Slender: The Eight Pages

slender-the-eight-pages-346021.jpg

سازنده:Parsec Productions
موتور گرافیکی : Unity
پلتفرم : PC
سبک : Psychological horror
تاریخ انتشار : بتا ژوئن 2012

بازی در جنگل شروع می شود شما یک چراغ قوه دارید و ممکن است چراغ قوه از کار بیفتد با دیدن مردن قلمی و خیره ماندن به اون بازی را خواهید باخت باید فرار کنید.8 برگه دست نوشته در جنگل در مکان های خاصی است که شما باید آنان را بیابید وقتی به برگه ها می رسید آن وقت است که ترس را می فهمید.
رهشتم ژون 2009 دی یک مسابقه "تصاویر فراطبیعی" که توسط فروم انترنتی "چیزی ترسناک"(Something AwFul) برگزار شد , قرار بر این بود که شرکت کنندگان عکسی واقعی را با دست کاری فتوشاپی تبدیل به عکس ترسناک همراه با یک عنصر فراطبیعی کنند.در دهم ژون "ویکتور سرج"یکی از شرکت کنندگان عکسی به فروم مسابقه فرستاد که اسم اش "مردقلمی"(Slender Man )بود.عکس یاد شده کودک را نشان می داد که پسشت ان مردی بلندقامت با دستانی کشیده تر از حالت عادی و صورتی بدون چهره دیده می شد.در روزهای بعد چندین عکس بی نام دیگر به فروم مسابقه ارسال شد.زیر یکی از عکس ها نوشته شده بود:"ما نمیخواستیم بریم.نمی خواستیم بکشیم اش.اما دستان درازش هم زمان هم مارا می ترساند و هم به ما آرامش میداد"!هم چنین در مشخصات عکس قید شده بود که عکاس این عکس در سال 1983 به دلیلی نامعلوم در جنگل مرده است.



عکس , کودکانی بر سرسره را نشان می داد که مرد قلمی پشت شان به نظاره ایستاده بود.روز به روز عکس های دیگری با پیش قصه های عجیب و غریب از مرد قلمی منتشر می شد که دیگر فتوشاپی نبودند!ارام ارام قصه , طعم واقعیت گرفت و افسانه ی ساخت دسته مدنیته به کابوسی بدل شد.یک سال بعد عکس خانه ای که همراه با 14 کودک در ان اتش گرفته و مرد قلمی پشت ان دیده می شود , دنیای اینترنت را بر هم ریخت.

رابطه ی بین مرد قلمی و هیولاهای اسطورهای خیلی زود توسط کاربران فروم ها برقرار شد و دیگر مردقلمی فقط چند عکس فوتوشاپی نبود.چندین و چند فیلم مستند درباره ی جنایت های مرد قلمی ساخته شد.اجسادی در جنگل های "Der Ritter" آلمان پیدا شد که از درخت ها آویزان بودند و امعا و احشای شان از بدن شان بیرون اورده شده بود.معلوم نبود فیلم ها مستند هستند یا دروغین.این طور شد که دیگر کسی نتوانست فرق بین واقعیت و داستان را تشخیص دهد و د چنین فضای ژورنالیستی پرالتهابی یک بازی مستقل ترسناک ساخته شده که "قلمی"(Slender) نام دارد و انتشارش دوباره قصه لولو خور خوره ی فراموش شده را بر سر زبان ها انداخته است
IGN :called Slender "pure horror", claiming "few horror games thrust you directly into the heart of fear".

مرد قلمی واقعیت دارد ویدئو :
Slender_Map.jpg
fdc.jpg
عکس از محیط بازی:
slender-the-arrival-1.jpg
slender-the-eight-pages-03-700x373.jpg
 

Mr.unknown

کاربر سایت
Aug 29, 2012
434
نسخه ی بعدی این بازی که دنباله ی نسخه ی فعلی(Slender: The Eight Pages) هست Slender: The Arrival نام دارد (قلمی : ورود) و برخلاف Slender: The Eight Pages رایگان نخواهد بود ، و این عکسی که در پست یک گذاشته شده:
slender-the-arrival-1.jpg

مربوط به نسخه ی بعدی است.در سایت سافتپدیا عبارت Slender را جستجو کنید علاوه بر بازی اصلی که رایگان هم هست نقشه های زیادی هم برای این بازی عرضه شده و همگی هم گواهی تایید سافتپدیا را دارند :
softpedia_clean_award_f.gif

ضمنا اگر میخواهید با انجام این بازی و بازیهای ترسناک دیگر وحشت را بهتر و بیشتر تجربه کنید این پست را بخوانید:132#
 

Big Band

کاربر سایت
Jul 25, 2012
2,456
Slender: The Eight Pages - Wikipedia, the free encyclopedia
From version 0.9.7 on there is ambience during the menu screen, as well as portions of the eight pages being shown. There are now links to the Slender Man mythos forums and some popular web series based on the mythos such as Marble Hornets. As of this version, the game was officially renamed Slender: The Eight Pages. "$20 Mode" has been removed due to the copyrighted material. "MH Mode" has been renamed to "Marble Hornets Mode" (simply the unabbriviated version of the title). Two new light sources are available: a glowstick with infinite light but a very short range, and a crank lantern with a wide range but short amount of light which must be replenished by cranking the lantern. The player can now pause the game by pressing escape, but only when there is no static on the screen as to not allow the player to quit in response to being frightened
سازنده های این بازی سادیسم دارن :|
 

dante47

کاربر سایت
Oct 6, 2010
586
نام
R ][ |/|/ |-/
اقا لینک بدین بازی کنیم.من از رو تجربه ای که دارم زدم ترسی نداره:dچون از re3 به بعد که سال دوم دبستان بودم به بعد دیگه تو هیچ بازی نترسیدم>:)
 

Brightman

کاربر سایت
Jul 25, 2007
597
واقعا ترسناک بود . هر چی جلوتر میری ، نور چراغ قوه کمتر میشه و هر چی بیشتر طولش بدید و تو محیط بگردید ، مرد قلمی بیشتر حضور پیدا می کنه . فقط سریع برگه ها رو بردارید تا نور چراغ قوه رو دارید که با ضعیف شدنش خیلی اوضاع وخیم میشه :|
 

ir-dl

کاربر سایت
Oct 28, 2011
743
نام
علیرضا
جلو رفتن تو بازی جرئت می خواد.
دوستان من پیج اول رو پیدا کردم. بعد نمی دونستم باید با چی بر دارم. از اون یکم رفتم جلو برفک زد. حدود 3 . 4 بار دیگه برفک زد. این منظورش چیه؟ نکنه مرد قلمی می یومده و من نمی فهمیدم؟
 

RattleSnake

کاربر سایت
Dec 24, 2009
5,481
نام
مهدی
این بازیه؟!#:-s:-s
یک جا رفتم پیدا کردم یک خونه مارپیچی بود 2 هزار تا راه داشت هی دیدم ضرب آهنگ تند میشه داشتم از راهی که آمدم برمی گشتم یک دفعه یک فریادی از ترس زدم نمیشد ازش فرار کرد صفحه سریع برفکی شد واقعا ترسیدم
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر