Shadow of the Tomb Raider

him4_lara_croft_shadow_of_the_tomb_raider-wide.png
Shadow of the Tomb Raider سومین نسخه از سری Tomb Raider Rebooted می باشد که درسال 2013 آغاز شد ، اینبار توسط Eidos Montreal توسعه یافته (Crystal Dynamics توسعه دهنده ی نسخه های قبلی بر روی پروژه Avengers کار می کند) بر روی پلتفورمهای Xbox One ، PlayStation 4 و PC توسط Square Enix در تاریخ 14 سپتامبر 2018 / 23 شهریورماه منتشر می شود .

h77x_shadow_tomb_raider_7.jpg

نسخه ی دمو در Cozumel مکزیک آغاز می شود ، Lara و Jonah به دنبال رهبر Trinity’s با نام Dominguez هستند ، لارا مصمم به پیدا کردن Domingues به فستیوال روز مردگان (Day of the Dead) می رود . آنجا بازیکنان کنترل لارا را به دست میگیرند ، لارا در میان جمعیت با مردم محلی صحبت می کند تا اطلاعات لازم در مورد Dominguez را بدست آورد .

o41l_shadow_tomb_raider_1.jpg

طولی نمی کشد که لارا به یک مکان حفاری شده می رسد و میگوید ترینیتی آنچه را که لارا دنبال می کند ، در این مکان به تصویر کشیده است ، لارا با خواندن کتیبه ها و نگاه کردن به نقاشی های دیواری پی می برد معبد مایا دور نیست ، صخره ها را حرکت می دهد تا یک مسیر به غار باز کند .

h95_shadow_tomb_raider2.jpg

توانایی cliff-hanging skills دارای مهارتهای جدیدی است ، هر کدام از ابزار لارا باید به شیوه ای خاص مورد استفاده قرار گیرد مثل عناوین قبلی ، با طناب می توانید اجسام را بکشید ، عناصر آشنا در بازی وجود دارد مانند سیستم کرفتینگ ، مسیرهای وهم انگیز ، پازلهای سرگرم کننده همانند گذشته وجود دارد .
هنگامیکه لارا خود را به پایین غار می رساند ، متوجه می شود هرم نابود شده است ، طراحی مکانهای جدید توسط Eidos Montreal زیبا و بنظر می رسد دارای معماهای پیچیده که برای عبور به مهارت و تفکر نیاز دارند می باشد .
همچنین توسعه دهنده (Eidos) قصد دارد مقبره ها خوفناک بنظر آیند .

uzb_shadow_tomb_raider_3.jpg

شنا کردن عضو جدا نشدنی از بازی Tomb Raider است ، زیر آب و در حال حرکت به سمت هرم لرزشی اتفاق می افتد که لارا مجبور است با توجه به محدودیتهایش مبارزه و سعی کند غرق نشود .
بخشهای زیر آب آموزش داده می شود ولی بعضی اوقات بنظر این آموزشها دستو پاگیر است .

rx35_shadow_tomb_raider_4.jpg

استتار یکی از مواردیست که با وجود پوشش گیاهی در بازی برای شکار یا غلبه بر دشمنان میتوان استفاده نمود ، البته این باعث نمی شود در برابر خطرات در امان باشید .

03lm_shadow_tomb_raider_5.jpg

مطمئن نیستم در بین فنهای Tomb Raider بازگشت به این عمق زیرزمینی حتی در نسخه دمو خوشایند خواهد بود یا خیر ، احساس می کنم به عنوان بازگشت به دوران های مختلف ، زمانیکه اولین نسخه از این سری در سال 2013 متولد شد ، محیط ها احساس تازه ای داشتند ، اما پس از گذشت 5 سال این احساس حتی با این دمو آنچنان جلوه نمی کند .

apln_shadow_tomb_raider_6.jpg

نکات مثبت : ویژواله‍ای عالی ، لحظات تنش زا ، مخفی کاری هنوز لذت بخش است .
نکات منفی : بررسی محل و پیدا کردن ورودی مقبره بسیار شبیه به بازی های قبلی است ، از پیشینه خود کمی دور می شود .

5b0l_tomb_raider_2018_movie_logo.png

بررسی نسخه های مختلف بازی :
83108767881579521245.jpg

(Shadow of the Tomb Raider – Season Pass ($29.99
  • Seven new adventures called “Paths”
  • Paths includes new narrative, new missions, a Challenge Tomb, a new weapon, a new outfit and a new skill.​
  • First Challenge Tomb will also introduce new co-op functionality.​
  • Season Pass owners receive an exclusive weapon, outfit, and skill on Day One​
(Shadow of the Tomb Raider – Limited Steelbook Edition ($59.99
  • Base Game​
  • Steelbook packaging​
  • Three art cards​
Pre-order the game and be upgraded to this version while supplies last.

(Shadow of the Tomb Raider – Croft Steelbook Edition ($89.99
  • Base game​
  • Limited Edition Steelbook​
  • Three art cards​
  • Season Pass​
  • Three additional weapons​
  • Three additional outfits​
  • Original game soundtrack​
  • 48 hour early access​
(Shadow of the Tomb Raider – Digital Deluxe Edition ($69.99
  • Base game​
  • Additional weapon and outfit​
  • Original soundtrack​



s5wh_tumblr_o4ssq1bmb61qkq7tbo1_500.png
سری TR برای اولین بار در سال 1374 بر روی Sega Saturn ، PS1 و MS-DOS منتشر شد ، توسط Core Design توسعه داده شد و Eidos Interactive آن را منتشر کرد ، شخصیت اصلی لارا کرافت یک باستان شناس انگلیسیست که در جستجوی گنجینه های باستانی می باشد .
این بازی توسط منتقدان تحسین و بسیار مورد توجه قرار گرفت طوری که ، برخی منتقدین آن را از بزرگترین بازیهای ویدئویی که تاکنون ساخته شده است یاد کردند و موفق به فروش 7 میلیون نسخه در سراسر جهان شد . ریمیک بازی در سال 1385به مناسبت دهمین سالگردش ( محاسبه بین سال 96 و 97) منتشر شد .
شخصیت لارا کرافت یکی از محبوب ترین شخصیتهای مونث در بین عموم گیمرها می باشد . هر چند که فیلمهای ساخته شده از این شخصیت محبوب ، رضایت طرفداران و منتقدین را به همراه نداشته .
محبوبیت Tomb Raider در اوایل دهه 2000 رو به افول گذاشت ، و پس از انتقاد و شکست تجاری Tomb Raider : The Angel of Darkness توسعه سری به Crystal Dynamics سپرده شد که برای Legacy of Kain شناخته شده بودند ، Tomb Raider: Legend در سال 2006 منتشر شد ، این بازی یک جدول زمانی جدید با یک تجسم متفاوت از لارا کرافت را آغاز کرد . این بازی هم از سوی منتقدین تحسین شد و هم فروش موفقیت آمیزی به همراه داشت .
در 5 مارس 2013 ریبوت بازی (ظهور) منتشر شد که وجهه ی دیگر لارا به نمایش گذاشته شد ، آسیب پذیر ، ناامید ، تلاش برای بقا ، و هدفی که شخصی نیست و باید برای زنده ماندن و نجات دوستانش تلاش کند به تصویر کشیده شد .
Rise of the Tomb Raider دو سال بعد در سال 2015 انتشار یافت که با حواشی بسیاری لانچ آن همراه بود ، بازی پس از این همه سال در انحصار مایکرو قرار گرفت و وظیفه نشر بازی را بر عهده داشت ، با اینکه 70 در صد فروش کلی بازی بر روی پلتفورم محبوب PS بود ولی در کمال ناباوری کارل استوارت مسئول CD در توییتی ادعای کذبی بر همیشگی بودن انحصار این عنوان بر روی کنسول مایکروسافت کرد ، پس از یک سال این بازی بر روی PS4 با تمام بسته های الحاقی و همچنین شارپتر شدن بازی همراه شد .
اتفاقات این نسخه پس از ریبوت 2013 (ظهور ) اتفاق می افتد که لارا به دنبال راز جاودانگیست ، او به سیبری سفر می کند و گرفتار اتفاقاتی غیر معمول می شود ، در این نسخه شاهد برف ، کولاک هستیم که لارا باید از پس مشکلات فراوان برای هدفی که در سر دارد جان سالم به در ببرد و موفق بیرون آید .

نطرسنجی کاربران بازیسنتر :

نمایشهای بازی را چگونه ارزیابی می کنید
  1. عالی
    12 رای
    8.5%
  2. خوب
    33 رای
    23.2%
  3. متوسط
    48 رای
    33.8%
  4. ضعیف
    20 رای
    14.1%
  5. بسیار ضعیف
    6 رای
    4.2%
  6. خاک ...
    23 رای
 
آخرین ویرایش:
والا اون لوکیشن نمیدونم چرا دوستان بهشون برمیخوره انگار از انچارتد کپی پیست کردن گذاشتن اینور احتمال میدم جنگل هلی سرسبزم داشته باشه مثل اونجا ! من به شخصه میگم هر دو نسخه قبل بازی کردم حسابی هم حال کردم مشکلی نداشتم ولی داستان و اون چیزی که بخواد بازی ماندگار کنه توش نیست
 
سازنده و ناشر یکم بهتر میتونستن تو مارکتینگ بازی تا اینجا عمل کنن . وقتی یه بازی 2 سال قبل و با اون حجم موفقیت عرضه میشه طبیعیه مقایسه شکل بگیره. پولیگان هم خبر زده که تا حدی شبیه هم هستن. خود من هم دقیقا یاد آنچارتد 4 و این لوکیشن افتادم. وقتی خود ناشر وسازنده از این همه حجم مقایسه قطعا خبر دارن میتونستن نشون ندن این لوکیشن رو.ربط خاصی هم به هیت ورزیدن نداره. 2 تا لوکیشن 99% شبیه هم هستن. کسی هم قطعا اینارو اختراع ND نمیدونه. ولی وقتی برای اولین بار تو یه بازی استفاده میکنن و 2 سال بعدشم همون لوکیشن تو یه بازی دیگه که تقریبا تو یه سبک هستن ساخته میشه اینجور بحثا خیلی طبیعی هست که پیش بیاد


ui3_b111d242f2fa0e15fd6f06b3d0e580b9.jpg


4f2o_maxresdefault.jpg

درست متوجه نشدم جنگل های گرمسیری رو اولین بار ناتی داگ تو بازی آورده؟

این محیط جدید به داستان این نسخه مربوطه!

گذشته از این کسی منکر شباهت نمیشه من خودم اولین بار تصاویر رو دیدم یاد U4 افتادم ولی بحث تقلید نیست موضوع اینه که این لوکیشن به شدت شناخته شده و برای سبک بازی های اکتشافی مثل آنچارتد و توم ریدر گزینه مناسبیه! گذشته از این از پولیگان گفتی، من منبع معتبر دیگه ای رو دیدم که به تاثیر گرفتن بازی از آنچارتد اشاره کردن و این اصلا چیزی نیست که انکار پذیر باشه و در عین حال کار پسندیده ای هم هست و به ایدوز و کریستال محدود نمیشه! همونطور که ناتی داگ رو نمیشه تو این زمینه تافته جدا بافته به حساب آورد.



یه چیزی رو من مشخص کنم. بر عکس تصوری که ممکنه بعضی ها از تیم های سازنده داشته باشن، سازنده ها اصلا از اینکه به بازی های دیگه نگاه کنن و حتی از این کار صحبت کنن ترسی ندارن.

همین ناتی داگ که بعضی ها فکر می کنند خدای منحصر به فرد و تالیف هستن به وضوح میان اعلام می کنن برای U4 از فارکرای تاثیر گرفتن. من کم ندیدم سازنده ها در این مورد صحبت کنن پس تاثیر گرفتن از بازی های موفق یه کار عرفه، اصلا مسخره هست که ما فکر کنیم کریستال و حالا ایدوز برای ساخت قسمت جدید توم ریدر کلا آنچارتد رو ایگنور کردن! این همون اندازه اشتباهه که بگیم ناتی داگ به توم ریدر یا بازی های ماجراجویی مهم دیگه نگاه نکرده!

نمی دونم چرا بعضی ها تاثیر گرفتن رو انقدر بد می دونن و به چشم بد بهش نگاه می کنن! به نظرم کسی که چنین تصوری داره هیچوقت نمی تونه فرد خلاقی باشه و اصلا درکی از حال و روز این زمان های صنعت بازی نداره! نه فقط صنعت بازی همه مدیوم های دیگه سرگرمی الان تاثیر گرفتن به شدت عرف و رایج هستن!

فکر نکنیم بازی ای که عرضه شده و متای +90 داره کاملا یونیکه سازنده هاش تو ساختش نست به همه چیز کور بودن! نه این اشتباهه! اتفاقا اونی که از همه موفق تر شده بیشتر به بازی های مهم و المان هایی که جواب دادن، نگاه کرده و تاثیر گرفته!
 
lara210-640x480.jpg

توم رایدر سینه مثلثی :D خیلی از اپنایی که اسکی رو تو این تاپیک علم کردن زمان این تصویر یا زاده نشده یا هنوز پستونک تو دهنشون بوده. دنیای بعضیا چقدر محدود و کوچیکه! دل آدم میسوزه. خوش باشید... حقیقت روشنه کی از کی اسکی رفته.
 
بهتره از بازی کردن لذت ببریم. این حرفا چیه. منکر تقلید تام راید جدید از انچارتد نمیشه شد ولی واقعا طناب را اول انچارتد استفاده کرده یا تامراید اگه سری های قبلو بازی نکردید اظهار نظر نفرمایید بعدش آخر تام رایدر 2015 نقشه امریکای جنوبیونشان داد که خوب جنگل داره توش دیگه!!!
 
خوب باشه:| منم قبول دارم آنچارتد کیفیت بیشتری داره ولی خوب یعنی هیچ کس حق نداره بازی های ماجراجویی درست کنه؟ اینکه پلات و شوتینگ این سری جدید ضعیفه یه بحثه، اینکه چون شباهت بین دو بازیه پس "توم ریدر خره" یه بحث دیگه، من با دومی مخالفم.
اتفاقا من مشکلی ندارم یه بازی خوب رو پای خودش ساخته شه، این بازی نه تنها تقلیده، بلکه تقلید بدیه. این مهمه
 
علیرضا مسئله اصلا هیت ورزیدن نیست. اتفاقا برعکس تمام حرف من اینه که یسری از دوستان چون آنچارتد فنن، دارن توم ریدر هیتر میشن...
من خودم به جرعت لیست بهترین بازی های نسل هفتمم قطعا بدون سری انچارتد نوشته نمیشه، ولی دلیل نمیشه بیام توم ریدر رو محکوم کنم! توم ریدر ریبوت هم جزو بازی های خیلی خیلی محبوبم توی نسل 7 بود و قطعا زیر Uncharted ها ولی خب دلیل نمیشه سر کوچیک ترین مسائل مثل آب و هوای استوایی یا طناب ( :| ) بیام هیت بورزم
سر این IP بدترین اتفاقی که افتاد ، TimeExclusive شدنش برای X1 بود که قشنگ جبهه گرفته شد و برای IP موج شدیدی از Hate و hater ها بوجود اومد...

سر Rise هم بحث های زیادی شد، ولی خب این هست که سر این سری ریبوت ("ریبوت"!!!) اینها میخواستن یک مدل جدید تر و عام پسند تر از لارا رو نشون بدن. تا همین قبل Rise کریستال داینمیک نسخه های temple of osiris و guardians of light رو منتشر کرد که با این که پروژه های کوچیک تری بودن ولی خیلی شبیه نسخه های کلاسیک بودن (نسبت به این سری).
این سری هم از همون اول (قبل انتشار Rise گفته بودن) قرار بود سه گانه باشه و یک جنبه دیگه و جدیدی از لارا رو نشون بدن. که بنا بر عام سپندتر شدن خب خیلی سعی بر رئالتر کردن سری کردن. که این Survival تر شدن، مراحل و صحنه های سینمایی و تخریب و خیلی چیز هایی دیگه رو میطلبید که الان میبینید شده... حتی اینکار اونهارو منجر به وام گرفتن یک سری آلمان ها از بازی های دیگر سبک کرده که خب Uc هم یکی از اون ها بود. حتی از اون طرف در نسخه آخر آنچارتد ما یک مکانیزم جدید داشتیم که کاملا شبیه مکانیزم تبر توی TR بود (همون وسیله ای که با اون از صخره ها بالا میرفت)... و بنظرم کار تیم کریستال داینمیک تا الان واقعا تحسین بر انگیز بوده. دوتا بازی خیلی موفق ساخته که هر دو هم از طرف منتقدا خیلی خوب نقد شدن و هم بسیاری از کاربرا خوششون اومده بود.
این بازی هم حالا میبینیم که موفق میشه یا نه. و بالاتر دوستان خبری رو فرستادن که بعد این نسخه سه گانه تموم میشه و بازی های دیگه ای از سری میسازن که اونجا میتونیم منتظر بازی های کلاسیک تری باشیم...
ولی خب یکم یسری مسائل رو بزاریم کنار هممون از بازی لذت خواهیم برد :)
ببین من به این ترولرهای معروف بازیسنتر که با سونی قرارداد امضا کردن تا از بازی دیگه‌ای غیر از انحصاری‌های سونی خوششون نیاد، کاری ندارم...همه‌ی بازیا هیتر دارن و در این مورد کاملا حرفت درسته که به خاطر انحصاری زمانی بودن Rise، هیت‌ورزی بیشتره.
ولی من مشکلم اینه که به خاطر مقابله کردن با این هیترها، لازم نیست کلا این تشابه‌ها رو نادیده بگیریم و در عوض بیاییم آنچارتد، ناتی‌داگ یا فن‌هاشو مسخره کنیم. من حرفم اینه که هیترهای TR هر چقدر هم رفتار حال به هم زنی داشته باشن، ولی حداقل یه بهونه‌ای واسه کارشون دارن...ولی الان هیچ بهونه‌ای وجود نداره که کلا شباهت رو نادیده بگیریم و بدون هیچ دلیلی همون هیت رو نسبت به آنچارتد و فن‌هاش بورزیم (!) و هر کسی رو که بازیو مقایسه میکنه رو بگیم فن هستش یا سنش پایینه و TR نمیدونه چیه و از این جور حرفا...!
یه مشکل دیگه هم اینه که میگی شباهت‌ها خیلی کوچیکه و فقط به طناب و آب‌وهوا مربوط میشه ولی یه نگاهی به اطلاعات منتشر شده بندازی، قشنگ مشخصه که هر نسخه داره سعی میکنه بیشتر به آنچارتد نزدیک بشه (پازل‌هارو ساده‌تر می‌کنن و به بار حماسی، اکشن و لحظات پر زرق و برق، بیشتر می‌پردازن) و این اسکرین‌شات‌ها هم وضعیت رو واضح تر از همیشه نشون میدن. حالا اینکه این الهام یا تقلید کار درستی هست رو توی پست‌های قبلی در موردش گفتم و دیگه نیاز به توضیح اضافه نیست ولی انکار کردن این شباهت‌ها کار درستی نیست و کاملا واضحه. مطمئنم خود ناشر و سازنده‌ها هم اینو میدونن و هیچ ترسی هم از این ندارن که بیان بگن بازی ما مشابه با فلان بازی هستش.
در مورد الهام‌گیری U4 از TR هم حرفت درسته...ولی اگه حرفت اشتباه هم بود، لازم نبود که مثلا من بیام بگم نه هیچ شباهتی وجود نداره (چون این شباهت هم واضحه) و هر کسی همچین فکری می‌کنه، خواهر زاده‌ی فیل اسپنسره :D یا اینکه سنش قد نمیده و ...
اگه هیترها رو نادیده بگیریم و متوجه بشیم هر کسی که نظر مخالف داره، هیتر نیست، صد در صد از بازی‌ها بیشتر لذت می‌بریم <:-P
 
آخرین ویرایش:
بهتره از بازی کردن لذت ببریم. این حرفا چیه. منکر تقلید تام راید جدید از انچارتد نمیشه شد ولی واقعا طناب را اول انچارتد استفاده کرده یا تامراید اگه سری های قبلو بازی نکردید اظهار نظر نفرمایید بعدش آخر تام رایدر 2015 نقشه امریکای جنوبیونشان داد که خوب جنگل داره توش دیگه!!!
ببین به خدا ماها تازه وارد گیمینگ نشدیم. از دوران داس بازی میکردیم. انقد هم میدونیم فرق تام رایدر: سوار بر شست
و توم ریدر : کاوشگر مقبره. حرفی هم که میزنیم منطقیه شماهایین که دارین تعصبی رفتار میکنین
 
  • Like
Reactions: Imaginative
به نظرم در حق این سری ریبوت خیلی داره دیگه اجهاف میشه! نسخه اول ریبوت درسته کلهم هر چی از ریشه ها بود ریخت دور ولی از لحاظ داستان به خوبی تکامل لارا کرافت رو به چشم دیدیم، گیمپلی بازی درسته پازل و این دست چیزها نداشت ولی برای یک بازی نسبتا خطی سوم شخص اکشن واقعا نرم و روون لذت بخش بود

اما همه مشکلات برمیگرده به rise جایی که لارا از لحاظ شخصیتی پیشرفتی نمیکنه؛ شخصیت فرعی جذابی نداریم (نامادری که یکهو از ناکجا اباد میاد) بازی که بین اکشن/بقا بلا تکلیف هست و نمیدونه کدوم سمت بکشه. خواستند بازی نیمه جهان باز باشه ولی مساحت جغرافیایی بازی کوچیک هست، همون نقطه ایی که فچ کوئست گرفتن مرغ داری، باید بعدا بیای خرس شکار کنی!! شاید محیط بازی خیلی بزرگ تر بود (مثل خدای جنگ که الان بازی میکنیم) نتیجه کار بهتر میشد. و اینکه بازی خیلی شلوغ بود، یعنی هر چی دم دستشون رسیده بود ریخته بودند تو بازی با یک روایت خیلی سریع و سرسری ...

به نظرم با همون کیفیت فنی rise یکی که واقعا اوستا کار بالای سر پروژه باشه که بتونه تمپو و ریتم رو کنترل کنه میتونیم شاهد یک مسترپیس باشیم.
 
پیش نمایش یوروگیمر:

The demo I played, which involved a stealth combat section that triggers after you lift the Mayan artifact from its home and must escape the crumbling ruins, betrayed the build's shaky foundations. Movement was a tad janky, the shooting a little erratic, the hitboxes a bit all over the place. I encountered a few bugs and on occasion the camera decided to embed itself within my troublesome cover. Eidos Montreal has a few months to sort a lot of this stuff out, so I'm not calling for an evac just yet, but I remain convinced that my favourite bits of this game will be those when Lara is on her lonesome in some mysterious tomb, pulling the odd lever and jumping from pillar to pillar
Shadow of the Tomb Raider is a pretty game. The characters are incredibly detailed and move naturally in cutscenes (Lara's eyes are perhaps the most realistic I've seen in a game). A huge amount of work has been put into making the environments packed with detail, too. The level I played began in a Mexican town celebrating Día de Muertos - the Day of the Dead. While tailing the game's bad guy, a chap called Dominguez who's digging up a bit of Mexico on the hunt for an ancient Mayan artifact, you can't help but notice how densely packed the place. Candles and altars and bread and fruit and pictures and all sorts of clutter combine to make the place feel real. There's even a live band. Lara slowly shuffles through the throng like Drake does in all those calm-before-the-storm walking pace bits in the Uncharted games

یه چیزی که واسه نا امید کننده بود اینجا که میگه بازی دقیقا شبیه نسخه های قبلیه و یه سری از مشکلات نسخه های قبل همچنان اینجا هم هست:
after 45 minutes with Shadow of the Tomb Raider, I'm confident enough to report it's more of the same, and no doubt a fitting end to the big reboot project Crystal Dynamics embarked upon in March 2013. This is good and bad. It's good if you love these games, bad if you don't. That sounds like a bit of a cop-out, but it's important to note: Shadow of the Tomb Raider doesn't look like it'll do much to address common complaints with the series. In fact, it doubles down on some of them, presenting perhaps the grimmest and darkest Tomb Raider game yet. Lara is battered and bruised, blood and mud splattered, crushed under rock, drowning and gasping for air and, when you fail to nail the quick time event, speared gruesomely by a spike trap

IGN:

If you’ve played the two most recent Tomb Raider games you’ll know what to expect here and it doesn’t hugely innovate on anything we’ve seen before, but the developers from Eidos Montreal assured us that you don’t need to play the others to enjoy this one, either.

کلا فرق خاصی با نسخه قبلی نداره و اینجوری که IGN میگه نوآوری خاصی هم نداره!پیش نمایش ها زیاد جالب به نظر نمیان. اگه فقط نسخه قبلی با محیط جدید بشه بدجوری کارش سخت میشه


قیمت نسخه های مختلف:

Ultimate Edition - £179
Croft Edition - £84.99
Standard - £59.99
Steelbook - £52.99
 
آخرین ویرایش:
خدا وکلی مصخره کردن اینا مارو نمیخوان گیم پلی بدن بیرون ؟ این همه هایپ تو بوغ و کرنا کردن واسه یـ تریلر CGI که پیش نمایشش رو قبلا بیرون دادن ؟ جدا اسکوار باید یـ فکری به حال این مارکتینگ ضعیفش بکنه یا Tease نکن یا اگه Tease میکنی مث بچه ی ادم انجامش بده نا سلامتی 5 ماه دیگه بازی منتشر میشه !
 
خدا وکلی مصخره کردن اینا مارو نمیخوان گیم پلی بدن بیرون ؟ این همه هایپ تو بوغ و کرنا کردن واسه یـ تریلر CGI که پیش نمایشش رو قبلا بیرون دادن ؟ جدا اسکوار باید یـ فکری به حال این مارکتینگ ضعیفش بکنه یا Tease نکن یا اگه Tease میکنی مث بچه ی ادم انجامش بده نا سلامتی 5 ماه دیگه بازی منتشر میشه !
1 ساعت اول بازی واسه منتقد ها قابل بازی بوده. نمایش گیم پلی تایید شده تو E3
 
  • Like
Reactions: HIGH DEVS
1 ساعت اول بازی واسه منتقد ها قابل بازی بوده. نمایش گیم پلی تایید شده تو E3
خوب مشکلش دقیقا همینجاست الان بازی رو واسه پیش خرید گزاشتن چش بسته بریم پیش خرید کنیم ؟ جدا پیش خودشون چی فک کردن ؟ که مثلا ما تاحالا هیچ چی نشون ندادم ولی بزار محتویات پیش خرید بازی رو نشون بدیم دقیقا چی فک کردن ؟ الان خیلیا شاید با دیدن تریلر گیم پلی نظرشون مثبت بشه خیلیا منفی جدا هیچ وقت نفهمیدم چرا باید پشت درهای بسته بازی نمایش داشته باشه و پابلیک نشه !
 
  • Like
Reactions: Morgoth Bauglir
خوب مشکلش دقیقا همینجاست الان بازی رو واسه پیش خرید گزاشتن چش بسته بریم پیش خرید کنیم ؟ جدا پیش خودشون چی فک کردن ؟ که مثلا ما تاحالا هیچ چی نشون ندادم ولی بزار محتویات پیش خرید بازی رو نشون بدیم دقیقا چی فک کردن ؟ الان خیلیا شاید با دیدن تریلر گیم پلی نظرشون مثبت بشه خیلیا منفی جدا هیچ وقت نفهمیدم چرا باید پشت درهای بسته بازی نمایش داشته باشه و پابلیک نشه !
خیلیا هستن که خب چشم بسته میگیرن:D همین cod bo4 احتمالا اندازه کل فروش خیلی از بازیا پیش فروش داشته بدون نمایش گیم پلی:D

استیل بوک:

dglu_724460_ps4_b.png.jpg
 
  • Like
Reactions: HIGH DEVS

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or