Sony Santa Monica از دلایل تمرکزش برعناوین God of War می گوید
با انتشار God of War 3 فرصت خوبی برای این گروه بود که به Kratos استراحتی بدهند. و وقتی از آنها پرسیده شد که به تحقیق و بررسی ساخت عنوانی به غیر از God of War هم پرداخته اند، Studstill این موضوع را صراحتا تایید کرد و گفت که حتی نمونه های اولیه ای هم ساخته شده و به زودی نمایان خواهند شد، که البته در پروسه فعلی شان جایی ندارد.
Studstill از اذعان این نکته ابایی نداشت که بگوید با وجود موفقیت های قبلی این عنوان، این فرنچایز " به خاطر برخی دلایل خلاقانه و یک سری توجیهات تجاری " است که همچنان ادامه دارد و به عقیده وی " هنوز یک سری داستان ها برای گفتن وجود دارند. "
وی افزود اکنون فرصتی است که ما به ارتقای God of War 3 بپردازیم مخصوصا به این دلیل که قبلا ما ساخت عنوانی را به عهده داشتیم که قرار بود بر روی کنسولی منتشر شود، که آشنایی چندانی با آن نداشتیم.
" ما برای یک عنوان تک نفره، فاکتور های زیادی را می خواستیم ارتقا بدهیم و در God of War 3 این امر به دلیل تمرکز زیاد ما بر روی ساخت موتور بازی و بخش های تکنیکی و همچنین سختی های گذر از PS2 به PS3 ، آنچنان عملی نشد. اما حالا می خواهیم، آن پیشرفت هایی که مد نظرمان بود را در این نسخه تا حدی پیاده سازی کنیم. " البته علاوه بر این، بخش Multiplayer نیز به بازی افزوده شده که به اعتقاد وی "خودش به تنهایی یک بازی کاملا متفاوت است. "
اکنون حدود 7 سال است که از عمر PS3 می گذرد و Ascension آخرین عنوانی خواهد بود که توسط تیم God of War سونی برایش ساخته می شود. وقتی در مورد Orbis یا همان PS4 از او پرسیده شد، وی طفره رفت و گفت: " من نمی دانم شما راجع به چه چیزی صحبت می کنید. PS3 یک دستگاه قدرتمند است و ما فکر می کنیم که داریم نهایت بازدهی را از آن می گیریم، اما هنوز هم بعضی وقت ها این دستگاه ما را غافلگیر می کند. "
منبع
آخرین ویرایش: