنه یکی مثل من به همچین مشکلی بخوره
من تمام باس ها رو بعد 2 بار راحت زدم این آخری فقط مشکل تیر دارم وگرنه 5 تا از اون کریستال های افزایش HP برام میمونه و فقط یک سوم HP باس آخری هم میمونه ... اگر اون داستان تیر رو نداشت همون دور اول تمومش کرده بودمحقیقتا یادم نیست مکانیزم های خود باس و بیلدم رو... بازی هم رو کنسول نصب نیست دیگه، اما بیلد منم بعید میدونم به درد میخوردچون بر اساس چیزی که خودم احساس نیاز میکنم میبندم، و در جهت min و max کردن بیلد نیست...
حالا چیکار میشه کرد دیگه رو نمیدونم، چون تیر کم میاری...
اگر بحث داج و پری کردن بود، میگفتم برو تو بخش باس چلنج با بقیه باس ها تمرین کن
ولی تیر... نمیدانم...

خدا عمرشون بده
بنده خدا یک بار سر تست و نادیده گرفتن دیمن سولز و از دست دادن آی پی بلا سرش اومد و هنوز که هنوزه هم خودش پشیمونه و هم خیلی بهش گیر میدن.

یوشیدا واقعا مدیری بود که گیمر بود... نه شومن اینا... و واقعا هم کارش تو قرارداد بستن خوب بود...بنده خدا یک بار سر تست و نادیده گرفتن دیمن سولز و از دست دادن آی پی بلا سرش اومد و هنوز که هنوزه هم خودش پشیمونه و هم خیلی بهش گیر میدن.
ولی هر کس دیگه ای هم تو اون دوره دیمن سولز رو تست میکرد همین کار یوشیدا رو میکرد و کلی دری وری نصار بازی میکرد.
به قول خودش حتی این فرصت رو پیدا نکرده بود که میازاکی بیاد تو اون جلسه تست بازی توضیح بده که به این شکل باید بازی کرد و ازش لذت برد.
خود پلیرها هم ماهها بعد ذره ذره با ترغیب دوستهاشون یا بحثهایی که تو سطح اینترنت شکل گرفت رفتن سمت بازی و کشفش کردن.
این رو گفتم که به اینجا برسم این بنده خدا کارنامه وحشتناک خوبی مثل همین ساپورت استلاربلید داره ولی فقط یک بار اونهم چون هیچ پیش زمینه فکری در مورد سولزبورن نداشت اون اشتباه رو مرتکب شد.
که شاید همش تقصیر خودش هم نبود.
میازاکی و تیمش باید این احتمال رو میدادن که این بنده خدا تمام زمان دنیا رو نداره که بشینه پایین و بالای یه بازی رو مثل منتقد تست کنه که بخواد بهش چراغ سبز بده.
اما خب همه تا اسم یوشیدا که میاد کنار کارنامه خیلی خوبش اون لکه ننگ رو هم روی پیشونیش میبینن و یادآوری میکنن که واقعا انصاف نیست.
یکیش خود من که تا همین چند هفته پیش که مصاحبش با دیوید جفی و خاطره تعریف کردنهاشون رو ببینم همین حرف رو مدام تکرار میکردم.
این مرد واقعا برای سونی/پلی استیشن جواهری بود که خیلی به راحتی از دستش دادن.
واقعا حیف شد![]()
چقدر کارگردان و رییس یک استودیو میتونه باشخصیت باشه.
Stellar Blade Director Can't Wait to See Our PC Mods - IGN
بعد یکی مثل تیم نینجا/Koei Tecmo یا چندتا استودیوی دیگه پلیرها رو تهدید میکنن که اگه بازیمون رو ماد کنین فلان میکنیم و بیسار.
اُزگل ها
============
از باقی باشخصیتی کارگردان دلم بگه براتون که:
View attachment 384511View attachment 384510
اتفاقا اگه این استودیو رو بشناسی خیلی هم از اون مادها استقبال میکنن.اقا یه طرفه به قاضی نرید !
اونا هم حق دارند! طرف یه ماد فوق چیز میزنه بعد یه چهار نفر میان در موردش می نویسن یا خبر میرن بعد یه جو منفی دورش رو می گیره یا سیستم های رده بندی بازی میان سراغ طرف و یخه اش رو یه جوری می چسبن
الان چهار روز دیگه مادهایی که برای همین استلار میسازن رو مشاهده کنید از گلناری بودن ملت در تعجب خواهید بود![]()
البته این هم اضافه کنم مخالفت امثال کاپکام با ماد نه به دلیل مادهای +18 بلکه به این دلیل هست که لباسهای پولی و حتی بهتر با ماد در دسترس میشن وکسی خرجی برای اونها نمیکنهاتفاقا اگه این استودیو رو بشناسی خیلی هم از اون مادها استقبال میکنن.
بحث ماد و... اصلا هیچ ارتباطی به رده بندی و گیر دادن بهشون نداره وگرنه بتسدا رو به خاطر مادهای اسکایریم ، فالوت و... باید دار میزدن.
اینها همش بهانست.
اگه مخالفتی این وسط باشه خود ناشر/استودیو هست که اکثرا دلیل مالی پشتشه.
مثلا همین تکمو به خاطر اینکه از طریق مانگا و... داره از شخصیتهای DOA و سکسی بودنشون پول در میاره چشم نداره ببینه که اونها به صورت کاملا +18 در دسترس عموم باشن.
مادینگ ضامن موفقیت بازیها و فروش اونها تا سالهای متمادیه.
یا یکسری دیگه از استودیوها باز با ماد مخالف هستن چونکه میخوان هر دوسال در میون کپی پیست کنن و نسخه جدیدی از بازی رو منتشر کنن.
این ناشر/استودیوها هم باز دوست ندارن ببینن که کمیونیتی روی یک نسخه بمونن و با مادهاش سرگرم باشن(حالا از هر نوعی ، چه +18 و چه محتواهای داستانی جذاب و...) که باعث بشه سمت نسخه جدید نرن.
