"اين يك توافقي بود كه آنها كاري با من نداشته باشند و من هم در جايي تاريك باشم ... ولي آنها قوانين را شكستند و اين چيزي نيست كه آنها خوششان بيايد !"
درود.
سايت Joystiq يك Hands-on براي Convection نوشته كه بي مقدمه مشاهده مي كنيم.
بگذاريد يك چيز را خيلي صريح بگم:Splinter Cell Convection فوق العاده سخت تر از چيزيه كه فكر مي كنيد. وقتي كه سيستم "mark and execute" براي اولين بار نشان داده شد ، خيلي از مردم مي گفتند: به نظر يك بازي بزنو برو است. بايد بگويم اين بازي سخت ترين بازي است كه تا به حال انجام داده ام.
ملاقات ما در Ubisoft با آقاي Alexandre Parizeau بود. او مارا به جايي برد كه صحنه هايي از بازي را ديديم كه تا به حال نشان داده نشده بود و او كنترل را به من داد. اين بازي واقعي ترين بازي است كه تا به حال Ubisoft ساخته. نمايش E3 فقط براي اين بود كه شما توانايي هاي سم را مشاهده كنيد ولي بازي نهايي اصلا به اين شكل نيست.
مرحله بازي در Washington, DC اتفاق مي افتد. پس از زندگي كامل در فرار كردن. سم توسط Third Echelonدستگير مي شود و به خانه باز مي گردد. سم باز به سازمان برمي گردد ولي اين بار هر كاري را با اراده خود انجام مي دهد. ديگر خبري از اجبار براي كاري يا حتي وطن پرستي نيست. در حالي كه سم به دنبال شخصي كه باعث مرگ دخترش شده مي گردد ، دسيسه اي بزرگتر در حال وقوع است. تهديدهاي مبني بر انفجار بمبهاي EMP شده و اين كاملا بستگي به سم دارد كه جلوي آنها را بگيرد.
همانطور كه قول داده شده بود ، تجهيزات سم بازگشته. دوربين ديد در شب سم ارتقا يافته ، او مي تواند ديد بيشتري در تاريكي داشته باشد و دشمنان را در پشت ديوار Mark كند. سيستم كاور گيري هم بسيار مجهز شده و شما مي توانيد با فشار دادن يك دكمه به راحتي از سنگري به سنگر ديگر سويچ كنيد. اين حركت خيلي سريع و ساده است و مهمتر از همه ، خيلي مخفيانه.
هر اتاقي كه من مشاهده كردم پر از دشمن بود. بازي داراي دو المان اصلي است : mark and execute" و سيستم كاوش.
mark and execute" به نظر آسان مي آيد ، ولي بازيباز بايد قبل از آن نبردهاي تن به تن داشته باشد. ( با فشار دادن X كشتن سريع را مشاهده مي كنيد. و با نگه داشتن آن از دشمن به عنوان يك سپر استفاده مي كنيد).
كاوش و پرسيدن سوال از دشمنان بازهم به Convection بازگشته، ولي اين بار خيلي متفاوت تر از قبل. وقتي دشمني را مي گيريد سوالهاي مهم اين بار به طور خودكار پرسيده مي شود و همچنين مي توانيد با تهديد و يا گوشمالي دادن دشمن اطلاعات بيشتري از او بگيريد.
وقتي دمو را بازي مي كردم من سم را به يك آدم فوق العاده بد و خشن تبديل كردم . اما براي بار دوم خيلي بهتر بازي كردم.
اين بازي به طور انحصاري براي PC و Xbox 360 در تاريخ February 23, 2010 عرضه خواهد شد.
Convection يكي از بهترين Action هاي ساخته شده براي Xbox 360 است.
یه ویدئو دیدم مربوط به TGS. واقعا عالی بود. با چاقوی طرف یه جوری ازش اعتراف گرفت که دلم برای یارو کباب شد!.
انیمیشن هاس سم دقیق تر از اون چیزی بود که فکر میکردم.
ویرایش:
collector’s edition این عنوان عالی فعلا برای استرالیا رونمائی شد که شامل:
Exclusive In-Game Content
یک comic book ـه 32 برگی شامب خط داستانی Double به Conviction است.
یک DVD از مراحل ساخت بازی.
یک Redeem Code برای دانلود Splinter Cell: Chaos Theory از XBL.
یه ویدئو دیدم مربوط به TGS. واقعا عالی بود. با چاقوی طرف یه جوری ازش اعتراف گرفت که دلم برای یارو کباب شد!.
انیمیشن هاس سم دقیق تر از اون چیزی بود که فکر میکردم.
ویرایش:
collector’s edition این عنوان عالی فعلا برای استرالیا رونمائی شد که شامل:
Exclusive In-Game Content
یک comic book ـه 32 برگی شامب خط داستانی Double به Conviction است.
یک DVD از مراحل ساخت بازی.
یک Redeem Code برای دانلود Splinter Cell: Chaos Theory از XBL.
نه اون SC:CT همون نسخه سابق هست و Remake نشده .
در ضمن در بند اول :
Exclusive In-Game Content اشتباهه !
درستش هم اینه : a code to unlock “exclusive” in-game content !!!
امسال در همايش X09 در Toronto بازي Splinter Cell: Conviction هم حاظر بود كه سايت msxbox-world.com يك Hands on در رابطه با آن نوشته كه به شرح زير است.
ما موفق به انجام Conviction نشديم ولي اين شانس را داشتيم كه با Steven Masters طراح ارشد Splinter Cell: Conviction مرحله دوم بازي را ببينيم.
چيزي كه در ابتدا ما را خيلي شوكه كرد ، تفاوت اين شماره با نسخه هاي قبل بود. اين قسما اصلا شبيه به Style شماره هاي قبل نيست ولي هنوز هم تمركز اصلي روي Stealth يا همان مخفي كاري است. بازي كمي بيشتر از قبل Action شده است.
Steve Masters به ما گفت كه 3 هدف اصلي پشت ساخت اين بازي است:
اولين هدف روايت يك داستان كاملا شخصي از سم بود. آوردن يك كركتر باتجربه و روايت داستاني كه بعد از نسخه ي قبل براي او افتاد.
دومين هدف روايت يك داستان به پيچيده ترين حالت بود. هدف نگه داشتن بازيباز در داخل حوادث بوده . روايت نوشته ها در داخل بازي ، نمايش فيلمها به طور زنده و Real Time و گفتن داستان از طريق بازجويي و اعتراف گيريها و ... همه سعي شده است كه هيچ وقت بازيباز را از غوطه ور بودن در بازي بيرون نكشد.
سومين هدف دادن ذات طبيعي يك گيم پلي مخفي كاري به بازي بوده. حوادث بازي در اين شماره خيلي dynamic تر و اكشن تر شده به طوري كه به ذات Stealth بازي لطمه اي وارد نشود. در سومين هدف سعي شده بازي بيشتر تحاجمي تر باشد و سازندگان در اين بخش موفق هم بوده اند.
سيستم خيلي جالب اضافه شده به بازي mark and execution است كه شما قبل از انجام آن بايد نبردهاي تن به تن داشته باشيد و پس از آن مي توانيد با استفاده از همين سيستم دشمنان را مارك و به طور خودكار بكشيد. با توجه به نوع اسلحه اي كه سم دارد ، مي توانيد قدرت تخريب و Mark خود را افزايش دهيد. تعداد بي شماري فضا براي مخفي شدن وجود دارد كه مي توانيد در آنها كمين گرفته و سپس با استفاده از سيستم MAE همه را نابود كنيد.
يكي از زيباترين نكات بازي سيستم اعتراف گيزي آن است. در حقيقت ميشه گفت سيستم شكنجه . سم دشمن خلع سلاح شده را گرفته و مي تواند از او اطلاعاتي بگيرد و اگر دشمن قصد دادن اطلاعات را نداشت مي توان با شكستن زانو و يا كوبيدن پيشاني او به جايي كاري كنيد كه او همانند بلبل برايتان صحبت كند.(با كمي اغراق):biggrin1:. همچنين شما مي توانيد تاثيرات فيزيكي كه دشمن بر اثر ضربات سم برميدارد را هم مشاهده كنيد.
در بعضي از اعتراف ها پس از صحبت كردن دشمن سم روايات را همانند يك فيلم به سبك بازي Prototype مي بيند . بر خلاف Prototype نمايشها كلا همانند يك فيلم پخش نمي شوند ولي شما اين صحنه ها را در اطراف لوكيشن ، روي ديوار يا پشت سم خواهيد ديد.
بخش تك نفره بازي حدود 10 تا 12 ساعت خواهد بود . ما مي خواستيم در مورد بخش Multiplayer بازي بيشتر بپرسيم ولي Steve در مورد آن صحبت نكرد. و فقط اين جمله را گفت :" باهاش حال خواهيد كرد !".
اين بازي در February 2010 به صورت انحصاري براي Xbox 360 عرضه خواهد شد. .................................
با تشکر از حمیدرضای عزیز:smile: