Xbox STARFIELD

سازنده
Bethesda Game Studios
تاریخ انتشار
September 6, 2023
ناشر
Bethesda Softworks
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. Xbox Series X|S
تاپیک مشکلات بازی
برو به تاپیک مشکلات بازی
https___pbs.twimg.com_media_E32OINtXwAAKVMa_format=jpg&name=large.jpg


Genres/[Action RPG]
Platforms/[XBOX X|S PC]
Developer/[Bethesda Game Studios]
Publisher(s)/[Bethesda Softworks]

[اطلاعات بازی]

[اسکرین شات]
keith-beltramini-starfield-teaser-010.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-008.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-009.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-011.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-014.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-007.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-013.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-004.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-012.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-003.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-006.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-005.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-001.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-002.jpg

[کانسپت آرت]


[تیزر رونمایی E3 2018]


[تیزر تریلر E3 2020]


[Official YouTube Playlist]
 
آخرین ویرایش:
روی PC تنظیمات کاستوم رو چی بذارم فریم بهتر بگیرم؟؟؟
تو تنظیماتش گزینه ای برای تکسچرها ندیدم...
بعد داینامیک رزولوشن بذارم یا نیتیو؟

پ.ن: نسبت به بازیهای دیگه بتسدا باگی ندیدم یه یک ساعت بازی کردم. یه بار فقط رفت تو اون قسمت وارد کردن کدها (نمیدونم چی رو زدم) دیگه هم خارج نشد که ALT F4 مجبور شدم بگیرم.
 
روی PC تنظیمات کاستوم رو چی بذارم فریم بهتر بگیرم؟؟؟
تو تنظیماتش گزینه ای برای تکسچرها ندیدم...
بعد داینامیک رزولوشن بذارم یا نیتیو؟

پ.ن: نسبت به بازیهای دیگه بتسدا باگی ندیدم یه یک ساعت بازی کردم. یه بار فقط رفت تو اون قسمت وارد کردن کدها (نمیدونم چی رو زدم) دیگه هم خارج نشد که ALT F4 مجبور شدم بگیرم.
1693820327107.jpeg
---------------
احتمالا دست به (~) خورده
---------------
https://forum.bazicenter.com/threads/starfield-pc-prfomance-thread-پرفرمنس-،-نصب-،-مشکلات-گرافیکی-و.123386/
 
  • Like
Reactions: Zack.Fair
بالاخره تموم شد. فقط ۳۵ ساعت شد ماموریت های اصلی بازی. پنج ساعتی هم یه سری ماموریت جانبی مثل منتیس رو رفتم. با سم کول هم ازدواج کردم :))
این قدر بازی رو گیم پس اومده نمی تونم استارفیلد رو نگه دارم. فعلا پاک می کنم تا آخر سال دوباره وقتی بشه نصب اش کنم برای نیو گیم پلاس.
عجب بازی بود... اولین بازی بتزدا که تموم می کنم. فکر می کردم مثل بقیه بازی های بتزدا وسط اش رهاش کنم ولی از وسط ها داستان بازی خیلی بهتر شد.
نمره ام بهش ۹ از ۱۰.
 
بالاخره تموم شد. فقط ۳۵ ساعت شد ماموریت های اصلی بازی. پنج ساعتی هم یه سری ماموریت جانبی مثل منتیس رو رفتم. با سم کول هم ازدواج کردم :))
این قدر بازی رو گیم پس اومده نمی تونم استارفیلد رو نگه دارم. فعلا پاک می کنم تا آخر سال دوباره وقتی بشه نصب اش کنم برای نیو گیم پلاس.
عجب بازی بود... اولین بازی بتزدا که تموم می کنم. فکر می کردم مثل بقیه بازی های بتزدا وسط اش رهاش کنم ولی از وسط ها داستان بازی خیلی بهتر شد.
نمره ام بهش ۹ از ۱۰.
فکشنها رو حیفه نری
مخصوصا ونگارد و کریسمون فیلیت
طولانی هم نیست
 
  • Like
Reactions: mehran44 and Bax
خوب بعد از 150 ساعت بازی فکر کنم بتونم بازی رو نقد کنم هرچند هنوز مراحل اصلی رو تمام نکردم( و قصد هم ندارم :)))و به سیستم NG+ دست هم نزدم. برای من یک تجربه کاملا بتسدایی و لذت بخش و اعتیاد آور بود، بازی اگر خوب نبود یا مشکلات زیادی داشت هیچوقت 150 ساعت بازی نمیکردم. به صورت سابجکتیو یکی از برترین تجربه های نسلم بود یک Space Opera به تمام معنا در کنار وجود نقایص و کاستی ها :D
در آخر بازی مشکلات داره که کم هم نیست و یکی میتونه همه این ها رو فرو بکنه تو چشتون و شما هم چیزی نَگین ولی تجربه نهایی بسیار اعتیاد آور هست و برای من 10/10 بود منتها چشم پوشی کردن از مشکلات به نظرم خیانت به بازی های دیگه و حتا خود بتسدا هست. شاید اگر بازی میتونست نوآوری خاصی از خودش رو کنه که دوباره زلزله ای به صنعت بیاندازه راحت با تمام مشکلاتش 10 میدادم. منتها استارفیلد رو یک بازی کاملا بتسدایی میدونم که تمام المان های خودش رو در بهترین حالت به نمایش میذاره و چیز بیشتری هم ارائه نمیده. این به معنی بد بودن بازی نیست و اتفاقا اگر با عناوین قبلی حال کردید، با این هم بشدت حال میکنید
نکات مثبت و منفی رو به صورت تیتروار میگم تا سرتون رو درد نیارم.
نمره نهایی:9/10

نکات مثبت:
+ انتخاب های تاثیرگذار
+داستان اصلی جذاب و پر مفهوم
+ماموریت های جانبی
+فکشن ها
+زیبایی بصری بازی
+موسیقی شاهکار
+درخت مهارت
+گانپلی جذاب و تنوع خوب اسلحه ها
+آزاد بودن در نحوه انتخاب سبک بازی و مجبور نبودن به انتخاب یک سبک خاص
+نبردهای فضایی جذاب و درگیرکننده
+‌Digipick
+بازی بسیار خوب از نظر Open Bethesda RPG
+تنوع خوب بخش ریسرچ و ساخت ماد های مختلف سلاح ها و لباس ها و...
+ساخت فضاپیماها جذاب و خلاقانه از آب درآمده است
+جزئیات بالا و طراحی زیبای اشیا مختلف بازی

نکات منفی:
-طراحی مراحل اولیه اصلی می‌توانست بهتر و درگیر کننده تر باشد
-شروع بازی معمولی است
-‌طراحی منوها و تعامل با آن خوب نیست
-نیازمند جهش و پیشرفت در بخش سینماتوگرافی و انیماتوری بازی( CDPR بهترین مثال)
-‌سبک داستان گویی بازی کهنه شده است( CDPR بهترین مثال)
-گشت و گذار به وسوسه کنندگی عناوین فالوت و اسکایریم نیست
-سفرهای فضایی مایوس کننده و بدون هیچگونه جذابیتی( خلاصه شدن در تراول زدن در منو)
-لودینگ ها برای سال 2023 زننده است

یک نکته ای هم دوست دارم حالا که از CDPR حرف زدم بگم البته ربطی به نقد نداره:
سايبر پانک از لحاظ سینمایی و انیمیشن ها و شیوه روایت داستان چندین سطح از استارفیلد بالاتر هست ولی واقعا داستانش برای من مایوس کننده بود، این که همچین دنیای زیبایی بسازی اخرش داستان رو محدود کنی به مسائل خانوادگی :)) منتها استارفیلد از لحاظ داستان بسیار بسیار بهتر از سايبر پانک میدونم و کلی حرف برای گفتن داره و میشه ساعت ها در مورد محتویاتش بحث کرد منتها خب شیوه داستان گویی واقعا قدیمی به نظر می‌رسید.
 
آخرین ویرایش:
خوب بعد از 150 ساعت بازی فکر کنم بتونم بازی رو نقد کنم هرچند هنوز مراحل اصلی رو تمام نکردم( و قصد هم ندارم :)))و به سیستم NG+ دست هم نزدم. برای من یک تجربه کاملا بتسدایی و لذت بخش و اعتیاد آور بود، بازی اگر خوب نبود یا مشکلات زیادی داشت هیچوقت 150 ساعت بازی نمیکردم. به صورت سابجکتیو یکی از برترین تجربه های نسلم بود یک Space Opera به تمام معنا در کنار وجود نقایص و کاستی ها :D
در آخر بازی مشکلات داره که کم هم نیست و یکی میتونه همه این ها رو فرو بکنه تو چشتون و شما هم چیزی نَگین ولی تجربه نهایی بسیار اعتیاد آور هست و برای من 10/10 بود منتها چشم پوشی کردن از مشکلات به نظرم خیانت به بازی های دیگه و حتا خود بتسدا هست. شاید اگر بازی میتونست نوآوری خاصی از خودش رو کنه که دوباره زلزله ای به صنعت بیاندازه راحت با تمام مشکلاتش 10 میدادم. منتها استارفیلد رو یک بازی کاملا بتسدایی میدونم که تمام المان های خودش رو در بهترین حالت به نمایش میذاره و چیز بیشتری هم ارائه نمیده. این به معنی بد بودن بازی نیست و اتفاقا اگر با عناوین قبلی حال کردید، با این هم بشدت حال میکنید
نکات مثبت و منفی رو به صورت تیتروار میگم تا سرتون رو درد نیارم.
نمره نهایی:9/10

نکات مثبت:
+ انتخاب های تاثیرگذار
+داستان اصلی جذاب و پر مفهوم
+ماموریت های جانبی
+فکشن ها
+زیبایی بصری بازی
+موسیقی شاهکار
+درخت مهارت
+گانپلی جذاب و تنوع خوب اسلحه ها
+آزاد بودن در نحوه انتخاب سبک بازی و مجبور نبودن به انتخاب یک سبک خاص
+نبردهای فضایی جذاب و درگیرکننده
+‌Digipick
+بازی بسیار خوب از نظر Open Bethesda RPG
+تنوع خوب بخش ریسرچ و ساخت ماد های مختلف سلاح ها و لباس ها و...
+ساخت فضاپیماها جذاب و خلاقانه از آب درآمده است
+جزئیات بالا و طراحی زیبای اشیا مختلف بازی

نکات منفی:
-طراحی مراحل اولیه اصلی می‌توانست بهتر و درگیر کننده تر باشد
-شروع بازی معمولی است
-‌طراحی منوها و تعامل با آن خوب نیست
-نیازمند جهش و پیشرفت در بخش سینماتوگرافی و انیماتوری بازی( CDPR بهترین مثال)
-‌سبک داستان گویی بازی کهنه شده است( CDPR بهترین مثال)
-گشت و گذار به وسوسه کنندگی عناوین فالوت و اسکایریم نیست
-سفرهای فضایی مایوس کننده و بدون هیچگونه جذابیتی( خلاصه شدن در تراول زدن در منو)
-لودینگ ها برای سال 2023 زننده است

یک نکته ای هم دوست دارم حالا که از CDPR حرف زدم بگم البته ربطی به نقد نداره:
سايبر پانک از لحاظ سینمایی و انیمیشن ها و شیوه روایت داستان چندین سطح از استارفیلد بالاتر هست ولی واقعا داستانش برای من مایوس کننده بود، این که همچین دنیای زیبایی بسازی اخرش داستان رو محدود کنی به مسائل خانوادگی :)) منتها استارفیلد از لحاظ داستان بسیار بسیار بهتر از سايبر پانک میدونم و کلی حرف برای گفتن داره و میشه ساعت ها در مورد محتویاتش بحث کرد منتها خب شیوه داستان گویی واقعا قدیمی به نظر می‌رسید.
دوست عزیز با این ایراد ها فقط یه نمره از بازی شما کم کردید و بازی ۹ از ۱۰ هست برای شما؟
 
  • Like
Reactions: hamidghiasi
دوست عزیز با این ایراد ها فقط یه نمره از بازی شما کم کردید و بازی ۹ از ۱۰ هست برای شما؟
بله بازی بشدت سرگرم کننده هست و یکی از بهترین تجربه هام رو باهاش داشتم یادم نمیاد بعد الدن رینگ اینجوری به یک بازی گیر بشم، درنهایت نمره یک چیز کاملا سلیقه ای هست.
البته خیلی مهم هست که ما بدونیم با چه دیدی و به چه سبکی برخورد می‌کنیم، این بازی به عنوان یک بازی که بهش میگیم "بتسدایی" عالی هست.
 
خوب بعد از 150 ساعت بازی فکر کنم بتونم بازی رو نقد کنم هرچند هنوز مراحل اصلی رو تمام نکردم( و قصد هم ندارم :)))و به سیستم NG+ دست هم نزدم. برای من یک تجربه کاملا بتسدایی و لذت بخش و اعتیاد آور بود، بازی اگر خوب نبود یا مشکلات زیادی داشت هیچوقت 150 ساعت بازی نمیکردم. به صورت سابجکتیو یکی از برترین تجربه های نسلم بود یک Space Opera به تمام معنا در کنار وجود نقایص و کاستی ها :D
در آخر بازی مشکلات داره که کم هم نیست و یکی میتونه همه این ها رو فرو بکنه تو چشتون و شما هم چیزی نَگین ولی تجربه نهایی بسیار اعتیاد آور هست و برای من 10/10 بود منتها چشم پوشی کردن از مشکلات به نظرم خیانت به بازی های دیگه و حتا خود بتسدا هست. شاید اگر بازی میتونست نوآوری خاصی از خودش رو کنه که دوباره زلزله ای به صنعت بیاندازه راحت با تمام مشکلاتش 10 میدادم. منتها استارفیلد رو یک بازی کاملا بتسدایی میدونم که تمام المان های خودش رو در بهترین حالت به نمایش میذاره و چیز بیشتری هم ارائه نمیده. این به معنی بد بودن بازی نیست و اتفاقا اگر با عناوین قبلی حال کردید، با این هم بشدت حال میکنید
نکات مثبت و منفی رو به صورت تیتروار میگم تا سرتون رو درد نیارم.
نمره نهایی:9/10

نکات مثبت:
+ انتخاب های تاثیرگذار
+داستان اصلی جذاب و پر مفهوم
+ماموریت های جانبی
+فکشن ها
+زیبایی بصری بازی
+موسیقی شاهکار
+درخت مهارت
+گانپلی جذاب و تنوع خوب اسلحه ها
+آزاد بودن در نحوه انتخاب سبک بازی و مجبور نبودن به انتخاب یک سبک خاص
+نبردهای فضایی جذاب و درگیرکننده
+‌Digipick
+بازی بسیار خوب از نظر Open Bethesda RPG
+تنوع خوب بخش ریسرچ و ساخت ماد های مختلف سلاح ها و لباس ها و...
+ساخت فضاپیماها جذاب و خلاقانه از آب درآمده است
+جزئیات بالا و طراحی زیبای اشیا مختلف بازی

نکات منفی:
-طراحی مراحل اولیه اصلی می‌توانست بهتر و درگیر کننده تر باشد
-شروع بازی معمولی است
-‌طراحی منوها و تعامل با آن خوب نیست
-نیازمند جهش و پیشرفت در بخش سینماتوگرافی و انیماتوری بازی( CDPR بهترین مثال)
-‌سبک داستان گویی بازی کهنه شده است( CDPR بهترین مثال)
-گشت و گذار به وسوسه کنندگی عناوین فالوت و اسکایریم نیست
-سفرهای فضایی مایوس کننده و بدون هیچگونه جذابیتی( خلاصه شدن در تراول زدن در منو)
-لودینگ ها برای سال 2023 زننده است

یک نکته ای هم دوست دارم حالا که از CDPR حرف زدم بگم البته ربطی به نقد نداره:
سايبر پانک از لحاظ سینمایی و انیمیشن ها و شیوه روایت داستان چندین سطح از استارفیلد بالاتر هست ولی واقعا داستانش برای من مایوس کننده بود، این که همچین دنیای زیبایی بسازی اخرش داستان رو محدود کنی به مسائل خانوادگی :)) منتها استارفیلد از لحاظ داستان بسیار بسیار بهتر از سايبر پانک میدونم و کلی حرف برای گفتن داره و میشه ساعت ها در مورد محتویاتش بحث کرد منتها خب شیوه داستان گویی واقعا قدیمی به نظر می‌رسید.
منظورتون از سبک داستانگویی میگید

به نظرم مشکل برمیگرده به عدم استفاده از موشن کپچر که نمیتونه اون حسی که باید رو منتقل کنه
 
منظورتون از سبک داستانگویی میگید

به نظرم مشکل برمیگرده به عدم استفاده از موشن کپچر که نمیتونه اون حسی که باید رو منتقل کنه
بیشتر منظورم Out of context بودن قضیست ،مثلا وسط میدون جنگ و نبرد با چندتا کَلاش بودم یهو بانو سارا خواست سفره دلشو باز کنه :)) شما مثلا سايبر پانک رو دقت کنی کلی زمینه میسازه و فضاسازی میکنه برای اون سفره دل باز کردن. در نتیجه یک حالت بی احساسی میگیره.
 
دوست عزیز با این ایراد ها فقط یه نمره از بازی شما کم کردید و بازی ۹ از ۱۰ هست برای شما؟
خب اگه نمره بخواد بدلیل هر مشکلی کم بشه که هیچی از اعداد باقی نمیمونه.
اینطوری بخوایم نگاه کنیم فقط بدلیل مشکل AI ، باگ و انجین ، لودینگها باید نمره ها رو 3تا بطور پیش فرض کم کنیم و از 7 شروع به نمره دادن کرد.

اینطوری که نمیشه همچین بازی وسیعی رو نقد کرد.
اونهم برای بازیی که اینهمه سیستم و مکانیک داره.

شما باید ببینی بازیی که زیر دستته چی ارائه میده و در آخر تجربت از بازی چه بوده.
======
بنظر من جاهایی که استارفیلد رو نجات داد اینهاست :
ساخت و ساز و کاستومایز کشتی
اتمسفر بازی که با تمام مواردی مثل لودینگ و پیوسته نبودن باز هم گیراست و براحتی پلیر میتونه خودش رو درش غرق کنه.
همینطور طراحی مراحل فرعی، فکشنها ، داستان و سیستم پیشرفتشه.

خب بازی بتسداست و اینها یک چیزی همینطوری ول بدن هم نمیتونه تو این موارد بازی بدی از آب در بیاد.

وقتی این موارد حین بازی کلیکش میخوره مشکلاتی که گفتم اصلا دیگه به چشم نمیاد.
این میشه که بازی برای یکسری عددش 7 یا کمتر و برای یکسری 9 یا بالاتره.
 
بیشتر منظورم Out of context بودن قضیست ،مثلا وسط میدون جنگ و نبرد با چندتا کَلاش بودم یهو بانو سارا خواست سفره دلشو باز کنه :)) شما مثلا سايبر پانک رو دقت کنی کلی زمینه میسازه و فضاسازی میکنه برای اون سفره دل باز کردن. در نتیجه یک حالت بی احساسی میگیره.
اون باگه بیشتر وگرنه زمینه سازی میکنه ، مثلا اوایل اصلا نمیذاره سوال شخصی بپرسی ، باهاش که همراه میشی میذاره سوالهای اولیه اینکه قبلا چیکار میکرده و اینها
چون من اول با سم میرفتم به این مشکل برخوردم ولی با سارا و آندرژا خیر
 
اون باگه بیشتر وگرنه زمینه سازی میکنه ، مثلا اوایل اصلا نمیذاره سوال شخصی بپرسی ، باهاش که همراه میشی میذاره سوالهای اولیه اینکه قبلا چیکار میکرده و اینها
چون من اول با سم میرفتم به این مشکل برخوردم ولی با سارا و آندرژا خیر
بهش نمی‌خورد که باگ باشه چون وسط یکی از ماموریت ها بودم گفت بیا باهم حرف بزنیم و این که برای همشون همینجوری بود بارت، اندرژا ساراو...
اون چیزهایی که گفتی اره هست و خوبه ولی منظورم از زمینه بیشتر ستینگ و شرایط محیطی و طراحی بیشتر برای همچین حرف های مهمی هست. باید ویژه تر باشه، نفس گیرتر و...
 
IMG_20231006_181938_904.jpg
یک چیز جالب یاد رفت اشاره کنم این بود که تو بازی به دفعات با همچین صحنه هایی روبرو میشید، حالا میخواد توی یک فضاپیما باشه، معدن باشه، پایگاهی باشه و... معمولا یک جای دورافتاده در گوشه ای از فضای بیکران هستند، معمولا یکم بگردید نوشته هایی یا نوارهایی پیدا می‌کنید از آخرین لحظات زندگیشون، واقعا این صحنه ها تکان دهنده هست و عمق خوبی میداد به زنده بودن بازی.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or