Sony استودیو Insomniac Games را به تصاحب خود درآورد

Hamid Payne

کاربر سایت
Jun 29, 2012
3,703
نام
حمیدرضا
113791

Sony Interactive Entertainment لحظاتی قبل از تصاحب Insomniac Games، سازنده عنوان موفق Marvel's Spider-Man و سری Ratchet and Clank، خبر داد و تایید کرد که این استودیو به فعالیت خود بعنوان یکی از استودیوهای داخلی PlayStation ادامه خواهد داد.

رئیس Sony Interactive Entertainment یعنی جیم رایان اخیرا اعلام کرد که در جهت ارائه محتوای هر چه بیشتر و تضمین موفقیت PlayStation در نسل آینده کنسول ها، شرکت Sony تقویت استودیوهای تحت اختیار خود و همچنین اضافه کردن استودیوهای بازی سازی جدید به مجموعه PlayStation را در دستور کار قرار داده است.

مراحل خرید Insomniac در حال نهایی شدن است و سازنده سری Resistance به زودی بعنوان چهاردهمین استودیو بازی سازی Sony معرفی خواهد شد.

شان لیدن در مصاحبه با Bloomberg اعلام کرد که در آینده برخی از بازی های استودیوهای جهانی Sony Interactive Entertainment، خصوصا بازی های چندنفره، ممکن است از انحصار PlayStation خارج شوند.

عناوین انحصاری همچنان جزئی از استراتژی شرکت خواهند بود، اما برخی بازی ها، بخصوص بازی های چندنفره که برای تجربه بر روی کامپیوترهای شخصی ساخته می شوند، ممکن است توزیع گسترده تری را تجربه کنند. ما باید از پلتفرم PlayStation حمایت کنیم، بحثی در این رابطه وجود ندارد. همانطور که گفتم، در آینده شاهد عناوینی از سوی استودیوهای من خواهید بود که در دسترس جمعیت گسترده تری از گیمرها قرار می گیرند.

Sony Acquires Spider-Man PS4 Developer Insomniac Games - IGN
 
آخرین ویرایش:

mohsen2019

کاربر سایت
Jun 14, 2019
2,194
بسیار عالی.استودیو خوبی هستش هر چند طرفدار بازی های سوپر هیرویی از جمله اسپایدر من و غیره نیستم.امیدوارم یک بازی شوتر عالی برای سونی بسازه یا یک بازی تو شبک اکشن واقعگرایانه
 

Soheil

Set Free The Devil Inside
کاربر سایت
Sep 5, 2006
4,645
نام
سهيل
اینسامنیاک استدیوی خیلی خوبیه. تقریبا هم فرست پارتی سونی بودن این همه سال و به نوعی بهترین خرید برای سونیه.
 
  • Like
Reactions: g4mer

FUTURE

Endure & Survive
کاربر سایت
Aug 20, 2014
4,581
نام
Alireza
دقیقا :)):)):)):))
اینم سوپرایز سونی توی کنفرانس :Dancing:
کلا حرکتش تاریخی بود...نسل‌های دیگه از این لحظه به عنوان نقطه عطف نسل هشتم یاد میکنن :))
فک کنم سران سونی حوصله‌شون از کنفرانس سر رفت و گفتن الان منتشر کنیم یکمی شور و نشاط ایجاد بشه :D
 

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,004
نام
آریا
الله اکبر! :D بهترین انتخاب ممکن برای سونی بود.
اینجا هم گفتم، Insomniac خیلی هم فرقی با فرست پارتی نداشت برای سونی، ولی نگران روزی بودم که مایکروسافت وسط خریدهای پشت سر همش بره سراغ اینا، و خوشبختانه دیگه همچین اتفاقی نخواهد افتاد! :D
 

.Amirone

ソニー株式会社
کاربر سایت
Oct 1, 2009
7,535
h47357_.gif
 

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,031
نام
مازیار
فقط منم زیاد حال نکردم با این خبر !

تازه این چه معرفی بود ! اونم وقتی هواس مردم پرت یه رویداد دیگست؟؟؟ملت با خبر خرید استودیو عکاسی که نزدیک اینسومنیاک هم نمی‌شدن خودشون رو برنده e3میدونستن! رسما یه کنفرانس رو میتونست ببره هوا!

البته من به عنوان کسی که دوست داشتم سونی چیزای جذاب تری رو ببینم! بخوام نیمه پر لیوان رو بخرم ! با ورود اینسومنیاک به خانواده wws و شریک شدن تکنولوژی و فوت و فن های این استودیو ها و بودجه های گنده سونی می‌تونه خیلی بهتر و بزرگتر و خفن تر از این بشه!

به نظرم سونی باید برنامه ریزی سه تیم متفاوت تو این تیم رو بکنه (یکی رچت، یکی اسپایدر من و یکی هم fps)

چی میشد یه استودیو هم من باب دل ما شرقی پسندا بخره
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر