Xbox STARFIELD

سازنده
Bethesda Game Studios
تاریخ انتشار
September 6, 2023
ناشر
Bethesda Softworks
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. Xbox Series X|S
تاپیک مشکلات بازی
برو به تاپیک مشکلات بازی
https___pbs.twimg.com_media_E32OINtXwAAKVMa_format=jpg&name=large.jpg


Genres/[Action RPG]
Platforms/[XBOX X|S PC]
Developer/[Bethesda Game Studios]
Publisher(s)/[Bethesda Softworks]

[اطلاعات بازی]

[اسکرین شات]
keith-beltramini-starfield-teaser-010.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-008.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-009.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-011.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-014.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-007.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-013.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-004.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-012.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-003.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-006.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-005.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-001.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-002.jpg

[کانسپت آرت]


[تیزر رونمایی E3 2018]


[تیزر تریلر E3 2020]


[Official YouTube Playlist]
 
آخرین ویرایش:
خب خبر جالب اینه که گان هم تو بازی هست ولی کمبود تیر نشون میده بازی حالت سرواویل داره بیشتر تا اکشن .
وجود استامینا هم جالبه!
فضاش منو یاد دد اسپیس انداخت
از اونجایی که اینا مال بیلد 2018 هستن هیچ چیزی معلوم نیست HUD ممکنه کاملا Place Holder باشه و تا الان کلی چیز تغییر کرده باشه . همون Fallout 4 چند تا المان بقا داشت ولی خوب تو خود بازی به اون صورت تحمیل نمیشدن با این حال باز براش مد بقا به صورت جداگونه منتشر شد که به شدت رو مدیریت منابع تمرکز داشت اینجا هم احتمالا همین کار رو میکنن
 
این آخری فیکه، اون سفینه برای یک بازی دیگست.
Hud و... هم که پارسال لیک شده بود.
v2b37rxqy0z61.jpg 28lxt7wqy0z61.jpg pzeoybrqy0z61.jpg
بکگراند و سفینه مشخصه که فوتوشاپ شدست، بقیه هم کپی پیست اون عکس پارسال هست، حتی نوار سلامتی/stamina همونقدر خالی شده.
https___i.redd.it_u94ek6g5viq51.png.jpg
 
آخرین ویرایش:
امیدوارم از اون خبرهای انحصاری نباشه که 2روز بعد انتشار برای PS تایید بشه، البته اگه چندسال پیش بود فکر اینکه غیر این باشه خنده دار بود ولی وضعیت دنیای گیم در حال حاضر کلا فرق کرده.
بنظرم این بهترین حرکت بود، واقعا انتظار میرفت که انحصاری باشه، اگه نمیشد اینترنت فیل اسپنسر رو میخورد.
کلا بنظرم یجورایی به نفع گیمرها هم میشه، چون اونطرف سونی تو این ژانر هیچ بازیی برای رقابت با Starfield/TES نداره (دیگه بازیهای آبسیدین/inXile به کنار) و خب حتما میرن بدنبال توسعه عنوانی برای رقابت و خب این بهترین خبر ممکن هست.

اونموقع که بازیهای بتسدا منتشر میشد برای رقابت Demon souls/Dark Souls خلق شد که خب مفت از دست دادنش، البته دیمن سولز رو دارن ولی این بازی با تمام ویژگیهای عالی و خوبی که داره واقعا توان رقابت با این عنوانهارو نداره.
حالا باید منتظر باشیم و ببینیم که سونی چی رو میکنه.
 
I think Starfield will have a voiced protagonist

The results are in! Here's what the reddit had to say in response to being asked if they wanted a voiced protagonist in Starfield.

چیز به اون صورت خاصی نیست ولی به نظرم جالب اومد . ملت تو ساب رددیت بازی امیدوارن سال 2021 تو یـ بازی AAA شخصیت لال داشته باشیم !!! عمرا همچین اتفاقی بیوفته , بتزدا هرچقدر هم که بخواد بازی رو RPG کنه بازم همچین اتفاقی نمیوفته . نه بتزدا CRPG ساز ـه نه کم و کسری تو زمینه بودجه داره . این توقع ملت تو ساب رددیت بازی یکم زیادی عجیبه !!!
 
I think Starfield will have a voiced protagonist

The results are in! Here's what the reddit had to say in response to being asked if they wanted a voiced protagonist in Starfield.

چیز به اون صورت خاصی نیست ولی به نظرم جالب اومد . ملت تو ساب رددیت بازی امیدوارن سال 2021 تو یـ بازی AAA شخصیت لال داشته باشیم !!! عمرا همچین اتفاقی بیوفته , بتزدا هرچقدر هم که بخواد بازی رو RPG کنه بازم همچین اتفاقی نمیوفته . نه بتزدا CRPG ساز ـه نه کم و کسری تو زمینه بودجه داره . این توقع ملت تو ساب رددیت بازی یکم زیادی عجیبه !!!
منم حقیقتش دوست دارم لال باشه شخصیت اصلی یا چنین اپشنی بزارن تو بازی.عملا تو بازیای بتزدا شخصیت اصلی هیچ وقت شخصیت پردازی نداشته و حقیقتش دوست دارم خودم رو جاش بزارم.بازیای بتزدا قبل فال اوت ۴ همه سنت لال بودن شخصیت اصلی رو رعایت کردن و بنظرم این انتخاب بیشتر مربوط به دیزاین بوده تا بودجه.
 
آخرین ویرایش:
منم حقیقتش دوست دارم لال باشه شخصیت اصلی یا چنین اپشنی بزارن تو بازی.عملا تو بازیای بتزدا شخصیت اصلی هیچ وقت شخصیت پردازی نداشته و حقیقتش دوست دارم خودم رو جاش بزارم.بازیای قبلی بتزدا همه سنت لال بودن شخصیت اصلی رو رعایت کردن و بنظرم این انتخاب بیشتر مربوط به دیزاین بوده تا بودجه.
دقیقا همینه، حرف از بودجه که اونقدرها برای بتسدا نمیتونه درست باشه.
اون لحظه ای که شروع کنه به حرف زدن دیگه بازی بتسدا نیست، میشه ویچر یا مس افکت.

از همه اینها مهمتر برای من ساپورت مد هست که باید تایید کنن.
اونطوری همه این عکسهای فیکی که تو این تاپیک با هم به اشتراک گذاشتیم میتونه رنگ واقعیت به خودش بگیره :D
 
منم حقیقتش دوست دارم لال باشه شخصیت اصلی یا چنین اپشنی بزارن تو بازی.عملا تو بازیای بتزدا شخصیت اصلی هیچ وقت شخصیت پردازی نداشته و حقیقتش دوست دارم خودم رو جاش بزارم.بازیای قبلی بتزدا همه سنت لال بودن شخصیت اصلی رو رعایت کردن و بنظرم این انتخاب بیشتر مربوط به دیزاین بوده تا بودجه.
جهت اطلاع : Fallout 4 کاملا صداگذاری شده بود .
من خودم زیاد مشکلی با این قضیه شخصیت لال ندارم ولی بازم بعید میدونم بتزدا بخواد چنین کاری بکنه و احتمالش رو خیلی کم میدونم . نه بتزدا اون بتزدایی که به RPG بودن بازیش زیاد اهمیت بده و بخواد اون حس قرار گرفتن رو تو شخصیتی که خلق میکنیم ایجاد کنه نه شرایط بازار مجاب میکنه که به چنین سمتی بره . الان 99 درصد بازیا صدا گذاری شدن و به غیر یک سری بازی که RPG ـیشون میچربه به اکشنشون و سازنده هاشون یدطولانی تو این زمینه دارن (مثل Obsidian) همه از شخصیت اصلی صداگذاری شده استفاده میکن . بتزدا این چند وقته بیشتر رو المان های OW بازیاش تمرکز داشته رو بعید بدونم دیگه بخواد به اون سمت حرکت کنه . نهایت انتظاری که من دارم اینه که سیستم دیالوگ بازی رو شبیه گذشته کنه و سمت اون آشغالی که تو F4 درست کرده بود نره
 
جهت اطلاع : Fallout 4 کاملا صداگذاری شده بود .
من خودم زیاد مشکلی با این قضیه شخصیت لال ندارم ولی بازم بعید میدونم بتزدا بخواد چنین کاری بکنه و احتمالش رو خیلی کم میدونم . نه بتزدا اون بتزدایی که بخواد به RPG بودن بازیش زیاد اهمیت بده و بخواد اون حس قرار گرفتن رو تو شخصیتی که خلق میکنیم ایجاد کنه نه شرایط بازار مجاب میکنه که بخواد به چنین سمتی بره الان 99 درصد بازیا صدا گذاری شدن به غیر یک سری بازی که RPG ـیشون میچربه به اکشن و سازنده هاشون یدطولانی تو این زمینه دارن (مثل Obsidian) ولی بتزدایی که این چند وقته بیشتر رو المان های OW بازیاش تمرکز داشته رو بعید بودنم دیگه بخواد به اون سمت حرکت کنه . نهایت انتظاری که من دارم اینه که سیستم دیالوگ بازی رو شبیه گذشته کنه و سمت اون آشغالی که تو F4 درست کرده بودن نره
فال اوت ۴ رو حواسم نبود ویرایش کردم قبل پستتون.منظورم بازی های قبل فال اوت ۴ بود.موافقم که بتزدا رفته سمت کژوال تر کردن بازیاش و نتیجشم بدترین متای بازی های rpgش با فال اوت ۴ و بعدش فال اوت۷۶ بود و حقیقتش همون نسخه چهارم منو بدجور ناامید کرد و صدای طرفداراشم خیلی جاها در اورد.ولی در کل بنظرم خیلی عجیب نیست که طرفدارا شخصیت لال یا بهتر شدن نقش افرینی بازی حداقل در حد بازی های قبل فال اوت ۴ رو بخوان.
 
  • Like
Reactions: K I 1 1 E R

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or