Split/Second | Xbox360

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,071
دركل تنوع blur بيشتر بود . ولي split هم حرف هاي براي گفتن داشت .
من تا مراحل آخر بازي نرسيدم .... فقط نيم ساعت بازي كردم
تو اين نيم ساعت بازي در كل خوب رو به بالا بود.
lol... ما هم داریم میگیم همون نیم ساعت اولش خوبه چون از اون به بعد Unbalance بودنش میره رو اعصابت که دسته رو بکوبی زمین و کنسول رو از پنجره پرتاب کنی تو کوچه.
---------------------
یکی از روی دمو گفته "Blur بسیار متوازن ساخته شده و هیچ برتری حس نمیشه، فکر میکنم اکتی لیاقت $ های منو داره". و اون وقت بهش خندیدم ولی الان متوجه میشم که 160% حق با اون بوده.
 

Ooops

کاربر سایت
Apr 16, 2010
1,801
نام
محمد علی
کلا بازی از اپیزود 6 به بعد سخت میشه. در مورد ماشینها هم موافقم. طراحی خوبی ندارن. بعضی هاشون واقعا بی استفاده هستند.من تا حالا فقط این detonator اپیزود 6 (power plant) رو اول نشدم که به نظرم سخت ترین ایونته.
در مورد اینکه ماشین هایی که بعدا آزاد میشن ضعیفتر هستند. در واقع اینطوری نیست. ماشین ها تو این بازی کلا سه دسته هستند. ماشین های قدرتی که فقط شامل تراک ها هم نمیشن که دریفت زدن مشکله باهاشون. ماشین های سرعتی و ماشین هایی که نسبتا بالانس هستند. اگر میبینید بازی برای شما ماشینی آزاد کرده که از لحاظ سرعت نسبت به ماشین قبلی ضعیفتره به خاطر اینه که بازی فقط race و elimination نیست. برای مسابقات survival و air strike و air revenge به ماشین های دیگه ای احتیاج دارید که کم کم با پیشروی تو بازی مجبور به استفاده از اونا میشید.
در مورد air strike ها و air revenge ها که یکی از دوستان پرسیدند. کلا این مودها خیلی ساده هستند. شما سعی کن یه ماشین قدرتی بردار که سرعت مناسبی داره (برای اپیزودهای اول تراکها مناسب هستند ولی از اون به بعد باید ماشین های دیگه ای برداری مثلا rayback firestorm که ماشین یکی مونده به آخر هست) و به هیچ وجه سرعتت رو کم نکن. همچنین دو بار پشت سرهم لرزش باعث از بین رفتن میشه که باید سعی کنی حداکثر یکبار از روی اون هدفها بگذری و ماشینت بلرزه. توی air strike اصلا احتیاجی به دریفت کشیدن نیست و فقط سعی کن مدت زمان بیشتری دووم بیاری و کمبو رو از دست ندی ولی تو air revenge های اپیزودهای آخر باید دریفت هم بکشی و فقط از حمله ی B استفاده کن. یعنی بذار اون نوار پایین پر بشه (که قرمز میشه) و بعد بلافاصله به هلیکوپتر شلیک کن.
 

PaRaDoXiSt

کاربر سایت
Sep 25, 2008
425
نام
Hossein
بعضی Event ها خیلی رو اعصابه ، ولی وقتی آخرین Episode تموم میشه و یهو (!) 250GS آنلاک میشه ، تمام سختی هایی که تحمل کردین برای اول شدن در طولِ بازی ، یادتون میره ! :biggrin1:
 
آخرین ویرایش:

King-x360

کاربر سایت
Dec 15, 2006
517
نام
بهزاد
من میخوام این بازی رو بگیرم یه کم در مورد سبکش راهنمایی کیند دقیقا" چطوریه؟؟
و در کل ارزش خرید و بازی رو داره؟؟
 

mohamad_128

کاربر سایت
Jan 31, 2008
1,009
نام
محمد
ساخته قبلي اين استوديو هم تقريبا اينجوري بود.با اينكه خيلي جذاب بود از اواسط بازي به بعد ديوانه وار سخت ميشد.
 

ADSL

کاربر سایت
Mar 23, 2008
1,077
نام
رضا
خوب بلاخره تمومش کردم تو این مدت ضعف اعصاب گرفتم از دستش:biggrin1:
یه جاهایییش مثلا lap آخره من اولم خط پایانم 100 متر جولو تره یهو میبینی میترکی بعد عین 7 نفر میان رد میشن تو میشی آخر:-"
بعضی از event هاش که به 10 بار تکرارم رسید فک کنم :biggrin1:
 

Saeed.x360

کاربر سایت
Oct 14, 2006
984
نام
سعيد
خب بلاخره ما هم تونستیم بازی رو به اتمام برسونیم و در همه مراحل اول بشیم. البته بازی به اونصورت واسه من سختی نداشت ولی بعضی از مشکلات بازی که در پایین بهش اشاره میکنم واقعا اذیتم کرد. من همونطور که قبلا به فریدون هم گفته بودم بازی از یک Unbalance جدی رنج میبره !
1-توازن Difficulty بازی در همه Episode ها اصلا یکسان نیست و اگر بخواهیم سخترین Episode ها رو نام ببریم Episode های میانی بازی هستند و جالبه من از Episode 8 به بعد همه مراحل رو به بار اول تموم کردم!
2- حتی ماشینی که هم رقیبانتون از Episode های اولیه دارند ماشینی هست که شما در وسط بازی و به بعد میتونید بگیرید.
3-متاسفانه یک نکته خیلی بدی که من از همون اول دیدم و واقعا دیشب برام اثبات شد این بود که اتومبیل ها در هنگام Steering to right or left (یعنی گردش ساده به راست یا چپ) اتومبیل واقعا از سرعتش یک مقدار کاسته میشه که نمیدونم این کار برای چی هست؟
4-از همه نکات جالتر اینکه شما اگر 1st باشی و بطور متوسط 3.5sec هم از بقیه جلوتر باشی با یک تصادف ساده دیدی 7 یا آخر میشی و بقیه هم مثل فشنگ ازت جلو میزنند.
(به عنوان مثال در Elite Race اپیزود 6 که اسم یکی از رقبا Raptor بود من فکر کنم نزدیک به 7 بار این بابا رو Wreck کردم که هر دفعه هم با یک فاصله زمانی طولانی جلو میافتادم ولی با یک تصادف ساده و وقتی Respawn شدم دیدم ایشون با فاصله ی 4.1 ثانیه جلوی بنده هستند!!!)

بازی نکات واقعا قابل برجسته ای هم داشت مثل تخریب پذیریهای Script نویسی شده که کل Map رو تا آخر بازی عوض میکردند. ولی یک تضاد گرافیکی در بازی برام قابل مشاهده بود تو بعضی از Track ها گرافیک واقعا بالا بود ولی در بعضی از Track های دیگه زیاد نه.
واقعا بنظر میرسه که Black Rock Studio سعی و تلاششو واسه بالابردن گرافیک بازی در همه لحاظ کرده اما شاید عواملی مثل یکسان نبودن قدرت Texture ها تو بعضی از اجسام و واقعا پایین بودن و ابتدایی بودن نمای ماشین ها در هنگام Car Selection تو ذوق بعضی از منتقد ها و یا حتی خود من زده.
Oil Filltering بازی واقعا عالی کار شده - توجه BRS به شکل واقعی اجسام و جزییات اونها مثل طولی بودن بافت اسفالت در بزرگراهها و پل ها خوب هست ولی با این همه کار نمیدونم چرا گرافیک بازی بنظرم زیاد القاکننده این همه تلاش نیستش.
 
آخرین ویرایش:

Daedalus

کاربر سایت
Apr 8, 2010
12,576
نام
فرهود
اقا یه مشکلی هست
اگه شما نفر اول باشین و crash بشین respawn شدنتون بشیتر طول میکشه تا نفر مثلا 2 یا حتی 8 باشین و crash بشین :eek:
 

Konami

Administrator
Sep 22, 2005
1,048
نام
Hamed
سلام ...
یکسری از سختی های بازی که به عنوان مشکلات بازی یاد میکنین اگر وجود نداشت بازی برای افراد زیر 7 سال مناسب بود. این یک بازی ارکید واقعا جالب بود که بعد از مدت ها خیلی چسبید. البته من منکر مشکلات متعدد بازی نیستم ولی سختی بازی اینجوری که بعضی از دوستان میگن هم نیست بخصوص در رکوردگیری جاده ها. به نظر من بهترین ماشین برای پیروز شدن در مراحل مسابقه ای 530GTS هست من به راحتی بعد از گرفتن این ماشین تا اخرین مسابقات هم اول میشدم چون واقعا سرعت و عکس العمل های خوبی داشت البته به شدت هم غیر قابل اعتماد هست در سوانح!

Elite Race اپیزود 6 که اسم یکی از رقبا Raptor بود

این بشر واقعا ساختگی بود بزور میخواست همیشه بین 2 تای اول باشه بیشتر احساس داستانسرایی برای بازی داشت تا یک مسابقه با هوش مصنوعی و به نظرم همین عملکرد ها از بازی های دیگه جداش میکنه.

کسایی که بطور حرفه ای GT4 را بازی میکردن به یاد دارن که برای مسابقات زمانگیری و سبقت از ماشین ها وقتی یک ماشین در رده 8 را باید به رده اول میرسوندی اونم با زمان مشخص وفواصل طولانی از ماشین های حریف فقط باید درست ترین راه را انتخاب میکردید نه سریعترین و بهترین راهی که به ذهنتون میرسید و این بازی درست عکس این قضیه هست و این تفاوت های سبک که بازی را جالب میکنه.


3-متاسفانه یک نکته خیلی بدی که من از همون اول دیدم و واقعا دیشب برام اثبات شد این بود که اتومبیل ها در هنگام Steering to right or left (یعنی گردش ساده به راست یا چپ) اتومبیل واقعا از سرعتش یک مقدار کاسته میشه که نمیدونم این کار برای چی هست؟

این قضیه در ماشین های سنگین بیشتر دیده میشه و حتی دریفت های نیمه هم خیلی از سرعت کاهش میده و چون گرفتن امتیاز دریفت برای بازی حیاتی هست کار سخت تر میشه ولی باز هم بنظر من اینها همه جذابیت ها و سختی های بازی هست که باید با ظرافت خود بازیباز براشون درطول مسابقه برنامه ریزی کنه تا به پیروزی برسه حالا جای شکرش باقی هست که برخورد و کشیدن به دیواره ها سرعت را به اندازه زیاد کاهش نمیده درغیر اینصورت فکر کنم علاوه برد پرتاب دسته! شاهد پرتاب لیوان و میز و گلدون و برادر! و انواع و اقسام جاندار و بیجان نزدیک گیمر های خونسرد ایرانی بودیم!
 
  • Like
Reactions: ADSL

Saeed.x360

کاربر سایت
Oct 14, 2006
984
نام
سعيد
این بشر واقعا ساختگی بود بزور میخواست همیشه بین 2 تای اول باشه بیشتر احساس داستانسرایی برای بازی داشت تا یک مسابقه با هوش مصنوعی و به نظرم همین عملکرد ها از بازی های دیگه جداش میکنه.
البته حامد این داستانسرایی یکجورایی ناقص هست.اگر واقعا برای هر Elite Driver مثل (Raptor-Vixen-LiveWire و ...) یک شخصیت و کاراکتر درست میشد و بازی بطور کلی در بستر یک داستان پرداخته میشد اونوقت من حرفت رو قبول داشتم چون منطق بازی حکم میکرد که حریف اصلیمون بر فرض X هست.البته من هم نمیگم چون برفرض رقبات فقط در حد اسم هستند پس نباید حریف قدری مثل Raptor داشته باشی که همیشه بخواد بین 2 تای اول باشه منظور من این بود که هر چه قدر AI این بابا بالا هم باشه اینطور حوادث(جلو افتادنهای الکی و فضایی) یکجورایی بازی رو از حالت Realstick خارج میکنه و تو مایه های انیمه ها میکنه.

در مورد اینکه با Steering ماشین یک مقدار Auto Break میکنه حرفت در مورد Drift درست هست اما برای هر Steering که ما میکنیم واقعا این کار لازم نیست چون شاید در اون زمان اصلا نیازی به Drift نداریم. البته من بازم میگم این مساله ای که بهش اشاره کردم خیلی جزیی هست.

در مورد ماشین من از همه بیشتر با Rayback Thunder حال کردم کنترلش یکم مشکل هست چون Stability پایینی داره اما وقتی قلقشو بلد باشید ماشین معرکه ای هست.
در کل من هم معترفم بازی اون سختی که شما میگید رو نداره یکسری ریزه کاریها داره که هم باید بهش عادت کنید
 
آخرین ویرایش:

Konami

Administrator
Sep 22, 2005
1,048
نام
Hamed
منظور من این بود که هر چه قدر AI این بابا بالا هم باشه اینطور حوادث(جلو افتادنهای الکی و فضایی) یکجورایی بازی رو از حالت Realstick خارج میکنه و تو مایه های انیمه ها میکنه.

سلام ...
سعید جان من هیچگونه دفاعی از این عملکرد حریفان بخصوص این بشر! نمیکنم ولی حرفت خیلی بهم چسبید که گفتی تومایه های انیمه میشه دقیقا یک چیزی تو مایه های صحبت منو رسوندی که این بازی با این طراحی نباید کاملا Real باشه و این موارد هرچند اگر به عنوان مشکل ازش یاد بشه اما نمک بازی هست باید خودت که الان هم بازی را تمام کردی این بازی را با همه مشکلاتش دوست داشته باشی و حس خوبی نسبت بهش داری و این با ارزشه. صحبت من به هیچ وجه این نیست که بازیه کاملیه ولی در انتها ارزش داشت که برای تشکر و احترام به سازنده هاش کمی تشویق کنم!
 

the dark knight

کاربر سایت
Aug 9, 2008
1,547
نام
سروش
سلام دوستان
من از همون اول می دونستم بازی باحالی می شه به چند دلیل:
1-تنوع در موارد تخریب پذیر ( مثل کشی ها و هیلیکوپتر های بمب افکن و....)
2-قسمت بندی بودن بازی و هیجان شما برای دونستن قوانین و بلا هایی که قراره تو اپیزود بعدی سر تون بیاد
3-توانایی تخریب حریف مقابل(خودم خیلی با این حال کردم بعضی وقتا من نفر 6 یا 7 بودم ولی با به تخریب درست 3 یا 2 شدم)
البته اگه ماشین هاش واقعی بود خیلی بهتر می شد

راستی یه سوال داشتم تو اپیزود 2 مرحله 4 یه مرحله تایمر هست که شما باید زیر 1 دقیقه و 54 ثانیه به مقصد برسین تا اول بشین من هر کاری می کنم حداکثر تو 1 دقیقه و 58 می رسم به هیچ مانعی هم برخورد نمی کنم حتی به کنار جاده هم کشیده نمی شم ولی بازم دوم می شم
جالب این جاست که من اپیزود های دیگه رو راحت رد می کنم فقط به همین موندم
ممنون می شم جواب بدین





یا حق
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر