نمایشگاه/رویداد SONY TGS 2014 Press Conference

  • Thread starter Thread starter kiya
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

kiya

کاربر سایت

درود
امروز سونی زمان کنفرانس خودش رو برای Tokyo Game Show مشخص کرد
روز اول ماه سپتامبر ساعت 15 بوقت توکیو (10 شهریور ساعت 10:30 بوقت تهران) سونی مثل پارسال کنفرانس رو زودتر ار زمان نمایشگاه (18-20 سپتامبر) برگذار خواهد کرد !
کنفرانس بطور مستقیم از سایت رسمی پخش خواهد شد ولی به احتمال زیاد از twitch هم پخش میشه.



آپدیت:


گویا سونی کنفرانس دیگری با تمرکز بر بازار اسیا در 17 سپتامبر برگذار خواهد کرد احتمالا مربوط به لانچ کنسول در چین باشه ! ساعت کنفرانس هنوز مشخص نیست !

---
تریلرهای TGS با تشکر از .:miladamiri:.


 
آخرین ویرایش:
من باز اومدم :d



تاباتا با 4Gamer مصاحبه کرده

گفته که Final Fantasy XV حسی بهت میده که یه گروه از پسرا باهمدیگه میرن سفر ( عشق و حال) :d

بازی 50 - 55 درصدش تکمیل شده اما گفته پایه و اساسش تقریبا تموم شده پس وقتی دمو اومد دیگه لازم نیست که 5 یا 10 سال دیگه برا بازی صبر کنین (تاباتا گفته)

تایید کرد که بازی Open World هست و دنیا به همدیگه وصل و همینطوریه که شما با ماشین میرین اینور اونور داستان هم گفته میشه

و اینکه تاباتا گفته Party بازی فقط مذکر هستن و این از زمان Final Fantasy versus XIII تا الان هیچ تغیری نکرده (ای کسانی که منتظر چندتا ___ بودین بیخیال بشین :)) )

Final Fantasy XV Will Feel Like A Group Of Guys Going On A Road Trip



- - -ویرایش - - -

ملت بدجوری حالشون گرفته شده که شخصیت مونث تو پارتی نیست :))
 
ویرایش :
از جمعه 26 سپتامبر ساعت 12.01 صبح به وقت PT تا یکشنبه 28 سپتامبر ساعت 11.59 شب به وقت PT ، همه PS4 داران میتونن به طور مجانی ( بدون نیاز به پلاس ) مولتیپلیر بازی کنند :دی !
لینک :
Free Access to Online Multiplayer for All PS4 Players This Weekend – PlayStation.Blog

اونموقع به چه مناسبت ؟؟؟:d

تمام بچه های فرومی که من آیدیشونو دارم پلاس دارن . اونایی که ندارن هر چه سریعتر خودشونو معرفی کنن :d .
 
بازم سلام :d



خبر رسیده که با اینکه کارگردان Final Fantasy XV عوض شده اما نومورا همچنان عین عقاب داره همه چیز رو زیر نظر میگیره :d

بعد از شنیدن خبر عوض شدن کارگردان XV خیلی از فن ها احساس ناراحتی و نگرانی کردن اما تاباتا (کارگردان جدید) مصاحبه ای رو با فامیتسو داشته گفته خیالتون راحت و اینکه تیمشون همچنان داره طبق ایده های نومورا پیش میره

بعدش میگه که کلا این همکاریش چجوری شروع شده. اینکه سال 2012 رئیس SE اومده پیشش و گفته درخواست داده که تیم Final Fantasy Type-0 به ساخت Final Fantasy XV کمک کنن

و اینکه اونموقع مونده بودن که همون Final Fantasy versus XIII رو ادامه بدن یا تبدیلش کنن به Final Fantasy XV و این زمانی بود که کنسول های نسل جدید اومدن و تصمیم گرفتن که برن همون سراغ Final Fantasy XV

و اینکه میگه تریلر E3 وقتی بود که من نصف سال بود داشتم رو XV کار میکردم

با اینکه کارگردان عوض شد اما شخصیت ها و داستان همونیه که نومورا میخواسته

و همچنان در رابطه با محتوا, تکنیک ها و اینکه چطوری بازی رو بهتر کنن با نومورا و تیم توسعه و این چیزا صحبت میکنن

فامیتسو راجع به عوض شدن کارگردان میپرسه که آیا تاثیری تو بازی داشته

(وای چه سخته ترجمه این جمله) گفته اممم یه چیزی گفته دیگه :d اینکه از رو ناسازواری نیست و فهمیدیم که طرفدارا نگرانن برا همین تو TGS نه تنها تریلر نشون دادیم بلکه Game play footage بازی هم نشون دادیم (همش میخواد بگه باو بیخیال نگران نباشین ما کار نومورا رو خراب نمیکنیم )

و اینکه اضافه کردن دمو به بازی Final Fantasy Type-0 برا اینه که بهتون نشون بدیم ساخت بازی خوب پیش میره و اینو وقتی حس میکنین که خودتون دمو رو بازی کنین و دوباره خیالتون راحت بشه ^_^



در آخر هم فامیتسو میپرسه چندتا از مهمترین مفهوم ها (تصورات کلی) که برا XV داره چیه؟

تاباتا هم جواب میده: دوستان و سفر و اینکه دارن رو بازی به صورت جدی کار میکنن تا مفهوم اون دوتا کلمه رو به صورت کامل برسونن

همونطور که Noctis شخصیت اصلیه از رو قصد دوستاش رو که Party بازی رو تشکیل میدن در تمامی صحنه ها مثل شخصیت اصلی در نظر میگیریم

Final Fantasy XV Changed Directors But Nomura's Vision Remains Intact

ماشالله تاباتا چقدر حرف میزنه :d چه کلمه های سختی هم برا حرف زدن استفاده میکنه :))
 
w3mv3p1lxk527lcmuh57.jpg


حالا نسخه دیجیتالی ـش تا چندروز دیگه منتشر میشه و میخونیم ـش، ولی یکی به من بگه نسخه فیزیکی از مجله رو چطور تهیه کنم ؟! ..Meh

6fb2p1dx7ckj5rlaiohi.png
 
خبر جدیدی از NIS اومده
Nippon Ichi قصد داره علاوه بر Disgaea 5 که معرفی کرده یه عنوان دیگه برای PS4 معرفی کنه :d
 
و باز هم تاباتا حرف زد :d هرچقدر اون نومورا ساکت بود هیچی نمیگفت این تاباتا دمش گرم هی حرف میزنه :))



تاباتا Open World بودن بازی رو با Red Dead Redemption مقایسه میکنه

تو حرفای قبلیش که اشاره کرده بود بازی حس رفقا و سفر و این چیزا میده و الان اومده اطلاعات بیشتری میده

میگه تو ایده هام برا XV این بود که بازی یه FF Open World باشه یه دنیای خیلی بزرگ اما برخلاف بقیه RPG های Open World معمولی نمیزاره همینجوری هرجا که خواستی بری و داستان رو پیش ببری

به عنوان بخشی از سری FF شخصیت ها همینجوری که میگردن و آیتم های مختلفی پیدا میکنن رشد میکنن و همینجوری که داستان پیش میره به جاهای دیگه بازی دسترسی پیدا میکنین جاهایی که میرین و به اوج و از این چیزا میرسین :d این روندیه که ما برا بازی انتخاب کردین (کار بسیار خوبی کردین )

بازی میزاره برا خودتون گشت و گذار کنین اما با داستان باید سفر کنین و این حرفا (مارو کشتن با این Travel هر بار حرف میزنه 1000 بار تکرار میکنه )



میگه بازی مثل Skyrim نیست که همه جا باز باشه و هرجا خواستی بری و Quest مورد نظر رو انتخاب کنی. مقصد همیشه نمایان هست و شما با دوستاتون اونجا میرین

نزدیکیش به Red Dead اینه که میتونین وقتی داستان رو پیش میبرین و جاهای جدیدی باز میشه دلتون خواست اون موقع راحت بشینین بگردین و عشق و حال کنین (آره دیگه تو Read dead هم همه جا از اول باز نبود کم کم باز میشد و میتونستیم به همه جا دسترسی داشته باشیم )

ازش میپرسن (مصاحبش با 4Gamer هست ) که آیا ماشین تنها راه گشت و گذار هست؟

میگه آره, شخصیت اصلی Noctis از یه خانواده اشراف زاده تو کشوری (سرزمینی ) به اسم Lucis هست و اون و دوستاش تو یه ماشین سلطنتی اینور و اونور میرن (خدا بده از این رفیقا ) میگه هرچند شما میتونین با پای پیاده هم برین

4Gamer میپرسه که یعنی میتونیم مقصد های بازی رو پیاده طی کنیم؟

جواب میده: بلی هرچند دنیای بازی خیلی بزرگه و اگه بخواین پیاده برین رسیدن به مقصد برا همیشه طول میکشه (اشکتون در میاد تا برسین) - تاباتا با خنده اینو میگه -

(البته اینم بگم که Chocobo ها رو قبلا تاید کرده بود. مگه میشه Chocobo نداشته باشیم :d )

Final Fantasy XV Director Compares Its Open World To That Of Red Dead Redemption's
 
و باز هم تاباتا حرف زد :d هرچقدر اون نومورا ساکت بود هیچی نمیگفت این تاباتا دمش گرم هی حرف میزنه :))



تاباتا Open World بودن بازی رو با Red Dead Redemption مقایسه میکنه

تو حرفای قبلیش که اشاره کرده بود بازی حس رفقا و سفر و این چیزا میده و الان اومده اطلاعات بیشتری میده

میگه تو ایده هام برا XV این بود که بازی یه FF Open World باشه یه دنیای خیلی بزرگ اما برخلاف بقیه RPG های Open World معمولی نمیزاره همینجوری هرجا که خواستی بری و داستان رو پیش ببری

به عنوان بخشی از سری FF شخصیت ها همینجوری که میگردن و آیتم های مختلفی پیدا میکنن رشد میکنن و همینجوری که داستان پیش میره به جاهای دیگه بازی دسترسی پیدا میکنین جاهایی که میرین و به اوج و از این چیزا میرسین :d این روندیه که ما برا بازی انتخاب کردین (کار بسیار خوبی کردین )

بازی میزاره برا خودتون گشت و گذار کنین اما با داستان باید سفر کنین و این حرفا (مارو کشتن با این Travel هر بار حرف میزنه 1000 بار تکرار میکنه )



میگه بازی مثل Skyrim نیست که همه جا باز باشه و هرجا خواستی بری و Quest مورد نظر رو انتخاب کنی. مقصد همیشه نمایان هست و شما با دوستاتون اونجا میرین

نزدیکیش به Red Dead اینه که میتونین وقتی داستان رو پیش میبرین و جاهای جدیدی باز میشه دلتون خواست اون موقع راحت بشینین بگردین و عشق و حال کنین (آره دیگه تو Read dead هم همه جا از اول باز نبود کم کم باز میشد و میتونستیم به همه جا دسترسی داشته باشیم )

ازش میپرسن (مصاحبش با 4Gamer هست ) که آیا ماشین تنها راه گشت و گذار هست؟

میگه آره, شخصیت اصلی Noctis از یه خانواده اشراف زاده تو کشوری (سرزمینی ) به اسم Lucis هست و اون و دوستاش تو یه ماشین سلطنتی اینور و اونور میرن (خدا بده از این رفیقا ) میگه هرچند شما میتونین با پای پیاده هم برین

4Gamer میپرسه که یعنی میتونیم مقصد های بازی رو پیاده طی کنیم؟

جواب میده: بلی هرچند دنیای بازی خیلی بزرگه و اگه بخواین پیاده برین رسیدن به مقصد برا همیشه طول میکشه (اشکتون در میاد تا برسین) - تاباتا با خنده اینو میگه -

(البته اینم بگم که Chocobo ها رو قبلا تاید کرده بود. مگه میشه Chocobo نداشته باشیم :d )

Final Fantasy XV Director Compares Its Open World To That Of Red Dead Redemption's

البته همچین نیاز هم نیست با بازی های خارجی مقایسم کنیم ... وقتی یه نمونه داخلی این شکلی تو خود سری هست که کم کم نقشه بازی رو باز میکنیم و بعد همه جا میتونیم بریم گشت و گذار ... ff12 هم همین طور بود /// کلا منتظرم ببینم تنوع و قدرت سلاح ها و اصلا جادو داره تو بازی و منوی مبارزات و طریقه لول اپ چطوره ... تا الان با این چیزای جزئی که دیدم بازی و ازادی عمل توش نسبتا به 12 نزدیکه ...

ولی اینکه تو پارتیش دختر نیست خیلی رو اعصابه .. اصلا تصورش هم سخته .. ادم میتونه مبارزات اکشنش رو تحمل کنه .... ول نبودن دختر تو پارتیش اصلا هیچ جوره تو کت من یکی نمیره ... ممکنه فروش بازی 10 ساله رو هم تحت تاثیر قرار بده :-s
 
البته تاباتا اینم اضافه کرده که بازی casual تر شده تا قشر بیشتری از گیمر ها رو جذب کنه. گفته حرکت اکشن بازی از یک دکمه استفاده میکنه و حرکات خروجی به لطف هوش مصنوعی خیلی ارضا کننده هستند و از این که دکمه ها دیوانه وار و بدون فکر زده بشند متنفره و و نمیخواد برای اجرا کردن یه حرکت زیاد به گیمر زحمت بده. سعی داره بیشتر از هوش سخت افزار کنسول های جدید استفاده کنه تا این که روی حرفه ای تر شدن خروجی کنترلر.
Final Fantasy 15: “I want to make it more casual,” says Tabata | VG247
 
البته تاباتا اینم اضافه کرده که بازی casual تر شده تا قشر بیشتری از گیمر ها رو جذب کنه. گفته حرکت اکشن بازی از یک دکمه استفاده میکنه و حرکات خروجی به لطف هوش مصنوعی خیلی ارضا کننده هستند و از این که دکمه ها دیوانه وار و بدون فکر زده بشند متنفره و و نمیخواد برای اجرا کردن یه حرکت زیاد به گیمر زحمت بده. سعی داره بیشتر از هوش سخت افزار کنسول های جدید استفاده کنه تا این که روی حرفه ای تر شدن خروجی کنترلر.
Final Fantasy 15: ***8220;I want to make it more casual,***8221; says Tabata | VG247

متای 60 تا 65 پیش بینی میشه ... نمیدونم ff مگه مخاطب و فن کم داره که این ها همش دنبال مخاطب جدیدا
 
متای 60 تا 65 پیش بینی میشه ... نمیدونم ff مگه مخاطب و فن کم داره که این ها همش دنبال مخاطب جدیدا
البته تقریبا میشه گفت همه ی FF ها همینجوری اند! یعنی تقریبا هیچ کدوم از FF از کنترلر استفاده پیچیده ای مثل بازی های H&S نمیکنند و ملاک مدریت حرکت هاست.
اتفاقا به نظر من خبر خوبی میتونه باشه اینجوری مطمئن شدم بازی اکشن نشده. این که قشر بیشتر هم بخواد جذب کنه تا من یادم هست برای همه ی FF ها گفته بودند! پس خیالت تخت:d
 
البته تقریبا میشه گفت همه ی FF ها همینجوری اند! یعنی تقریبا هیچ کدوم از FF از کنترلر استفاده پیچیده ای مثل بازی های H&S نمیکنند و ملاک مدریت حرکت هاست.
اتفاقا به نظر من خبر خوبی میتونه باشه اینجوری مطمئن شدم بازی اکشن نشده. این که قشر بیشتر هم بخواد جذب کنه تا من یادم هست برای همه ی FF ها گفته بودند! پس خیالت تخت:d

اخه مسئله اینجاست که مثل اینکه attack menu چیزی هم نداره ... همین یه دکمه رو ساده میزنی و تموم
 
متای 60 تا 65 پیش بینی میشه ... نمیدونم ff مگه مخاطب و فن کم داره که این ها همش دنبال مخاطب جدیدا

اخه مسئله اینجاست که مثل اینکه attack menu چیزی هم نداره ... همین یه دکمه رو ساده میزنی و تموم

دوشواری نداره ، درستشم همینه :دی ضربات و کمبو های مختلف رو شما از قبل با توجه به آیتم هایی که دارید ترکیب میکنید و توی لیست ضربات قرار میدید (مشابه CC) توی بازی هم فقط با یه دکمه انتخابشون میکنید :دی اینجوری که اتفاقاً میشه یه نکته ی مثبت برای FF نه منفی :دی
اون کنترل پیشرفته و این حرفها مال بازیای HnS ـه :دی
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or