Silent Hill HD Collection Achievements Guide

Silent Dream

In madness you dwell
کاربر سایت
Jan 3, 2010
1,831

Silent Hill HD Collection
تعداد اچیومنت ها: 50
مجموع امتیاز: 1000
*************************************************
Silent Hill 2


She Would Be Proud
50G
تمام اچیومنت های سایلنت هیل 2 را بگیرید.


Free to Go
10G
پایان Leave را بدست آورید.
برای گرفتن پایان Leave کارهای زیر را به دقت انجام دهید:
چندین مرتبه Maria را با استفاده از Wooden Plank بزنید ولی او را نکشید.هنگامی که Maria در پارک به شما ملحق میشود چندین بار عکس Mary را بررسی کنید.هنگام راه رفتن با Maria از او فاصله بگیرید. به هیچ وجه چاقوی آنجلا را بررسی نکنید.سعی کنید آسیب نبنید و اگر آسیب دیدید سریعا خود را درمان کنید.دفترچه یادداشت که بالای پشت بام بیمارستان است را بررسی نکنید.به گفتگوی راهروی انتهایی بازی گوش دهید.



Second Best
10G
پایان Maria را بدست آورید.
برای گرفتن پایان Maria کارهای زیر را به دقت انجام دهید:
هنگامی که با Maria هستید زیاد از او دور نشوید.هنگام بازگشت از سالن بولینگ تلاش نکنید که به خیابان Nathan بروید.زمانی که ماریا در اتاق بیمارستان بر روی تخت دراز میکشد با او صحبت کنید و کمی پیش او بمانید و هر دفعه به او سر بزنید.مراقب باشید که هیولاها به Maria آسیب وارد نکنند.خودتان به او حمله نکنید.چاقوی آنجلا را بررسی نکنید.عکس Mary را بررسی نکنید.به گفتگوی راهروی انتهایی بازی گوش نکنید.



GoodBye
10G
پایان In Water را بدست آورید.
برای گرفتن پایان In Water کارهای زیر را به دقت انجام دهید:
چندین با چاقوی آنجلا را بررسی کنید.میزان سلامتی خود را پایین نگه دارید.دفترچه یادداشت بالای پشت بام بیمارستان را بررسی کنید.هنگامی که در nightmare hotel هستید در اتاق مطالعه به هدفون گوش دهید.به تمام گفتگوی راهروی پایانی بازی گوش دهید.



Say Your Prayers
10G
پایان Rebirth را بدست آورید.
برای گرفتن این پایان شما باید حداقل یک بار بازی را تمام کنید و بعد از آن در طول بازی جدید 4 آیتم مخفی را پیدا کنید.
4 آیتمی که شما باید پیدا کنید عبارت است از:White Chrism,Book of Lost Memories,Obsidian Goblet,Book of Crimson Ceremony.
White Chrism را میتوانید در Blue Creek Apartments اتاق 105 در آشپرخانه پیدا کنید.
Book of Lost Memories را میتوانید در جایگاه توزیع روزنامه در Texxon Gas Station بیابید.
Obsidian Goblet را میوانید درست بعد از ورود به Historical Society در قفسه ای که شیشه های آن شکسته شده پیدا کنید.
Book of Crimson Ceremony را میتوانید در Nightmare Lakeview Hotel در اتاق مطالعه بر روی قفسه کتابها پیدا کنید.



It All Makes Sense Now
15G
پایان Dog را بدست آورید.
برای بدست آوردن این پایان کارهای زیر را به دقت انجام دهید:
در Lake View Hotel بعد از دیدن فیلم ویدویی در اتاق 312 به بیرون بیاید و به جلوی درب اتاق Observation room که در کنار اتاق 312 است بروید و از کلید DOG برای باز کردن درب استفاده کنید تا پایان Dog را بدست آورید.



Never to be Heard from Again
15G
پایان UFO را بدست آورید.
برای بدست آوردن این پایان علاوه بر این که شما باید حتما یک بار سناریو اصلی بازی یعنی Letter From Silent Heaven را به اتمام برسانید بلکه باید یک بار هم سناریو فرعی بازی
یعنی Born From A Wish را نیز به اتمام برسانید. زمانی که این دو کار را انجام دادید کارهای زیر را به دقت انجام دهید تا پایان UFO را بدست آورید:
بازی جدید را آغاز کنید, زمانی که کنترل جیمز را در اختیار گرفتید در همان ابتدای بازی در دستشویی یک جواهر آبی رنگ بر روی زمین افتاده است, آن را بردارید.
حال باید از این جواهر در سه جای مختلف بازی استفاده کنید تا پایان UFO را به دست آورید:
1- در بیمارستان پس از مبارزه با Flesh Lips در حیاط بیمارستان بیدار میشوید,در اینجا از جواهر آبی استفاده کنید.
2- قبل از اینکه سوار بر قایق شوید تا به سمت Lake View Hotel بروید به جلوی قایق بروید و از جواهر آبی استفاده کنید.
3- در Lake View Hotel اتاق 312 قبل از اینکه فیلم ویدیویی را ببینید از جواهر آبی استفاده کنید.
پس از انجام این کار بازی پایان UFO را نشان میدهد.



Warp Speed
25G
بازی Silent Hill 2 را در 3 ساعت یا کمتر به پایان برسانید.
برای انجام این کار نباید با هیولاها در گیر شوید.همیشه چراغ قوه خود را خاموش نگه دارید.در محیط های بازی به جستجو نپردازید.این بازی را میتوانید حتی در 50 دقیقه هم به پایان برسانید.برای گرفتن این اچیومنت باید خیلی سریع باشید.نکته ای که باید متذکر آن شوم این است که زمانی که بازی در حال نشان دادن کات سین است یا شما بازی را در حالت Pause قرار دادید به زمان کلی بازی
اضافه نمیشود.



Overkill
15G
اره برقی را بدست آورید.
برای بدست آوردن اره برقی باید بازی را یک بار به اتمام برسانید.زمانی که بازی جدید را آغاز کردید در راهی که به سمت Silent Hill میرود از کنار یک مزرعه رد میشوید که در آنجا صدای اره برقی به گوش میرسد.اگر به دقت نگاه کنید الواری را میبنید که بر روی آن اره برقی است به سمت الوار بروید و اره برقی را بردارید.



Who Needs a Gun
25G
Green Hyper Spray را بدست آورید.
برای بدست آوردن Green Hyper Spray شما باید بازی را با رکورد 10 ستاره به پایان برسانید و سپس بازی جدید را آغاز کنید و به سمت Saul Street بروید و از آنجا به سمت Motor Home بروید و Green Hyper Spray را از آنجا بردارید.برای اینکه بتوانید رکورد 10 ستاره را به دست آورید باید کارهای زیر را انجام دهید: شما باید 6 پایان بازی را بدست آورده و هرکدام از آنها را جداگانه ذخیره کنید.سناریو فرعی بازی(Born From A Wish) را به پایان برسانید. بعد از انجام این کارها بازی جدید را با درجه سختی مبارزه HARD و درجه سختی معما Extra آغاز کنید.
در این حالت از بازی شما باید 150 آیتم به علاوه 8 آیتم مخفی را پیدا کنید.بازی را با 2 Save به پایان برسانید .بازی را در کمتر از 3 ساعت به اتمام برسانید.
75 هیولا را با استفاده از سلاح سرد و 75 هیولا دیگر را با استفاده از سلاح گرم بکشید.قسمتی که با قایق به سمت Lake View Hotel میروید را در کمتر از 1 دقیقه و 20 ثانیه
به پایان برسانید و کمتر از 500 Point از دشمنان ضربه بخورید.8 آیتم مخفی که باید پیدا کنید عبارتند از Blue Gem, Chainsaw, White Chrism, Dog Key, Book of Lost Memories, Obsidian Goblet, Book of Crimson Ceremony and the Hyper Spray.که روش پیدا کردن آنها توضیح داده شده است.



Playing on the Edge
30G
Silent Hill 2 را با 2 سیو یا کمتر به پایان برسانید.
پیشنهاد میکنم بازی را یک بار در اواسط Nightmare Hospital ذخیره کنید و یک بار هم بعد از مبارزه با Eddie و قبل از سوار شدن بر قایق سیو کنید.ولی در کل این به شما بستگی دارد که کجا بازی را سیو کنید.



Keep Your Distance
15G
75 هیولا را با استفاده از سلاح گرم بکشید.
بهترین مکان برای کشتن هیولاها مرحله زندان است.جایی که یک راهرو وجود دارد و 2 اتاق در آنجا هست.به اتاقی بروید که 6 نفر به دار آویخته شده اند و شما باید با استفاده از نوشته هایی که بر روی اجساد آنها است تشخیص بدهید کدام یک بیگناه است.در حالت معما Easy=Kidnapper , Normal=Arsonist , Hard=Counterfeiter بی گناه هستند.حال به اتاقی بروید که فقط 6 طناب دار وجود دارد و یکی از طناب ها را بکشید, مراقب باشید که طناب درست را نکشید.حال به اتاق بروید که 6 مرد به دار آویخته شده اند.همانطور که میبینید اتفاقی رخ نداده است چون شما طناب اشتباه را کشیده اید. دوباره از اتاق بیرون بروید ولی این بار در راهرو هیولاها انتظار شما را میکشند, این کار چند بار تکرار کنید تا اچیومنت را به دست آورید.



Melee Master
15G
75 هیولا را با استفاده از سلاح سرد بکشید.
برای گرفتن این اچیومنت میتوانید ابتدا هیولاها را با تیر بزنید تا بر روی زمین بیفتند سپس با پا به آنها ضربه بزنید.یا اینکه با سلاح سرد آن ها را بکشید.



Keen Eye
15G
150 آیتم به علاوه 8 آیتم مخفی را پیدا کنید.
این آچیومنت هم ساده است,هر آیتمی را که میبنید بردارید.
8 آیتم مخفی هم Blue Gem, Chainsaw, White Chrism, Dog Key, Book of Lost Memories, Obsidian Goblet, Book of Crimson Ceremony and the Hyper Spray هستند که روش بدست آوردن آنها توضیح داده شده است.



Don't Keep Her Waiting
15G
مرحله قایق سواری را در کمتر از 1 دقیقه و 20 ثانیه به پایان برسانید.
برای گرفتن این اچیومنت با استفاده از کلید A سوار بر قایق شوید و سپس با استفاده از آنالوگ به سمت راست بچرخید تا نوری را از دور ببنید.به سمت نور بروید و با استفاده از کلید X سرعت قایق را بیشتر کنید.



Hard to Hit
20G
کمتر از 500 Point صدمه ببینید.
برای گرفتن این اچیومنت با هیولاها مبارزه نکنید و از دست آنها فرار کنید تا صدمه ای نبنید. هنگام مبارزه با Boss ها از آنها فاصله بگیرید تا به شما ضربه نزنند.



Childhood Trauma
10G
Abstract Daddy را شکست دهید.
بعد از دیدن کات سین آنجلا, به گوشه های اتاق بروید و با استفاده از شاتگان به Abstract Daddy شلیک کنید. هنگامی که او به شما نزدیک شد به گوشه های دیگر اتاق بروید و شروع به شلیک کنید تا کشته شود.



I Don't Need You Anymore
10G
Pyramid Head را شکست دهید.
در این قسمت از بازی شما باید با 2 Pyramid Head مبارزه کنید.به گوشه ها بروید و با استفاده از Rifle به آنها شلیک کنید. فاصله خود را با آنها حفظ کنید و زیاد به آنها نزدیک نشوید.



Where's that Letter
10G
Flesh Lips را شکست دهید.
با این باس باید در بیمارستان مبارزه کنید.بهترین راه مبارزه استفاده از شاتگان است.Flesh Lips آهسته هستند و کشتن آنها کار سختی نیست.



Say Goodbye
15G

Mary را شکست دهید.
آخرین باس بازی, که شکست دادنش کار آسانی است. از او فاصله بگیرید و با استفاده از Rifle به او شلیک کنید و زمانی که او پروانه ها را به سمت شما میفرستد از شلیک کردن دست بردارید و فرار کنید تا زمانی که پروانه ها محو شوند و دوباره شروع به شلیک کردن بکنید.



Restless Dreams
15G
Born from a Wish را به پایان برسانید.برای انتخاب Born from a Wish گزینه New Game را انتخاب و سپس Born from a Wish را انتخاب کنید. در این قسمت از بازی شما با Maria بازی میکنید و اصلا هم سخت نیست و تنها یک معما در این قسمت از بازی هست که شما باید در آن 3 تخته را طوری در یک Panel بگذارید تا به شما کلیدی را بدهد.این هم راه حل این معما:
ابتدا تخته سفید را بگذارید.سپس تخته مشکی را بدون این که بچرخانید بگذارید و سپس تخته قرمز را 90 درجه به سمت چپ بچرخانید تا معما حل شود.



I.Q. Test
30G
Silent Hill 2 را با درجه سختی معما extra به پایان برسانید.
برای باز کردن این درجه سختی شما باید ابتدا بازی را با سه درجه سختی معما Easy,Normal,Hard به پایان برسانید بعد از این که این کار انجام دادید درجه سختی Extra باز میشود.
اینم راهنمای بازی برای این درجه از سختی معما Silent Hill 2 Extra Riddle Mode FAQ v1.0 - XykoJester - hosted by Neoseeker



Fountain of Youth
10G

White Chrism را به دست آورید.
برای گرفتن White Chrism باید بازی را حداقل یک بار تمام کنید.White Chrism را میتوانید در Blue Creek Apartments اتاق 105 در آشپرخانه پیدا کنید.



Not So Lost Memories
10G
Book of Lost Memories را بدست آورید.
برای گرفتن Book of Lost Memories باید بازی را حداقل یک بار تمام کنید.Book of Lost Memories را میتوانید در جایگاه توزیع روزنامه در Texxon Gas Station بیابید.



Unholy Grail
20G

Obsidian Goblet را بدست آورید.
برای بدست آوردن Obsidian Goblet باید بازی را حداقل یک بار تمام کنید.Obsidian Goblet را میوانید درست بعد از ورود به Historical Society در قفسه ای که شیشه های آن شکسته شده پیدا کنید.



Light Reading
10G
Book of Crimson Ceremony را بدست آورید.
برای بدست آوردن Book of Crimson Ceremony باید بازی را حداقل یک بار تمام کنید.Book of Crimson Ceremony را میتوانید در Nightmare Lakeview Hotel در اتاق مطالعه بر روی قفسه کتابها پیدا کنید.



Man's Best Friend
40G
Dog Key را بدست آورید.
برای بدست آوردن Dog Key شما باید با پایان Rebirth را بدست آورید یا این 3 پایان را بگیرید:Leave,In Water,Maria
بعد از انجام این کار خانه سگی در خیابان Nathan درست بعد از Jack's Inn پدیدار میشود به آنجا بروید و Dog Key را بدست آورید.



We're Not Alone
20G
Blue Gem را بدست آورید.
برای بدست آوردن Blue Gem علاوه بر این که شما باید حتما یک بار سناریو اصلی بازی یعنی Letter From Silent Heaven را به اتمام برسانید بلکه باید یک بار هم سناریو فرعی بازی
یعنی Born From A Wish را نیز به اتمام برسانید.سپس بازی جدید را آغاز کنید در همان ابتدای بازی در دستشویی Blue Gem را پیدا میکنید.

*************************************************
Silent Hill 3


Time to Roll the Credits
50G
تمام اچیومنت های سایلنت هیل 3 را باز کنید.



I'm Normal I Promise
10G
پایان Normal را بدست آورید.
برای دیدن ای پایان کار خاصی لازم نیست انجام دهید.هنگامی که برای اولین بار سایلنت هیل 3 را بازی کنید این پایام نمایش داده میشود.



It Was All in Your Head
15G
پایان Possesed را بدست آورید.
برای گرفتن این پایان شما باید حداقل یک بار بازی را تمام کرده باشید و کارهای زیر را انجام دهید تا این پایان را بدست آورید
4000 point بدست آورید.صدمه ببینید.در کلیسا زن گناهکار را ببخشید.برای گرفتن Point باید تا میتوانید هیولاها را بکشید.هر هیولا 10 Point دارد.هنگامی که زن گناهکار را ببخشید 1000 Point دریافت میکنید.و هنگامی که صدمه هم میبینید مقداری Point بدست میاورید.



Coolest. Dad. Ever
25G
پایان UFO را بدست آورید.
برای دیدن پایان UFO باید ابتدا Heather Beam را بدست آورید و سپس با استفاده از آن 33 هیولا را قبل از این که به آپارتمان هری برسید بکشید تا پایان UFO را ببنید.



Adrenaline Junkie
25G
Silent hill 3 را در 3 ساعت یا کمتر به پایان برسانید.
گرفتن این اچیومنت برای کسانی که با محیط بازی و معماها آشنایی ندارند کمی سخت به نظر میرسد.باید تمامی معماها,مکان آیتم ها را به یاد داشته باشید.در این مورد من نمیتوانم کمک زیادی بکنم.



Wall Basher
20G
Silencer را بدست آورید.
Silencer را میتوانید در ساختمان نیمه کاره بدست آورید.به همان اتاقی بروید که سوراخ بزرگی وسطش هست و در کنار سوراخ تشکی است.البته به سمت تشک نروید.به کنار دیواری بروید که رنگ آن سفید است سپس با استفاده از سلاح سرد دیوار را خرد کنید تا Silencer را بدست آورید.



There's a New Sheriff in Town
40G
Beam Saber را بدست آورید.
برای گرفتن Beam Saber باید ابتدا بازی را طوری تمام کنید که تعداد هیولاهایی که با استفاده از سلاح سرد کشته اید بیشتر از تعداد هیولاهایی باشد که با استفاده از سلاح گرم کشته اید.هنگامی که این کار را انجام دادید بازی جدید را از طریق Extra New Game اجرا کنید.حال بازی را تا جایی ادامه دهید که برای بار اول با Numb Body مواجه میشوید.حال به سمت دری بروید که در انتهای راهرو است.بر روی دستگیره درب میتوانید Beam Saber را پیدا کنید.(اگر قبلا Flamethrower را باز کرده اید Beam Saber در بازی جدید به صورت خودکار باز میشود.)



Flame On
40G

Flamethrower را بدست آورید.
برای گرفتن Flamethrower باید ابتدا بازی را طوری تمام کنید که تعداد هیولاهای که با استفاده از سلاح گرم کشته اید بیشتر از تعداد هیولاهایی باشد که با استفاده از سلاح سرد کشته اید.هنگامی که این کار را انجام دادید بازی جدید را از طریق Extra New Game اجرا کنید.این اسلحه را میتوانید در همان 5 دقیقه ابتدایی بازی پیدا کنید.تا جایی پیش بروید که به محوطه بزرگی میرسید در آنجا تعدادی مغازه است.به مغازه ای بروید که بر روی تابلو آن نوشته شده است Helen's Bakery.در آنجا میتوانیدFlamethrower را پیدا کنید.(اگر قبلا Beam Saber را باز کرده اید Flamethrower در بازی جدید به صورت خودکار باز میشود)



What the Hill Just Happened
40G
Gold و Silver pipes را بدست آورید.
برای بدست آوردن Gold و Silver pipes شما باید حداقل یک بار بازی را تمام کنید.حال بازی جدید را از طریق Extra New Game آغاز کنید.بازی را ادامه بدهید تا به مرحله فاضلاب برسید جایی که شما باید با استفاده از یک سشوار هیولای داخل آب رو بکشید.مطمئن شوید که از Steel Pipe به عنوان سلاح استفاده نمیکنید, به سمت آب بروید اما مراقب باشید به داخل آب نرید.سپس در حالی که نزدیک آب هستید دکمه A را فشار دهید تا سوالاتی از شما پرسیده شود به ترتیب NoوNoوYes جواب دهید. بعد از این قسمت یک پری دریایی از زیر آب بیرون میاید و به شما Gold و Silver pipes میدهد.



Makes My Head Hurt
30G
Silent Hill 3 را با 2 سیو یا کمتر به پایان برسانید.
بهترین راه برای گرفتن این اچیمومنت این است که بازی را با درجه سختی مبارزه/معمایی Easy آغاز کنید.مکان هایی که پیشنهاد میکنم در آنجا بازی را سیو کنید Underground Tunel است جایی که باید با استفاده از دستگاهی آب درون فاضلاب را خالی کنید.و جای دیگر amusement park است.اما مراقب باشید!!!هنگام گرفتن اچیومنت بازی ممکن است هنگ کند!!!! پس از فایل های سیو خود نسخه پشتیبان تهیه کنید.



If Looks Could Kill
25G
Heather Beam را بدست آورید.
تنها راه بدست آوردن Heather Beam این است که 333 هیولا را بکشید و البته کشتن این تعداد هیولا برای بار اول غیر ممکن است پس باید چند بار بازی را تمام کنید تا این اسلحه باز شود.هر بار که بازی را تمام میکنید اگر Heather Beam را باز کرده باشید در صفحه Results نوشته میشود.این اسلحه به صورت خودکار هنگام اجرای بازی جدید قابل استفاده است اما ازHeather Beam موقعه ای میتوانید استفاده کنید که اسلحه در دستتان نباشد.



Where's Luna
25G

لباس Princess Heart را بدست آورید.
برای بدست آوردن این لباس ابتدا بازی را تمام کنید تا در منوی اصلی بازی قسمت Extra Costume نمایان شود. این گزینه را انتخاب کنید و این کلمه را در آنجا بنویسید PrincessHeart دقیقا مانند این کلمه را بنویسید تا لباس باز شود.این لباس را میتوانید هنگام آغاز بازی جدید از منوی Inventory انتخاب کنید.



Heather's Got a Gun
15G

Unlimited Submachine Gun را بدست آورید.
برای باز کردن Unlimited Submachine Gun شما باید باس آخر بازی را با استفاده از سلاح سرد بکشید. پیشنهاد میکنم برای این کار از Katana استفاده کنید چون هم سریع است و هم قوی.
پس از انجام این کار بازی جدید را از طریق Extra New Game اجرا کنید. در همان ابتدا بازی زمانی که از دستشویی بیرون میاید به سمت چپ رفته و اسلحه را از روی چند جعبه ای که انجا است بردارید.



Pest Control
15G
Split Worm را در کمتر از 2 دقیقه شکست دهید.
برای این که بتوانید این اچیومنت را بگیرید درجه سختی مبارزات بازی را بر روی Easy بگذارید. با این کار Split Worm یا همان کرم بزرگ با 6 تیر کلت کشته میشود.



Eye For an Eye
15G
Missionary را در کمتر از 2 دقیقه شکست دهید.
برای این که بتوانید این اچیومنت را بگیرید درجه سختی مبارزات بازی را بر روی Easy بگذارید. شما زمانی با این باس مبارزه میکنید که هدر, پدر خود را مرده بر روی صندلی پیدا میکند و سپس به بالای پشت بام میرود. بهترین اسلحه برای کشتن این باس, Shotgun است که با 5 یا 6 تیر شاتگان میتوانید او را برروی زمین بیاندازید. زمانی که بر روی زمین افتاد سریع به طرفش رفته و به او لگد بزنید تا کشته شود.



A Time to Kill
15G
Leonard را در کمتر از 3 دقیقه بکشید.
برای این که بتوانید این اچیومنت را بگیرید درجه سختی مبارزات بازی را بر روی Easy بگذارید. شما با این باس در زیر زمین بیمارستان مبارزه میکنید. برای کشتن او از Shotgun استفاده کنید. زمانی که به زیر آب میرود صبر کنید تا بالا بیاید و دوباره با Shotgun به او شلیک کنید تا کشته شود.



Lost Memory
15G
Memory of Alessa را در کمتر از 3 دقیقه بکشید.
برای این که بتوانید این اچیومنت را بگیرید درجه سختی مبارزات بازی را بر روی Easy بگذارید. شما یا این باس در Lakeside Amusement Park مبارزه میکنید.درست بعد از ضربه زدن به اسبها این باس پدیدار میشود. بهترین سلاح برای کشتن این باس Katana (شمشیر) است.قبل از این که بتواند به شما ضربه ای بزند با Katana تکه تکه اش کنید!!!!



Blasphemy
15G
God را در کمتر از 8 دقیقه بکشید.
برای این که بتوانید این اچیومنت را بگیرید درجه سختی مبارزات بازی را بر روی Easy بگذارید. شما در انتهای بازی با این باس مبارزه میکنید. بهترین سلاح برای کشتن این باس Handgun است.تا جایی که میتوانید به او شلیک کنید فقط مراقب آتش های که او به سمت شما میفرستد باشید. با این روش میتوانید او را در 4 دقیقه بکشید.همانند باس های دیگر کشتن این یکی هم آسان است...



This Isn't an FPS
15G
75 هیولا را با استفاده از سلاح گرم بکشید.
برای گرفتن این اچیومنت باید 75 هیولا را با استفاده از سلاح گرم بکشید.



They Look like Monsters to You
15G
75 هیولا را با استفاده از سلاح سرد بکشید.
برای گرفتن این اچیومنت باید 75 هیولا را با استفاده از سلاح سرد بکشید.



Hoarder
15G
100 آیتم را در طول بازی جمع آوری کنید.
گرفتن این اچیومنت هم کار ساده ای میباشد.در طول بازی هر آیتمی را که میبینید بردارید!!!!



Ninja
20G
در طول بازی کمتر از 500 Point صدمه ببنید.
برای گرفتن این اچیومنت با هیولاها مبارزه نکنید و از دست آنها فرار کنید تا صدمه ای نبنید. هنگام مبارزه با Boss ها از آنها فاصله بگیرید تا به شما ضربه نزنند.
 
آخرین ویرایش:

Muppet

کاربر سایت
Mar 10, 2012
290
نام
امیرحسین
خیلی ممنون که به فارسی برگردوندیشون...
دوستان Silent Hillــی عزیز یه سوال فنی داشتم...
می خواستم ببینم بازیه Silent Hill جدیدی در این 1ساله برای گوشی های قدیمی هم اومده؟ (جاوا یا سیمبین نسخه3)
چون نسخه های 1و2 رو بازی کردم همراه با راهنمای فارسی سال های پیش خیلی جالب و قشنگ بودند...;)
 

Silent Dream

In madness you dwell
کاربر سایت
Jan 3, 2010
1,831
خیلی ممنون امیر جان، کارت عالیه، زحمت کشیدی.
اقا دستت درد نکنه بسیار کامل و عالی نوشتی :x
خیلی ممنون که به فارسی برگردوندیشون...
دوستان Silent Hillــی عزیز یه سوال فنی داشتم...
می خواستم ببینم بازیه Silent Hill جدیدی در این 1ساله برای گوشی های قدیمی هم اومده؟ (جاوا یا سیمبین نسخه3)
چون نسخه های 1و2 رو بازی کردم همراه با راهنمای فارسی سال های پیش خیلی جالب و قشنگ بودند...;)
خیلی ممنون دوستان ,نظر لطفتونه:x
و اما در مورد سوالت امیر حسین جان باید بگم که تا حالا 3 تا سایلنت هیل اومده که روی گوشی های جاوا هم اجرا میشه.
و آخرینش هم ماله سال 2010 هست.
Silent Hill: Mobile 1 (Orphan)
Silent Hill: Mobile 2
Silent Hill: Mobile 3
اگر توی گوگل سرچ کنی, فکر کنم بتونی لینک دانلودشون رو پیدا کنی.;)
 

TOP Game

کاربر سایت
Feb 4, 2008
2,332
نام
Mohamad®eza
کارت عالیه پسر :D

فقط یه چیز...
Who Needs a Gun
25G
Green Hyper Spray را بدست آورید.
برای بدست آوردن Green Hyper Spray شما باید بازی را با رکورد 10 ستاره به پایان برسانید و سپس بازی جدید را آغاز کنید و به سمت Saul Street بروید و از آنجا به سمت Motor Home بروید و Green Hyper Spray را از آنجا بردارید.برای اینکه بتوانید رکورد 10 ستاره را به دست آورید باید کارهای زیر را انجام دهید: شما باید 6 پایان بازی را بدست آورده و هرکدام از آنها را جداگانه ذخیره کنید.سناریو فرعی بازی(Born From A Wish) را به پایان برسانید. بعد از انجام این کارها بازی جدید را با درجه سختی مبارزه HARD و درجه سختی معما Extra آغاز کنید.
در این حالت از بازی شما باید 150 آیتم به علاوه 8 آیتم مخفی را پیدا کنید.بازی را با 2 Save به پایان برسانید .بازی را در کمتر از 3 ساعت به اتمام برسانید.
75 هیولا را با استفاده از سلاح سرد و 75 هیولا دیگر را با استفاده از سلاح گرم بکشید.قسمتی که با قایق به سمت Lake View Hotel میروید را در کمتر از 1 دقیقه و 20 ثانیه
به پایان برسانید و کمتر از 500 Point از دشمنان ضربه بخورید.8 آیتم مخفی که باید پیدا کنید عبارتند از Blue Gem, Chainsaw, White Chrism, Dog Key, Book of Lost Memories, Obsidian Goblet, Book of Crimson Ceremony and the Hyper Spray.که روش پیدا کردن آنها توضیح داده شده است.

خودت تونستی اچیومنت رو بدست بیاری ؟! :D غیر از فن بودن یه اعصاب درستُ و حسابی ای هم میخواد! :D :| کلا حوصله حرف اول رو میزنه تو این فرانچایز ...
 

Silent Dream

In madness you dwell
کاربر سایت
Jan 3, 2010
1,831
کارت عالیه پسر :D
ممنونم:D

خودت تونستی اچیومنت رو بدست بیاری ؟! :D غیر از فن بودن یه اعصاب درستُ و حسابی ای هم میخواد! :| کلا حوصله حرف اول رو میزنه تو این فرانچایز ...
خب این اچیومنت رو وقت نکردم بگیرمش! ولی تنها اچیومنتی که باز کردنش سخته, همینه!:D بقیه اچیومنت ها رو میشه به راحتی باز کرد!
فقط یه نکته رو هم بگم, بعضی ها میگند برای گرفتن رکورد 10 ستاره, نیازی نیست که بازی رو در عرض 3 ساعت تموم کنید! البته هنوز به طور کامل این موضوع ثابت نشده!:D
 

|| 47 ||

کاربر سایت
Jul 29, 2013
404
نام
محسن
سلام
درجه سختی روی گرفتن اچیومنت ها تاثیر داره؟ من دارم با PS3 دوتا بازی رو کامل میکنم، فرقی که نداره؟
درضمن ممنون به خاطر Guide خوبی که نوشتی:x[h=2][/h]
 

Silent Dream

In madness you dwell
کاربر سایت
Jan 3, 2010
1,831
سلام
درجه سختی روی گرفتن اچیومنت ها تاثیر داره؟ من دارم با PS3 دوتا بازی رو کامل میکنم، فرقی که نداره؟
برای سایلنت هیل 3 درجه سختی روی اچیومنت ها تاثیری نداری اما برای سایلنت هیل 2 درجه سختی مهمه.
برای گرفتن اچیومنت Test باید درجه سختی معماهای بازی رو بذاری روی Extra, البته برای باز کردن این گزینه باید قبلش بازی رو 3 بار با درجه سختی های مختلف(معماها) تموم کرده باشی!
برای گرفتن اچیومنت Who Needs a Gun? هم توی راهنما توضیح دادم:
برای بدست آوردن Green Hyper Spray شما باید بازی را با رکورد 10 ستاره به پایان برسانید و سپس بازی جدید را آغاز کنید و به سمت Saul Street بروید و از آنجا به سمت Motor Home بروید و Green Hyper Spray را از آنجا بردارید.برای اینکه بتوانید رکورد 10 ستاره را به دست آورید باید کارهای زیر را انجام دهید: شما باید 6 پایان بازی را بدست آورده و هرکدام از آنها را جداگانه ذخیره کنید.سناریو فرعی بازی(Born From A Wish) را به پایان برسانید. بعد از انجام این کارها بازی جدید را با درجه سختی مبارزه HARD و درجه سختی معما Extra آغاز کنید.
در این حالت از بازی شما باید 150 آیتم به علاوه 8 آیتم مخفی را پیدا کنید.بازی را با 2 Save به پایان برسانید .بازی را در کمتر از 3 ساعت به اتمام برسانید.
75 هیولا را با استفاده از سلاح سرد و 75 هیولا دیگر را با استفاده از سلاح گرم بکشید.قسمتی که با قایق به سمت Lake View Hotel میروید را در کمتر از 1 دقیقه و 20 ثانیه
به پایان برسانید و کمتر از 500 Point از دشمنان ضربه بخورید.8 آیتم مخفی که باید پیدا کنید عبارتند از Blue Gem, Chainsaw, White Chrism, Dog Key, Book of Lost Memories, Obsidian Goblet, Book of Crimson Ceremony and the Hyper Spray.که روش پیدا کردن آنها توضیح داده شده است.
سخت ترین اچیومنت بازی همینه! برای گرفتنش خیلی باید تلاش کرد.

دو نسخه 360 و ps3 هم هیچ فرقی ندارند از نظر اچیومنت(تروفی)
درضمن ممنون به خاطر Guide خوبی که نوشتی:x
خواهش میکنم
 

Silent Dream

In madness you dwell
کاربر سایت
Jan 3, 2010
1,831
Who Needs a Gun
داخل SH2 همه این کار ها رو که گفتی باید تو چند مرحله تموم کردن بازی گرفت یا تو یه دور؟
اول باید تمام پایان های بازی رو بدست بیاری و هم سناریو(Born From A Wish) رو تموم کنی. بعد از این که این کارها رو انجام دادی باید بازی جدید رو با درجه سختی (اکشن) Hard و درجه سختی (معما) Extra شروع کنی و همه کارهایی رو که گفتم توی این دور از بازی انجام بدی:
در این حالت از بازی شما باید 150 آیتم به علاوه 8 آیتم مخفی را پیدا کنید.بازی را با 2 Save به پایان برسانید .بازی را در کمتر از 3 ساعت به اتمام برسانید.
75 هیولا را با استفاده از سلاح سرد و 75 هیولا دیگر را با استفاده از سلاح گرم بکشید.قسمتی که با قایق به سمت Lake View Hotel میروید را در کمتر از 1 دقیقه و 20 ثانیه
به پایان برسانید و کمتر از 500 Point از دشمنان ضربه بخورید.8 آیتم مخفی که باید پیدا کنید عبارتند از Blue Gem, Chainsaw, White Chrism, Dog Key, Book of Lost Memories, Obsidian Goblet, Book of Crimson Ceremony and the Hyper Spray.که روش پیدا کردن آنها توضیح داده شده است.
بعد از این که بازی رو با رکورد 10 ستاره تموم کردی, بازی جدید رو شروع میکنی و میری به خیابان Saul, اونجا یه Motor Home هست واردش میشی و Green Hyper Spray رو برمیداری.
 

Silent Dream

In madness you dwell
کاربر سایت
Jan 3, 2010
1,831
یعنی میشه زیر 3 ساعت 150 هیولا روی درجه سختی hard کشت و کمتر از 500 point ...فکر کنم غیرممکنه
گرفتن رکورد 10 ستاره خیلی سخته و خودم به شخصه به خاطر همین اچیومنت بی خیال 1000تایی کردنش شدم البته یکی از دوستان تونسته این کار رو انجام بده, اینم پستش:
http://forum.bazicenter.com/thread55/page794/#post3107390
 

|| 47 ||

کاربر سایت
Jul 29, 2013
404
نام
محسن
خب رسیدم به باس آخر ( God ) . درجه سختی رو از اول بازی گذاشته بودم رو نرمال .. میشه با Katana کشتش؟ درضمن در حالت عادی و وقتی با شاتگان میزنم تو سرش، بعد از 4 دفعه با دستش Heather رو میکشه ... باید ازدور بهش شلیک کرد و بعدش با Katana کشتش؟
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر