Elsewhere in the video, Shen and Pely discuss Bethesda’s willingness (and requirement) to “embrace the chaos” of interlocking character choices and factions; Howard and Pely wax about in-game companions and the importance of how those characters feel about and respond to you; and Shen and Pagliarulo touch on Starfield’s persuasion system, a dialogue interaction mechanic that sounds, perhaps intentionally, influenced by The Elder Scrolls 4: Oblivion’s systems.
مثل اینکه این بازی از قابلیت رومنس بهره میبره. چون گفته شده که شما با NPC ها در انتخاب دیالوگ ها میتونید احساساتشون رو نسبت به خودتون تغییر بدین.
و چیزی که معلومه دیالوگ های این بازی، از DNA سیستم دیالوگ TES:Oblivion بهره میبره.
شما میتونید جناح های سیاسی رو به دلخواه خودتون انتخاب کنید. شما حتی میتونید به عنوان راهزن هم شخصیت رو بسازید.
جناح پایینی جناح غارتگران هست که مشخصاتشون رو پیدا کردم:
:Type
Pirate Armada
:Capital
Kryx
:Territory
Cheyenne, Lunara, Narion, Sagan
:Leader
Unknown
Members of the Crimson Fleet can be identified by their use of the jolly roger, which was adopted as its emblem
It is a a loose confederation of individual pirate captains, all organized under the same banner
پایتخت اصلی این جناح در Kryx قرار داره.نماد ناوگان زرشکی، از نماد Jolly roger الهام گرفته شده که این نماد در پرچم دزدان دریایی هست.این کنفدراسیون خودمختار و آزاد هست که در درون خودش چندین کاپیتان داره و همگی تحت یک پرچم اداره میشوند.
در سال 2330 این جناح غارتگر با حمله به دو جناح سیاسی Freestar collective و United colonise توانست این چهار قلمرو به استعمار خودش دربیاره.
In 2330, it disrupted the operations of both the Freestar Collective and the United Colonies by expanding beyond the Kryx system and establishing footholds in the Sagan, Cheyenne, Lunara, and Narion systems