نمایشگاه/رویداد SONY E3 2015 Press Conference

  • Thread starter Thread starter kiya
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

بهترین کنفرانس سونی در E3؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    198
  • نظرسنجی بسته شده است .

kiya

کاربر سایت

با دورد
سونی تاریخ و ساعت کنفرانس خودش رو در E3 اعلام کرد سه شنبه 26 خرداد ساعت 5:30 بامداد بوقت تهران
همونطور که از تصویر مشخصه سونی تولد 20 سالگی پلی استیشن رو فراموش نکرده و شاید این نشونه خوبی از یه E3 خیلی خوب باشه !

کنفرانس رو میتونید بصورت زنده از Twitch.tv ، سایت رسمی پلی استیشن ، YT ، IGN و Gamespot تماشا کنید همچنین به احتمال زیاد مثل پارسال سونی App مخصوص E3 برای PS4 میده و از طریق اون هم میشه دید !


Electronic Entertainment Expo یا E3 برای گیمرها همیشه بزرگترین رویداد بوده و با اتفاقای خوب یا بد و سورپرایزهاش همه مارو هیجان زده کرده با توجه به سکوت طولانی خیلی از استودیوهای داخلی سونی میشه انتظار داشت امسال شاهد معرفی هایی از استودیوهای 1st Party باشیم
سونی قبلا اعلام کرده بود که همه استودیوها در حال کار بر روی پروژه هایی هستن


استودیوهایی مثل JAPAN STUDIO که اخرین بازی که با همکاری FromSoftware ساختن و مورد توجه و تحسین گیمرها و منتقدها قرار گرفت ولی بازی که ما از اونها میخواهیم چیزی نیست جز The Last Guardian ! :دی
ماجرای این بازی بر میگرده به خیلی وقت پیش شاید اوایل نسل هفت بود که یه خبرنگار گفته بود که سونی تصاویر بازی رو نشونش داده که باورش نمیشده اون بازی بوده یا واقعیت !
چند سال بعد با لو رفتن یک ویدئوی خیره کننده با اسم پروژه Trico همه جا صحبت از این بازی شد تا سونی در E3 2009 بازی رو بطور رسمی با نام The Last Guardian معرفی کرد
از اون روز تا الان حتی یه تصویر جدید از این بازی منتشر نشده ! خیلی ها میگن کنسل شده خیلی ها هم همچنان منتظر هستن ...


Gran Turismo بعنوان پرفروش ترین فرنچایز سونی یکی از مهمترین و محبوبترین انحصاریهای پلتفرم پلی استیشن بوده ولی مشکلات ساخت بازی برای PS3 باعث شد تا ساخت بازی خیلی طولانی بشه و اونطور که باید به یه GT عالی تبدیل نشه ولی حالا بعد از گذشتن تقریبا دو سال از عرضه PS4 انتظار میره حداقل یه نسخه Prologue از GT7 معرفی بشه
شخصا برای من این به تنهایی میتونه بهترین خبر باشه.


بازی بعدی که معرفی شده ولی باید تقریبا مدت زیادی برای انتشارش منتظر باشیم
یه گیم پلی خیره کننده مثل چیزی که از Uncharted 2 در E3 2009 دیدیم به اضافه معرفی سه گانه Uncharted برای PS4 میتونه سختی این انتظار رو کمتر کنه !


مدت زیادیه که GG روی عنوانی جدا از KZ در حال کاره ظاهرا پروژه با اسم رمز Horizon در حال ساخت هست و بنظر میاد سبک این عنوان RPG باشه و با توجه به Artwork هایی که مدتی قبل در اینترنت پخش شده بود انتظار میره تو بازی شاهد مقابله انسانهای با سلاح های مبتدی و روبات های غول اسا باشیم !
اطلاعات کامل از پروژه Horizon با تشکر از Lord Zeus عزیز .



خیلی بعیده Mm با دوتا بازی به E3 بیاد احتمالا با نمایشی از Tearaway همه مارو رو در انتظار دیدن پروژه جدیدشون بذارن که از اون تنها نمایشی عجیب در رونمایی PS4 دیده بودیم !



بعد از مشکلاتی که در Sony Santa Monica پیش اومد و باعث کنسل شدن یه پروژه بزرگ شده بود شاید باید فقط منتظر نمایشی کوتاه از GoW III روی PS4 باشیم !

از استودیوهای 1st Party دیگه مثل Guerilla Cambridge و Bend Studio و London Studio هم میشه انتظار نمایش پروژه هاشون رو داشت با توجه به سکوت طولانی که داشتن
از 2nd Party ها میشه به Insomniac و Quantic Dream و Tequila Works و The Chinese Room اشاره کرد که خیلی هاشون خیلی وقته که بازیشون معرفی شده ولی خبری ازشون نیست !
از 3rd Party ها هم دو تا بازی معرفی شده داریم که ممکنه نمایش گیم پلی از اونها ببینیم ABZU از Giant Squid و Let it Die از Suda51
انحصاری دیگری که تقریبا میشه تایید شده دونستش عنوانی RPG از استودیوی LEVEL 5 هست که احتمال خیلی زیاد امسال معرفی خواهد شد
نمایش انحصاریهای دیگه مثل Persona 5 و Wild هم دور از انتظار نیست.

از بازیهای دیگه که احتمال نمایش اونها بالاست میشه به SF V و AC Syndicate و Star Wars Battlefront اشاره کرد که همیشه زمان زیادی از کنفرانس رو به خودشون اختصاص میدن !

مرسی E3 خوبی داشته باشید ...
 
آخرین ویرایش:
جریان چیه که توی مراسمی که سونی چند وقت اخیر برگزار کرده، هر دفعه سر و کله یه لوگوی کاملاً بی ربط پیدا میشه؟! :دی اون از Portal، این هم MGR. بعید نیست توی E3 هم لوگوی Shenmue HD Collection رو وسط گیم پلی Uncharted 4 ببینیم!
آزار! کرم! مرض! :|
شنمو HD که خوبه! دوتا کنفرانس دیگه بریم جلو ، HL3 هم سر و کلش پیدا میشه! :d

احساس میکنم این مردک سادیسمی توی سونی یک نقشی داره :|


پ.ن:در حال سرچ کردن عکسش،جزو پیشنهادهای گوگل یک اسپویل خفن دیده شد! :| امیدوارم چرت بوده باشه! :| اینم از حضور نکبت بارش در گوگل:|
 
یعنی اگه کپکام باز خریت کرده باشه و DMC رو بجای ایتسونو داده باشه دست یه تیم دیگه (این سری PG) خودم میرم به آتیش میکشونمشون :| فعلا که توییت های PG بشدت به DMC میخورن:
It will surprise you
Might even make you cry
seeing red

آقا بزارید Itsuno روی DMC کار کنه و PG هم بره MGR2/Bayo3 رو بسازه!

اونایی که میخوان بدونند دلیل این حرفم چیه به پست افشین مراجعه کنند.
بعد از CAPCOM بهترین HnSــسازها همین برو بچه های پلاتینیوم هستن
 
بعد از CAPCOM بهترین HnSــسازها همین برو بچه های پلاتینیوم هستن :دی
ای کاش بایونتا 2 رو برای PS4 منتشر میکردن :(

به نظر من پلتنیوم کارش توی این سالای اخیر خیلی بهتر از کپکام بوده!بایونتا 1 شاهکار بود.گیم پلی داستان و مخصوصا موزیک
dmc 4 با وجود اینکه خیلی خوب بود ولی بازی با Nero کند و بعضی اوقات خسته کننده بود ولی با دانته خیلی خوب بود. توی بایونتا بازی با Cereza چنان سرعتی و دلچسب بود که نگو مخصوصا اون حرکتای Finisher حرف نداشت
 
به نظر من پلتنیوم کارش توی این سالای اخیر خیلی بهتر از کپکام بوده!بایونتا 1 شاهکار بود.گیم پلی داستان و مخصوصا موزیک
dmc 4 با وجود اینکه خیلی خوب بود ولی بازی با Nero کند و بعضی اوقات خسته کننده بود ولی با دانته خیلی خوب بود. توی بایونتا بازی با Cereza چنان سرعتی و دلچسب بود که نگو مخصوصا اون حرکتای Finisher حرف نداشت
نظرت محترمه دوست من، ولی از دید من پلاتینیوم 7 سال وقت داشت تا یه شخصیت حرفه ای تر(از لحاظ عمق گیم پلی) از دانته توی DMC4 بسازه ولی نتونست. از طرف دیگه ایده هایی که توی طراحی گیم پلی Nero در نسخه 4 قرار گرفتن برای سری DMC(و کلا مبارزات سرعتی) خیلی بهتر از ایده هایی هستند که توی شخصیت Bayonetta (یا رایدن) و طراحی گیم پلی اون استفاده شدن.

علاوه بر اون PG همیشه بخشای اعصاب خورد کن مثل موتورسواری یا موشک سواری توی بازیهاش قرار میده که برای سری DMC این مورد یه فاجعه به حساب میاد.

به نظر منم همونطوری که افشین گفت PG بعد از Capcom بهترین سازنده توی این سبکه و هر بازیی معرفی کنند خود من مطمئنا میگیرمش و بارها تمومش میکنم، ولی خب برای ساخت DMC جدید مناسبترین گزینه همون کسیه که تونست سری رو دوباره به اوج برگردونه و اون رو حرفه ای کنه.
 
به نظر من پلتنیوم کارش توی این سالای اخیر خیلی بهتر از کپکام بوده!بایونتا 1 شاهکار بود.گیم پلی داستان و مخصوصا موزیک
dmc 4 با وجود اینکه خیلی خوب بود ولی بازی با Nero کند و بعضی اوقات خسته کننده بود ولی با دانته خیلی خوب بود. توی بایونتا بازی با Cereza چنان سرعتی و دلچسب بود که نگو مخصوصا اون حرکتای Finisher حرف نداشت

چیزی که من توی DMC4 با دانته تجربه کردم حقیقتاً تو هیچ بازی دیگه نزدیکش رو هم تجربه نکردم :دی
من از نظر سیستم مبارزه DMC رو تو یه استراتوسفر دیگه میدونم :دی
 
نظرت محترمه دوست من، ولی از دید من پلاتینیوم 7 سال وقت داشت تا یه شخصیت حرفه ای تر(از لحاظ عمق گیم پلی) از دانته توی DMC4 بسازه ولی نتونست. از طرف دیگه ایده هایی که توی طراحی گیم پلی Nero در نسخه 4 قرار گرفتن برای سری DMC(و کلا مبارزات سرعتی) خیلی بهتر از ایده هایی هستند که توی شخصیت Bayonetta (یا رایدن) و طراحی گیم پلی اون استفاده شدن.

علاوه بر اون PG همیشه بخشای اعصاب خورد کن مثل موتورسواری یا موشک سواری توی بازیهاش قرار میده که برای سری DMC این مورد یه فاجعه به حساب میاد.

به نظر منم همونطوری که افشین گفت PG بعد از Capcom بهترین سازنده توی این سبکه و هر بازیی معرفی کنند خود من مطمئنا میگیرمش و بارها تمومش میکنم، ولی خب برای ساخت DMC جدید مناسبترین گزینه همون کسیه که تونست سری رو دوباره به اوج برگردونه و اون رو حرفه ای کنه.

اون قسمت قرمز رو کلا مخالفم.:d

در مورد بحث پلاتینیوم گیمز و موتور و موشک سواری بگم که این مورد بیشتر توی Bayonetta بوده و توی سایر بازیهاشون حتی Bayonetta 2 هم خیلی کم بوده.دلیل وجودشون توی Bayonetta هم برمیگرده به کامیا و ارادتمندیش به بازی های آرکید سگا.:d

چون کامیا کلا بچگیش و خاطراتش با بازی های آرکید سگا مثل Outrun و Space Hairier و After Burner گذشته دقیقا این چبترها رو از اونها الهام گرفته و میشه به نوعی گفت ادای دین یا ابراز اردات به همون بازی ها و ناشرش سگا بوده توی Bayonetta. یعنی نحوه ی کنترل موشک توی اون مرحله و دشمنها و غیره اش کپی برابر اصل After Burner هستش.کلا Bayonetta به شدت تحت تاثیر سگای کلاسیک هستش و نمیشه گفت که سایر بازی های این استدیو هم قراره اینجوری باشن.به خصوص که ناشرش هم فرق میکنه.:d

البته این حرفای من دلیل بر این نیست که از ساخت DMC توسط PG حمایت میکنم ها.منم بهتر میدونم DMC توسط تیم خودش ساخته بشه.منتهی خواستم شفاف سازی کنم:d
 
جریان چیه که توی مراسمی که سونی چند وقت اخیر برگزار کرده، هر دفعه سر و کله یه لوگوی کاملاً بی ربط پیدا میشه؟! :دی اون از Portal، این هم MGR. بعید نیست توی E3 هم لوگوی Shenmue HD Collection رو وسط گیم پلی Uncharted 4 ببینیم!


کلاً هیچ اعتباری به حرف های یامائوچی نیست! :|
این مثلاً قرار بوده برنامه ریزی GT5 باشه:


یعنی نسخه Prologue که سال 2007 میاد، یک سال بعدش نسخه نهایی منتشر بشه. Prologue سال 2007 توی ژاپن و اوایل 2008 توی فرنگ اومد و چیز خوبی هم بود. یعنی به جز یه سری مشکلات آنلاین و نداشتن دمیج و قیمت بالا برای محتوای کم، توی اکثر بخش ها موفق بود و با کمی دستکاری میتونست خیلی خوب بشه. اگه همون رو کامل تر میکردن و 2008 منتشر میشد خیلی بهتر از GT5 سال 2010 میشد. ولی انقدر طولش دادن و چیزهای مختلف توش چپوندن که ...


اون برای پروژه Vision Gran Turismo بوده و مربوط به GT6 هست. :دی PD با کلی از کمپانی های ماشین سازی صحبت کرده و برای GT ماشین های کانسپت و مخصوصی طراحی میکنن. تا الآن تعدادی از ماشین ها اومده و یه سری هم باقی موندن.
آخرین VGT که معرفی شده هم SRT Tomahawk هست که اینجا راجع بهش توضیح دادم.

نه این که تاپیکش رو هم زدی زیادی فضاییه ماشینش :دی الان دقیق یادم اومد که زمانی که gt6 موقع معرفیش بود (دقیقا مطمئن نیستم چه موقعی بود ولی قبل عرضه بود :دی ) اومد توی نمایشگاه شانگهای طرح کانسپتش رو نشون داد و بعدا هم همونو توی gt6 اورد :دی
توی gt7 هم از اینجور سورپرایز ها داریم ؟ :دی
 
یامائوچی یه مصاحبه 2،3 دقیقه ای انجام داده و یه سری صحبت های کوچیک کرده. مثلاً اینکه فیزیک برخورد و تصادف ها توی نسخه بعدی خیلی بهتر میشه یا تعداد ماشین های پریمیوم بیشتر میشه (نه بابا!) در مورد Tourist Trophy 2 هم ازش سوال پرسیدن و گفته که فعلاً چیزی نمیگه، ولی میدونه که ملت منتظرش هستن. :| من که اصلاً از موتورسواری خوشم نمیاد و امیدوارم هیچ وقت سراغش نرن. توی خود GT هم از موتور استفاده نکنن! چیزی که توی اولین دموهای GT HD دیده میشد و خوشبختانه حذف شد.
در مورد زمان عرضه بازی هم گفته قبل از 2017 میاد و خیلی منتظر نمی مونین و از این حرفا. دستش درد نکنه واقعاً!

در آخر هم عکس هایی از یادداشت برداری و خنده های لطیف Translator Guy:



فی البداهه گفته ؛ وگرنه منظورش صد در صد از 2020 به اونور بوده ؛ Smoke نزده قبل مصاحبه درست تاریخ ُُ نگفته !

:|:d!
images
 
آخرین ویرایش:
نظرت محترمه دوست من، ولی از دید من پلاتینیوم 7 سال وقت داشت تا یه شخصیت حرفه ای تر(از لحاظ عمق گیم پلی) از دانته توی DMC4 بسازه ولی نتونست. از طرف دیگه ایده هایی که توی طراحی گیم پلی Nero در نسخه 4 قرار گرفتن برای سری DMC(و کلا مبارزات سرعتی) خیلی بهتر از ایده هایی هستند که توی شخصیت Bayonetta (یا رایدن) و طراحی گیم پلی اون استفاده شدن.

علاوه بر اون PG همیشه بخشای اعصاب خورد کن مثل موتورسواری یا موشک سواری توی بازیهاش قرار میده که برای سری DMC این مورد یه فاجعه به حساب میاد.

به نظر منم همونطوری که افشین گفت PG بعد از Capcom بهترین سازنده توی این سبکه و هر بازیی معرفی کنند خود من مطمئنا میگیرمش و بارها تمومش میکنم، ولی خب برای ساخت DMC جدید مناسبترین گزینه همون کسیه که تونست سری رو دوباره به اوج برگردونه و اون رو حرفه ای کنه.

علی من با Devil-سواری خیلی حال میکنم اگه باشه...
اونم با اخلاق دانته دیگه چی میشه...

:-"
:-"
 
بنظـر SONY با Ready at Dawnـیها به توافق نرسیدند ! بدرود سر گالـاهاد :( :d

Ready At Dawn has named Paul Sams as its new CEO as it seeks to publish its own games

mcvuk

Since the release of The Order
we have been very hard at work to advance our engine and technology to a place
where we can deliver our games on PC , Xbox One , PS4
and one other ( unannounced platform
:-? ) that you will soon find out about
gamesindustry

IP مال کی بوده ؟

===

It will surprise you
Might even make you cry
seeing red

finally ... :bighug:

wi_dmc4_dante_by_ceriselightning-d64na7u.png
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or