PlayStation Stellar Blade

سازنده
Shift UP
تاریخ انتشار
2023
ناشر
Sony Interactive Entertainment
پلتفرم‌ها
  1. PlayStation 5
اون جونورهایی که دور آدام میان و با تیر باید بزنی رو مشکل دارم ... تیر کم میارم برای بار دومش که باعث مرگ میشه راه فرارم نداره...اونا رو پیشنهادی داری چه میشه کرد ؟
ممنون میشم بهترین وسایلی که میشه بست روی لباس رو برام بزاری
توی این سایت ها رفتم هر کدوم یک چیز رو پیشنهاد دادن بدتر آدم گیج میشه
ولی اینکه نمیزاره قبل باس آخر از منطقه خارج بشی خودش یک نقطه ضعف بزرگ برای بازیه ... ممکنه یکی مثل من به همچین مشکلی بخوره
حقیقتا یادم نیست مکانیزم های خود باس و بیلدم رو... بازی هم رو کنسول نصب نیست دیگه، اما بیلد منم بعید میدونم به درد میخورد:دی چون بر اساس چیزی که خودم احساس نیاز میکنم میبندم، و در جهت min و max کردن بیلد نیست... :D

حالا چیکار میشه کرد دیگه رو نمیدونم، چون تیر کم میاری...
اگر بحث داج و پری کردن بود، میگفتم برو تو بخش باس چلنج با بقیه باس ها تمرین کن
ولی تیر... نمیدانم...
 
حقیقتا یادم نیست مکانیزم های خود باس و بیلدم رو... بازی هم رو کنسول نصب نیست دیگه، اما بیلد منم بعید میدونم به درد میخورد:دی چون بر اساس چیزی که خودم احساس نیاز میکنم میبندم، و در جهت min و max کردن بیلد نیست... :D

حالا چیکار میشه کرد دیگه رو نمیدونم، چون تیر کم میاری...
اگر بحث داج و پری کردن بود، میگفتم برو تو بخش باس چلنج با بقیه باس ها تمرین کن
ولی تیر... نمیدانم...
من تمام باس ها رو بعد 2 بار راحت زدم این آخری فقط مشکل تیر دارم وگرنه 5 تا از اون کریستال های افزایش HP برام میمونه و فقط یک سوم HP باس آخری هم میمونه ... اگر اون داستان تیر رو نداشت همون دور اول تمومش کرده بودم ~X(
 
  • Like
Reactions: Thundersky
خوب بازی تمام شد
یکم یوتیوب گشتم و فهمیدم کشتین این فاینال باس ها از بقیه راحت تره
فقط رمزش اینه وقتی بازی شروع میشه حالت تاکی مود رو فعال کنید بزنید نصف HP باس بدبخت میره بعد دوباره برگشتید حالت عادی یکم دفاع و ضربه جهت فان بازی و دوباره میرید حالت تاکی مود میزنید باس رو نفله میکنید به 2 دقیقه هم نمیکشه میمیره طفل معصوم
 
بنده خدا یک بار سر تست و نادیده گرفتن دیمن سولز و از دست دادن آی پی بلا سرش اومد و هنوز که هنوزه هم خودش پشیمونه و هم خیلی بهش گیر میدن.
ولی هر کس دیگه ای هم تو اون دوره دیمن سولز رو تست میکرد همین کار یوشیدا رو میکرد و کلی دری وری نثار بازی میکرد.
به قول خودش حتی این فرصت رو پیدا نکرده بود که میازاکی بیاد تو اون جلسه تست بازی توضیح بده که به این شکل باید بازی کرد و ازش لذت برد.

خود پلیرها هم ماهها بعد ذره ذره با ترغیب دوستهاشون یا بحثهایی که تو سطح اینترنت شکل گرفت رفتن سمت بازی و کشفش کردن.
این رو گفتم که به اینجا برسم این بنده خدا کارنامه وحشتناک خوبی مثل همین ساپورت استلاربلید داره ولی فقط یک بار اونهم چون هیچ پیش زمینه فکری در مورد سولزبورن نداشت اون اشتباه رو مرتکب شد.
که شاید همش تقصیر خودش هم نبود.
میازاکی و تیمش باید این احتمال رو میدادن که این بنده خدا تمام زمان دنیا رو نداره که بشینه پایین و بالای یه بازی رو مثل منتقد تست کنه که بخواد بهش چراغ سبز بده و باید به اصرار خودشون تو جلسه تست بازی کنار دستش حضور میداشتن.

اما خب همه تا اسم یوشیدا که میاد کنار کارنامه خیلی خوبش اون لکه ننگ رو هم روی پیشونیش میبینن و یادآوری میکنن که واقعا انصاف نیست.
یکیش خود من که تا همین چند هفته پیش که مصاحبش با دیوید جفی و خاطره تعریف کردنهاشون رو ببینم همین حرف رو مدام تکرار میکردم.

این مرد واقعا برای سونی/پلی استیشن جواهری بود که خیلی به راحتی از دستش دادن.
واقعا حیف شد:(
 
آخرین ویرایش:
بنده خدا یک بار سر تست و نادیده گرفتن دیمن سولز و از دست دادن آی پی بلا سرش اومد و هنوز که هنوزه هم خودش پشیمونه و هم خیلی بهش گیر میدن.
ولی هر کس دیگه ای هم تو اون دوره دیمن سولز رو تست میکرد همین کار یوشیدا رو میکرد و کلی دری وری نصار بازی میکرد.
به قول خودش حتی این فرصت رو پیدا نکرده بود که میازاکی بیاد تو اون جلسه تست بازی توضیح بده که به این شکل باید بازی کرد و ازش لذت برد.

خود پلیرها هم ماهها بعد ذره ذره با ترغیب دوستهاشون یا بحثهایی که تو سطح اینترنت شکل گرفت رفتن سمت بازی و کشفش کردن.
این رو گفتم که به اینجا برسم این بنده خدا کارنامه وحشتناک خوبی مثل همین ساپورت استلاربلید داره ولی فقط یک بار اونهم چون هیچ پیش زمینه فکری در مورد سولزبورن نداشت اون اشتباه رو مرتکب شد.
که شاید همش تقصیر خودش هم نبود.
میازاکی و تیمش باید این احتمال رو میدادن که این بنده خدا تمام زمان دنیا رو نداره که بشینه پایین و بالای یه بازی رو مثل منتقد تست کنه که بخواد بهش چراغ سبز بده.

اما خب همه تا اسم یوشیدا که میاد کنار کارنامه خیلی خوبش اون لکه ننگ رو هم روی پیشونیش میبینن و یادآوری میکنن که واقعا انصاف نیست.
یکیش خود من که تا همین چند هفته پیش که مصاحبش با دیوید جفی و خاطره تعریف کردنهاشون رو ببینم همین حرف رو مدام تکرار میکردم.

این مرد واقعا برای سونی/پلی استیشن جواهری بود که خیلی به راحتی از دستش دادن.
واقعا حیف شد:(
یوشیدا واقعا مدیری بود که گیمر بود... نه شومن اینا... و واقعا هم کارش تو قرارداد بستن خوب بود...
برای گیمر جماعت هم خروجی کاراش خوب بود، ولی برا مدیران بالا رده PS و افزایش دارایی ها مدیر خوبی نبود... یوشیدا بیشتر از اینکه خونه روشن کن باشه...کوچه روشن کن بود:دی
از اون مدیر هایی نبود که شرط فاند شدن یک پروژه رو خرید IP و یا خرید استدیو بکنه...

همین شد که باعث شد پلیر ها اتفاقا بازی های خیلی خوبی رو تجربه کنند...کلی استدیو هم مستقل قوی ظاهر بشن یا تهش یک ناشر دیگه اونارو بخره:دی
دید سود دراز مدت از یک فرنچایز فاند شده برای برند رو نداشت...

اما خوبیش این بود... تا زمانی که قدرت داشت... روی خوش به لگبت بازی تو استدیو ها نمی داد...بعد که لیدن روی کار اومد...تا الان بوی تعفن استدیو های سونی رو ول نکرده:دی

بنده خدا صادق هم هست، می تونست نگه قرارداد اولیه کنکورد رو من امضا کردم... یا اینکه تو یک مصاحبه با موریارتی خیلی با تواضع علت شکست KZ:SF رو به عهده گرفت...درحالیکه اصلا می تونست این حرفو نزنه...گفت بازی اره مشکلاتی داشت...گوریلا هم اینو می دونست، منم می دونستم... اونا زمان بیشتر می خواستن ،ولی چون بازی لانچ بود...چاره ای نبود...و این مرد اگه صرفا یک مدیر مالی بود... نباید سر همچین چیزی احساس گناه می کرد...ولی در کل مرد شریفی بود و هست...
 
چقدر کارگردان و رییس یک استودیو میتونه باشخصیت باشه.
Stellar Blade Director Can't Wait to See Our PC Mods - IGN

بعد یکی مثل تیم نینجا/Koei Tecmo یا چندتا استودیوی دیگه پلیرها رو تهدید میکنن که اگه بازیمون رو ماد کنین فلان میکنیم و بیسار.
اُزگل ها :D
============

از باقی باشخصیتی کارگردان دلم بگه براتون که:
1000004982.jpg Screenshot 2025-06-11 135921.jpg
 
چقدر کارگردان و رییس یک استودیو میتونه باشخصیت باشه.
Stellar Blade Director Can't Wait to See Our PC Mods - IGN

بعد یکی مثل تیم نینجا/Koei Tecmo یا چندتا استودیوی دیگه پلیرها رو تهدید میکنن که اگه بازیمون رو ماد کنین فلان میکنیم و بیسار.
اُزگل ها :D
============

از باقی باشخصیتی کارگردان دلم بگه براتون که:
View attachment 384511View attachment 384510

اقا یه طرفه به قاضی نرید ! :D
اونا هم حق دارند! طرف یه ماد فوق چیز میزنه بعد یه چهار نفر میان در موردش می نویسن یا خبر میرن بعد یه جو منفی دورش رو می گیره یا سیستم های رده بندی بازی میان سراغ طرف و یخه اش رو یه جوری می چسبن
الان چهار روز دیگه مادهایی که برای همین استلار میسازن رو مشاهده کنید از گلناری بودن ملت در تعجب خواهید بود :D
 
اقا یه طرفه به قاضی نرید ! :D
اونا هم حق دارند! طرف یه ماد فوق چیز میزنه بعد یه چهار نفر میان در موردش می نویسن یا خبر میرن بعد یه جو منفی دورش رو می گیره یا سیستم های رده بندی بازی میان سراغ طرف و یخه اش رو یه جوری می چسبن
الان چهار روز دیگه مادهایی که برای همین استلار میسازن رو مشاهده کنید از گلناری بودن ملت در تعجب خواهید بود :D
اتفاقا اگه این استودیو رو بشناسی خیلی هم از اون مادها استقبال میکنن.
بحث ماد و... اصلا هیچ ارتباطی به رده بندی و گیر دادن بهشون نداره وگرنه بتسدا رو به خاطر مادهای اسکایریم ، فالوت و... باید دار میزدن.
اینها همش بهانست.

اگه مخالفتی این وسط باشه خود ناشر/استودیو هست که اکثرا دلیل مالی پشتشه.
مثلا همین تکمو به خاطر اینکه از طریق مانگا و... داره از شخصیتهای DOA و سکسی بودنشون پول در میاره چشم نداره ببینه که اونها به صورت کاملا +18 در دسترس عموم باشن.

مادینگ ضامن موفقیت بازیها و فروش اونها تا سالهای متمادیه.

یا یکسری دیگه از استودیوها باز با ماد مخالف هستن چونکه میخوان هر دوسال در میون کپی پیست کنن و نسخه جدیدی از بازی رو منتشر کنن.
این ناشر/استودیوها هم باز دوست ندارن ببینن که کمیونیتی روی یک نسخه بمونن و با مادهاش سرگرم باشن(حالا از هر نوعی ، چه +18 و چه محتواهای داستانی جذاب و...) که باعث بشه سمت نسخه جدید نرن.
 
اتفاقا اگه این استودیو رو بشناسی خیلی هم از اون مادها استقبال میکنن.
بحث ماد و... اصلا هیچ ارتباطی به رده بندی و گیر دادن بهشون نداره وگرنه بتسدا رو به خاطر مادهای اسکایریم ، فالوت و... باید دار میزدن.
اینها همش بهانست.

اگه مخالفتی این وسط باشه خود ناشر/استودیو هست که اکثرا دلیل مالی پشتشه.
مثلا همین تکمو به خاطر اینکه از طریق مانگا و... داره از شخصیتهای DOA و سکسی بودنشون پول در میاره چشم نداره ببینه که اونها به صورت کاملا +18 در دسترس عموم باشن.

مادینگ ضامن موفقیت بازیها و فروش اونها تا سالهای متمادیه.

یا یکسری دیگه از استودیوها باز با ماد مخالف هستن چونکه میخوان هر دوسال در میون کپی پیست کنن و نسخه جدیدی از بازی رو منتشر کنن.
این ناشر/استودیوها هم باز دوست ندارن ببینن که کمیونیتی روی یک نسخه بمونن و با مادهاش سرگرم باشن(حالا از هر نوعی ، چه +18 و چه محتواهای داستانی جذاب و...) که باعث بشه سمت نسخه جدید نرن.
البته این هم اضافه کنم مخالفت امثال کاپکام با ماد نه به دلیل مادهای +18 بلکه به این دلیل هست که لباسهای پولی و حتی بهتر با ماد در دسترس میشن وکسی خرجی برای اونها نمیکنه
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or