بیشترش همینه فقط آخراش جالب میشه که دست پلیرو برای انتخابای مختلف باز میذارهدوستان فکشن کوئست Ryujin از کجا جذاب میشه؟ اصلا میشه؟
من از کوئست Freestar Ranger که خط داستانی جذاب و اکشنی داشت اومدم رو این قشنگ خوابم گرفته تا اینجاش هی برو اینور فلان چیزو بزار تو فلان چست باز بیا تو منو فست ترول کن به Neon، هلک و هلک برگرد سمت دفتر Ryujin چهار تا لودینگ اسکرینم ببین اون وسط.
90 درصد تایم به چرخیدن تو منو و فست ترول کردن گذشت تا خود کوئست
بهترین Y-Wing ای که دیدم، بدون نردبان، با گنجایش 7 crew و بدون نیاز به ماد
View attachment 312536View attachment 312535View attachment 312534
میتونید با کمک این ویدئو بسازیدش
نیاز به Share code از جنس فورتزا هورایزن حس میشه جدن
---------------
بخر، پول درآوردن در بازی خیلی اسونه و من به جز مسائل مربوط به کشتی های فضایی جایی ندیدم پول بخوره. پس راحت میتونی Ammo رو بخری و جارو کنی. الان من از هر کدوم اسلحه ها 2000تا 4000 تا تیر دارم و خوب یک tip ساده دیگه هم که فکر کنم میدونی همین هست که حداقل 12-13 نوع اسلحه داشته باش کل اون اسلات ها رو پر کن، اصلا تیر کم نمیاد بازی، تازه من رو Very hard هستم. از ریسرچ و مادیفای کردن اسلحه ها غافل نشو. الان دو تا اسلحه دارم بالای 450تا دمیج میدن،بالای 800تا هم دیدم دست ملت.
روی PC تنظیمات کاستوم رو چی بذارم فریم بهتر بگیرم؟؟؟
تو تنظیماتش گزینه ای برای تکسچرها ندیدم...
بعد داینامیک رزولوشن بذارم یا نیتیو؟
پ.ن: نسبت به بازیهای دیگه بتسدا باگی ندیدم یه یک ساعت بازی کردم. یه بار فقط رفت تو اون قسمت وارد کردن کدها (نمیدونم چی رو زدم) دیگه هم خارج نشد که ALT F4 مجبور شدم بگیرم.
فکشنها رو حیفه نریبالاخره تموم شد. فقط ۳۵ ساعت شد ماموریت های اصلی بازی. پنج ساعتی هم یه سری ماموریت جانبی مثل منتیس رو رفتم. با سم کول هم ازدواج کردم
این قدر بازی رو گیم پس اومده نمی تونم استارفیلد رو نگه دارم. فعلا پاک می کنم تا آخر سال دوباره وقتی بشه نصب اش کنم برای نیو گیم پلاس.
عجب بازی بود... اولین بازی بتزدا که تموم می کنم. فکر می کردم مثل بقیه بازی های بتزدا وسط اش رهاش کنم ولی از وسط ها داستان بازی خیلی بهتر شد.
نمره ام بهش ۹ از ۱۰.
دوست عزیز با این ایراد ها فقط یه نمره از بازی شما کم کردید و بازی ۹ از ۱۰ هست برای شما؟خوب بعد از 150 ساعت بازی فکر کنم بتونم بازی رو نقد کنم هرچند هنوز مراحل اصلی رو تمام نکردم( و قصد هم ندارم )و به سیستم NG+ دست هم نزدم. برای من یک تجربه کاملا بتسدایی و لذت بخش و اعتیاد آور بود، بازی اگر خوب نبود یا مشکلات زیادی داشت هیچوقت 150 ساعت بازی نمیکردم. به صورت سابجکتیو یکی از برترین تجربه های نسلم بود یک Space Opera به تمام معنا در کنار وجود نقایص و کاستی ها
در آخر بازی مشکلات داره که کم هم نیست و یکی میتونه همه این ها رو فرو بکنه تو چشتون و شما هم چیزی نَگین ولی تجربه نهایی بسیار اعتیاد آور هست و برای من 10/10 بود منتها چشم پوشی کردن از مشکلات به نظرم خیانت به بازی های دیگه و حتا خود بتسدا هست. شاید اگر بازی میتونست نوآوری خاصی از خودش رو کنه که دوباره زلزله ای به صنعت بیاندازه راحت با تمام مشکلاتش 10 میدادم. منتها استارفیلد رو یک بازی کاملا بتسدایی میدونم که تمام المان های خودش رو در بهترین حالت به نمایش میذاره و چیز بیشتری هم ارائه نمیده. این به معنی بد بودن بازی نیست و اتفاقا اگر با عناوین قبلی حال کردید، با این هم بشدت حال میکنید
نکات مثبت و منفی رو به صورت تیتروار میگم تا سرتون رو درد نیارم.
نمره نهایی:9/10
نکات مثبت:
+ انتخاب های تاثیرگذار
+داستان اصلی جذاب و پر مفهوم
+ماموریت های جانبی
+فکشن ها
+زیبایی بصری بازی
+موسیقی شاهکار
+درخت مهارت
+گانپلی جذاب و تنوع خوب اسلحه ها
+آزاد بودن در نحوه انتخاب سبک بازی و مجبور نبودن به انتخاب یک سبک خاص
+نبردهای فضایی جذاب و درگیرکننده
+Digipick
+بازی بسیار خوب از نظر Open Bethesda RPG
+تنوع خوب بخش ریسرچ و ساخت ماد های مختلف سلاح ها و لباس ها و...
+ساخت فضاپیماها جذاب و خلاقانه از آب درآمده است
+جزئیات بالا و طراحی زیبای اشیا مختلف بازی
نکات منفی:
-طراحی مراحل اولیه اصلی میتوانست بهتر و درگیر کننده تر باشد
-شروع بازی معمولی است
-طراحی منوها و تعامل با آن خوب نیست
-نیازمند جهش و پیشرفت در بخش سینماتوگرافی و انیماتوری بازی( CDPR بهترین مثال)
-سبک داستان گویی بازی کهنه شده است( CDPR بهترین مثال)
-گشت و گذار به وسوسه کنندگی عناوین فالوت و اسکایریم نیست
-سفرهای فضایی مایوس کننده و بدون هیچگونه جذابیتی( خلاصه شدن در تراول زدن در منو)
-لودینگ ها برای سال 2023 زننده است
یک نکته ای هم دوست دارم حالا که از CDPR حرف زدم بگم البته ربطی به نقد نداره:
سايبر پانک از لحاظ سینمایی و انیمیشن ها و شیوه روایت داستان چندین سطح از استارفیلد بالاتر هست ولی واقعا داستانش برای من مایوس کننده بود، این که همچین دنیای زیبایی بسازی اخرش داستان رو محدود کنی به مسائل خانوادگی منتها استارفیلد از لحاظ داستان بسیار بسیار بهتر از سايبر پانک میدونم و کلی حرف برای گفتن داره و میشه ساعت ها در مورد محتویاتش بحث کرد منتها خب شیوه داستان گویی واقعا قدیمی به نظر میرسید.
بله بازی بشدت سرگرم کننده هست و یکی از بهترین تجربه هام رو باهاش داشتم یادم نمیاد بعد الدن رینگ اینجوری به یک بازی گیر بشم، درنهایت نمره یک چیز کاملا سلیقه ای هست.دوست عزیز با این ایراد ها فقط یه نمره از بازی شما کم کردید و بازی ۹ از ۱۰ هست برای شما؟
منظورتون از سبک داستانگویی میگیدخوب بعد از 150 ساعت بازی فکر کنم بتونم بازی رو نقد کنم هرچند هنوز مراحل اصلی رو تمام نکردم( و قصد هم ندارم )و به سیستم NG+ دست هم نزدم. برای من یک تجربه کاملا بتسدایی و لذت بخش و اعتیاد آور بود، بازی اگر خوب نبود یا مشکلات زیادی داشت هیچوقت 150 ساعت بازی نمیکردم. به صورت سابجکتیو یکی از برترین تجربه های نسلم بود یک Space Opera به تمام معنا در کنار وجود نقایص و کاستی ها
در آخر بازی مشکلات داره که کم هم نیست و یکی میتونه همه این ها رو فرو بکنه تو چشتون و شما هم چیزی نَگین ولی تجربه نهایی بسیار اعتیاد آور هست و برای من 10/10 بود منتها چشم پوشی کردن از مشکلات به نظرم خیانت به بازی های دیگه و حتا خود بتسدا هست. شاید اگر بازی میتونست نوآوری خاصی از خودش رو کنه که دوباره زلزله ای به صنعت بیاندازه راحت با تمام مشکلاتش 10 میدادم. منتها استارفیلد رو یک بازی کاملا بتسدایی میدونم که تمام المان های خودش رو در بهترین حالت به نمایش میذاره و چیز بیشتری هم ارائه نمیده. این به معنی بد بودن بازی نیست و اتفاقا اگر با عناوین قبلی حال کردید، با این هم بشدت حال میکنید
نکات مثبت و منفی رو به صورت تیتروار میگم تا سرتون رو درد نیارم.
نمره نهایی:9/10
نکات مثبت:
+ انتخاب های تاثیرگذار
+داستان اصلی جذاب و پر مفهوم
+ماموریت های جانبی
+فکشن ها
+زیبایی بصری بازی
+موسیقی شاهکار
+درخت مهارت
+گانپلی جذاب و تنوع خوب اسلحه ها
+آزاد بودن در نحوه انتخاب سبک بازی و مجبور نبودن به انتخاب یک سبک خاص
+نبردهای فضایی جذاب و درگیرکننده
+Digipick
+بازی بسیار خوب از نظر Open Bethesda RPG
+تنوع خوب بخش ریسرچ و ساخت ماد های مختلف سلاح ها و لباس ها و...
+ساخت فضاپیماها جذاب و خلاقانه از آب درآمده است
+جزئیات بالا و طراحی زیبای اشیا مختلف بازی
نکات منفی:
-طراحی مراحل اولیه اصلی میتوانست بهتر و درگیر کننده تر باشد
-شروع بازی معمولی است
-طراحی منوها و تعامل با آن خوب نیست
-نیازمند جهش و پیشرفت در بخش سینماتوگرافی و انیماتوری بازی( CDPR بهترین مثال)
-سبک داستان گویی بازی کهنه شده است( CDPR بهترین مثال)
-گشت و گذار به وسوسه کنندگی عناوین فالوت و اسکایریم نیست
-سفرهای فضایی مایوس کننده و بدون هیچگونه جذابیتی( خلاصه شدن در تراول زدن در منو)
-لودینگ ها برای سال 2023 زننده است
یک نکته ای هم دوست دارم حالا که از CDPR حرف زدم بگم البته ربطی به نقد نداره:
سايبر پانک از لحاظ سینمایی و انیمیشن ها و شیوه روایت داستان چندین سطح از استارفیلد بالاتر هست ولی واقعا داستانش برای من مایوس کننده بود، این که همچین دنیای زیبایی بسازی اخرش داستان رو محدود کنی به مسائل خانوادگی منتها استارفیلد از لحاظ داستان بسیار بسیار بهتر از سايبر پانک میدونم و کلی حرف برای گفتن داره و میشه ساعت ها در مورد محتویاتش بحث کرد منتها خب شیوه داستان گویی واقعا قدیمی به نظر میرسید.
بیشتر منظورم Out of context بودن قضیست ،مثلا وسط میدون جنگ و نبرد با چندتا کَلاش بودم یهو بانو سارا خواست سفره دلشو باز کنه شما مثلا سايبر پانک رو دقت کنی کلی زمینه میسازه و فضاسازی میکنه برای اون سفره دل باز کردن. در نتیجه یک حالت بی احساسی میگیره.منظورتون از سبک داستانگویی میگید
به نظرم مشکل برمیگرده به عدم استفاده از موشن کپچر که نمیتونه اون حسی که باید رو منتقل کنه
خب اگه نمره بخواد بدلیل هر مشکلی کم بشه که هیچی از اعداد باقی نمیمونه.دوست عزیز با این ایراد ها فقط یه نمره از بازی شما کم کردید و بازی ۹ از ۱۰ هست برای شما؟