نمایشگاه/رویداد SONY E3 2015 Press Conference

  • Thread starter Thread starter kiya
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

بهترین کنفرانس سونی در E3؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    198
  • نظرسنجی بسته شده است .

kiya

کاربر سایت

با دورد
سونی تاریخ و ساعت کنفرانس خودش رو در E3 اعلام کرد سه شنبه 26 خرداد ساعت 5:30 بامداد بوقت تهران
همونطور که از تصویر مشخصه سونی تولد 20 سالگی پلی استیشن رو فراموش نکرده و شاید این نشونه خوبی از یه E3 خیلی خوب باشه !

کنفرانس رو میتونید بصورت زنده از Twitch.tv ، سایت رسمی پلی استیشن ، YT ، IGN و Gamespot تماشا کنید همچنین به احتمال زیاد مثل پارسال سونی App مخصوص E3 برای PS4 میده و از طریق اون هم میشه دید !


Electronic Entertainment Expo یا E3 برای گیمرها همیشه بزرگترین رویداد بوده و با اتفاقای خوب یا بد و سورپرایزهاش همه مارو هیجان زده کرده با توجه به سکوت طولانی خیلی از استودیوهای داخلی سونی میشه انتظار داشت امسال شاهد معرفی هایی از استودیوهای 1st Party باشیم
سونی قبلا اعلام کرده بود که همه استودیوها در حال کار بر روی پروژه هایی هستن


استودیوهایی مثل JAPAN STUDIO که اخرین بازی که با همکاری FromSoftware ساختن و مورد توجه و تحسین گیمرها و منتقدها قرار گرفت ولی بازی که ما از اونها میخواهیم چیزی نیست جز The Last Guardian ! :دی
ماجرای این بازی بر میگرده به خیلی وقت پیش شاید اوایل نسل هفت بود که یه خبرنگار گفته بود که سونی تصاویر بازی رو نشونش داده که باورش نمیشده اون بازی بوده یا واقعیت !
چند سال بعد با لو رفتن یک ویدئوی خیره کننده با اسم پروژه Trico همه جا صحبت از این بازی شد تا سونی در E3 2009 بازی رو بطور رسمی با نام The Last Guardian معرفی کرد
از اون روز تا الان حتی یه تصویر جدید از این بازی منتشر نشده ! خیلی ها میگن کنسل شده خیلی ها هم همچنان منتظر هستن ...


Gran Turismo بعنوان پرفروش ترین فرنچایز سونی یکی از مهمترین و محبوبترین انحصاریهای پلتفرم پلی استیشن بوده ولی مشکلات ساخت بازی برای PS3 باعث شد تا ساخت بازی خیلی طولانی بشه و اونطور که باید به یه GT عالی تبدیل نشه ولی حالا بعد از گذشتن تقریبا دو سال از عرضه PS4 انتظار میره حداقل یه نسخه Prologue از GT7 معرفی بشه
شخصا برای من این به تنهایی میتونه بهترین خبر باشه.


بازی بعدی که معرفی شده ولی باید تقریبا مدت زیادی برای انتشارش منتظر باشیم
یه گیم پلی خیره کننده مثل چیزی که از Uncharted 2 در E3 2009 دیدیم به اضافه معرفی سه گانه Uncharted برای PS4 میتونه سختی این انتظار رو کمتر کنه !


مدت زیادیه که GG روی عنوانی جدا از KZ در حال کاره ظاهرا پروژه با اسم رمز Horizon در حال ساخت هست و بنظر میاد سبک این عنوان RPG باشه و با توجه به Artwork هایی که مدتی قبل در اینترنت پخش شده بود انتظار میره تو بازی شاهد مقابله انسانهای با سلاح های مبتدی و روبات های غول اسا باشیم !
اطلاعات کامل از پروژه Horizon با تشکر از Lord Zeus عزیز .



خیلی بعیده Mm با دوتا بازی به E3 بیاد احتمالا با نمایشی از Tearaway همه مارو رو در انتظار دیدن پروژه جدیدشون بذارن که از اون تنها نمایشی عجیب در رونمایی PS4 دیده بودیم !



بعد از مشکلاتی که در Sony Santa Monica پیش اومد و باعث کنسل شدن یه پروژه بزرگ شده بود شاید باید فقط منتظر نمایشی کوتاه از GoW III روی PS4 باشیم !

از استودیوهای 1st Party دیگه مثل Guerilla Cambridge و Bend Studio و London Studio هم میشه انتظار نمایش پروژه هاشون رو داشت با توجه به سکوت طولانی که داشتن
از 2nd Party ها میشه به Insomniac و Quantic Dream و Tequila Works و The Chinese Room اشاره کرد که خیلی هاشون خیلی وقته که بازیشون معرفی شده ولی خبری ازشون نیست !
از 3rd Party ها هم دو تا بازی معرفی شده داریم که ممکنه نمایش گیم پلی از اونها ببینیم ABZU از Giant Squid و Let it Die از Suda51
انحصاری دیگری که تقریبا میشه تایید شده دونستش عنوانی RPG از استودیوی LEVEL 5 هست که احتمال خیلی زیاد امسال معرفی خواهد شد
نمایش انحصاریهای دیگه مثل Persona 5 و Wild هم دور از انتظار نیست.

از بازیهای دیگه که احتمال نمایش اونها بالاست میشه به SF V و AC Syndicate و Star Wars Battlefront اشاره کرد که همیشه زمان زیادی از کنفرانس رو به خودشون اختصاص میدن !

مرسی E3 خوبی داشته باشید ...
 
آخرین ویرایش:
امیدوارم ونکوئیش 2 باشه. من واقعا نمیدونم چرا ادامه این بازی را نمیسازند! از بایونتا هم ip بهتری هست. در واقعا بهترین ip شان همین بوده. حتی وبسایت معروف زیر هم همین را میخواد

E3 2015: Platinum Games poised to announce new title at E3

We here at PlayStation Universe would positively love a sequel to last-generation's third-person space shooter Vanquish,
 
بچه ها نمایش آنچ حتمی شده دیگه؟
ساعت شیش صبح از خواب بلند نشیم ضایع بشیم
نــه پــه
original.jpg
 
منظورتو از این حرف متوجه نشدم :دی! The Last of Us و Uncharted غیر از سوم شخص بودن چه شباهت و الگوی یکسانی داشتن ؟
هر دو عالین ولی به نظر من شباهتهای زیادی هم دارن.....نحوه روایت داستان و فرم استفاده از کات سین.....مدل سازی شبیه هم ......وام گیریهای زیادی که tlou از گیم پلی انچارتد گرفت(حالا تو tlou خشونت و خون شده بود محوریت بازی)
حالا تو همین انچارتد 4 می بینیم که چقدر از گیم پلی tlou وام گرفتن(خودشونم گفتن:d)

در کل به نظرم اینا برای ساخت شماره بعد order بعدی بران سراغ یه شوتر ساز قدر بهتر تا مثلا بدن دست یه ادونچر ساز قهار.....:d

.
 
نمایشگاه سونی ساعت 4:30 صبح هست:|من هر سال بیدار میشم میبینم ولی صبح که میخوام بیدار شم برم سر کار پدرم در میاد:|

مطمئنی؟
اخه من یه جا خونده بودم شیش صبحه

- - -ویرایش - - -

نمایشگاه سونی ساعت 4:30 صبح هست:|من هر سال بیدار میشم میبینم ولی صبح که میخوام بیدار شم برم سر کار پدرم در میاد:|

مطمئنی؟
اخه من یه جا خونده بودم شیش صبحه
 
این توییت اخریه پلاتینیوم(seeing red) منو یاد یه بازیه دیگه هم انداخت
HeavenlySword0123.jpg

با توجه به اینکه سونی تازگی یه انیمیشن از روش ساخته بعیده همینجوری برا دلخوشی ساخته باشه احتمالا یه برنامه ای داره.از یه طرف مایکرو scalebound رو داره از طرف دیگه با توجه به وضعیت فروش wonderful 101 و bayonetta2 واقعا بعیده پلاتینیوم بخواد دوباره با نینتندو همکاری کنه.کپکام هم واقعا بعید میدونم بیاد این خفتو تحمل کنه devil may cry رو بده دست کسی که از شرکتش رفته.این دیگه نهایت خریته:d.یه دلیل دیگه هم که میتونه heavenly sowrd باشه یکی از نمایشهای کذاییه :dابتداییه ps4 بود که اسم پلاتینیوم هم جزو شرکتهایی بود که دارن انحصاری میسازن برای خانواده playstation که به دلایل واضحی احتمال اینکه ps3 یا ویتا باشه خیلی کمه پس میمونه ps4:d
باتوجه به اتفاقات اخر قسمت اول هم میشه even make you cry رو توجیه کرد.:d
به هرحال واقعا امیدوارم سونی این ip رو برگردونه و چه شرکتی بهتر از PG برای بازگشت:bighug:
 
آخرین ویرایش:
ناتی داگ زده تو کار Blood Borne ، این تصاویر رو شخصی به نام Glauco Longhi که یک Character Artist هست از شخصیت اصلی بازی مذکور طراحی کرده که هم اکنون در استودیوی ناتی داگ مشغول به کار هست ، ناگفته نمونه که این شخص مجسمه سازی هم میکنه





میتونید با رفتن به لینک زیر تمامی آثار هنری این شخص رو ببینید

https://www.artstation.com/artist/glaucolonghi
 
اتفاقا بدن دست ناتی داگ به نظرم جالب نمیشه.....سونی نباید خیلی متکی به ناتی داگ بشه
ناتی داگ تو بازیهاش یه فرم و الگوی تعریف داره که اگه اونو به همه ip ها تعمیم بدی گرچه شاید باکیفیت از آب دربیاد ولی تکراری میشن......

سازنده جدیدی به جز RAD لازم برای ادامه حیات بازی(خود RAD کلا خیلی نمی شناسه این سبکارو:d)

.

چه الگوی مشترکی بین انچارتد و تلو دیدی ؟ :دی

رسما بجز لوگوی اول بازی هیچ ربطی بهم نداشتن . همه هنگ کرده بودن که چجوری یه بازی با اینهمه تفاوت نسبت به انچارتد ساختن تو مدت کوتاه
 
هر دو عالین ولی به نظر من شباهتهای زیادی هم دارن.....نحوه روایت داستان و فرم استفاده از کات سین.....مدل سازی شبیه هم ......وام گیریهای زیادی که tlou از گیم پلی انچارتد گرفت(حالا تو tlou خشونت و خون شده بود محوریت بازی)
حالا تو همین انچارتد 4 می بینیم که چقدر از گیم پلی tlou وام گرفتن(خودشونم گفتن:d)

در کل به نظرم اینا برای ساخت شماره بعد order بعدی بران سراغ یه شوتر ساز قدر بهتر تا مثلا بدن دست یه ادونچر ساز قهار.....:d

.
خُب این برداشت شما از دو فرنچایز هست :دی گیم پلی این دو بازی غیر از حالت سوم شخص کوچکترین شباهتی به هم نداره, یکی سیستم دوربین نزدیک با کنترل سنگین بر پایه مخفی کاری و کرفتینگ, سیستم کاوری گیری کاملاً متفاوت با شوتینگ خیلی کمتر که حتی دکمه ای هم برای جامپ واسش تعبیه نشده و اصلاً سکو بازی نداره همراه با خشونت بسیار شدید و اون یکی در نقطه مقابل دوربین بسیار دورتر از شخصیت اصلی برپایه سکو بازی و بخش اعظم تیراندازی و حل معما و... .
درسته دو عنوان برای روایت داستان از کات سین استفاده کردن اما داستان فوق العاده TLoU بر عکس Uncharted بخش اعظمیش در طول گیم-پلی روایت میشه و داینامیک هست که همین مورد به شدت هم مورد تحسین منتقدین قرار گرفت (یکی از مواردی که ND گفته از TLoU برای ساخت UC4 الهام گرفتن) .

در مورد مدلسازی شبیه به هم, میشه توضیح بیشتری بدی :دی؟ یعنی نیتن شبیه به جوئل ـه یا الی شبیه ـه النا ـه و... ؟ چون اگر از شباهت منظورت شباهت ظاهری باشه که 90% کرکتر های دنیای گیم رو میشه شبیه به هم دونست . اگر هم بـُعد رفتاری و شخصیت پردازیه; اگر شباهتی بین جول و نیت هست مثلاً رو ممنون میشیم بیشتر توضیح بدی .

در مورد وام گرفتن و این حرفا:دی به نظر من یکجور پیشرفت هست, محیط های بزرگتر, هوش مصنوعی فوق العاده, شوتینگ بینقص و مواردی از این دست که ما توی UC4 میبینیم نتیجه پیشرفت ND هست که با TLoU به اوج خودش رسید .

در کل این دو بازی اینقدری با هم متفاوت هستن که من اگر بخوام تفاوت های بنیادی رو موشکافی کنم باید یکروز رو کامل تایپ کنم و الان به چیز های اندکی که به ذهنم رسید بسنده میکنم :دی!

Naughty Dog هم از اول تا الان با ساخت فرنچایز های کاملاً متفاوت نشون داده میتونه توی هر سبکی خوش بدرخشه و این یکی از مواردی هست که من رو عاشق و طرفدار این استودیو میکنه . مثل اکثر استودیو ها تک بُـعدی نیستن .
 
آخرین ویرایش:
شدیدا می ترسم بازی جدیدشون انحصاری نینتندو باشه :( اون چیزایی که گفتن اشکتون در میاد و اینا هم احتمالا نشونه اینه که بازی مربوط به یه سری قدیمیه.

البته احتمال اینکه MGR2 باشه هم زیاده، اکه کونامی کنسلش نکرده باشه :|
یکی از ترسای منم همینه :| خصوصا که اون جریان Retweet کردن و این حرفا هم مطرحه :|

ولی کاشکی واقعا همین MGRR2 باشه :( هرچند با حرفایی که زدن جور در نمیاد (اشک در آوردن، سورپرایز، قرمز) اینا بیشتر به Viewtiful Joe میخورن تا MGRR :دی

دوست عزیز از نظر من حرکات Nero توی DMC4 خیلی محدود و کند بود و اینو هم خیلیا میگن نه فقط من.یعنی 4 ضربه شمشیر و اون دو حرکت دست.بقیه حرکت ها هم خوب بودن ولی هیچکدوم به کارسازی همین دو حرکت اصلی نبودن.به نظر من پتانسیل دست Nero میتونست خیلی بیشتر باشه و حرکات متنوع تری داشته باشه.برعکس اینکه هرچی حرکات Nero محدود و کند هست حرکات دانته سرعتی و متنوع هست و مبارزه باهاش بسیار لذت بخش!در ضمن شخصیت دانته هم خیلی خوب کار شده و یکی از بهترین شخصیت های بازی کامپیوتری هست که من تا به حال دیدم
ولی با این حرفاتون در مورد اینکه بازی رو بدن سازنده اصلی یعنی کپکام بسازه کاملا موافقم چون نسخه آخر خیلی از اصل های بازی که ژاپنی بود رو تغییر دادن و بازی رو غرب پسند کردن و به شدت با این موضوع مخالفم

آره خب حرکات نیرو به نسبت دانته محدودتر بود چون تعداد سلاح هاش کمتره و این رو همه قبول داریم، ولی خب نه منظور من این نبود. من در مورد مکانیزم هایی استفاده شده برای نیرو توی DMC4 حرف میزنم.

برای DMC سرعت و گیم پلی روون و بدون وقفه مهمترین عامل حساب میشه و مکانیزمی مثل Max-Act نیرو برای رسیدن به همچین گیم پلیی خیلی کارایی بیشتری داره تا مثلا Witch Time که توی Bayo دیدیم (یا Zandatsu توی MGR). با Max-Act نه تنها حرکات نیرو سریعتر میشن، بلکه حالت و مکانیزم یه سری از حرکات هم تغییر میکنند و تنوع بیشتری به مبارزات نیرو میدن. علاوه بر اون، این حقیقت که میشه Max-Act رو به صورت آنی و بدون هیچ وقفه ای (و برای تمام حرکات نیرو) استفاده کرد اون رو به یه مکانیزم خیلی خیلی خوب برای DMC و کلا گیم پلی سریع و در عین حال حرفه ای تبدیل میکنه.

علاوه بر اون Buster Move های نیرو بهترین راه حل برای داشتن حرکات خفن و هایپ برانگیز در بطن گیم پلی بر اساس توانایی بازیکن هستند که DMC رو از رو آوردن به QTE و آسیب رسوندن به سیستم مبارزات بازی نجات میدن.

درکل منظورم اینه که ایده های Itsuno و تیم اصلی بازی توی کپکام هماهنگی خیلی بیشتری با سری DMC و گیم پلی حرفه ای/سرعتی اون دارن، برای همین بهترین گزینه برای ادامه دادن سری حساب میشن.
 
یکی از ترسای منم همینه :| خصوصا که اون جریان Retweet کردن و این حرفا هم مطرحه :|

ولی کاشکی واقعا همین MGRR2 باشه :( هرچند با حرفایی که زدن جور در نمیاد (اشک در آوردن، سورپرایز، قرمز) اینا بیشتر به Viewtiful Joe میخورن تا MGRR :دی



آره خب حرکات نیرو به نسبت دانته محدودتر بود چون تعداد سلاح هاش کمتره و این رو همه قبول داریم، ولی خب نه منظور من این نبود. من در مورد مکانیزم هایی استفاده شده برای نیرو توی DMC4 حرف میزنم.

برای DMC سرعت و گیم پلی روون و بدون وقفه مهمترین عامل حساب میشه و مکانیزمی مثل Max-Act نیرو برای رسیدن به همچین گیم پلیی خیلی کارایی بیشتری داره تا مثلا Witch Time که توی Bayo دیدیم (یا Zandatsu توی MGR). با Max-Act نه تنها حرکات نیرو سریعتر میشن، بلکه حالت و مکانیزم یه سری از حرکات هم تغییر میکنند و تنوع بیشتری به مبارزات نیرو میدن. علاوه بر اون، این حقیقت که میشه Max-Act رو به صورت آنی و بدون هیچ وقفه ای (و برای تمام حرکات نیرو) استفاده کرد اون رو به یه مکانیزم خیلی خیلی خوب برای DMC و کلا گیم پلی سریع و در عین حال حرفه ای تبدیل میکنه.

علاوه بر اون Buster Move های نیرو بهترین راه حل برای داشتن حرکات خفن و هایپ برانگیز در بطن گیم پلی بر اساس توانایی بازیکن هستند که DMC رو از رو آوردن به QTE و آسیب رسوندن به سیستم مبارزات بازی نجات میدن.

درکل منظورم اینه که ایده های Itsuno و تیم اصلی بازی توی کپکام هماهنگی خیلی بیشتری با سری DMC و گیم پلی حرفه ای/سرعتی اون دارن، برای همین بهترین گزینه برای ادامه دادن سری حساب میشن.

بدون شرح :

2158846-itsuno.jpg


خواستم بچه ها با چهره ی Itasuno-San آشنا بشن .

:-"
 
Naughty Dog هم از اول تا الان با ساخت فرنچایز های کاملاً متفاوت نشون داده میتونه توی هر سبکی خوش بدرخشه و این یکی از مواردی هست که من رو عاشق و طرفدار این استودیو میکنه . مثل اکثر استودیو ها تک بُـعدی نیستن .
تا حدی قانع کننده گفتی.........باز اگه دادن دست ناتی داگ و ازش یه شوتر خالص درآورد هم ما راضی هستیم.....شاید تو این سبکم بدرخشه به نفع ما هم هست:d

.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or