سازنده: DICE
ناشر: EA
توزیع کننده: LucasArts
سری: Star Wars: Battlefront
انجین: Frosbite 3
پلتفرم ها: PS4،XB1،PC
تاریخ انتشار: Q2/Q3 2015
سبک: Action
مد های بازی: تک نفره، چندنفره آنلاین
آخرین ویرایش:
دقیقا همین نظر شما رو منم در مورد R6 دارم. کلا آشغالترین بازی ای بود که انجام دادم![]()
گيم پلي بازي چه مشكلي داشت؟:dهمه چي خوب بود. اگه منظورت بالانس و ... هست اونا درست ميشه. حتي به نظر من بالانس نميخواد . ملت تازه ياد گرفتن چجوري با Rebel بازي كنن .ديروز خيلي راحت توي مپ Hoth ميبردن:d فقط كافيه Uplink هارو همون بيس اول بازي بگيرن( تا ٧-٨ Y-wing بگيرن) و بتونن برنده بشن .بزرگترين مشكل بتا پارتي و سيستم پارتنره مسخرش هست كه درستم نميشه.يعني بيشتر از ٤ نفر بشيد اصلانميشه تو يه تيم افتاد.... فك نكنم هم قابل درست شدن باشه.

ميدونم مي گيد چه اشكالي داره خوب ميشه كشت بله ! اما اخه اين ها بايد يه تفاوتي بين دوتا اسلحه قدتي و RoF ايي در نظر بگيرن كه من نتونم برم يه جاي مپ كمپ كنم و به خاطر اين كه دشمن توي نقشه از 200-300 متري مشخصه با DLST نتونم به سادگي تمام از فاصله شليك كنم و بكشمش !
يه اسلحه تمام عيار فقط هفت ثانيه ! خب چه كاريه اين هفت ثانيه رو هم مي كردي تعويض خشاب
يارو با هر چيزي كه دم دستش بود خراب ميشد تو سر ما بدون اين كه قدرت خاص و تعيين كننده ايي در برابرش وجود داشته باشه ! حتي بانكر ها و اون منعكس كننده هاي خورشيدي ديش مانند هم توان رويارويي رو نداشتن چون با يه موشك سوت مي شدن !

کسی جت پک میزد لگ نمیگرفت؟؟؟؟؟![]()
این قضیه اسنایپ رو خیلی بیش از حد دارید بزرگش میکنید بخدا. ما هم ساعت ها همین بازی رو انجام دادیم و بازی دیگه ای نبوده و این مشکلاتی که دارید اینقدر بزگر میکنید نیستن. امکان نداره یه نفر بره بالای تپه تا آخر بازی فرت فرت کیل بگیره. 20 نفر تو سمت دیگه بازیکن هست. یعنی به نظرت یه نفر نیست که با همون اسنایپ اونی که بالای تپه نشسته رو بزنه؟ اونم توی یه مپی که خیلی خیلی بازه و اصلا بالا بلندی درست حسابی برای قایم شدن نداره بر خلاف بتلفیلد ها.من بتا رو بازی نکردم ولی از ویدیوهایی که دیدم به نظرم حرف دوستمون Nero 7 درسته.. این قضیه که طرف با یه MG میرفت بالا تپ تپ کیل میگرفت (از فاصلهای که تو بتلفیلد با اسنایپ M95 هم نمیشد !:d) خب طبیعیه بازی رو مسخره میکنه..
میخواستم بازی رو بگیرم ولی بعد از شنیدن قیمت Season Pass و گیمپلیی که دیدم منصرف شدم..
(خواهشا هم نگید 9 میلیون نفر بتا بازی کردن پس حتما چیزی بوده، چون هاردلاین هم 6 میلیون نفر بازی کردن!:d)
والا من این قضیه رو یکی توی دموی آلفای بازی دیدم که لیک شده بود (جالبم بود همه بهش میگفتن چیتر در صورتی که بدبخت کار نمیکرد!:d) یکی هم توی کانال Xbox چند تیکه نشون میداد.. اخه یه MG که نباید انقدر دقیق بزنه حتی اگر مال 10000 سال آینده باشه!:dاین قضیه اسنایپ رو خیلی بیش از حد دارید بزرگش میکنید بخدا. ما هم ساعت ها همین بازی رو انجام دادیم و بازی دیگه ای نبوده و این مشکلاتی که دارید اینقدر بزگر میکنید نیستن. امکان نداره یه نفر بره بالای تپه تا آخر بازی فرت فرت کیل بگیره. 20 نفر تو سمت دیگه بازیکن هست. یعنی به نظرت یه نفر نیست که با همون اسنایپ اونی که بالای تپه نشسته رو بزنه؟ اونم توی یه مپی که خیلی خیلی بازه و اصلا بالا بلندی درست حسابی برای قایم شدن نداره بر خلاف بتلفیلد ها.
والا من این قضیه رو یکی توی دموی آلفای بازی دیدم که لیک شده بود (جالبم بود همه بهش میگفتن چیتر در صورتی که بدبخت کار نمیکرد!:d) یکی هم توی کانال Xbox چند تیکه نشون میداد.. اخه یه MG که نباید انقدر دقیق بزنه حتی اگر مال 10000 سال آینده باشه!:d
دقيقا براي اينترنته.به شدت !
فكر كنم فقط 5 بار مثل ادم جت پك زد ! اون هم رو به روم كاملاً باز بود
من اصلا واسم مهم نيست كه Range اين اسلحه با اون اسلحه فرق داشته باشه، دارم بازي به نام Starwars ميخرم، نه انتظار Bulletdrop دارم نه انتظار اينكه اين اون Range بزنه اون يكي از اون Range نزنه.برام fun عه . اگه اون از اون فاصله تورو ميتونه بزنه پس توام ميتوني بزنيش :d مشكلت چيه؟خوب اين ديگه تفاوت سليقه هاست :d
صادق پر مشكل بود
يعني تفاوتي بين DLST يا همون LMG مانند با E-11 نبود چون با هر دوتاشون ميشد از فاصله بالا 200 متر ادم كشتميدونم مي گيد چه اشكالي داره خوب ميشه كشت بله ! اما اخه اين ها بايد يه تفاوتي بين دوتا اسلحه قدتي و RoF ايي در نظر بگيرن كه من نتونم برم يه جاي مپ كمپ كنم و به خاطر اين كه دشمن توي نقشه از 200-300 متري مشخصه با DLST نتونم به سادگي تمام از فاصله شليك كنم و بكشمش !
الان همين اسنايپر ايي كه با كارت مي اومد ! كل CooLdown اش هفت ثانيه استيه اسلحه تمام عيار فقط هفت ثانيه ! خب چه كاريه اين هفت ثانيه رو هم مي كردي تعويض خشاب
قبلاً هم گفته بودم به خاطر دنياي SW ربل ها چيز خاصي در نيروي زميني ندارن و همين شده بود پاشنه اشيل بازييارو با هر چيزي كه دم دستش بود خراب ميشد تو سر ما بدون اين كه قدرت خاص و تعيين كننده ايي در برابرش وجود داشته باشه ! حتي بانكر ها و اون منعك كننده هاي خورشيدي ديش مانند هم توان رويارويي رو نداشتن چون با يه موشك سوت مي شدن !
هيچ گونه Cooldown ايي هم براي استفاده از وسايل نبود ! فقط كافي بود جاي AT AT رو ياد بگيري تا دم به دقيقه بري داخلش ! مي شد بيشتر از اين كه توي بازي پياده راه رفت توي AT AT كمپ كرد ! يا حداقل جاي اسپاون AT AT رو رندوم بذارن يا يه فاصله زماني باشه ! خوب اينطوري مسلمه كه به راحتي تمام ميشه اپ لينك هارو هر دقيقه پس گرفت چون تيم حريف نميتونه بياد جلو
حتي به سادگي يه سري مي رفتن بالاي كوه و از اون بالا DLST به دست هر كسي رو پايين مي زدن و نميشد هيچ كاريشون كرد چون فاصله زياد بود و ديدن و پيدا كردنشون سخت ! يه عده زيادي يا بالاي كوه بودن يا بالاي تپه ها اونم فقط براي كمپ
ميخواستي از يه فايتر فرار كني بايد 5 ثانيه مربع رو نگه مي داشتي و جالب اين كه توي اين زمان فقط خط مستقيم مي رفت ! خوب با توجه خط سلامتي كم فايتر ها هر كسي مي تونه اش و لاش بكنه فايتر رو !
كلاً نقش ربل ها گوشت قربوني بود و مد بازي مشكل داره ! بايد اول كه بريد و يه سري اپ لينك بگيريم ! بعد بايد ازشون در برابر يه عده پياده نظام و سواره و AT AT و هوايي دفاع كنيم تازه بعد دفاع كردن و اومدن Y-WING ها بايد هم بزنيم تو سر AT AT ها ، هم مقابل حمله امپاير ها دوام بياريم !
بعد هم كه اگر به ته بازي مي رسيديم كه ميشد يه دشت باز و از دم همه كشته ميشدن
حتي نقشه بازي هم مشكل داشت ! درسته كه ميشد با نميدونم A 47 بود چي بود سيم بپيچيم دور پاهاي AT AT ها ولي مشكل نقشه اين بود كه حتي اجازه اين كار رو نميداد چون اونقدر اون محدوده دور AT AT ها (از سمت راست ربل ها) كوچيك بود و به كوهستان نزديك بود كه نميشد دور كامل زد و چند بار ديدم كه ملت خوردن به كوه بايد فاصله رو بيشتر كنن
بدتر از هر چيز ديگه ايي كه بود اين نداشتن هر گونه مرزي براي جلو رفتنه! يارو مي رفت ته نقشه و پشت خط اسپاون ما مي نشست تو بانكر ! خوب هر كسي مي اومد تا بفهمه چي شده پودر ميشد ! براي امتحان خودم اين كار رو كردم بالا 20-15 تا كيل ساده گرفتم ! تازه خيلي كم گرفتم ! اخه نميشه كه پشت خطوط اسپاون دشمن بره به سادگي بشينه و از لوازم دفاعي ما استفاده كنه
چندين بار هم بلا سر خودم اومد !
جالبه يه بار ديدم وقتي رفتيم سراغ اخرين خط اپ لينك ها قبل از اين كه تيم ما به طور كامل بكشه عقب يكي داشت با جت پك و هر كوفت و زهرمار ديگه ايي كه بود بدو بدو خودش رو مي رسوند به بانكر اخرين خط ما !
حالا من با 200 متر فاصله چه جوري برم بزنمش
اينا همش نظرات شخصي منه و ميدونم صادق تو عاشق بازي شدي ! پس حال شو ببر ! سليقه ها متفاوته و اين چيز عجيبي نيست
پس حال بازي رو ببر:d
وقتي همه ion shell بزارن و Uplink بگيرن خيلي راحت Walker منفجر ميشه.
ميزاري:dاصلا دقیق بزنه. کاری با اینا نداریم. گیر دادن شما و سوال من یه چیز دیگه بودبحث دقت نبود. حالا اینکه 7 ثانیه هم بعد از هر شلیک نیاز به شارژ دوباره داره که مدت زمان خیلی خیلی خوبیه که یکی خلاصش کنه.
دقيقا براي اينترنته.
من خودم پيدا ميكردم هيچ مشكلي نداشت (سروراي اروپا)ولي با امريكايي ها ميرفتم اين مشكل بود.
من اصلا واسم مهم نيست كه Range اين اسلحه با اون اسلحه فرق داشته باشه، دارم بازي به نام Starwars ميخرم، نه انتظار Bulletdrop دارم نه انتظار اينكه اين اون Range بزنه اون يكي از اون Range نزنه.برام fun عه . اگه اون از اون فاصله تورو ميتونه بزنه پس توام ميتوني بزنيش :d مشكلت چيه؟
Arma يا BF نيست كه.
بعد ميگي فرق نداره من ميگم داره، با E11 خيلي راحت تر از. LMG ميشه كيل گرفت (فاصله دور) . بعدشم گلوله كه شليك نميكنن ميخواي وسط راه چون LMG عه تيرش drop شه؟. خلاصه اينكه من مشكلي ندارم با اونايي هم ك بازي كردم راحت بودن:d شايد توقعت فرق داشته:d
بعد همه اينا به يه patch چند مگي قابل حل شدنه وقتي اعتراض كنن، دايس مثل بقيه بازياش گوش ميده و اپديت ميكنه . همونطور كه به خاطر يه سري ، بتلفيلد هر اپديتش يه جوري بود.
اسنايپي هم كه ميگي بايد اونجوري باشه به بدن 99 تا Damage ميده به سر هم كه كيل حساب ميشه :d اگه خشابي بود رو اعصاب ميرفت ولي الان اينجوري خيلي خوبه.
بازي اينقدر شلوغه و ملت در حال دويدن كه هيچكس وانميسه يه جا اسنايپ كنه. چون جو بازي حالت Close quarter داره اكثرا راش ميدن، كسيم كه كمپ ميكنه به خاطر نوع اسلحه ها جاش تابلو ميشه. يعني عملا نميشه كمپ كرد قشنگ معلوم ميشن و ميشه رفت سراغشون.
اين كه Rebel ها درسته چيزي ندارن روي زمين، ولي Fighter هاشون از هر لحاظ بهتره ، من با A-wing هميشه تا اخر بازي تو اسمون ميموندم اينقدر كه قوي تر از Tie fighter و Interceptor
من روز اخر بتا با Rebel ها ٤-٥ بار بردم چند باري هم با imperial باختم
خيلي اسون بود، بستگي به تيمت داره كه Uplink بگيرن يا نه. كه اون روزاي اخر تازه فهميدن چيه.
نقشه بازي هم كپي فيلمه و دست بهش نميزنن چيز واضحيه.
خلاصه اينكه بردن با Rebel ها خيلي اسونه فقط هم تيمي ها يكم عقل ندارنوقتي همه ion shell بزارن و Uplink بگيرن خيلي راحت Walker منفجر ميشه.
ايرادت از Spawn شدن خودشونم ميدونن و قراره درست كنن.
پ.ن: من كار ندارم نظر شخصيته:d نظرته ديگه:d اما به همه بازيا هميشه گير ميدي ٢ تاميزاري:d
اينايي كه گفتي درست ميشن چيزيم نيستن كه Gamebreaking باشه.
مثلا ATAT با يه Tweak ساده Damage اش براحتي كم ميشه كه نشه راحت كيل گرفت
:dتا چه تاریخی امکان استفاده از نسخه ی بتا هست؟
:dبقيه mode ها هم اينجوري باشن خوبه.The official Star Wars Battlefront account on Twitter also provided some insights: there will be just four maps available for the Walker Assault mode, one for each planet (Hoth, Tattooine, Sullust and Endor)
تو اين عكس يه سري وسايل رو مشخص ميكنه كه تو بتا نبود:dIn other Battlefront news, it was revealed on Twitter by Community Manager Sledgehammer70 that there will be many more guns in the full game than what was presented in the beta.@Ejderha_life The Beta only has 4 guns, the final game a heck of a lot more.
— Sledgehammer70 (@sledgehammer70) October 12, 2015
عجـــــــــــیبخيلي دير اومد حمزه:d
ته ديگ اش رو هم خوردن رفت :d حتي ظرف هاش رو هم شستن :d
