از اونجایی که اینا مال بیلد 2018 هستن هیچ چیزی معلوم نیست HUD ممکنه کاملا Place Holder باشه و تا الان کلی چیز تغییر کرده باشه . همون Fallout 4 چند تا المان بقا داشت ولی خوب تو خود بازی به اون صورت تحمیل نمیشدن با این حال باز براش مد بقا به صورت جداگونه منتشر شد که به شدت رو مدیریت منابع تمرکز داشت اینجا هم احتمالا همین کار رو میکننخب خبر جالب اینه که گان هم تو بازی هست ولی کمبود تیر نشون میده بازی حالت سرواویل داره بیشتر تا اکشن .
وجود استامینا هم جالبه!
فضاش منو یاد دد اسپیس انداخت
خوب پس هیچی من یـ لحظه HUD سمت راست رو از یاد بردم فک کردمHUD ـش جدیدهاین آخری فیکه، اون سفینه برای یک بازی دیگست.
Hud و... هم که پارسال لیک شده بود.
انحصاری زمانیه؟!
period رو بعد نقطه گذاشته و اینجا، period معنی پایان گفتگو رو میده.انحصاری زمانیه؟!
منم حقیقتش دوست دارم لال باشه شخصیت اصلی یا چنین اپشنی بزارن تو بازی.عملا تو بازیای بتزدا شخصیت اصلی هیچ وقت شخصیت پردازی نداشته و حقیقتش دوست دارم خودم رو جاش بزارم.بازیای بتزدا قبل فال اوت ۴ همه سنت لال بودن شخصیت اصلی رو رعایت کردن و بنظرم این انتخاب بیشتر مربوط به دیزاین بوده تا بودجه.I think Starfield will have a voiced protagonist
The results are in! Here's what the reddit had to say in response to being asked if they wanted a voiced protagonist in Starfield.
چیز به اون صورت خاصی نیست ولی به نظرم جالب اومد . ملت تو ساب رددیت بازی امیدوارن سال 2021 تو یـ بازی AAA شخصیت لال داشته باشیم !!! عمرا همچین اتفاقی بیوفته , بتزدا هرچقدر هم که بخواد بازی رو RPG کنه بازم همچین اتفاقی نمیوفته . نه بتزدا CRPG ساز ـه نه کم و کسری تو زمینه بودجه داره . این توقع ملت تو ساب رددیت بازی یکم زیادی عجیبه !!!
دقیقا همینه، حرف از بودجه که اونقدرها برای بتسدا نمیتونه درست باشه.منم حقیقتش دوست دارم لال باشه شخصیت اصلی یا چنین اپشنی بزارن تو بازی.عملا تو بازیای بتزدا شخصیت اصلی هیچ وقت شخصیت پردازی نداشته و حقیقتش دوست دارم خودم رو جاش بزارم.بازیای قبلی بتزدا همه سنت لال بودن شخصیت اصلی رو رعایت کردن و بنظرم این انتخاب بیشتر مربوط به دیزاین بوده تا بودجه.
جهت اطلاع : Fallout 4 کاملا صداگذاری شده بود .منم حقیقتش دوست دارم لال باشه شخصیت اصلی یا چنین اپشنی بزارن تو بازی.عملا تو بازیای بتزدا شخصیت اصلی هیچ وقت شخصیت پردازی نداشته و حقیقتش دوست دارم خودم رو جاش بزارم.بازیای قبلی بتزدا همه سنت لال بودن شخصیت اصلی رو رعایت کردن و بنظرم این انتخاب بیشتر مربوط به دیزاین بوده تا بودجه.
فال اوت ۴ رو حواسم نبود ویرایش کردم قبل پستتون.منظورم بازی های قبل فال اوت ۴ بود.موافقم که بتزدا رفته سمت کژوال تر کردن بازیاش و نتیجشم بدترین متای بازی های rpgش با فال اوت ۴ و بعدش فال اوت۷۶ بود و حقیقتش همون نسخه چهارم منو بدجور ناامید کرد و صدای طرفداراشم خیلی جاها در اورد.ولی در کل بنظرم خیلی عجیب نیست که طرفدارا شخصیت لال یا بهتر شدن نقش افرینی بازی حداقل در حد بازی های قبل فال اوت ۴ رو بخوان.جهت اطلاع : Fallout 4 کاملا صداگذاری شده بود .
من خودم زیاد مشکلی با این قضیه شخصیت لال ندارم ولی بازم بعید میدونم بتزدا بخواد چنین کاری بکنه و احتمالش رو خیلی کم میدونم . نه بتزدا اون بتزدایی که بخواد به RPG بودن بازیش زیاد اهمیت بده و بخواد اون حس قرار گرفتن رو تو شخصیتی که خلق میکنیم ایجاد کنه نه شرایط بازار مجاب میکنه که بخواد به چنین سمتی بره الان 99 درصد بازیا صدا گذاری شدن به غیر یک سری بازی که RPG ـیشون میچربه به اکشن و سازنده هاشون یدطولانی تو این زمینه دارن (مثل Obsidian) ولی بتزدایی که این چند وقته بیشتر رو المان های OW بازیاش تمرکز داشته رو بعید بودنم دیگه بخواد به اون سمت حرکت کنه . نهایت انتظاری که من دارم اینه که سیستم دیالوگ بازی رو شبیه گذشته کنه و سمت اون آشغالی که تو F4 درست کرده بودن نره