PlayStation Spider Man

p8ko_1.png

بازی جدید استودیو Insomniac games در کنفرانس E3 2016 تحت عنوان Spider Man معرفی گردید.
پیتر پارکر قهرمان سری اینبار بازگشته است تا ما شاهد ماجراجویی جدیدی باشیم،ماجراجویی که به ریشه های سری بازگشته است.کارگردان بازی در مورد بازی اینگونه میگوید"به طور شخصی یکی از اروزهایم کار برروی چنین بازی بود اینکه برروی IP کار کنیم که 22 سال در خانه خود نبوده است بسیار هیجان انگیز است.ما دوست داریم بازی بزرگی را با گیم پلی باورنکردنی،داستان عمیق و گرافیک چشم نواز بسازیم".
پیترپارکر کسی است که به عنوان قهرمان وظیفه دارد با جرم و جنایت مبارزه کند و به صورت هم زمان اتفاقات زندگی شخصی خودش را نیز حل کند و یک تعادل میان زندگی و شخصیت خود برقرار سازد.جان و زندگی میلیون ها افرادی که در شهر نیویورک زندگی میکنند در دستان اوست.

dos5_2.png


q32i_information.png
4jwc_5853bce2ec0c270fc2f62de9.png
نسخه جدید Spider Man بزرگترین بازی اینسامنیاک و بلندپروازانه‌ترین بازی برای مارول است.
4jwc_5853bce2ec0c270fc2f62de9.png
این نسخه جهان‌باز خواهد بود
4jwc_5853bce2ec0c270fc2f62de9.png
بازی طی مدتی 4 ساله در دست توسعه است.
4jwc_5853bce2ec0c270fc2f62de9.png
این نسخه قرار نیست قسمتی از فیلم‌های انتشار یافته باشد
4jwc_5853bce2ec0c270fc2f62de9.png
اینسامنیاک در حال انجام کارهایی است که خود میخواهد و همه چیز را به اندازه با یکدیگر مخلوط می‌کند.
4jwc_5853bce2ec0c270fc2f62de9.png
داستان بازی ریشه دار است و برای استودیو فرصتی را پدید اورد تا جهان Spider Man را خودش بسازد.
4jwc_5853bce2ec0c270fc2f62de9.png
بازی به سنت قدیمی فرانچایز احترام می‌گذارد توسعه‌دهندگان می‌توانند کمی آزادی در ساخت آن داشته باشند.تغییر در لباس اسپایدی مثال خوبی است.
4jwc_5853bce2ec0c270fc2f62de9.png
با پیشرفت در توسعه نسخه جدید Spider Man این عنوان روز به روز بهتر و بهتر می‌شود.
4jwc_5853bce2ec0c270fc2f62de9.png
داستان بازی در اصل برروی اینکه چه کسی در پشت ماسک قرار دارد و وقتی ماسک را برروی صورت خود قرار می‌دهد به چه چیزی تبدیل می‌شود تمرکز خواهد کرد.
4jwc_5853bce2ec0c270fc2f62de9.png
نام بازی فقط Spider Man است.
4jwc_5853bce2ec0c270fc2f62de9.png
اگر به سمت یک ساختمان تار پرت کنید و به سمتش حرکت کنید نه تنها بهش برخورد نمیکنید بلکه میتونید روی سطح ان ساختمان هم بدوید
4jwc_5853bce2ec0c270fc2f62de9.png
در صورتی که سمت یه ساختمان تار پرت کنید و به سمتش حرکت کنید نه تنها بهش برخورد نمیکنید بلکه میتونید روی سطح اون ساختمان هم بدوید
4jwc_5853bce2ec0c270fc2f62de9.png
در بازی امکان به قتل رساندن شخصی وجود ندارد اگر اسپایدر من کسی را از بالای ساختمان به پایین پرت کند، به صورت خودکار تار به طرف ان شخص پرتاب خواهد شد
4jwc_5853bce2ec0c270fc2f62de9.png
این عنوان در تاریخ ۷ سپتامبر سال جاری مصادف با 16 شهریور ماه منتشر خواهد شد.

pob0_screenshot.png








uvhm_1327327-spider-man.jpg

با تشکر از احسان عزیز برای زحماتش @Kaine
 
آخرین ویرایش:
میشه بگی کجاش رو خراب کردن که به قول شما بوش همه جا رو گرفته؟
من نمی دونم چی تو حمایت کورکورانه از یک شرکت هست! ...هیچ فرقی هم نداره ها... می خوایم الکی توجیه کنیم...بابا یه کنسول چهارصد پونصد دلاری خریدیم...نکنید این کارارو...دانگرید شده قبول کنید...نه فقط فن های سونی ها...یادمه یه زمانم فن های مایکی سر جریان کینکت می گفتن ههههه شما مگه کی هستید؟ متخصصین و مهندسین بی رقیب و بی همتا مایکی رو اصلا می دونید کی هستند؟ این دو قطعه عضو جدانشدنی هستند...
اما بله چه U چه GOW و...در حد نرمال طبیعی با محصول نهایی متفاوت بودن... ولی این طبیعی هست که خیلی جزئی با محصول نهایی فرق داشته باشه...
بالاخره خودت بخوای یک کیک درست کنی صد در صد نمونه کوچیک درست کنی ظرافتش بیشتر از اینه که بیست برابرش رو درست کنی...نه فقط اینا خیلی از بازی ها...حتی بتل هم این اختلاف های جزئی رو داشته و کلا نود و پنج درصد بازی ها...ولی منظور ماها اصلا این نیست چون اینا طبیعی هست...از الان میگم GOT و TLOU P2 و DS هم این تفاوت های جزئی رو خواهند داشت...ولی وقتی حرف از دانگرید می زنیم منظور ما اینا نیست اصلا...من یادمه سر ویچر همین حرفارو می زدیم می خواستن بخورنمون انگار خلاف کردیم...می گفتن مگه نمی دونید بهترین گرافیک فعلی رو داره...من با اینش کار ندارم...من دارم از تفاوت فاحش نمایش های اولیه با محصول نهایی میگم...
 
دوستان این اکانت های ظرفیتی رو از کجا میخرید شما که بعدش میتونید راحت بفروشید ؟ خودتون بین رفقا اکانت درست میکنید و تو بازارچه بعدش میفروشید یا جایی هست که بفروشه بعدم وقتی تموم کردید بازیو با کمی قیمت پایین تر بخره ازتون و خودش بفروشه به یکی دیگه .
اگه جایی میشناسید که هم خودش بفروشه هم خودش بخره و معتبر باشه معرفی کنید . من بعضی از بازی ها رو فقط میخوام بازی کنم و نمیخوام نگه دارم به صرفه تره برام که اکانتشو بخرم بعد بفروشم .
 
من نمی دونم چی تو حمایت کورکورانه از یک شرکت هست! ...هیچ فرقی هم نداره ها... می خوایم الکی توجیه کنیم...بابا یه کنسول چهارصد پونصد دلاری خریدیم...نکنید این کارارو...دانگرید شده قبول کنید...نه فقط فن های سونی ها...یادمه یه زمانم فن های مایکی سر جریان کینکت می گفتن ههههه شما مگه کی هستید؟ متخصصین و مهندسین بی رقیب و بی همتا مایکی رو اصلا می دونید کی هستند؟ این دو قطعه عضو جدانشدنی هستند...
اما بله چه U چه GOW و...در حد نرمال طبیعی با محصول نهایی متفاوت بودن... ولی این طبیعی هست که خیلی جزئی با محصول نهایی فرق داشته باشه...
بالاخره خودت بخوای یک کیک درست کنی صد در صد نمونه کوچیک درست کنی ظرافتش بیشتر از اینه که بیست برابرش رو درست کنی...نه فقط اینا خیلی از بازی ها...حتی بتل هم این اختلاف های جزئی رو داشته و کلا نود و پنج درصد بازی ها...ولی منظور ماها اصلا این نیست چون اینا طبیعی هست...از الان میگم GOT و TLOU P2 و DS هم این تفاوت های جزئی رو خواهند داشت...ولی وقتی حرف از دانگرید می زنیم منظور ما اینا نیست اصلا...من یادمه سر ویچر همین حرفارو می زدیم می خواستن بخورن:Dمون انگار خلاف کردیم...می گفتن مگه نمی دونید بهترین گرافیک فعلی رو داره...من با اینش کار ندارم...من دارم از تفاوت فاحش نمایش های اولیه با محصول نهایی میگم...
تفاوت فاحش نمایش های اولیه با الان یکم اب بیشتره؟ :D
اونم اصلا نمایش اولیه نبود مال پارساله
یا اون صحنه دیگه ای که عکسش رو گذاشتن به خاطر تغییرات نور پردازی بازیه (جزئیات لباس اسپایدی توی صحنه های دیگه کاملا مشخصه)
اینجور چیزا دانگرید محسوب نمیشه (حتما فیس مری جین که تغییر کرده هم دانگریده :D)
 
  • Like
Reactions: Subject 16
دوستان این اکانت های ظرفیتی رو از کجا میخرید شما که بعدش میتونید راحت بفروشید ؟ خودتون بین رفقا اکانت درست میکنید و تو بازارچه بعدش میفروشید یا جایی هست که بفروشه بعدم وقتی تموم کردید بازیو با کمی قیمت پایین تر بخره ازتون و خودش بفروشه به یکی دیگه .
اگه جایی میشناسید که هم خودش بفروشه هم خودش بخره و معتبر باشه معرفی کنید . من بعضی از بازی ها رو فقط میخوام بازی کنم و نمیخوام نگه دارم به صرفه تره برام که اکانتشو بخرم بعد بفروشم .
هم از جای معتبر میخرن هم دو نفری شریکی فقطم ظرفیت ۲ خوبه ۳ هم خوبه ولی باید انلاین باشی تروفی هم رو اکانت خودت نمیده از همه گرونترم ۲ هست ۱ هم که هیچی کلا
 
  • Like
Reactions: Scαrface
اینجا هم بازتاب نور در لنز دوربین کلا حذف شده ولی خب دانگرید نیست

View attachment 91955

دیگه خودت هم سطح پوست و مو رو گذاشتی و کسایی که بازی کردند هم نسبت به تریلر ها متوجه تفاوت dof شدند!

مدیونید فکرکنید U4 به صورت 60 فریم برای اولین بار به نمایش درامد ولی خب در نهایت 30 فریم بر روی PS4 اجرا میشد چون اینم دانگرید نیست

"We're targeting 60fps for Uncharted 4: A Thief's End and as you can see the visual fidelity for our character models will reach new heights," Naughty Dog says.

و مثال های دیگه...

اینکه کیفیت بازی در نهایت واقعا خوب باشه ولی به هر جهت محصول نهایی نسبت به نمایشهای اولیه در سطح پایین تری باشه دانگرید حساب میشه چه بخوایم چه نخوایم حالا هرچقدر میخواد بازی عالی باشه! و اینکه سعی نکنیم تمام استدیو های سونی رو به سانتا مونیکا به چسبونیم چون قطعا حداقل از لحاظ فنی در سطح همدیگه نیستند :D
اینا که کلا استودیو سونی محسوب نمیسن وگرنه نتیجه کار خیلی بهتر از اینا بود .. یک موقع میبینی بحث بهینه سازی هم هست یعنی یکجاهایی مجبورن بزنن یکیری چیزها رو حجم کار سبکتر کنن فریم ثابت تری بده ولی اگه وقت بیشتری میزاشتن نتیجه کارم بهتر میشد فکر کنم نعایت ۳ سال رو این بازی کار کردن بعد Sunset یا نزدیک ۳.۵ سال
 
چه گیری دادید به دانگرید...:| همه بازی ها همینن نمایش ها بیشتر فاز هایپ داره تا محصول نهایی به این نمیگن دانگرید گرافیک بازی همین جوریشم شاخه چه اهمیتی داره که چه فرقی با تریلر داره؟.....به بازیایی که شرکتایی مثل ubi . Ea میدن میگن دانگرید هیچ کسم هیچی نمیگه تازه ازش دفاع هم میکنن :)) حالا بازی اگه انحصاری باشه میپرن سرش میگن دانگرید....بعضیا خیلی خوبن:))
 
هم از جای معتبر میخرن هم دو نفری شریکی فقطم ظرفیت ۲ خوبه ۳ هم خوبه ولی باید انلاین باشی تروفی هم رو اکانت خودت نمیده از همه گرونترم ۲ هست ۱ هم که هیچی کلا
ممنون خب از کجا میگیرن بچه ها که معتبره ؟ بعد چطوری میشه فروختش ؟ دنگ و فنگ داره یا میخرن ؟
پ.ن : از بچه ها بابت آف تاپیک معذرت میخوام .
 
اینا که کلا استودیو سونی محسوب نمیسن وگرنه نتیجه کار خیلی بهتر از اینا بود .. یک موقع میبینی بحث بهینه سازی هم هست یعنی یکجاهایی مجبورن بزنن یکیری چیزها رو حجم کار سبکتر کنن فریم ثابت تری بده ولی اگه وقت بیشتری میزاشتن نتیجه کارم بهتر میشد فکر کنم نعایت ۳ سال رو این بازی کار کردن بعد Sunset یا نزدیک ۳.۵ سال

درسته مشخصا به یکسری تکنولوژی های سونی دسترسی ندارند ولی به هرجهت اینسومنیاک به جز اواخر نسل هفت و اوایل نسل هشتم اکثره اوقات سکند پارتی سونی بوده و با موفقیت قطعی این اسپایدرمن هم حالا حالا ها با سونی کار خواهند کرد. خلاصه یکجورایی دست کم از فرست پارتی ندارند :D

اسپایدرمن هم زمان توسعه اش چهارسال بوده مثل اینکه :D
 
  • Like
Reactions: SHANSER
سایت Meta یکسری پیش نقدا رو گذاشته اکثر سایت ها ساعت تجربشون از بازی بین ۱ تا ۵ ساعت بوده
اینجور که من خوندم خیلی بعید میدونم حتی نزدیک ۹۰ هم بشه خوشبینانه اش همون ۸۳ ۸۴ هست و احتمالا نمراتش حول 8 اینا بچرخه
Marvel's Spider-Man
 
Game informer :
My time with the game can be distilled into one short message: Be excited. Be very excited. [1st 4 hours impressions]


Easy allies :
A modern-adult take on these characters... So good. [1st 5 hours impressions]

Digital trends:
While the story, traversal and combat in Spider-Man all impressed, its rendition of New York City fell flat. [Impressions]

Eurogamer :
Ultimately, all the ingredients seem to be here for a superior Spider-Man experience. Playing through the first two hours of Marvel's Spider-Man reminded me of the first time I played Arkham Asylum or saw Guardians of the Galaxy in the cinema. [1st 2 hours impressions]
 
شایعه شده بوده که بازی کبا ۱۲ ساعت گبم ملی داره بدون موارد جانبی
ولی کارگردانش گفته تستر رو درجه میش فرض ۲۰ ساعت طول کشیده بازی تموم کرده بدون موارد جانبی
و اینکه حجمش تقریبی گفته ۴۵ گیگ
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or