عنوان Stellar Blade یکی از بهینه شده ترین بازی های Unreal Engine 4 است | بررسی فنی دمو توسط Digital Foundry
سرانجام پس از عرضه دمو عنوان مورد انتظار Stellar Blade، دیجیتال فاندری به سراغ بررسی این دمو یک ساعته از بازی رفته و همانطور که از تریلر های بازی انتظار میرفت با یکی از بهترین بازی های UE4 از لحاظ فنی طرف هستیم.
• دارای سه مود گرافیکی Balanced و Performance و Resolution
مود Balanced دارای رزولوشن 4K که رزولوشن داخلی معمولاً 1296p با استفاده از تکنیک های Upscaling به 4K میرسد. فریم ریت 60 ولی در همه مواقع 60 نیست و بین 50 و 60 اجرا میشود.
مود Performance دارای رزولوشن 1440p و 60FPS
مود Resolution دارای رزولوشن 4K و 30FPS
با اینکه تفاوت رزولوشن بین مود های گرافیکی شاهد هستیم اما تمامی تنظیمات گرافیکی بین این مود ها یکسان است که شامل کیفیت سایه های یکسان، رزولوشن بازتاب های از پیش تعیین شده (SSR) یکسان، تکسچر های یکسان و اجسام از فاصله دور (LOD) یکسان است.
کیفیت فوقالعاده نورپردازی ها، بافت های صورت، جزییات لباس و اندام شخصیت اصلی و فیزیک بدن و موهای آن از جمله مواردی است که دیجیتال فاندری را متقاعد کرده است که در کاتسین ها کیفیت تصویر شبیه به انیمیشن های CGI از پیش رندر شده است.
دیجیتال فاندری مود Performance را به دلیل 60FPS کامل و کیفیت بصری قابل قبول بهترین مود برای تجربه این عنوان ذکر کرده است. از دیدگاه آنالیزور این رسانه مود Quality با 30FPS به نوعی مناسب این قبیل از عناوین نیست.
فرستاده شده از BAC-L21ِ من با Tapatalk