Xbox Senua's Saga: Hellblade II

سازنده
Ninja Theory
تاریخ انتشار
2024
ناشر
Xbox
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. Xbox Series X|S
image(1)(2).png


داستان سنــوآ ادامه دارد...
______________________________________________________________________________________

اطلاعات منتشر شده از بازی :

  • مراحل ساخت این نسخه قبل از خریداری شدن نینجا تئوری توسط مایکروسافت شروع شده است.
  • مِلیـنا یورگِنز همانند نسخه اول در نقش سنــوآ به ایفای نقش خواهد پرداخت.
  • تمامی تصاویر موجود در تریلر معرفی، به صورت in-engine ضبط شده است.
  • موتور گرافیکی ساخت بازی Unreal Engine 5 می باشد.
______________________________________________________________________________________

تریلــر ها:



______________________________________________________________________________________
تـصاویر منتشر شده (TGA2021):

______________________________________________________________________________________
تـصاویر منتشر شده (TGA2019):

______________________________________________________________________________________
 
آخرین ویرایش:

HIGH DEVS

Blanc
Loyal Member
Jul 18, 2011
4,113
نام
عارف

Diary of a Digital Hooman - Episode 2 : Warriors in the Making​



اینجور که تو Dev Diary نشون میدادن بیشتر باید شاهد مبارزات Close Combat باشیم تا Hack and Slash یـ چیزی شبیه به Ryse

چقدر جالب بود.
اولا همون طور که گفتی احتمالا این بازی هم عین نسخه اول close combat باشه
خود سازندگانشم هی تاکید داشتن میخوان بازی تا حد ممکن ریلیستیک باشه (قبلا فقط از نظر ویژوال فکر میکردم همچین ایده ای دارن الان بنظر گیمپلی رو هم میخوان از "بازی" دور کنن و به مبارزات ریلیستیک نزدیک کنن که قطعا چالش خیلی بزرگیه. مخصوصا اینکه آیا تو فرم یک بازی تجربه خوبی میده این یا نه)
و خود ملینا واقعا برام جالبه از یک ویدیو ادیتور توی کمپانی که برای کمبود بودجه بازیگر هم شد (که تجربه قبلیش صفر هم بوده :D) الان به حدی جدیه تو کارش برای این بازی که اینجوری خودشو آماده میکنه و قراره تمام بدل کاری هارو هم خودش انجام بده.

پ.ن. توی تمام اگهی های استخدام نینجا تئوری -تمام پوزیشن ها- احتمالا از وظایف میگن لازم شد باید mocap هم انجام بدید و هرجا هم لازم شد کمک کنین :D
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,158
نام
∂αнмα
چند روز پیش نینجا تئوری از ملت خواست تا عکسایی که با Photo Mode از نسخه اول گرفتن رو زیر پستش Share کنن انصافا حیفم اومد اینجا منم واسه شماها عکسای ملت رو Share نکنم :D

Vikster6-1386904511747268609-20210427_091617-img1.jpg

hoffman_vp-1386921066199601153-20210427_102204-img4.jpg

xbatdadx-1386698298141155328-20210426_193652-img4.jpg

TerminatorJuice-1386691138896138246-20210426_190825-img1.jpg

OfficialCABBAC-1386691633446592512-20210426_191023-img1.jpg

YouSpoonyBardd-1386728951385571328-20210426_213840-img1.jpg


صفحه الاناس که بترکه :D من تا جایی که جا داشت یک سریاش رو گذاشتم خواستید خودتون برید بقیش رو اینجا زیر پست خود NT نگاه کنید
 
آخرین ویرایش:

Batsy

“Tots Units Fem Força” «Més que un club»
کاربر سایت
Apr 29, 2008
3,278
متأسفانه با نسخه اول خاطره خوبی ندارم، چون ی مشکلی پیش اومد و مجبور شدم عمل جراحی کنم ، بعد ک از بیمارستان مرخص شدم و رسیدم خونه نشستم نسخه اول رو استارت زدم و شروع کردم ب بازی و عصر همون روز مادربزرگم فوت کرد و منم اصلا شرایطش رو نداشتم ک از خونه برم بیرون خلاصه تا دو سه روز از سر ناراحتی و کلافگی و گذروندن زمان نشستم پای بازی و واقعا روحیه ب شدت داغونی داشتم ، ولی همین اتفاق باعث شد در عین حالی که خاطره بدی از بازی برام مونده ولی ب شدت باهاش ارتباط برقرار کردم و یجورایی همزاد پنداری کردم خصوصا با تنهایی سنوا ، امیدوارم این نسخه بترکونه واقعا بازی پتانسیل عالی داره .
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,158
نام
∂αнмα
رویه ای که Ninja Theory در پیش گرفته جالبه ، عملا صفر تا صد بازی رو دارن اسکن میکنن میزارن تو بازی . خلاصه هر کاری میکنن که یکی از Photo Realistic ترین بازی های موجود رو منتشر کنن . الان اومدن از flow maps استفاده کردن واسه ابر ها احتمالا داده هایی که مایکروسافت واسه شبیه ساز پرواز استفاده کرده رو در اختیارشون گذاشته تا نیاز به شبیه سازی دوباره حرکات ابر ها نباشه . چیزی که واضحه دارن تمام توانشون رو میزارن تا با افراد کم با استفاده از ابزار procedural generation یـ بازی جاه طالبانه دیگه بسازن فقط نگرانیی که این وسط میمونه بحث گیم پلی بازیه که به شخصه هیچ ایده ای ندارم ! دوباره میخوان راه نسخه اول رو در پیش بگیرن یا سیستم گیم پلی بازی رو گسترده تر کنن ؟ امیدوارم هرکاری میکنن به یـ بالانس خیلی خوب بین گیم پلی و روایت سینمایی و Photo Realistic بودن ایجاد کنن و الکی الکی بازی رو فدای Photo Realistic محض نکنن .
 
آخرین ویرایش:

darksider666

کاربر سایت
Mar 8, 2016
1,049
نام
رضا قاسمی
این بازی باید در قسمت جدید و یا قسمت های جدید بعدی چون ساگا است براحتی با god of warرقابت کنه کیفیت رو باید تا نهایت بالا ببرن محیط های عظیم بزازن پر از کاوشش و گنج و ارمور و نبردهای خونین و نورث سیاه و تاریک بسازن و الان رابرت اگرز کارگردان شاهکار lighthouseهم داره یک نورث سیاه میسازه the norseman.
اون تریلیری که نینجا تئوری نشون داده نشان میده اقتباسشون از نورث میتالژی خیلی قوی است. درک عالی دارن از استفاده از میتاث در بازی. بودجه هم باید در اختیارشون باشه. انریل هم که میترکونه از کوئکسل مگا اسکن هم استفاده کردن فوتوریلیزم دیگه هیچ. قسمت اول با اینکه یک تقریبا ایندی گیم بود روایتش خیره کننده بود. واقعا نورثشن قشنگ در امده بود ترسناک و واقعی. اسطوره های نورث وحشتناک جذابن. نینجا تئوری میتونه یک شاهکار خلق کنه تیم فوق العاده ای هستن. باید تا میتونن بازی رو عظیم کنن. اون تریلیز هنوز موهای تنم رو سیخ میکنه. اولین نسل بعدی واقعی که دیدم همون بود.
 
آخرین ویرایش:

Pouryar21

کاربر سایت
Jan 31, 2021
286
رویه ای که Ninja Theory در پیش گرفته جالبه ، عملا صفر تا صد بازی رو دارن اسکن میکنن میزارن تو بازی . خلاصه هر کاری میکنن که یکی از Photo Realistic ترین بازی های موجود رو منتشر کنن . الان اومدن از flow maps استفاده کردن واسه ابر ها احتمالا داده هایی که مایکروسافت واسه شبیه ساز پرواز استفاده کرده رو در اختیارشون گذاشته تا نیاز به شبیه سازی دوباره حرکات ابر ها نباشه . چیزی که واضحه دارن تمام توانشون رو میزارن تا با افراد کم با استفاده از ابزار procedural generation یـ بازی جاه طالبانه دیگه بسازن فقط نگرانیی که این وسط میمونه بحث گیم پلی بازیه که به شخصه هیچ ایده ای ندارم ! دوباره میخوان راه نسخه اول رو در پیش بگیرن یا سیستم گیم پلی بازی رو گسترده تر کنن ؟ امیدوارم هرکاری میکنن به یـ بالانس خیلی خوب بین گیم پلی و روایت سینمایی و Photo Realistic بودن ایجاد کنن و الکی الکی بازی رو فدای Photo Realistic محض نکنن .
Ninja theory خیلی استودیو خوبیه مارکتینگ شون عالیه یه هر چند ماه میان Dev Diary میدن بیرون که همه رو هایپ میکنن خلاق هستن و داستان بازی هاشون خیلی خوبه حتی به نظرم قراره این استودیو تا چند سال آینده جزو استودیوهای برتر دنیا باشه باید مایکرو بودجه بیشتری به اینا تزریق بکنه
همچنین باید باتوجه به این که گفتی از گیم پلی بازی هیچ نظری نداری بگم که با توجه به افرادی که رو بازی کار میکنن برای مثال روی نسخه اول بازی فقط یه نفر Combat Designer داشت ولی برای نسخه دوم بدون در نظر گرفتن استودیوهای پشتیبان ، 7 8 نفری روی Combat بازی کار میکنن که Lead Combat Designer تیمشون اونی هست که روی DmC کار کرده بود و بیشترشون هم سابقه کار روی بازی های هک اند اسلش دارن که شاید نشون دهنده این باشه که Combat بازی سریعتر بشه ولی امیدوارم دیگه اونقدر سریع نکنن که ریتم بازی به هم بخوره
اگه گیم پلی بازی رو پرعمق بکنن بلاشک بازی موفقی میشه مثلا درباره این اطلاعی ندارم ولی میتونن پازل های بازی رو بیشتر روشون کار کنند
خلاصه که Ninja Theory عشقه??
 

gintoki

کاربر سایت
May 22, 2013
530
نام
سجاد
این بازی باید براحتی با god of warرقابت کنه کیفیت رو باید تا نهایت بالا ببرن محیط های عظیم بزازن پر از کاوشش و گنج و ارمور و نبردهای خونین و نورث سیاه و تاریک بسازن و الان رابرت اگرز کارگردان شاهکار lighthouseهم داره یک نورث سیاه میسازه the norseman.
اون تریلیری که نینجا تئوری نشون داده نشان میده اقتباسشون از نورث میتالژی خیلی قوی است. درک عالی دارن از استفاده از میتاث در بازی. بودجه هم باید در اختیارشون باشه. انریل هم که میترکونه از کوئکسل مگا اسکن هم استفاده کردن فوتوریلیزم دیگه هیچ. قسمت اول با اینکه یک تقریبا ایندی گیم بود روایتش خیره کننده بود. واقعا نورثشن قشنگ در امده بود ترسناک و واقعی. اسطوره های نورث وحشتناک جذابن. نینجا تئوری میتونه یک شاهکار خلق کنه تیم فوق العاده ای هستن. باید تا میتونن بازی رو عظیم کنن. اون تریلیز هنوز موهای تنم رو سیخ میکنه. اولین نسل بعدی واقعی که دیدم همون بود.
چطور میتونی همچین حرفی بزنی.اصلا گیم پلی خشک و ساده هل بلید با چیزی مثل گاد مقایسه کردن نشون از اینه که چیزی به اسم گیم پلی نمیدونی چیه.من با گرافیک اینم چیزاش کاری ندارم.ولی نه محیط به اون بزرگی میتونن پباده کنن نه اون گیم پلی ناب رو.نهایتا کاری که بتونن از لحاظ کامبت انجام بدن اینه که بتونن پیشرفتش بدن یه چیز درخور ازش دربیاد اصلا کامبت این دوتا بازی مقایسه کردن جوکه بخدا.یادت باشه گاد الکی گاد نشده .بعد سه نسل تجربه بالاخره یه کامبت خوب بازی کن ببین
 

Pythonistas

کاربر سایت
Aug 2, 2007
3,831
نام
رضا
چطور میتونی همچین حرفی بزنی.اصلا گیم پلی خشک و ساده هل بلید با چیزی مثل گاد مقایسه کردن نشون از اینه که چیزی به اسم گیم پلی نمیدونی چیه.من با گرافیک اینم چیزاش کاری ندارم.ولی نه محیط به اون بزرگی میتونن پباده کنن نه اون گیم پلی ناب رو.نهایتا کاری که بتونن از لحاظ کامبت انجام بدن اینه که بتونن پیشرفتش بدن یه چیز درخور ازش دربیاد اصلا کامبت این دوتا بازی مقایسه کردن جوکه بخدا.یادت باشه گاد الکی گاد نشده .بعد سه نسل تجربه بالاخره یه کامبت خوب بازی کن ببین
تموم شد؟ خیلی تاثیر گذار بود! :-"
شما چند ساعت Hellblade 2 بازی کردی؟ بیشتر ازش بگو چون ما هنوز هیچی ازش ندیدیم! :D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر