Soulframe | PC

Logo Cut 2.jpg

Developer and Publisher : Digital Extreme
Platforms : PC & Consoles
Release Date : TBA​

دیجیتال اکستریمز سازنده عناوین موفق Darkness 2 و Warframe ، بعد از 10 سال از پروژه جدید خودش رونمایی کرد.
عنوان Soulframe یک عنوان فانتزی هست که برپایه فرمول موفق warframe ساخته خواهد شد ، با این تفاوت که گیم پلی بازی کندتر و سنگین تر خواهد بود.
بنابراین تمرکز بازی بیشتر روی Coop و PVE خواهد بود ، البته همونطور که در وارفریم هم دیدیم علاوره بر pvp بطور تنها هم قبل بازی خواهد بود.

برخلاف Warframe که سیستم مبارزات بر پایه تیراندازی بود ، نوع مبارزات انتخاب شده برای این بازی از نوع نزدیک (Melee) هست ولی کندتر و سنگین تر خواهد بود.

هسته بازی برپایه طبیعت ، گونه بشر و مشکلاتی و نابسمانی هایی که بر اون تحمیل کرده طراحی شده.
طبیعتی که خسته و عصبانی از تغییراتی است که بدست ساکنین به او وارد شده ، با هدف بازگشت تعادل و بازسازی خودش در جنگی با پلیدی با پلیر ارتباط برقرار میکنه.
در تریلر میبینیم که چطور حیوانات مختلف به شخصیت کمک کرده تا به زندگی برگرده و همینطور حین مبارزات به کمک پلیر میان.

بازی برخلاف وارفریم خیلی بر گشت و گذار و اکتشاف تاکید داره.
نمیشه کتمان کرد که نوع دوربین انتخاب شده و سیستم مبارزات تا حدی یادآور عنوان تحسین شده فرام ساتور (Elden Ring) هست.
با این حال بعید هست که حین دیدن تریلر شما بیشتر یاد استودیو جیبیلی و شاهکارش پرنسس مونونکه نیفتید.


با همه اینها بازی کاملا در مراحل ابتدایی توسعه هست و از همین 6-5 ماه پیش (Feb 2022) وارد پروسه جدی ساخت شده.
پس مطمئنا به این زودی ها خبری از انتشار بازی نمیشنویم.

در توضیح اینکه چرا بازی به این زودی معرفی شده ، کارگردان و تهیه کننده اعلام کردن که ما ادامه مسیری که با وارفریم طی کردیم رو به Soulframe هم تعمیم دادیم.
ما با پلیرهایی که طرفدار ما هستن ارتباط خیلی نزدیکی داریم و این از نمایشهای سالانه و ارتباطی که بطور ماهانه از طریق یوتوب، توییچ و... با اونها برقرار میکنیم مشخص هست.
با نمایش این تریلر خواستیم این پیام رو به اونها بدیم که ما در حال ساخت یک بازی جدید هستیم تا اونهارو خیلی زود در جریان مسایلی که در استودیو میگذره گذاشته باشیم.

تصاویر بازی :
 
آخرین ویرایش:
خب نگو تو آپریل برام دعوتنامه فرستاده بودن و من ندیده بودم.
همینطوری تو ایمیلم اسم بازی رو سرچ کردم دیدم دوماهی میشه که برام کد فرستادن🤦‍♂️🤦‍♂️

اگه برام کدهای دعوت فرستادن اینجا به اشتراک میزارم که بتونیم همرو بیاریم.
البته همین آخر هفته هم شانس گرفتن کدها رو دارین:


دانلود کنم ببینم بازی چطوره.
میام در موردش مینویسم.

اگه Arc Raiders هم این ماه بتاش باز بشه که دیگه عالی میشه.
خیلی هم از اون تعریف میکنن.
هر وقت دانلود کردی بی‌ زحمت اطلاع بده اینم مثل وارفریم فیلتره یا نه، خیلی ممنون :دی
 
هر وقت دانلود کردی بی‌ زحمت اطلاع بده اینم مثل وارفریم فیلتره یا نه، خیلی ممنون :دی
سولفریم هم vpn نمیخواد.
با ایرانسل/همراه اول/مخابرات تست کردم.
============
چقدر انجین بازی بهینست.
دقیقا مثل وارفریم روی توستر هم اجرا میشه در عین اینکه گرافیک خیلی خوبی هم داره.

طراحی هنری از سر و روی بازی میباره.
===========
امروز فردا قفلی بزنم میام چند خط در موردش مینویسم.
 
نسخه آزمایشی بازی در دسترس قرار گرفت دریابید و نکته مهم این که بدون هیچی هم وصل میشه
دوستانی که علاقه مندن یادشون باشه فقط تا نیمه شب امشب (برای ما میشه چند ساعت بعدش) فرصت دارین که ثبت نام کنین و به آلفا دسترسی پیدا کنین.
پس همین الان ثبت نام کنین که تضمینی آلفا رو بگیرین و گرنه میره برای حداقل یک یا دو ماه بعد.
https://www.soulframe.com/en/signup

=================
گیم پلی 30 دقیقه ای از لایو امروز TennoCon :


این گیم پلی یکی از کوئستهاییه که تو آپدیت یازدهم دوره آلفا به زودی منتشر میشه (Prelude 11)
================
من تو این یک ماه نزدیک به 40 ساعت بازی کردمش.
بخوام بگم کلیت بازی به چه شکلیه میتونم بگم الدن رینگ رو تصور کنین ولی زلداها رو بریزین توش!

برای اونهایی که تازه میخوان بازی کنن باید بگم که بازی خیلی خیلی تحت توسعست و به مرور داره بهش محتوا اضافه میشه.
تا الان که پریلود 10 منتشر شده بخش نسبتا بزرگی از دنیای بازی در دسترسه.
ولی باید مسافتها رو پیاده طی کنین که خیلی ممکنه طولانی هم بشه البته در ادامه مونت هم براش تایید شده که اضافه میکنن.
مپ بازی از اول کامل نیست و مثل زلدا باید به مرور بخشهای جدید رو آنلاک کنین و اون رو گسترش بدین.
برای آنلاک کردن هم باید World Tree هارو پیدا کنین که روی نقشه که مه داره اگه دقت کنین میتونین آیکن درختها رو به صورت کمرنگ ببینین Screenshot 2025-07-21 002331.jpg
در مورد دنیا و اتمسفر بازی بگم که خیلی زیبا ، گیرا ، دوست داشتنی و در عین حال از لحاظ پرفورمنس هم بهینست.
از انجین داخلی خودشون استفاده کردن و سمت UE5 نرفتن.

چون بازی هنوز کامل نیست و این چیزی که در دسترسه بیشتر مثل یه چهارچوب یا بهتر بگم فندانسیونی میمونه که استودیو داره نمه نمه روش میسازه و میره بالا.
با هر آپدیت کوئست های داستانی و NPCهای جدید اضافه میشه و همینطور آیتم ، آرمور و اسلحه های جدید و مکانیکهای گیم پلی جدید.
پس وقتی بازی رو شروع کردین و احساس کردین که گیج شدین یا نمیدونین باید چی کار کنین ، تعجب نکنین.

بازی اصلا بهتون نمیگه باید چی کار کنین ، نهایتا هینت میده ، مثل سولزبورنها.
این خود پلیره که باید اکسپلور کنه و کوئستها رو پیدا کنه و با راهنماییهایی که تو کوئست میشه مقصد اون ماموریت رو پیدا کنه.
خبری از کوئست مارکر روی مپ مثل بازیهای یوبیسافتی نیست.
که این مورد رو من خیلی خیلی دوستش دارم و واقعا سورپرایز شدم که Digital Extreme این مسیر رو رفته.

البته اینطور هم نیست که کلا هیچ راهنمایی نداشته باشیم ، از اول بازی یه پرنده همراهمونه که میتونیم آزادش کنیم و مکانهای مهم اطراف رو برامون پیدا کنه.
یه چیزی شبیه به راهنماییهایی که تو مثلا دداسپیس داشتیم ولی اینطور هم نیست که خطی طور پلیر رو به مقصد برسونه.
گفتم که کوئستها و NPC هارو خود پلیر باید پیدا کنه ، اون پرنده تو این موارد هیچ کمکی نمیکنه.

از اول بازی به سه تا کلاس (Pact) دسترسی داریم:
Screenshot 2025-07-20 233747.jpg

Thethren کلاس(پکت) میلی یا بقولی همون وریور خودمونه.
Oscelda پکت جادوگره
Sirin هم پکت Assassin هست.

هر کدوم رو هم انتخاب کنین میشه بعدا اون یکی هارو با انجام فکشن کوئست ها آنلاک کرد.
هر کردوم از این کلاسها هم اسپل های مخصوص به خودشون رو دارن.

طی بازی NPCهایی که پیدا میکنین رو میفرستین به هاب بازی که اسمش Nightfold هست.
در واقع همون بیس پلیره که درش میتونین کرکتر و قابلیتهاش رو آپگرید کنین ، با NPCهایی که رابطه ایجاد کردین دوباره صحبت کنین و...
هدف هم پیدا کردن همه NPCها و فرستادنشون به نایتفولده ، مهمترینشون آهنگره که اسمش Tuvalkane (تووالکانه).
بعد از پیدا کردن تولواکانه باید تا میتونین اسلحه کرفت کنین تا درجه ارتباطمون باهاش بالاتر بره (Bond).

یه مورد دیگه اینکه تو این بازی به جای کوئست از کلمه فیبل استفاده میشه.
همونطور که به جای کلاس پکت استفاده شده.

همینطوری گفتم یه چند خط بنویسم که بیخود چندساعت اول رو گیج نزنین.
خیلی سریع نوشتم ، برای همین شاید کمی پراکنده شد ولی اگه سوالی داشتین بپرسین جواب میدم.

بازی فوق العاده خوبیه.
اینکه قراره که رایگان باشه واقعا دزدیه.
حتما امتحانش کنین.

پریلوود 11 رو هنوز تاریخ نزدن ولی به نظر میرسه که بزودی منتشر میشه.
 
آخرین ویرایش:
دوستانی که علاقه مندن یادشون باشه فقط تا نیمه شب امشب (برای ما میشه چند ساعت بعدش) فرصت دارین که ثبت نام کنین و به آلفا دسترسی پیدا کنین.
پس همین الان ثبت نام کنین که تضمینی آلفا رو بگیرین و گرنه میره برای حداقل یک یا دو ماه بعد.
https://www.soulframe.com/en/signup

=================
گیم پلی 30 دقیقه ای از لایو امروز TennoCon :


این گیم پلی یکی از کوئستهاییه که تو آپدیت یازدهم دوره آلفا به زودی منتشر میشه (Prelude 11)
================
من تو این یک ماه نزدیک به 40 ساعت بازی کردمش.
بخوام بگم کلیت بازی به چه شکلیه میتونم بگم الدن رینگ رو تصور کنین ولی زلداها رو بریزین توش!

برای اونهایی که تازه میخوان بازی کنن باید بگم که بازی خیلی خیلی تحت توسعست و به مرور داره بهش محتوا اضافه میشه.
تا الان که پریلود 10 منتشر شده و درسترس بخش نسبتا بزرگی از دنیای بازی در دسترسه.
ولی باید مسافتها رو پیاده طی کنین که خیلی ممکنه طولانی هم بشه.
مپ بازی از اول کامل نیست و مثل زلدا باید به مرور بخشهای جدید رو آنلاک کنین و اون رو گسترش بدین.
برای آنلاک کردن هم باید World Tree هارو پیدا کنین که روی نقشه که مه داره اگه دقت کنین میتونین آیکن درختها رو به صورت کمرنگ ببینینView attachment 386721
در مورد دنیا و اتمسفر بازی بگم که خیلی زیبا ، گیرا ، دوست داشتنی و در عین حال از لحاظ پرفورمنس هم بهینست.
از انجین داخلی خودشون استفاده کردن و سمت UE5 نرفتن.

چون بازی هنوز کامل نیست و این چیزی که در دسترسه بیشتر مثل یه چهارچوب یا بهتر بگم فندانسیونی میمونه که استودیو داره نمه نمه روش میسازه و میره بالا.
با هر آپدیت کوئست های داستانی و NPCهای جدید اضافه میشه و همینطور آیتم ، آرمور و اسلحه های جدید و مکانیکهای گیم پلی جدید.
پس وقتی بازی رو شروع کردین و احساس کردین که گیج شدین یا نمیدونین باید چی کار کنین ، تعجب نکنین.

بازی اصلا بهتون نمیگه باید چی کار کنین ، نهایتا هینت میده ، مثل سولزبورنها.
این خود پلیره که باید اکسپلور کنه و کوئستها رو پیدا کنه و با راهنماییهایی که تو کوئست میشه مقصد اون ماموریت رو پیدا کنه.
خبری از کوئست مارکر روی مپ مثل بازیهای یوبیسافتی نیست.
که این مورد رو من خیلی خیلی دوستش دارم و واقعا سورپرایز شدم که Digital Extreme این مسیر رو رفته.

البته اینطور هم نیست که کلا هیچ راهنمایی نداشته باشیم ، از اول بازی یه پرنده همراهمونه که میتونیم آزادش کنیم و مکانهای مهم اطراف رو برامون پیدا کنه.
یه چیزی شبیه به راهنماییهایی که تو مثلا دداسپیس داشتیم ولی اینطور هم نیست که خطی طور پلیر رو به مقصد برسونه.
گفتم که کوئستها و NPC هارو خود پلیر باید پیدا کنه ، اون پرنده تو این موارد هیچ کمکی نمیکنه.

از اول بازی به سه تا کلاس (Pact) دسترسی داریم:
View attachment 386718

Thethren کلاس(پکت) میلی یا بقولی همون وریور خودمونه.
Oscelda پکت جادوگره
Sirin هم پکت Assassin هست.

هر کدوم رو هم انتخاب کنین میشه بعدا اون یکی هارو با انجام فکشن کوئست ها آنلاک کرد.
هر کردوم از این کلاسها هماسپل های مخصوص به خودشون رو دارن.

طی بازی NPCهایی که پیدا میکنین رو میفرستین به هاب بازی که اسمش Nightfold هست.
در واقع همون بیس پلیره که درش میتونین کرکتر و قابلیتهاش رو آپگرید کنین ، با NPCهایی که رابطه ایجاد کردین دوباره صحبت کنین و...
هدف هم پیدا کردن همه NPCها و فرستادنشون به نایتفولده ، مهمترینشون آهنگره که اسمش Tuvalkane (تووالکانه).
بعد از پیدا کردن تولواکانه باید تا میتونین اسلحه کرفت کنین تا درجه ارتباطمون باهاش بالاتر بره (Bond).

یه مورد دیگه اینکه تو این به جای کوئست از کلمه فیبل استفاده میشه.
همونطور که به جای کلاس پکت استفاده شده.

همینطوری گفتم یه چند خط بنویسم که بیخود چندساعت اول رو گیج نزنین.
خیلی سریع نوشتم ، برای همین شاید کمی پراکنده شد ولی اگه سوالی داشتین بپرسین جواب میدم.

بازی فوق العاده خوبیه.
اینکه قراره که رایگان باشه واقعا دزدیه.
حتما امتحانش کنین.

پریلود 11 رو هنوز تاریخ نزدن ولی به نظر میرسه که بزودی منتشر میشه.
این مدتش محدوده یا هست تا ریلیز کامل؟
 
نسخه آزمایشی بازی در دسترس قرار گرفت دریابید و نکته مهم این که بدون هیچی هم وصل میشه
من اینو هنوز بازی نکردم ولی یه توصیه بکنم به دوستانی که میخوان در آینده رو کنسول بازی کنن اونم اینه که حتی اگر سرور بازی تحریم یا فیلتر نیست ولی شما باز ip خارجی اکانت بسازین برای این بازی چون کمپانی سازنده به خاطر تحریم ها برای اکانت های ایرانی cross progression انجام نمیده. من میخواستم روی اکانت وارفریمم فعال کنم با VPN هم این کار رو کردم ولی تهش ارور داد و بعد سرچ کردم دیدم فقط ایرانی ها و روس ها این ارور رو گرفتن و ساپورت DE هم کاری براشون نکرد
 
ایمیل دعوتی که برام فرستادن شامل چندتا کد میشد چند وقت پیش فرستادن برام من ندیده بودم. کدهارو میذارم اینجا هرکسی اگه مایل بود استفاده کنه و از دستپخت جدید دیجیتال اکستریم لذت ببره:

1E18-77F7-AC8D-B35A
72B5-5405-CD1B-3F5C
AD2D-4841-D756-79C0
C42A-7277-7329-1B87
 
  • Like
Reactions: m.d.makan

Soulframe: Preludes - Song of Waste​


View attachment Soulframe- Preludes - Song of Waste (Official Music Video).mp4

==============
پریلود 11 (آلفا) با حجم 6.5 گیگ منتشر شد.
حجم تغییرات و محتوای جدید خیلی زیاده.
از آرمور و اسلحه های جدید گرفته تا تراکم و تنوع بیشتر دشمن ها تو مپ و...
یک Fable (کوئست) جدید هم که تو TennoCon معرفی کرده بودن ــ Bromius quest (The Waste Bear) ــ به بازی اومده که خیلی جذابه و داستان باکیفیتی هم داره.(طبق تریلرهای قبلی ، خودم هنوز بازی نکردم).

غیر از این به نظرم تو این آپدیت خیلی گرافیک/نورپردازی بازی پیشرفت کرده.
پوشش گیاهی بیشتر و نورپردازی هم خیلی با جزئیات تر شده.

حتی قبل آپدیت هم دنیای بازی(Midrath) خیلی زیبا بود و حریف میطلبید ولی الان قطعا میتونم بگم اگه این دنیا زیباترین دنیا بین بازیهای جهان باز نباشه ...حتما جزو سه تای برتره.
غیر از این واقعا نسل بعدی هم به نظر میرسه.
بازیهای AAAی روز جلوش باید زانو بزنن ، مخصوصا که با همچین خروجی از لحاظ پرفورمنس هم فوق العاده بهینست ، حتی تو همین آلفاها.(خدا رو شکر سمت UE5 نرفتن و انجین خودشون Evolution Engine رو تا خرخره آپدیت کردن)
با اینکه فعلا فقط میشه دانجن ها رو پاکسازی کرد ، کلاس ها رو لول آپ کرد ، برای سه تا فکش مجموعا چندین کوئست انجام داد و... ولی واقعا آدم شرمنده میشه که این حجم از کیفیت رو داره مجانی بازی میکنه.

امیدوارم به زودی روی استیم بیاد و قیمت معقولی برای پکهاش داشته باشه که بشه به شکلی هرچند کم از خجالت این تیم دوست داشتنی دربیام.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or