Xbox Senua's Saga: Hellblade II

سازنده
Ninja Theory
تاریخ انتشار
May 21, 2024
ناشر
Xbox Game Studios
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. Xbox Series X|S
image(1)(2).png


داستان سنــوآ ادامه دارد...
______________________________________________________________________________________

اطلاعات منتشر شده از بازی :

  • مراحل ساخت این نسخه قبل از خریداری شدن نینجا تئوری توسط مایکروسافت شروع شده است.
  • مِلیـنا یورگِنز همانند نسخه اول در نقش سنــوآ به ایفای نقش خواهد پرداخت.
  • تمامی تصاویر موجود در تریلر معرفی، به صورت in-engine ضبط شده است.
  • موتور گرافیکی ساخت بازی Unreal Engine 5 می باشد.
______________________________________________________________________________________

تریلــر ها:



______________________________________________________________________________________
تـصاویر منتشر شده (TGA2021):

______________________________________________________________________________________
تـصاویر منتشر شده (TGA2019):

______________________________________________________________________________________
 
آخرین ویرایش:
Film Grain Says Hi ...
این دوتا فقط و فقط و فقط برای دیده نشدن تکستچرهای بد یا عیب و ایرادات گرافیکی تو بازی ها چپونده میشن و سازنده ها زر میزنن که برای اینکه شبیه فیلم سینمایی بشه و زیبایی و اتمسفر تو بازی گذاشتیم .
این دوتا افکت بیشترین ضربه رو به Image Clarity میزنه اونوقت بیان از اینا استفاده کنن که مثلا تکسچر بد رو بدتر از چیزی که هست جلوه بدن؟ دقیقا استفاده از اینا برای القا حس سینماتیک و اتمسفر هست.
بنظرم بهتره که این آپشن رو بزارن که بشه غیر فعال کرد برای کسانی که مشکل دارن. من خودم تو بعضی از بازیا این افکت رو برمیدارم و تو بعضی بازیا فعال میزارم و این بستگی به Art Direction و اتمسفر بازی داره که توی بعضی بازی تجربه بصری رو بهتر میکنه و تو بعضی بازیا هم خراب میکنه.
 
آخرین ویرایش:
بقیه رو نمیدونم اما بنظر من Image Clarity مهم ترین چیزه، یعنی الان یه بازی 10 سال پیشو 4k native بازی میکنم همه چیز شارپ و تر و تمیزه خیلی برام جذاب تره تا بازی نسل نهمی که گرافیک خیلی خفنی داره اما داره از 800p آپسکیل میشه 4k.
چه فایده داره تصویر رئال باشه اما فک کنی داری ویدیو 480p میبینی :D

Film Grain و chromatic aberration هم دشمن خونین Image Clarity هستن، اکثر مواقع حتی قبل اینکه New Game رو بزنم میرم خاموشش میکنم بعد استارتو میزنم :-"
 
این یک بازی سینگل پلیر ۵۰ دلاری، میدسایز و کوتاهه.
هر چقدرم روش مارکتینگ انجام بدی، تا یه اندازه ای ظرفیت داره و هیچوقت نمیتونی بالاهای چارت ببینیش.

این رفتار رو با بچه سر راهی هم نباید بکنن، این که دیگه خودیه...
 
این رفتار رو با بچه سر راهی هم نباید بکنن، این که دیگه خودیه...
بازی تو سینماها تبلیغ شده تو یوتیوب و توییچ و حتی تلویزیون سامسونگ.
ظرفیت بالاترم نداره. مارکتینگ بیشتر یعنی هزینه بیشتر و شانس برگشت سرمایه رو کمتر میکنه و با کله میرن تو دیوار.
گیم پلی که صلاح دونستن نزارن و ندادن و خود اون از مارکتینگ مهمتره.
اگه بازی بگیره، بعد ریلیز یه فروش نسبتا خوبی تجربه میکنه و گر نه عاقبت خوبی در انتظارش نیست.
 
نسخه قبلی بعد از یک سال فکر کنم ۱ میلیون نسخه فروخته بود یعنی در کل بازی پرفروشی نیست. این نسخه هم کلیت گیم‌پلی مثل همون نسخه قبل هست که مخاطب زیادی نداره و اکثر بحث‌هایی که در موردش شکل گرفته هم در مورد گرافیکش هست :D هر چند مشخصا با تبلیغات مناسب‌تر می‌تونست از نظر تجاری موفق‌تر بشه که خب کلا از این نظر جالب کار نکردن. البته اگر کیفیت خوبی داشته باشه و امتیازات خوبی بگیره احتمالا بعد از عرضه استقبال بهتری ازش میشه.
 
مارکتینگ بازی ضعیف نیست بلکه اُوِر هایپ بازی زیاد از حد بودش.نمیدونم این مدیرا چی تو سرشون میگذشت که اینجور بازیهای خاص پسند رو تا این حد روش مانور میدادن.یه چیزی مثل بازیهای دیوید کیج هستش.هر چقدرم گرافیکش بالا و داستانش هم فوق العاده باشه باز سبکش عام پسند نیست
 
مارکتینگ بازی ضعیف نیست بلکه اُوِر هایپ بازی زیاد از حد بودش.نمیدونم این مدیرا چی تو سرشون میگذشت که اینجور بازیهای خاص پسند رو تا این حد روش مانور میدادن.یه چیزی مثل بازیهای دیوید کیج هستش.هر چقدرم گرافیکش بالا و داستانش هم فوق العاده باشه باز سبکش عام پسند نیست
البته غیر از راک استار و کپکام و و چند تا دولوپر دیگه، شاید بشه در مورد اکثر بازی ها گفت که عامه پسند نیستن.ولی میتونن موفق باشن و طرفداران خودشون رو دارن.مثالش سری سولز.(مقایسه نمیکنم)نمیدونم نسخه اول رو بازی کردی یا نه.ولی به نظر من که مثالت دقیق نیست.در مورد این نسخه که قطعا دقیق نیست.چون روی مبارزات خیلی کار شده.راجع بهش پست گذاشتم اینجا.
البته مشخصه یه بازی تریپل A فول اسکیل نیست.ولی پیشرفت خوبی داشته و دیوید کیجی نمیبینمش.

Senua's Saga: Hellblade II
 
این آخرم بازی از توش در نیومد. معلوم نیست چی به چیه و چیکار کردن این همه سال و اصلا هدف سازنده ها چی بوده از ساخت این عنوان یا حداقل من نفهمیدم.
امیدوارم حرف هام اشتباه از آب در بیاد و یه عنوان زودگذر و فراموش شدنی نباشه گرچه احتمالش زیاده فقط ریلیز بشه بره پی کارش.
 
عجب فتومود وحشی ای داره البته من خودم خیلی اهل فتومود نیستم روند بازی رو بهم میزنه برام حوصله ش رو ندارم ولی خب خوش به حال طرفدارای فتومود شد:D
تقریبا هربار کنسول رو روشن میکنم میرم ببینم برا دانلود اومده یا نه هر بارم عدد نحس ۳۲۲ مگ رو میبینم کم مونده شبا کابوسشو ببینم:D
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or